Noul Civic Type R 2017

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheva_C
    replied
    In martie Honda nu avea optiune pentru jante pe 18" pt FK8.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Conform articolului, grija ar trebui sa fie si la jante (nu doar la pneuri), doar ca optinuile aftermarket sunt putine (offset de 60). Honda ofera asa ceva, optional?
    Last edited by dinoc; 28-12-18, 15:50.

    Leave a comment:


  • Wydarr
    replied
    Foarte tare articolul. Multumim dinoc .
    Partea mai putin buna este ca in talonul de la CTR singurele optiuni de pneuri omologate sunt cele stock si 235/40R18..
    Iar de omologare individuala... fara sa fi avut de a face cu RAR-ul in ultimii 10 ani, banuiesc eu ca mai bine te lasi pagubas, nu?

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Why 18-Inch Wheels Could Harm the Civic Type R's Handling

    https://www.roadandtrack.com/car-cul...hurt-handling/

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    https://blog.autovit.ro/2018/08/hond...uite-europene/

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Am vazut masina live aseara. Ce pot sa spun, "bad ass".
    Masina arata bine insa elereonul chiar e mare in realitate.
    Ca pachet insa pare ca totul are sens. Nu imi plac jantele si consider ca masina arata mult mai bine cu jante de 18 si cauciucuri mai inalte. Vad ca in state e modificarea cea mai intalnita la noul type R si inteleg de ce.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Cel mai probabil din cauza anvelopelor stock, sunt mai spre racing si necesita incalzire (spunea ceva si in film de temperatura lor, dar nu prea am inteles ce zicea exact).

    Leave a comment:


  • iulianm
    replied
    Interesant ca a trecut testul cu viteza mai mica decat Civic 5D 1l turbo si ei zic ca l-au facut cu acelasi sofer.

    Probabil difera anvelopele si tipul suspensiei dar cei cu Civic 5D 1l turbo pot zice ca fac testul elanului mai bine ca un Type-R

    Leave a comment:


  • vtin
    replied
    Sper sa nu mai fi fost postat...

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Am mutat off-topicul despre NSX in alta parte.
    Last edited by ticker; 21-01-18, 21:56.

    Leave a comment:


  • Jozsi
    replied
    https://www.youtube.com/watch?v=iX1EfVoDuFc

    EP3 vs FN2 vs FN2 Mugen vs FK2 vs FK8

    Leave a comment:


  • Dozer
    replied
    https://youtu.be/E8YiRDodASE
    O scurta prezentare ceva mai altfel

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Din nou o figura frumoasa:


    Vedeti la sfarsit ce a facut concurenta pe acel circuit!

    Leave a comment:


  • Dozer
    replied
    Nu stiu daca este neaparat locul potrivit pentru asta (dar n-am gasit alt loc - eventual de mutat daca nu e bun):
    https://www.youtube.com/watch?v=Gw5-lVlzNoY

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Eh, comparam mere cu pere.

    FK2 a fost doar platforma de test pentru motorul nou - asta a fost si motivul pentru care a aparut asa de tarziu in lifecycle: nu era gata motorul.

    Evident ca odata cu dezvoltarea Civic Hatch gen 10 au tranpslantat motorul sa il lanseze si in varianta Type R la timp scurt de la lansarea generatiei. Nu era nici un motiv sa pastreze FK-ul inca 2-3 ani ca sa isi scoata banii pe el.
    Type R-ul e si vector de imagine, asa ca era normal sa apara repede ca sa se promoveze reciproc cu generatia 10.

    La generatia curenta se reintra intr-un lifecycle normal de 5-6 ani cu facelift la 3. E nonsens economic sa faca altceva.

    Asa ca facelift la noul Type R in cel mai bun caz in toamna 2019...

    Iti place Type R gen 10 - nu are rost sa astepti facelift-ul.
    Daca vrei sa iesi mai ieftin ia un FK la aproximativ aceiasi cai, dar fara sasiu imbunatatit si alte mici reglaje...

    Leave a comment:

Working...
X