Tips Civic Type R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips Civic Type R

    Salut,

    Am in gand sa-mi schimb masina actuala anul acesta si am inceput sa prospectez piata. Una din optiuni este un CTR model 2004, SH din Germania, pe care personal o gasesc mult mai frumoasa decat actualul CTR.

    Apelez la experienta putinilor posesori de CTR pentru a ma ajuta cu cateva sfaturi referitoare la costurile pe care le presupune intretinerea acestei masini (stiu ca masinile japoneze sunt mai scump de intretinut), consumul urban pe care-l are CTR (in Bucuresti, unde traficul este infernal), problemele tehnice sau de alta natura care apar la CTR.

    Un alt lucru extrem de important este existenta unui suport tehnic profesionist, stiut fiind faptul ca pentru masinile japoneze (desi CTR este facut in Anglia, tot japoneza este) exista un deficit de mecanici cu adevarat profesionisti.

    Va multumesc pentru amabilitatea de a-mi raspunde.

  • #2
    Salut!
    Masina e, in principal, foarte robusta, si tine destul de mult la tavaleala. Senzatia la volan e de hardcore-sport, e genul de masina in care simti multe senzatii sportive (directia si pedalele sunt destul de tari, cu feedback bun, auzi zgomotul motorului destul de tare in masina, cutia e GENIALA, are niste super rapoarte si intra imediat). Poate deveni cam incomoda la utilizarea urbana, in sensul ca directia simte denivelarile, raza de bracare e destul de mare, ca la masinile sport, iar directia preia multe din socurile cauzate de gropi. Compenseaza insa cu cuplul mai mult decat generos disponibil de la turatie joasa, setea cu care urca in turatii si puterea disponibila in turatii inalte (parca ar mai vrea peste limitare), handling-ul excelent si sasiul care confera un 'grip' superb. Si mai e un lucru bun, desi amrtiozarele sunt sport, totusi, pe denivelari mici, nu simti troncaneala si nici zgaltaiala cum simti intr-un Golf, spre ex. Totul e foarte 'smooth' si se tine departe de marginea gropilor, fara sa se lase de bot.
    La acceleratii, ce sa mai zic, ultima oara m-am testat cu o Cupra R noua de 240cp si pana la peste 200km/h trageau sensibil egal, iar sprintul in mers parea chiar mai bun avand in vedere lag-ul de la Cupra.

    Eu am luat-o de noua si singurele probleme au fost urmatoarele:
    -pe la 15.000km, am schimbat un cap de bara pe garantie din cauza unei gropi criminale pe care am luat-o in Bucuresti si in care mi-am indoit si janta
    -pe la 27.000km, am schimbat flansa din caseta si 2 bucsi de la bara de rigidizare, tot pe garantie. Flansa asta mi se pare super, deoarece protejeaza caseta de directie pe drumurile astea rupte.
    - de vreo 2 ori, m-am dus sa ung pedala de ambreiaj, din cauza faptului ca se degresa si incepea sa scartaie; acum ma duc din nou, si incerc sa gasesc o solutie mai durabila.
    -placutele fata le-am schimbat cam des, odata la 10.000, dar asta poate e legat de stilul de mers
    -papa relativ destul ulei, cam la 6-7000 tb sa completezi cu 1l, asta in cazul in care mergi mai turat.

    Reviziile le-am facut ca la carte, 10.000 km schimb ulei si filtru ulei, 20.000 km revizie totala. In jur de 300 RON prima, 1000 RON a doua. Placutele fata au fost cam 500 RON. In banii astia am inclus tot, TVA si manopera.

    Acum, aproape de 30.000, am schimbat, pt orice eventualitate, uleiul din cutie, si bine am facut (sunt doar 2l), ca s-a simtit o imbunatatire, iar amortizoarele pe fata au un mic joc in tija, dupa 1500 km de drumuri complet rupte facute asta iarna prin nordul tarii. In rest, totul bine.
    Eu te-as sfatui sa-ti iei face-lift-ul de 2004, intrucat are volanta usurata, deci urca mai repede in turatie si niscaiva bug-uri revizuite (gen tampoane motor care sa reziste mai mult la 'coxangeala'). :wink:

    La capitoul service-uri, eu zic ca stam ok, avem in Bucuresti 2 dealeri cu service propriu, eu le-am incercat pe amandoua si a fost ok cu orice problema.

    Comment


    • #3
      Ceva dragut:

      http://news.caradisiac.com/Civic-Typ...00-chevaux-973
      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !

      Bazar Acura & Honda Romania - https://www.facebook.com/groups/197406340470123/

      Comment


      • #4
        Re: Tips Civic Type R

        Originally posted by copsin
        stiu ca masinile japoneze sunt mai scump de intretinut

        Un alt lucru extrem de important este existenta unui suport tehnic profesionist, stiut fiind faptul ca pentru masinile japoneze (desi CTR este facut in Anglia, tot japoneza este) exista un deficit de mecanici cu adevarat profesionisti.
        copsine, fi bine venit aici!
        Sper ca Bogdan te-a lamurit in mare despre ce e vorba, eu as mai avea doar o rugaminte la ceea ce citez mai sus:
        debaraseaza-te te rog de ideile astea preconcepute!
        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

        Comment


        • #5
          salut si eu am de gand la anul sa merg in Germania sa iau un type R sh din 2002-2004 mai are cineva de adaugat ceva la cele scrise aici.m-ar mai interesa care este pretul unei revizii,pretul consumabilelor eventual ce ati schimbat la ele pana acum.
          PS: am de ales intre un 325i E46 si Type R ,nu e mare graba cel mai probabil achizita va avea loc anul viitor in aprilie mai(poate scade sau se scoate taxa de prima inmatriculare)

          Comment


          • #6
            325 i ) vai , daca vrei ceva care macar sa se apropie de acceleratia lui CTR e 330 , deci doar de acceleratie nu de senzatia care tio ofera...

            Comment


            • #7
              Pai ca sa fiu din nou eu ala obiectiv, zic ca BMW e bun datorita tractiunii spte si faptului ca e o limuzina de clasa medie premium. In rest, ia tata Type R si ai terminat povestea, mai buna la feeling, mai "rea", mai rara si ce sa mai... una peste alta, masina sport adevarata, nu doar o berlina cu pretentii sportive. :wink:
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • #8
                Stiu ca doar 330i se apropie ca acceleratie de Type R problema e ca se departeaza ca pret :lol: .eu sunt fan BMW dar in cazul asta 70% merg pe Type R,ma rog cum am zis mai e pana sa iau masina asa ca poate mai imi schimb parerea.pana atunci ma interesez de ambele modele .
                Eram curios daca mai e ceva de stiu in legatura cu Type R

                Comment


                • #9
                  Detalii din experienta posesorilor gasesti la rubrica "My TYPE-R"! :wink:
                  HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                  Comment


                  • #10
                    am citit tot pe acolo doar ca e cam putin

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by alecsutu1
                      ...mai are cineva de adaugat ceva la cele scrise aici...
                      da, eu mai am ceva de adaugat
                      poftim
                      Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                      '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                      Comment


                      • #12
                        :lol: nu vreau masina neaparat pt liniute oricum felicitari pt premii

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by alecsutu1
                          Stiu ca doar 330i se apropie ca acceleratie de Type R problema e ca se departeaza ca pret :lol:
                          pai si atunci de ce te intereseaza acceleratia ? :?
                          Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                          '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by quiksand
                            325 i ) vai , daca vrei ceva care macar sa se apropie de acceleratia lui CTR e 330 , deci doar de acceleratie nu de senzatia care tio ofera...
                            eu raspunsesem aici ,nu ma intereseaza doar acceleratia ma intereseaza si tinuta de drum, fibilitatea si cat de "fun" e masina(adica daca te face sa zambesti de fiecare daca cand te urci in ea ops: ).PS consumul nu prea conteaza :lol:

                            Comment


                            • #15
                              Daca ai gasit putine idei si tips la aria propusa de mine, vei mai fasi cate ceva si la aria dedicata Civicului:

                              http://www.hondafan.ro/phpBB2/viewforum.php?f=26
                              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                              Comment

                              Working...
                              X