Honda Civic 5D - ce motor e mai bun 1.4L sau 1.8?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda Civic 5D - ce motor e mai bun 1.4L sau 1.8?

    Salutare,
    As vrea sa imi cumpar o Honda Civic modelul 5D cu motorizare 1.4L sau 1.8L. Nu stiu insa detalii cum ar fi consumul, taxele si cat de mult se merita inca 40 de cai pentru strazile noastre.
    Am auzit diferite zvonuri cum ca 5d-ul ar "scutura" pe drumuri denivelate ca ar avea piese scumpe ca au renuntat la suspensia independenta etc.
    Momentan detin un MA8 fastback din ´96 cu motor D14A5 cu VTEC (mini me) si ma gandeam daca nu cumva motorul 1.4L e suficient pentru a merge lejer si economic fara sa se simta ca "trage din greu".
    Daca nu mi-as fi facut mini me-ul la fastback-ul meu http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-me-)-D14-VTEC
    nu aveam dubii alegeam din start modelul cu motor 1.8L.
    De asemenea as vrea sa imi spuneti cei care detineti modelul 2007-2011 cam ce probleme ati intampinat si daca ar fi potrivita pentru o familie formata din doi adulti si doua mucoase
    Stiu ca nu e sharan sau zafira dar eu vreau Honda si mai ales Acest model de Honda pe care mi l-am dorit mereu.
    Am vazut preturi atractive 4300, chiar 4100 de euro dar si preturi mai mari ajungand pana la 7 mii de euro.
    Ar fi grozav daca un membru hondar ar avea o masina la vanzare.
    Bugetul meu nu e inca fixat findca as vrea sa vand fastback-ul dar in cazul unei oferte bune ma mobilizez.
    Am dilema si cu fastback-ul care nu stiu la ce pret sa il evaluez, e cu mini me facut de un bun prieten, care a lucrat la reprezentanta Honda, baietii din Galati au auzit sigur de Dirlibau
    Masina arata bine pentru varsta ei are scaune din piele, aer conditionat, alarma cu pager, airbags, geamuri electrice fata-spate, cotiera fata-spate, senzori de parcare.
    Am achitat taxa in 2009 si nu am recuperat-o si am facut pana acum 203 mii de km, eu luand-o in 2009 cu 105 mii de la o tipa din Austria am manualul de service si doua chei.
    Informativ macar o parere cam cat ar mai putea face masina asta eventual o dau bucuros la schimb pe Civic 5d 2007 daca e 1.8L sau 1.4L deci dupa 2009 pentru ca am auzit ca motoarele facute pana in 2007, 1.4L i-DSi nu sunt tocmai bune si destul de lenese.
    Va multumesc in avans.
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 24-07-15, 10:22.
    Always aiming for the "Honda" percent
    http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=461

  • #2
    Neata buna!
    Eu am luat un FK2 Executive din 2009 de aproape un an si nu ma mai linistesc dandu-i review-uri negative...
    Pentru doi adulti si doua mucoase, motorul de 1.4 este cu totul nepotrivit. Mai bine mergi pe 1.8.
    Apoi, pentru doi adulti si doua mucoase, Civicul 5d 2006-2011 nu e o masina deloc comoda: rigida inutil, va va scutura zdravan la fiecare gropita ori pietricica peste care va trece. Inainte de a cumpara o astfel de masina, incearca sa treci cu ea peste o sina de tramvai sa vezi cum face...
    Masina asta scartaie unde si cand vrea ea: ba hayonul, ba geamul, ba pedalele, ba scaunele, ba cate ceva in bord, mereu altceva si altundeva - un greier tace, altul incepe sa cante.
    Suspensia semiindependenta spate e o problema. Practic, daca nu ai drum perfect plan, Civicul 5d este o masina periculoasa, orice denivelare facand spatele sa alunece cu totul.
    In opinia mea, Civicul 5d 2006-2011 este o masina deosebit de aratoasa si chestia asta a fost suficienta pentru a fi atat de indragita. Este si incapatoare. Daca esti dispus sa uiti de galagia din interior, de nesiguranta tinutei de drum data de suspensia spate, de inconfortul suspensiei (per total), poti avea o masina incapatoare, fun to drive in conditii de drum excelent si ochioasa foc.
    Sa nu uit: ii cam place benzenul.
    La cumparare, eu am intampinat dificultati foarte mari, mai toate exemplarele testate fiind intr-o stare deplorabila. La 4-5-6.000 de euro nu gasesti nimic ok, bati drumurile degeaba.
    Per total, eu nu as mai cumpara masina asta inca o data.
    Dumnezeu sa-i dea liniste lui Dirlibau! Era un baiat nemaipomenit.
    vtin
    Senior Member
    Last edited by vtin; 24-07-15, 06:37.

    Comment


    • #3
      Ca sa vezi ce chestie... Civic-ul meu 5D 1.8 2010 nici nu scartaie, nici nu bate, nici nu e periculoasa, nici nu ii aluneca spatele, si nici nu consuma mult, cu toate ca are transmisie automata.

      Comment


      • #4
        In cazul meu, istoria masinii se poate vedea in thread-ul dedicat ei (in thread-urile deschise de mine), cu mentiunea ca i-am rezolvat problema click-ului de la ambreiaj. Abia anul asta (la 8 ani de la achizitie) pot spune ca am bagat niste bani in ea, care ma asigura de alti cativa ani fara probleme in zonele "afectate" (ce e drept, nu am facut extraordinar de multi km). Altfel, apa, paie si bataie...

        Rezista ok conditiilor de drum din "minunata" noastra tara, cu investitii (mai degraba) minime, desi ce scrie in manualul de utilizare e perfect adevarat "Autovehiculul dumneavoastra a fost proiectat pentru drumuri bine intretinute...". Am mers cu ea pe toate categoriile de drumuri, de la autostrada vestica pana la drumul spre Marble Beach (Thassos, cei care au fost acolo stiu despre ce e vorba) si a rezistat eroic.

        Benzina consuma in functie de talpa aplicata, ca orice aspirata pe benzina...
        Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

        Comment


        • #5
          Eu am peste 160 kkm cu ea si singurul lucru negativ e ca este neplacut sa mergi pe drumuri proaste. Dar de batut, nu bate nimic, doar ca suspensia se aude foarte dur cand treci peste denivelari. Nu am nici un alt zgomot de la usi, plastice, hayon, etc. Ambreiajul e cel original si cred ca mai merge ceva vreme. Iar consumul mi se pare foarte OK. Si eu as spune ca daca te hotarasti, e mai buna versiunea 1.8. Gandeste=te ca se va simti cand mergeti toti 4+bagaje.

          Comment


          • #6
            Originally posted by CatalinP View Post
            Ca sa vezi ce chestie... Civic-ul meu 5D 1.8 2010 nici nu scartaie, nici nu bate, nici nu e periculoasa, nici nu ii aluneca spatele, si nici nu consuma mult, cu toate ca are transmisie automata.
            A ta e pe masura ta.
            A mea pe a mea.
            Eu am descris-o pe a mea. Poate in cuvinte putine intelegi despre ce e vorba.

            Comment


            • #7
              Eu cred ca 1.8 e mai potrivit. Dar la 4100-43000 Euro nu poate sa fie decat o cazatura. Parerea mea...
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • #8
                1.8, eventual Type R, să o ai și pentru când lași fetele acasă : ))
                Până la urmă... ia ce îți permiți. Dar dacă poți lua 1.8, nu te zgârci. Consumă cam la fel, dar te zgâlțâie mai bine
                '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                Comment


                • #9
                  Nu vad rostul unui motor de 1.4 la o asemenea masina Vorba romanului "Dai un ban da' stai in fata"
                  Nu ai idee ce frustrari ti-ar cauza un Logan tot de 1.4
                  ....

                  Comment


                  • #10
                    Da... da cu Civicu' tai aerul mai artistic decât cu Loganu'.
                    Adevărul e ca ai zis-o bine!
                    '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Da 0.32 fata de 0.36
                      ....

                      Comment


                      • #12
                        Eu am (uneori) momente cand simt nevoia unui motor un pic mai mare pe Civic (am 1.8)... Recomandarea mea e tot pentru 1.8, dar mai bine mai asteapta un pic si mareste bugetul, pe cat posibil. La 4000-4500 EUR, riscul de a lua o masina cu probleme este cel putin ridicat.
                        Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

                        Comment


                        • #13
                          Salut, 1.8 clar, doarece cand mai pui kg pe civic se simt ca trage mai greu, nici nu stiu cum s ar comporta 100hp cu masina plina. Ca probleme ar fi : bucsi punte spate, caseta directie, cilindru ambreiaj(pedala) si greieri de tot felul rezolvabioi cu rabdare, pe partea de suspensie poti incerca niste arcuri progresive eibach(cca 200eur) si niste jante pe 16 cu balonul aferent si ti ar garanta comfortul.
                          '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

                          Comment


                          • #14
                            Eu recomand motorul de 1.8. Nu am condus 1.4, dar dacă ești genul de persoana care, din când în când, mai simte nevoia de putina adrenalina, chiar și 1.8 abia satisface aceste nevoi.
                            Iar referitor la preț, nu știu ce sa zic, dar una din 2008 în cu ca. 100 mii km, în stare buna, nu găsești sub 6700, cu indulgență. Asta excluzând excepțiile, ca mai apare una la un preț foarte bun, dar acolo dacă nu ești pe faza, în ziua următoare poate e dată.
                            Eu am dat pe a mea 7250 euro și nu e într-o stare excepțională. Optic, are câteva chestii, tehnic însă nu am ce sa comentez, totul funcționează perfect.
                            Însă la 4 persoane m-aș gândi puțin mai mult și la ceilalți din mașină. Dar asta e o decizie pe care o luați voi, în familie 👪 :-)

                            Gesendet von meinem C6903 mit Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Qameni saritori tipic forumului Hondafan va multumesc pentru pareri,am exclus total motorul de 1.4 datorita voua insa as mai avea o varianta acum..am un coleg la munca cu un 5D 2.2cdti din 2009.Omul a lucrat in spania ceva ani si a cumparat masina de noua cu vreo 25 de mii de euro.Este primul si singurul proprietar in acte si masina are 92 de mii de km.Are ceva defecte cum ar fi capota indoita la buza si un far crapat multumita amabililor nostri soferi de taxi:P
                              Omul cere 5500 de euro dar masina e inscrisa in spania deci aici se vor mai adauga cam 2 mii daca nu ma insel...se merita?
                              In legatura cu spatiul aud tot fel de pareri cum ca sedanul ar fi mai inghesuit decat 5D chiar daca pare mult mai mare,in schimb sedanul are suspensie independenta inca si e mai confortabil.
                              Dar eu imi doresc de cand ma stiu modelul acesta si cred ca orice mi-as lua altceva nu mi-ar place.
                              As fi vrut clar benzina,diesel nu am avut niciodata si stiu ca motoarele sunt mai pretentioase dar nu stiu in ce masura mai gasesc o masina asa de "curata" ca istoric si uzura.
                              Va multumesc inca o data pentru ajutor.
                              Always aiming for the "Honda" percent
                              http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=461

                              Comment

                              Working...
                              X