Salut,
Am de 5 ani si nu am avut niciodata aprins martorul de regenerare. Am mers urban si extraurban...dar in ultima perioada, doar urban, cateva luni, si tot nu am avut probleme cu regenerarea.
Civic 1.6L i-DTEC
Collapse
X
-
Originally posted by Danielsportivu View PostDacă simbolul apare pe afişajul interactiv multiplu, trebuie să regeneraţi DPF
In mod ciudat, mie nu imi apare nimic pe display cand trebuie sa regenerez DPFul. In schimb, imi dau seama urmarind comportamentul masinii: ii creste consumul, iar cand ridic piciorul de pe acceleratie, bara aceea a consumului instant sta la 3 liniute si nu la 1, cum e normal. Atunci stiu ca am de facut regenerarea, iar constatarea ca procesul e incheiat e acelasi, verific pe consumul instant.
Din ce cauza sa nu apara avertizarea aceea?
Leave a comment:
-
In manualul honda asa arata simbolul si trebuie sa-i faci regenerare cum am scris mai sus:
Iar daca apare simbolul cu semnul excalamarii atunci trebuie sa mergi in service.
Leave a comment:
-
OK, multumesc.
dar care este simbolul ptr DPF? Sau mai bine zis cum arata respectiva iconita? Arata asa?
Leave a comment:
-
,,DPF arde periodic PM colectate, în timpul conducerii, când convertorul catalitic are o temperatură ridicată. La arderea PM, puteţi observa un fum alb ieşind din ţeava de eşapament şi o creştere a consumului mediu. Această situaţie este temporară şi normală.
Dacă simbolul apare pe afişajul interactiv multiplu, trebuie să regeneraţi DPF: • Conduceţi autovehiculul cu o viteză de cel puţin 60 km/h (37 mph) până când simbolul dispare. ▶ Sunt necesare până la aprox. 15 minute pentru a creşte temperatura convertorului catalitic la un nivel sufi cient pentru arderea şi evacuarea PM.,,
Deci practic atunci cand apare simbolul trebuie sa-i faci regenerare fortata, altfel nu ai nicio treaba, isi face el treaba singur in rest.
Motoarele astea stiu ca sunt fiabile, am si eu acelasi motor dar nu m-as baga sa fac tuning.
https://www.promotor.ro/news/garanti...-dtec-10525398Last edited by Danielsportivu; 10-07-19, 17:29.
Leave a comment:
-
Privitor la acest motor, detin un civic cu motorizare 1.6 idtec de aproximativ 2 luni.
Stie cineva cum pot sa imi dau seama cand se face regenerarea filtrului de particule? Am 3000km si pana acum nu am primit niciun mesaj in bord...semn ca prima regenerare nu s-a facut, nu?
Alta intrebare: motorul este fiabil? Au fost probleme la el, in varianta actiuala? Ma bate gandul sa ii fac un tuning (care ii creste puterea de la 120 CP la 150 CP), insa, daca au aparut probleme de fiabilitate, renunt la tuning.
Multumesc de raspunsuri.
Leave a comment:
-
Vara e cald in Civic, nu are geamuri atermice... Eu am pus folie llumar care filtreza UV si pe geamurile laterale fata si parbriz (am o conditie medicala si nu am voie sa ma expun la soare) si este un pic mai bine... AC-ul raceste destul de bine, dar se simte la motor
Leave a comment:
-
Da, am mai avut ocazia sa testez zilele astea, intr-adevar apa e rece in motor pt mult timp, dar sufla aer cald foarte repede, cred ca in 3-4 minute incepe sa fie cald aerul din aeroterma. Asta, combinat cu tapiseria din acel plus sau ce e, pe care nu o simti rece deloc, ba inca te cam incingi pe ea, m-a convins sa renunt la planul de a pune un kit de scaune incalzite after market. Mereu mi-am dorit o masina cu scaune incalzite, dar pare ca in conditiile actuale nevoia asta nu e stringenta.
Nu stiu cum e vara pe scaunele astea, la prima vedere e ca pe jaratec, poate imi spuneti voi mai multe
Leave a comment:
-
Salut, depinde cum o calci...Baga aer cald destul de repede, dar se incalzeste ca lumea destul de greu...Am fost saptamana trecuta la ITP si dupa cca 3 km parcursi pana la statia ITP a trebuit sa o tureze mecanicul vreo 20 de min ca sa ajunga uleiul la 80 de grade...
Leave a comment:
-
Salut,
Am gasit threadul asta si am decis sa pun aici o intrebare despre Civic 1.6 i-dtec. Detin unul de putin timp, achizitionat second hand, iar azi dimineata, la o temperatura de max 1-2 grade afara, deci destul de "racoare", am avut surpriza sa constat ca incepe sa sufle aer cald in habitaclu dupa aprox 1.5 km parcursi destul de rapid, fara semafoare sau ambuteiaje sa ii dea timp sa se incalzeasca si fara sa il tin vreun moment sa se incalzeasca pe loc, la pornire, adica la fel de repede ca Seatul 1.4 benzina pe care il mai detin.
Sincer, nu ma asteptam sa se incalzeasca la fel de repede. Asa ca intreb, are cumva vreun sistem de incalzire auxiliara? Masina e '13, echipare Lifestyle. Sau e un motor diesel mic si, nefiind -15 grade afara, se incalzeste rapid in mod natural?
Leave a comment:
-
Originally posted by bibix2 View PostCat costa in RO, si ce operatiuni se fac la o revizie pentru civic 1.6 i-dtec? Nu stiu daca s-a mai discutat pe acest forum, n-am reusit sa gasesc.
Merci,
P.S.-Rupoase,nu e tocmai corect ce scrii tu acolo cu consumul.4,8-4,9 l la suta de km e consum de diesel.In realitate masina consuma mai mult.Cel mai bine e sa faci consumul la pompa,plin/plin.Last edited by dantt; 15-05-17, 22:42.
Leave a comment:
-
Fiind nou pe forum, dar si in ale masinilor s-ar putea sa ma insel, asadar... iertare!
Eu am Civic-ul din 2008, 1,8 L benzina. Personal am vazut diesel-uri (multe) cu un consum mai mare pe distante mari. Poate o fi si de la sofer. Eu am scos pe distanta Onesti - Bucuresti (pana sa intru in Bucuresti, duminica seara pe la Colentina, destinatie zona Gorjului), in decembrie, un consum de 4,6-4,8. Am avut si reprize de 130 km/h, insa in majoritatea cazurilor am mers regulamentar, caci... exista politie mai tot timpul in weekend pe acel drum. La destinatie am ajuns cu 5,2 l/100 km. In masina doua persoane si portbagajul aproape plin.
Acum, nu neg, se stie ca diesel-urile in mainile unor profesionisti duc mult si bine consumul probabil mai jos decat consumul meu, insa, zic, pentru colegul care a postat:
Originally posted by dantt View PostMultumesc de raspuns domnilor.Intrebarea mea initiala era daca este un motor fiabil daca e exploatat corect!Cum s-a descris mai sus ca regim de exploatare,poti face orice diesel praf,orice marca.In urmatorii ani voi face naveta Pitesti Bucuresti,cam de vreo doua-trei ori pe saptamana,pana in Fundeni ca acolo o sa lucrez peste putin timp.Uneori voi fi nevoit sa fac naveta chiar zilnic.Din punctul meu de vedere,o compacta mi-ar satisface nevoile pe deplin in varianta diesel.Pe autostrada va rog nu-mi spuneti ca fac economie cu benzina ca nu o cred.Pe de alta parte,mergand in acest mod,are timp filtrul de particule sa se regenereze cat vrea.Nu sunt genul sa merg subturat,insa nici ca nebunii,la nu stiu ce viteze.Spuneti unii dintre voi ca dieselul e naspa,ca nu e fiabil etc.Va invit domnilor,ca tot a aparut minunatul model nou de Civic sa vi-l achizitionati domniile voastre cu motorul ala vanjos de 1,5 si 180 si ceva de cai.Eu unul nu-mi cumpar asa ceva si iese categoric din discutie.Motorul de 1,6 i-dtec biturbo am inteles ca e unul nereusit si din cauza asta intrebam daca si mai vechiul 1,6 cu o turbina imprumuta din obiceiurile proaste ale fratelui sau.Am sunat azi la Asko si mi-au zis ca intr-adevar cel de 1,6 i-dtec de 120 cp,e un motor reusit si ca pot sa cumpar fara probleme.Da,este una din masinile de la firma aceea de leasing care avea o flota.Amintea cineva mai sus de Golf 1,6 TDI.Am avut aceasta masina,un Golf 6 cu 105 cp si l-am condus 125 k km.Motor mai prost,mai rar sincer;fara vlaga,reprizele aiurea.Sa vedeti ala de 90 cp cum e...L-am condus si pe ala vreo 60k km.Nu incape termen de comparatie cu cel de Honda.Pana si BMW 114d de 95 cp tragea mult mai hotarat ca VW de 105.
P.S.-pana la urma nu mai dau nici Accordul si o sa am doua Honde
Leave a comment:
-
Cat costa in RO, si ce operatiuni se fac la o revizie pentru civic 1.6 i-dtec? Nu stiu daca s-a mai discutat pe acest forum, n-am reusit sa gasesc.
Merci,
Leave a comment:
Leave a comment: