Transmisie automata?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transmisie automata?

    Salut,

    Are cineva Honda Civic 2015 5D cu transmisie automata? Ce inseamna, mai exact? Pot totusi schimba vitezele manual, adica vine cu ambreiaj? Sau are si cutie manuala? Cum functioneaza?

    Multumesc
    banculescu
    Junior Member
    Last edited by banculescu; 27-07-15, 11:54.

  • #2
    pai ce model de honda te intereseaza?
    honda are mai multe tipuri de at
    de ex pe accord are o transmisie automata cu convertor de cuplu
    are si o setare sport care tine motorul mai turat si pe care poti controla din padelele de pe volan
    defapt padelele functioneaza si cand esti in drive normal dar numai pe momente relativ scurte de timp - adica daca vrei sa retrogradezi din padele o poti face si in drive si tine motorul mai turat pana cand simte ca nu mai apesi pe acceleratie
    "Ethics. That's always so inconvenient."
    Cal Lightman

    Comment


    • #3
      Pentru Civic 5D mă interesează

      Comment


      • #4
        Care generatie de 5D?

        Comment


        • #5
          Originally posted by CatalinP View Post
          Care generatie de 5D?
          Honda Civic 5D 2015
          (scuze, am editat si primul post)

          Comment


          • #6
            Ca sa iti raspund la intrebari: nu, nu ai ambreiaj. Nu, nu poti selecta manual treptele de viteza. Nu, nu are si cutie manuala. Functioneaza foarte bine.

            E o transmisie de generatie veche, insa foarte fiabila.

            Comment


            • #7
              Salut tuturor!
              Sunt relativ proaspatul posesor al unei japoneze Honda Civic 4dr AT din 2008.
              Am o problema pe care am sesizat-o la cutie de max 2 saptam. La turatie mica in mers are smuncituri ~ 1000-1200rpm , daca o accelerez dispare simptomatica, ati mai intalnit asa ceva ?
              Ma gandeam sa schimb uleiul la cutie si acel filtru de ulei , voi ce parere aveti, voi rezolva problema sau e alta problema la cutia mea?

              Comment


              • #8
                Cand a fost uleiul inlocuit ultima data? Cum ajungi sa mergi in astfel de regim 1000-1200rpm?

                Comment


                • #9
                  Problema se manifesta la turatie mica in orice treapta?
                  Eu am avut ceva asemanator, dar se manifesta la trecerea din tr.2 in 3, tot asa, la turatie mica - avea o ezitare, parca se chinuia sa treaca in tr. 3.
                  La mine "solutia" a fost schimbarea convertizorului de cuplu in garantie, pe la 42k km - doar ca pe la 51k simptomele au reaparut. Tot pe la 51k am facut si o improspatare a uleiului din cutie [nu se poate numi schimb ca se schimba doar 3l din cei 7 din cutie parca], dar nu mi s-a parut ca ar fi schimbat foarte mult situatia, poate sa se mai fi ameliorat din senzatie. Mi s-a recomandat sa fac acest schimb de ulei la cutie cam la un interval de 45k daca nu ma insel, iar referitor la filtru parca nu-mi amintesc sa se fi pus problema. Cel mai bine da un telefon la unul din dealeri si vezi cum sta treaba. [eu am facut schimbul de convertizor cat si cel de ulei cutie la Asko, deci ei sigur ar trebui sa stie de aceste probleme]
                  Din cate stiu uleiul ATF Z1 [sau mai nou ATF DW1] era destul de scump, intreaba de pret in mai multe locuri. Eu imi amintesc ca l-am luat la un group-buy de pe cox din uk [cauta pe forum] ceva mai ieftin decat la Asko.
                  Acum am vreo 82k si nu s-a mai agravat nimic si nici nu pot zice ca ma mai deranjeaza [psihic], mi-a trecut .
                  '08 Civic Sedan 1.8 ES A/T Galaxy Gray Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Raspunsul lui Turkish e ok.
                    Cutia de la Civic 5d A/T este automata clasica, cu convertor de cuplu. Prevazuta cu pozitia S, in aceasta pozitie acceleratia raspunde mai rapid si schimba vitezele la turatii mai mari. Padelele de pe volan iti permit sa conduci manual si in pozitia D (numai temporar, adica dupa un timp de cand nu ai mai actionat padelele revine in modul de functionare automat) si in S - unde o data ce ai comutat pe padele nu se mai comuta singura in modul automat. De asemenea, padelele ajuta iarna - poti sa pleci in viteza a 2 a de pe loc in modul S (apesi pe padela + si trece in 2) sau la frana de motor daca este nevoie de asa ceva.
                    Mie imi place foarte mult cutia - prin comparatia cu cea manuala in 6 trepte de pe fostul meu civic sedan. Cutia manuala era bine etajata, insa in viteza a 6 a, la 140, dupa o ora de autostrada ma durea capul de la mersul in 4000 de ture - ceva zgomot in habitaclu. La 5d cu cutia automata, in cinci trepte, la 150 km/h ai 3000 de ture si e liniste pe autostrada Iar daca vrei zgomot, apesi mai tare pe acceleratie.
                    Ca idee, din experienta mea, nu se poate compara cutia ca performante cu DSG-ul de la concurenta (am avut primul golf cu asa ceva in Romania), insa este o cutie confortabila (eu de asta am luat-o asa), cu intretinere usoara (2 l de ulei fata de 7,5 la prima generatie de DSG, pe care oricum nu stia nimeni sa-l schimbe pe la reprezentante).
                    2014 Civic Hatch 1.8 A/T

                    Comment


                    • #11
                      Ce parere aveti despre modelul de cutie i-shift care este pe generatia din 2006 , as vrea sa schimb jazz-ul meu cu CVT , o cutie super !!! pe un Civic din generatia respectiva .

                      Comment


                      • #12
                        ishift e cutia robotizata care e de fapt o manuala controlata de computer?
                        daca da e musai sa o conduci ca sa vezi daca iti place
                        "Ethics. That's always so inconvenient."
                        Cal Lightman

                        Comment

                        Working...
                        X