Da,ai dreptate,modelele Mazda arata intr-un mare fel...
Noul Civic 5D (2016)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Taz View Post@chipson :multumesc frumos. L-am folosit deja, dar acum am alta problema
Am vrut sa iau niste jante Sparco...dar nu exista jante aftermarket omologate ptr Fk2 sau FK8 (poate team dynamics) si daca le cumpar e pe barba mea...nu primesc garantie
Americanii prezinta pentru TypeR 2017 o "armata de jante", da` ei sunt doar ... americani
https://www.rimsntires.com/packages....vic%20Type%20R
Comment
-
Originally posted by Malex View PostAmericanii prezinta pentru TypeR 2017 o "armata de jante", da` ei sunt doar ... americani
https://www.rimsntires.com/packages....vic%20Type%20R'17 Civic TypeR FK8 Championship White
'08 RAV4 2.0 VVTi 4WD
ex : 06' Civic 5d 2.2 i-CTDI 140cp
ex: '09 Civic TypeR Nighthawk Black
Comment
-
Originally posted by liviu_cts View Postmazda aia.....vis estetic.
am stat in masina unui apropiat, mx5 nou...mi-a lasat o impresie f buna. daca mx3 ar fi avut o motorizare mai capabila ar fi fost o optiune pt mine.I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Originally posted by Taz View PostDa, clar sunt americani...mai ales daca scriu "OEM tires: 245/30-20 (656x245mm). Bolt pattern: 5x114.3 (5x4.5). Offset: 37 to 47 mm. Tires up to 676x255mm. Rims up to 20x9.5"." pentru FK2-8...cand ele sunt 5x120 si pot sa mai zic si de ET care e 60... dar sunt doar detalii"Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
Originally posted by scarr View PostJante omologate inseamna ca au un certificat unde scrie ca se pot monta pe anumite modele de masini. Daca apare si masina ta printre ele, atunci poti sa le montezi linistit.
Daca se intampla vreun accident si se descopera ca ai chestii neomologate montate pe masina (care tin de siguranta, si crede-ma, rotile tin de siguranta), in primul rand vei avea probleme cu asiguratorul, in al doilea rand poate cu politia, in al treilea rand poate cu dealerul.
Bine, totul e putin probabil sa se intample, dar Taz a pus bine problema. Nu zic sa fim mai catolici decat papa, dar daca tocmai ai cumparat un FK8 nou, nici eu nu as pune nimic neomologat pe ea.
Comandat la C4GP meu jante aliaj cu anvelope ( nu conteaza marca sau modelul poate doar magazinul ATU...) cu ABE si cu TUV deci cu tot ce trebuie teoretic, si dupa ce astept 3 saptamani ghici ce? Nu au putut fi montate...???? Toti au fost surprinsi...la un moment dat mi s-a aruncat o remarca ,, Pai daca nu aveti nemtesca, asa e cu surprize..surprize. Intentionat am comandat ceva cu acte in regula si cand colo ce sa vezi....Nu sunt eu fan ATU dar credeam ca macar la jante se pricep daca tot sunt nr1 in DE pe asta.
PS: Pana una alta am cumparat la licitatie ceva SH originale de tabla de pe ebay.de de nevoie. Nu am mai avut jante de tabla de foarte..foarte mult timp dar sper ca sezonul asta ma voi descurca. Sincer sigur voi merge doar pe original la urmatoarea alegere..
Comment
-
Ce sa zic, ca si impresie generala, dupa drivetest cu sedanul de 1.5 CVT, noul Civic a progresat mult la confort si la calitatea rularii. Suspensiile si antifonarea, precum si asamblarea plasticelor interioare fac masina foarte silentioasa la trecerea peste sine sau limitatoare de viteza (ca si comparatie, in Jaguar XE, desi suspensia este clar construita mai bine, fiind o bijuterie, la trecerea peste denivelari mai mari, plasticele se aud putin cum se aseaza; desi, repet, suspensia filtreaza foarte bine socurile, vorbesc de ce simti in scaun). Fata de sedanul meu, clar ai impresia ca ai intrat intr-o masina dintr-o clasa superioara.
Nu am avut ocazia sa o testez la viteze mari, de cruising, dar pare ca exista o imbunatatire fata de acum 2 generatii. Poate si faptul ca masina este noua sa accentueze asta, totusi nu-mi amintesc ca acum 10 ani sa fi fost la fel de liniste la mine in masina.
Desi mult mai confortabila, masina nu sta mai prost pe curbe decat sedanul meu (dar nici mai bine, as zice, in ciuda faptului ca era pe roti de 17" fata de 16" cat am eu). Nu am condus-o la limita, asta si din cauza ca directia nu-ti mai transmite la fel de fidel drumul de dedesubt dar si ca, mnoh, era totusi masina de DT.
Motorul se misca bine, accelereaza foarte ok (cand m-am intors la a mea, mi se parea cam lenesa), a pierdut putin la partea de sunet. Cutia CVT cu padele mi se pare ok, n-am eu mare experienta cu automatele, dar nu mi s-a parut mai slaba decat steptronicul de pe seria 5 (varianta normala, non-sport) sau decat cea de pe Jaguar (bine, astea 2 erau cuplate cu 2.0d).
Directia putin mai moale si, cred eu, mult mai asistata si, din cauza asta, transmite mai putin ca FD1 (ca o paralela, cand m-am intors la a mea, am avut scurta senzatie de kart). Zic ca este mai asistata pentru ca raza de bracare mi s-a parut foarte mica in conditiile in care turn-to-turn este putin peste 2 ture (fata de putin peste 2.5 la mine) iar efortul de rotire a covrigului este mic.
Scaunele mi se par, pe langa directie, cel mai mare minus fata de generatia FD1. Asta si pentru ca acum consola centrala si cotiera nu mai sustin bratul pana aproape de schimbator. Totusi, pozitia la volan este mai joasa, mai sport, deci mai pe placul meu.
De sistemul multimedia si de exterior nu prea am ce sa zic (pragurile alea sunt dubios prinse). In fine, se vede totusi ca nu e o masina din gama premium, insa nu cred ca e mare diferenta fata de concurentele sale.
Ca si concluzie generala, a castigat destul de mult pe partea de confort si calitatea rularii, si a pierdut putin la fun-to-drive. Dar asta am impresia ca este valabil la aproape toate marcile. Oricum, in clasa ei, nu cred sa aiba prea multi rivali.
L.E. Chiar, era cineva pe aici din State care a renuntat la un Civic in favoare unui GTI, clamand chiar finetea drive-ului si plasticele zgomotoase. Adica exact ce laud eu acum, nu inteleg...
L.E.2 am uitat sa zic ca si franele sunt mult mai bune decat la FD1. Nu stiam si chiar imi pierdusem speranta ca Honda stie sa faca si frane ok. Auzisem eu ceva la Type R dar nu credeam.Last edited by octi_b; 10-11-17, 22:13."Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film
'08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue
Comment
-
Eu nu am vazut diferente intre fostul meu sedan facut in Canada si hatch-ul facut in UK. (da, toate hatch-urile vandute in US sunt importate din UK). Daca tu zici ca e mai slaba calitativ, poate asa o fi. Poate si Civicul hatch facut in UK pentru US e mai slab ca cel facut pentru Europa.
Originally posted by octi_b View PostL.E. Chiar, era cineva pe aici din State care a renuntat la un Civic in favoare unui GTI, clamand chiar finetea drive-ului si plasticele zgomotoase. Adica exact ce laud eu acum, nu inteleg...
Am scris pe topicul meu ca am vrut sa fac test-drive cu Honda Civic Si (1.5 manual cam ca la acelasi pret cu fostul meu sedan) si dealerul a zis ca nu vrea sa puna mile pe Civic Si; doar daca semnez inainte ca vreau sa o cumpar. Sa fie sanatosi! GTI-urile cu 5000$ discount s-au dat rapid.Last edited by iulianm; 11-11-17, 18:36.
Comment
Comment