Calitate japoneza sau britanica/turca?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calitate japoneza sau britanica/turca?

    Anul trecut cand m-am intors din afara cu ceva bani, am facut greseala sa nu mai strang ceva bani ca sa imi iau un civic 4d, si mi-am luat un Audi A3 1.9TDI 131 cp, eram disperat dupa masina in 4 usi. M-am zgarcit, stiu...desi tocmai investisem 2000 ron in reconditionarea franelor pe fata de la coupe.
    Acum dupa ceva vreme, si 14k km cu A3-ul, regret destul de amarnic alegerea facuta, desi puterea de la 131cp si 320Nm la 1300kg iti face orice depasire posibia. Dar imi e frica sa nu pice turbina, sau ambreiajul cu volanta cu masa dubla...si mult nu mai are nici suspensia.

    Acum dilema mea: am fost acum cateva saptamani la test drive cu Tourer-ul, si apoi am vazut si oferta la Sedanul din 2014. Insa la una e calitate britanica, destul de buna, la alta e calitate turca sub licenta Honda. Plus ar mai fi Honda Care prin care 5 ani nu mai ai nici o treaba cu masina.
    Dar cu sedanul 4d fabricat in Japonia cum ramane? E si mai ieftin, fiabil s-a dovedit sa fie pana acum, si...imi place cum arata mult mai mult decat Civic-urile noi.
    Voi vinde pana la urma A3-ul pt ca este mult prea nemtesc pt mine, si tot la Honda ma intorc. Dar la care?...personal mizez tot pe vechiul sedan.
    Voi ce parere aveti?

  • #2
    Vechiul sedan. Arata mai bine decat cel nou . si e made in japan .
    ia un fd1 ,trateaza-l bine si-l lasi mostenire la nepoti.

    Comment


    • #3
      Sedan, oricare ar fi el. Nu are importanta daca e facut in Turcia, e bine facut.
      Pentru sedan, spre deosebire de 5d, ai piese de schimb la preturi scazute din State, dar si din Turcia. De asemenea, ai posibilitati de configurare a masinii mult mai variate.
      La sedan ai suspensie independenta spate; e mai bine asamblat.
      Daca te opresti la sedanul actual, va trebui sa-i schimbi antiroll bar-urile: suspensia mai confortabila decat la modelul precedent inseamna si un ruliu mai mare.
      Daca vei lua un FD ceva mai vechi (generatia 2006-2011) la un pret bun, cu banii ramasi ai putea face urmatoarele: rigidizare, imbunatatire aerodinamica (podea plana), schimbare antiroll bar-uri, schimbare amortizoare si arcuri, swap cu K20-ul de pe FD2 (cu tot tacamul) si gata!

      Comment


      • #4
        Suna bine un swap cu un K20, dar cred ca vor mai trece ceva ani pana va aparea in romania asa ceva. In ultima luna am vazut vreo 7 fd1 la vanzare pe autovit, cand am cautat anul trecut prin iulie fd1 abia am gasit 2...nu stiam ca isi va vinde littleman masina....atunci nu mai stateam pe ganduri.
        Nu inteleg de ce apar atat de multe fd1 la vanzare in ultima vreme. Pana si la Radacini in bv ma ademenea vanzatoarea ca tot mai multi isi lasa vechiul sedan pt cel nou(trebuie sa fii un pic nebun sa faci asa ceva).

        Comment


        • #5
          Știu 2 civic-uri de la noi, FK cu motoare R18, care și-au făcut swap de k20, deci se poate.
          K24Reflash

          Comment


          • #6
            Probabil pentru ca se implinesc ceva ani de la aparitia ei si fostii proprietari doresc o masina noua. Altfel, nu am intalnit cazuri de FD-uri cu probleme serioase, in schimb am dat de multe care au suferit avarii serioase.
            Pe mine ma bate gandul sa fac mutarea pe K20, numai ca planurile mi-au fost zadarnicite de achizitia FK2-ului, masina la care ar mai trebui sa bag ceva bani. Sa vedem...

            Comment


            • #7
              @Dinoc, nu ziceam ca nu se poate, doar ca iti trebuie un buget considerabil, si un salariu pe masura sa iti permiti asa ceva, plus benzina. Eu fac cam 25k -30k km pe an, printre care si naveta zilnic brasov-predeal, deci un consum mai mare de 6,5% la drum intins, nu mi-as putea permite.
              Am citit un topic la un sedan din america cu aproape 800k mile, l-a care i-a schimbat si motorul din cauza unui impact cu un cerb , pe la 400k mile, deci sedanurile sunt foarte fiabile. Pana sunt lovite, ca apoi mai bine o dezmembrezi.

              Comment


              • #8
                Originally posted by dinoc View Post
                Știu 2 civic-uri de la noi, FK cu motoare R18, care și-au făcut swap de k20, deci se poate.
                FK adica 5D, corect ? Sau 3D (FN1) ?

                @andrei.g totul tine de buget. Din primul post inteleg ca ti-ai putea permite si un Civic, hai sa-i zicem nou, sau un SH cu putini km. Daca nu esti setat pe Sedan, eu daca as fi in situatia de a-mi cumpara o masina la momentul asta, as lua cu ochii inchisi Civicul actual 5D, 1.6 diesel. Masina aia consuma in Bucuresti 5,5 - 6,5 l/100km, deci la drum intins...
                '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                "Binele o duce rau in Romania"

                Comment


                • #9
                  Legat de swap de k20, cele hatchback cu motor R18 unul 3d și unul 5d (nu mai știut exact codurile)
                  K24Reflash

                  Comment


                  • #10
                    Un civic nou mi-as permite doar cu o rata destul de mare incat sa mai am bani doar de benzina ) si sincer nu stiu daca as da atatia bani pe o masina in loc sa mai platesc din ratele de la apartament.
                    Observ insa ca noul sedan deja se vinde second si cu garantie pe la 11k- 12k euro, deci usor usor se devalorizeaza.

                    Comment


                    • #11
                      Chiar azi am fost in talcioc aici in bv, si era un sedan din 2010 cu 15k km in anunt la 9k euro, o masina de galati. Cam ciudat, numai 15k km in 5ani...

                      Comment


                      • #12
                        Cred ca s-a vorbit deja de bibiul respectiv pe aici pe forum. Parca colegul vtin o stie..

                        Comment


                        • #13
                          Una maronie, facelift, varianta S (fara trapa, fara pilot automat, fara jante aliaj, fara clima, doar aer conditionat?)
                          Daca e aia, chiar are acei kilometri, iar cel care o vinde o da la banii aia pentru ca a luat-o cu 2000 de euro mai ieftin. Bineinteles, e posibil sa-i mai fi facut ceva de cand a luat-o.
                          Din Galati masina a plecat cu o pocnitura.

                          Comment


                          • #14
                            Aia e masina...

                            Comment

                            Working...
                            X