Montare cruise control aftermarket

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Laddu View Post
    La civic (cel putin la modelul 2012) poti sa schimbi viteza (cu calcare pe ambreiaj) iar CC nu se dezactiveaza. Doar la apasarea pe frana se dezactiveaza. Deci e posibil sa nu existe nici un fel de senzor legat la pedala de ambreiaj.
    Daca poti sa schimbi viteza calcand ambreiajul si nu se dezactiveaza CC, atunci tot are senzor pe ambreiaj care ii spune ECU sa lase motorul in IDLE pana la eliberarea pedalei de ambreiaj. Desi nu prea inteleg de ce ai avea nevoie sa schimbi viteza ruland cu o viteza constanta, presupunand ca ai activat CC fiind intro treapta adecvata (nu subturat)
    sigpic

    HONDA - THE POWER OF DREAMS
    Honda Civic Type-R FN2

    Comment


    • #17
      Nu trece in idle cand calci pedala de ambreiaj. Ramane constat la turatia la care era pana sa calci pedala.

      Pai se intampla sa calci frana si sa ii dai resume. Ca sa nu mergi subturat pana la viteza la care e setat CC, simti nevoia sa retrogradezi.
      '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

      Comment


      • #18
        Dacă n-ar avea senzor de ambreiaj, cānd l-ai apăsa, motorul s-ar duce īn limitare.

        Comment


        • #19
          Deci n-ai studiat, dar știi că e greșit. Interesant.

          CC controlează sarcina motorului a.ī. să mențină viteza setată. La o viteză oarecare, să zicem 100 Km/h, sarcina motorului pentru a menține această viteză este destul de īnsemnată. ECU menține clapeta de accelerație īntr-o poziție corespunzătoare. Īn momentul īn care tu ai apăsa ambreiajul fără senzor, sarcina motorului ar scădea brusc, viteza mașinii ar īncepe să scadă, ECU va īncerca să compenseze prin deschiderea și mai mult a clapetei, iar motorul se va tura īn gol.

          Ia īncearcă să menții 100 Km/h din accelerație, apoi apasă ambreiajul fără să miști piciorul drept de pe accelerație, și vei observa că turația motorului va crește brusc.

          Comment


          • #20
            Cum am zis mai sus, m-am razgandit, avand in vedere ca eu fac referire la modelul 2012. Care clar e diferit ca CC fata de ce e vorba aici.
            '12 Honda Civic 5D 1.8 M/T Sport, Urban Titanium Metallic

            Comment


            • #21
              Ok sa zic ca iau volanul, multumesc de postari si ajutorul de pana acum, dar ce sistem kit iau? Imi poate recomanda cineva? Eventual daca a montat cineva after marcket. Sistemul se monteaza in volan. Ce contine kit-ul. Audi a4 de care vorbeam are cutie manuala. Cu toate acestea accelereaza sau reduce singur viteza.. E posibil sa ma insel dar asa am inteles.
              Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/oprescutoma/

              Comment


              • #22
                Dacă reduce viteza automat prin frānare e cruise control activ, din fabrică, nu aftermarket. Similar cu ACC-ul de la Accord. Așa ceva implică mult mai multe chestii - radar, un modul special de VSA...

                Comment


                • #23
                  La Audi sistemul e mult mai simplu de montat. Stiu pe cineva care a pus Cruise Control (tempomat) pe un Audi A4 si doar a schimbat volanul si a activat functia din ECU, fara niciun alt kit, switch sau senzor in pedala. Ecu-ul de audi e destul de destept incat sa-si dea seama din parametrii motorului daca s-a apasat frana, ambreiajul sau orice alta actiune.
                  Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
                  Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
                  1000 Locuri de vizitat in Romania

                  Comment


                  • #24
                    Sau are din fabrică toți senzorii și cablajul aferent CC, pe toate mașinile, indiferent de dotări, cum e cazul Laguna 2.

                    Comment


                    • #25
                      Poate va ajuta: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...la-Civic-FD1-S

                      Si postul cu DIY-ul in format pdf: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...l=1#post386406

                      Comment

                      Working...
                      X