Nu stiu ce sa zic,mie-mi plac motoarele Honda aspirate prin prisma sunetului si fiabilitatii.Astea turbo ma indoiesc ca vor fi la fel de fiabile.Am condus mai multe motoare din astea cat o sticla de coca cola si se simte ca puterea provine de la un motor mic...Vom vedea cum sunt astea de la Honda,s-ar putea sa fie atat de tari,incat sa-mi inchida gura.😀
Noul Civic 5D (2016)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Din cate au anuntat 1.5L T o sa vina si cu o cutie manuala nu doar CVT . Nu ca ar fi rau ceva la CVT sau ceva similar cat timp masina se misca coerent.
http://blog.caranddriver.com/honda-o...c-body-styles/
2L aspirat pe noua Honda Civic pare doar un vis frumos pentru Europa unde au maxim 1.8L benzina si 1.6D (civic sau CRV). In State are sens -2L aspirat pe compacte si V6 pe Accord aici nu cred.
Comment
-
2.0 nu-si va mai gasi cumparatori in Europa, cand deja oamenii s-au obisnuit cu politica nemteasca de motoare de rasnita.
Probabil va veni cu noul 1.5T de 201 cp, desi pana acum n-am vazut nimic concret. Iar pentru versiunile mai ieftine ca nivel de echipare, acelasi 1.5T de 174 cp.
Ramane de vazut daca vor mai pune si motorul de 1.8, care, pe piata din asia echipeaza Sedan-ul.
Comment
-
@Delphi https://www.youtube.com/watch?v=GXsMNrpkfQM
1.5 turbo stock are in jur de 170 cai, cu reflash ajunge spre 200
Cred ca reflash vs reflash ar fi fost ambele la fel sau pe aproape
Oricum CVT turbo, not badLast edited by dinoc; 10-08-16, 23:08.
Comment
-
CVT-ul folosit e cu convertor?
Sunt curios cat de scump ar fi fost sa fi "aruncat" niste stopuri full led pe spate... ca in prezent nu mai reprezinta chiar "tehnologia viitorului" sa o vezi doar pe niste concepte futuriste.
Sent from my SGP611 using TapatalkBMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5
Comment
-
Si xenonul este de 50x mai scump decat un halogen, nu va lumea sa se planga cand schimba un bec dupa vreo 7-8 ani de utilizare. Ce sa mai spunem atunci un far cu matrice led.
Si display-ul ala in loc de cadrane clasice in bord e cu mult mai scump... unde mai pui ca la ceasuri clasice nu risti sa "moara pixelii".
Da, probabil factorul vizibiltate nu este la fel de mult influentat precum in cazul farurilor, dar personal consider ca ar merita.
@Delphi: din ce am vazut pana in prezent... nu, sau poate mai bine spus nu integral. Pozitia si probabil si frana par a fi led(daca nu cumva au pus bec clasic pe frana), dar semnalizarea si ceata/retur nu.
Sent from my SM-G920F using TapatalkBMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5
Comment
-
Aha, acum am inteles. Eu stiam ca frana e cu siguranta pe leduri. La semnalizare si la ceata cred ca e nesemnificativ. BTW, nu cumva LED-urile sunt mai ineficiente pe ceata decat halogenele?"Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
un HID modern de la Philips e cam 10x prin comparatie cu un halogen modern de la aceeasi marca (100 eur vs 10eur)
un far cu led array modern care se poate schimba numai cu totul costa la o marca ne-premium (Seat de ex) aproximativ 1000 eur
plus ca tehnologia este inca tanara - cu toate punctele slabe care deriva din asta
la stopuri exista masini la care se pot schimba componente individuale dar neoficial - o reparatie de acest fel la Phaeton la semnal care e led array este vreo 50 eur; un stop de la dezmembrari e 250
in rest multe din stopurile LED se pot schimba numai cu totul"Ethics. That's always so inconvenient."
Cal Lightman
Comment
Comment