Sincer la banii respectivi, as cumpara GT86 fara nici o ezitare...
Noul Civic Type R 2006
Collapse
X
-
Nu va aruncati la preturi pana nu apare.Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Adica in 2015.
Plus ca se speculeaza mult: ba motor de 1.6 turbo de 250 cai, ba motor de 2l de 300 de cai.
Iar GT86 e destul de slabuta masina - interior de anii 80, performante destul de slabe (15.7 la 400m) - pentru banii pe care ii cere.
Comment
-
Daca tot se da cu zaru´ as mai adauga ca fata de Toyobaru, masina de fata - bag mana in foc - va fi produsa in Europa deci as zice ca, pentru un 1.6L Turbo cu acei mai sus numiti 250CP, in niciun caz nu va fi de gasit sub 28.000, mai ales daca ramane bine dotata a la fosta generatie si nu o da pe spartane a la EK9 / EP3.
Despre o eventuala versiune de 2.0L la 300CP subscriu al spusele lui CTRnovice, cu precizarea "cel putin!".HONDA. The finest from Japan. Since 1963.
Comment
-
Problema este ca la 300 de cai si >35k eur se afla si EVO si STI. Ambele cu tractiune integrala, cu frane Brembo si cu alte nebunii. Iar RS-ul de la Ford e chiar mai jos dpdv al pretului. Si toate au costuri de intretinere pe masura. Asa ca nu prea stiu cate de logic ar fi pt CTR sa intre acolo, aia e alta liga.
Mai viabila ar fi, in opinia mea, motorizarea mai "slaba", care sa o mentina intr-o plaja de costuri acceptabila pt un numar mai mare de persoane, decat sa urce stacheta atat de sus, in mod inutil (dupa parerea mea).Not so bored owner of the last FN2 in Romania
Comment
-
Sunt total in asentimentul tau dar dupa aia avem "asa putini CP, pai aia-i evolutie?".
Cu greu pot sa-mi imaginez o asemenea crestere de putere, cel putin pana acum HONDA n-a dovedit-o niciodata la niciun fel de turisme, dar sa dam crezare zvonurilor si sa-i dam o sansa si acelei vorbe "ce nu e, mai poate fi".HONDA. The finest from Japan. Since 1963.
Comment
-
Si cat mai e pana in 2015, poate va avea si aripi pana atunci
Comment
-
Noua Honda Civic Typer R va avea 300 Cai Putere
http://www.auto.ro/honda-civic/noua-...re--54080.html
Viitorul Honda Civic Type R va fi pus in miscare de un motor turbo de 2.0 litri care va livra nu mai putin de 300 Cai Putere. Potrivit oficialilor niponi, noua generatie va depasi recorul obtinut de Renault Megane RS pe Nurburgring.
In ciuda speculatiilor anterioare care anuntau o motorizare turbo de 1.6 litri si 186 kW/250 CP, Yasuhisa Arai, de la centrul de Cercetare si Dezvoltare Honda, a confirmat ca noua generatie Civic Type R va primi un motor turbo de 2.0 litri ce va produce 300 CP. Sportiva va fi lansata oficial in 2014.
Totodata, Honda isi stabileste noi tinte, principala fiind depasirea recordului stabilit de rivalul francez Renault Megane RS 265 pe circuitul de la Nurburgring
„Suntem informati privind produsele pe care le dezvolta rivalii nostri, precum si alti producatori auto, dar masina noastra va fi cel mai rapid model cu tractiune fata pe circuitul de la Nurburgring când va ajunge pe piata. Şi facem tot ce ne sta in putinta pentru a realiza acest lucru”, a declarat Yasuhisa Arai.
Programat sa ajunga pe piata in 2014, noua Honda Civic Type R ar putea avea un pret de pornire de aproximativ 31.000 Euro.Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum
Comment
-
La puterea aia va trebui sa aiba un diferential FOARTE smecher, sa o poti tine pe strada, sunt curios.
Comment
-
Se mai regleaza si din geometria suspensiei...totusi poate schimba MacPherson-ul ala de pe fata cu ceva mai potent si care sa ia din torque steering.
Ma intreb, pana in 2014, Renault nu scot si ei ceva? Adica ne comparam cu masini vechi de 3 ani?"Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film
'08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue
Comment
Comment