Noul Civic Type R 2017

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ticker
    replied
    Eh, comparam mere cu pere.

    FK2 a fost doar platforma de test pentru motorul nou - asta a fost si motivul pentru care a aparut asa de tarziu in lifecycle: nu era gata motorul.

    Evident ca odata cu dezvoltarea Civic Hatch gen 10 au tranpslantat motorul sa il lanseze si in varianta Type R la timp scurt de la lansarea generatiei. Nu era nici un motiv sa pastreze FK-ul inca 2-3 ani ca sa isi scoata banii pe el.
    Type R-ul e si vector de imagine, asa ca era normal sa apara repede ca sa se promoveze reciproc cu generatia 10.

    La generatia curenta se reintra intr-un lifecycle normal de 5-6 ani cu facelift la 3. E nonsens economic sa faca altceva.

    Asa ca facelift la noul Type R in cel mai bun caz in toamna 2019...

    Iti place Type R gen 10 - nu are rost sa astepti facelift-ul.
    Daca vrei sa iesi mai ieftin ia un FK la aproximativ aceiasi cai, dar fara sasiu imbunatatit si alte mici reglaje...

    Leave a comment:


  • Sheva_C
    replied
    Corect, doar ca nu au respectat regula pentru FK2. Noul Type-R a aparut destul de repede.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Lifecycle - 5-6 ani
    mid-life cycle refresh - 3 ani dupa release

    Leave a comment:


  • Sheva_C
    replied
    Am sunat la un dealer. Mai sunt 2 disponibile din totalul de 5, una albastra si una neagra, daca am retinut bine. Nu a putut sa-mi spuna exact cat ar trebui asteptat pentru un CW din momentul plasarii comenzii. Aveti idee daca si cand ar aparea un facelift? Stiu ca e devreme de intrebat, dar sunt curios daca ar merita asteptarea, caci daca le scot la 2 ani, te cam iei de cap, tot o sa vrei sa iei noul model .

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Ca in banc : " sunt bune Nsx-urile astea ca nu prea isi ia lumea" 😁😁
    La cate Type R-uri sunt in tara , toate cu probleme au ajuns la mecanicul ala? 😋

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Pai daca zice mecanicul ala, inseamna ca asa e!

    Leave a comment:


  • hexer
    replied
    vorbisem cu un mecanic care zicea ca generatia precedenta, fiind prima cu turbo, e pacatoasa. sincer, nu stiu cate i-au trecut prin mana. am vazut-o live si m-am urcat in ea si designul nu m-a atras.
    generatia asta noua arata mai bine, dar parca tot incearca prea tare sa fie nebuna. asta mi-a placut la FN2: daca nu stii ce e, zici ca e civic normal. cred ca eleronul mai mic cu un kit after market sau optionala ar fi fost ideal.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Nope, si la aspirate e la fel. Uita-te la civicul gen. IX:

    Zero to 60 mph: 9.1 sec
    Rolling start, 5-60 mph: 9.5 sec

    (http://www.caranddriver.com/reviews/...an-test-review)

    Leave a comment:


  • kinky_boy
    replied
    v-ati obisnuit cu aspiratele ... turbo lag-ul isi spune cuvantul la rolling start indiferent de softurile minune din ziua de azi :P

    Leave a comment:


  • maharvey
    replied
    Rolling start e 5-60, care e mai slab ca timp decat 0-60, de aici nedumerirea.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Pai asa e la toate. Si, din cate stiu eu, "rolling start" nu inseamna 0-60.

    Leave a comment:


  • maharvey
    replied
    Cred ca se refera ca e mai slab decat timpul sau de 0-60 mph, nu comparativ cu alte masini.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Adica 5.8 e mai slab ca 5.9, 6.3 si 6.4?

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    Curios ca lastart lansat scoate timp mai slab. O fi din a 2-a la 5mph?

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Performante masurate de Car and Driver la Type-R: http://www.civicx.com/threads/car-an...-type-r.13150/

    Leave a comment:

Working...
X