Trebuie sa ne obisnuim cu ascutitoarele de 1 litru. Asta e trendul dat de normele de poluare. Iti dai seama ca peste 5 ani motorasul de 1.0 cu 3 pistoane va ajunge si pe CRV. Sper doar ca va avea si un sprijin de la un motor electric.
Noul Civic Sedan (model European) 2016- speculatii
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Nope. Au dat-o in bara cei care au venit cu trendul asta de micsorare a motoarelor.. erau cateva articole lunile trecute cum VW si altii au marit litrajul motorarelor cu cateva sute cc fata de generatiile precendente, in cazul pocnitorilor astea in jur de ~1.0l. Nu polueaza/consuma mai putin pt ca in regim real in anumite/multe situatii trebuie sa tragi mai mult de un motor dasta mic... ce iei pe mere dai pe pere. Honda parese ca s a trezit la spartul targului cu motocositoarea de 1l...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.
Comment
-
Originally posted by bogdan77 View PostSi primul drive-test in Europa: https://www.youtube.com/watch?v=ofgPC4DCVLo...
'08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T
Comment
-
Originally posted by Dan P View PostEu nu mai iau de bun consumul de la nici un producator. In viata reala sunt destul de des peste 2 l fata de ce se declara.
Sa vezi cum e la alte marci: C180 Coupe W204 (1.6 turbo, 7G Tronic) declarat 8 in oras, ia constant 13-14. C180 Sedan W205 (acelasi motor, dar cutie in 9 trepte), in prima noapte prin oras l-am tinut pe Sport+ si l-am alergat => s-a blocat la 20% ca atat stia bordul, cred ca a trecut de 25 la real... Si era liber orasul... Apropo de motoare turbo mici pe benzina.
Mai folosesc un E-Class 220D, ala consuma apropiat de ce se declara, nu inteleg de unde prosteala asta la turbo benzina totusi...'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
Peste 2 saptamani il aduc in UK in showroom, m-au sunat daca vreau sa iau parte la VIP event))). Fara test drive nu e mare branza, dar am sa trag o fuga sa vad cum e live.
L.E. un review dupa un test drive mai lung: http://www.caranddriver.com/reviews/...update-reviewsLast edited by ady_uaic; 02-02-17, 18:26.'08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T
Comment
-
Referitor la 'cur' pare sa aduca putin cu libarcile alea de Audi A7 (...alea)... si nu prea ma incanta... decat stopurile.
Referitor la bord... mi-ar fi placut sa fi prins Civic-ul meu cu acea "tableta" pe fata, insa dupa ce l-am luat fara, mi se pare ca e mai OK asa. Nu ai ceva sclipitor in coada ochiului drept cand conduci.
Si asa, apreciez ca toate informatiile sunt foarte bine aratate pe Civic-ul Mk. 8.
Referitor la "indicatoarele" din bord: mi-ar fi placut sa fie colorate, ca la Mk. 8. Nici nu prea poti distinge CruiseMain-ul de tahometru (iconita mica care mai are putin si ii da viol cifrei 6) ... sau poate m-am obisnuit eu prea tare.
"Botul" masinii pare sa se asemene intr-o masura destul de buna cu "botul" Renault Fluence... care nu mi-a placut... nici la design, nici la condus
Comment
-
Primul anunt pe Autovit..de la Asko
Oferta speciala la precomenzi, detalii doar in SHOWROOM-urile ASKO.
https://www.autovit.ro/anunt/honda-c...tml#4fc58d591b
Preturi incepand de la 17.956 EURO + TVA pentru Civic Sedan 1.5 MT si 15.939 EURO + TVA pentru Civic Hatchabck 1.0 MT.
Preturile includ Vopsea Metalizata.
Comment
-
Fusta spate este prea incarcata la 5D si aduce mai degraba a tuning asiatic neinspirat. Mai sunt si plasticele lucioasa de pe grila care nu vor da bine pe culori gen alb, rosu. Va fi ok pe culorile neutre. Sedanul este ok-ish in general. Marea dilema va fi pretul practicat la lansare. In ultimii 2 ani am vazut la Honda Romania preturi foarte corecte pentru piata noastra (de fapt, asa am ajuns si eu in clubul Honda) si asta se vede in vanzari (in statisticile DRPCIV avem o crestere de 30% http://www.drpciv.ro/info-portal/dow...ang=ro&id=2691).
In Austria au fost afisate preturile si ma demoralizeaza total: 31990 Euromarafeti pentru Sedanul Exacutive 1.5 CVT. Daca ajunge la noi cu aceleasi preturi nu va avea success pentru ca ai optiuni in clasa D multiple la 30k. Plus ceva SUV-uri bune la 30k, inclusiv CRV-ul actual care va iesi la pensie anul acesta pentru a pregati noua generatie.
Comment
-
La Asko deja a inceput lichidarea de stoc pentru 5D http://asko.ro/oferte-speciale/civic5d/ pentru a face loc X-ului http://asko.ro/blog/noul-civic-romania/.
Comment
-
Originally posted by bogdan77 View PostIn Austria au fost afisate preturile si ma demoralizeaza total: 31990 Euromarafeti pentru Sedanul Exacutive 1.5 CVT. Daca ajunge la noi cu aceleasi preturi nu va avea success pentru ca ai optiuni in clasa D multiple la 30k. Plus ceva SUV-uri bune la 30k, inclusiv CRV-ul actual care va iesi la pensie anul acesta pentru a pregati noua generatie."Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
Vad ca le-au scos de pe site. Oricum echiparea maxima avea un pret de 32000 Euro. Intre timp colegul @rem de anunta ca Asko a publica preturile de lansare. Executive Sedan este 22300 TVA inclus si Sport Plus 5D 21900. Pretul este excelent, singurul minus este ca nivelul de echipare te obliga la trapa si piele.
Comment
-
https://www.autovit.ro/anunt/honda-c...tml#ac75979c9c
Preturile sunt foarte bune dar echiparile fixe te obliga la optiuni pe care nu le doresti. Full LED vine doar cu trapa, spre exemplu. In fine, poti sa treci peste asta dar am gasit o mare problema. Garda la sol la 5D este 110 si la 4D 124. Ori este o greseala la brosura ori chiar asa este setata suspensia. Nu mi se pare ok pentru drumurile noastre. Generatia actuala are 140 garda la sol.
Comment
Comment