Remap Civic Sedan 1.8L 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Remap Civic Sedan 1.8L 2008

    Salutare tuturor!

    Am si eu un Civic 1.8 - 2008 si as vrea sa-i fac un chiptuning. Am vazut ca exista tuneri care proclama o crestere de 10-15 cai dupa o resoftare.
    Am gasit pe forum o recenzie a unui utilizator, dar cam atat.

    Am cateva intrebari: si-au mai facut si altii? Daca da au pus masina pe dyno sa se asigure ca exista o crestere reala de cp? Pt ca am inteles ca mai exista practica de a face mai sensibil raspunsul acceleratiei astfel incat sa para ca masina e mai puternica, dar nu exista nicio crestere reala a cp sau a cuplului.

    Va rog, aveti in vedere ca sunt complet atehnic asa ca nu va obositi sa-mi dati detalii prea complicate

    Am incercat sa ma documentez si pe alte site-uri din afara, dar nu am gasit cine stie ce; doar niste topicuri de prin 2010 ale unor englezi, dar nu au lamurit nimic.

    Multumesc!
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 14-04-14, 19:49.

  • #2
    Doar din resoftare, fara alte modificari (admisie, evacuare) obtii doar praf in ochi.
    Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
    Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
    1000 Locuri de vizitat in Romania

    Comment


    • #3
      Difera motorul fata de hatchback? Altfel am vazut ca sunt persoane multumite de DIM Sport...chiar ma gandeam si eu sa fac un chip tunning.

      Comment


      • #4
        Nu difera motorul 1.8i de pe 5d si sedan.
        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

        Comment


        • #5
          Originally posted by Rares View Post
          Doar din resoftare, fara alte modificari (admisie, evacuare) obtii doar praf in ochi.
          Asa ma gandeam si eu...

          Difera motorul fata de hatchback? Altfel am vazut ca sunt persoane multumite de DIM Sport...chiar ma gandeam si eu sa fac un chip tunning.

          Motorul nu difera cu nimic, dar, din cate am inteles, nu exista nicio crestere reala de putere sau cuplu. Cica ar creste doar timpul de raspuns al acceleratiei. Desigur, astept sa fiu contrazis. De fapt, chiar imi doresc, dar motivat. Argumentele urmeaza a fi analizate de membrii forumului care au ceva cunoştinţe tehnice si, sper, traduse si pentru cei ce n-au habar

          Comment


          • #6
            Eu am gasit asta:
            http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning...61-stage-1-312
            Discutasem cu un user care si-a vandut recent masina si mi-a spus ca din punctul lui de vedere s-a simtit modificarea.

            Comment


            • #7
              Eu vreau sa stiu daca si-a facut cineva un dyno. Ca "s-a simtit modificare" poate avea o gramada de cauze. Eu simt si cand pun benzina de 100 de la OMV vs benzina de 95, tot de la ei.

              Comment


              • #8
                Singura chestie care ar spulbera orice indoiala este un dyno test facut inainte si unul dupa. In rest, totul e subiectiv.

                Comment


                • #9
                  La 10 cai diferenta nu e relevant niciun dyno, cred.
                  I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                  My cars:

                  '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                  '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                  '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                  '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                  EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                  EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                  EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                  EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                  EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                  EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                  Comment


                  • #10
                    Sincer sa fiu, nu prea am vazut pareri (de bine) dupa resoftare, printre cei cu R18. Nu stiu insa daca nu au vrut sa impartasasca din beneficiile acestei resoftari sau daca ele chiar nu sunt importante.

                    Comment


                    • #11
                      Am postat pe forum vreo 2 grafice pentru 1.8i. Unul l-am gasit aici. Pe celalalt nu il gasesc acum. Mai sunt teste facute si pe 2.0i 201CP si 2.4i 201CP. Cat despre teste pe bancul dyno, am incercat sa organizez o sesiune de teste cu Honda, dar nu exista interes. Vezi aici.

                      La motoarele aspirate cresterile vizibile de putere sau cuplu se afla in zonele medii de turatii. Atata timp cat nu intervii pe evacuare, admisie sau compresie, nu vei obtine cresteri mari in ture. Reflash-ul la un motor aspirat stoc este un fine tuning. Nu te astept la cresteri mari de putere doar din reflash, ca nu vei obtine niciodata asa ceva. Pentru valori mai mari de 10% trebuie sa bagi mana in buzunar si sa scoti sume mai mari de bani. In rest, parerile multora de pe forum sunt zero, multi vorbesc din auzite.
                      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                      Comment


                      • #12
                        Pentru mine ar fi suficienta o crestere de 10% doar din soft. Deocamndata. Dar sa existe caii aia in plus. Ceea ce nu inteleg este de ce exista atata discretie si reticenta in a fi prezentate rezulate sau pareri ale unor terti. Aceeasi situatie si pe forumurile din afara. Desigur, poate nu am cautat eu bine...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Doc View Post
                          In rest, parerile multora de pe forum sunt zero, multi vorbesc din auzite.
                          Si ca idee, cam ce se vorbeste pe forum de n-au acoperire?

                          Comment


                          • #14
                            Doc, in grafice vad cresteri pe toata plaja de turatii, deci ceva nu se leaga.
                            Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                            Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                            1000 Locuri de vizitat in Romania

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by teabee View Post
                              Pentru mine ar fi suficienta o crestere de 10% doar din soft.
                              Este destul de greu sa obtii asta doar cu o harta generica de reflash. Pe honde nu prea se obtine 10% nici cu flashpro si tuning custom daca n-ai supporting mods.
                              ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
                              Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
                              Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
                              Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

                              Comment

                              Working...
                              X