Sfaturi / Pareri achizitie Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi / Pareri achizitie Civic

    Salut,

    Urmaresc forumul de foarte mult timp, dar doar de cateva zile / saptamani am inceput sa ma gandesc serios sa achizitionez un Civic - 8th Generation 2006-2011.

    Datele problemei ar fi acestea:
    • Buget: 7000-8000 euro
    • Motorizare: Diesel (de preferat - dar citind pe forum am inteles ca merita acest model doar daca faci mai mult de 20k km / an - astept pareri si pe marginea acestui subiect)
    • Nr. de KM: De preferat undeva in jurul la 100k km


    Bun, acum sa va zic mai multe despre situatia in care sunt acum.

    Prin 2006, abia aparut, modelul acesta mi-a furat ochii pe strada unde locuiam. De atunci pana acum nu prea m-a interesat scoala de soferi / sa detin carnetul de conducator auto. Pana acum cateva luni cand am hotarat sa incep sa fac scoala si sa iau carnetul (am reusit acum cateva zile). Intotdeauna mi-au placut hatch-urile, dar in special Civic-ul asta mi-a intrat la inima. Am mers (in dreapta) acum ceva timp cu o masina al unui coleg forumist, si m-am convins iremediabil ca trebuie sa o fac si din celalalt scaun. Interiorul si feelingul m-a vrajit, la ani si ani de cand o vazusem si ma atrasese cu designul exterior.

    Acum incep insa downside-urile. Modelul cu care am mers era unul pe benzina 1.8, iar consumul m-a speriat destul de rau - colegul face drumurile catre munca (centru Bucurestiului) cu ea si a zis ca sub 11-12 litri / suta de km nu reuseste sa scada - in acelasi timp am tot citit in stanga si in dreapta ca pe modelul de 2.2 motorina, consumul prin Bucuresti s-ar situa la un 7-8 litri / suta de km - de aceea as inclina spre motorizarea Diesel.

    Numarul de KM conteaza si el in ecuatia mea, desi am inteles ca sunt masini foarte fiabile, daca sunt ingrijite cum trebuie.


    De aceea apelez la oamenii de aici de pe forum, care cunosc si au o pasiune pentru aceasta marca / model sa ma ajute, daca stiti - ori cu sfaturi, ori cu linkuri sau metode de contact ale unor masina care sa corespunda cu "datele problemei" mele


    O zi buna,
    Alex.

    LE: Am rasfoit de mai multe ori toate anunturile de pe Autovit care corespund caracteristicilor de mai sus.
    53
    5d 1.8 Benzina
    73.58%
    39
    5d 2.2 Motorina
    13.21%
    7
    3d 1.8 Benzina
    13.21%
    7
    Last edited by XSaraa; 12-08-13, 19:31.
    '07 Civic Type S - Alabaster Silver - 1.8 VTEC - M/T

  • #2
    Motorina are costuri de intretinere mai ridicate si e mai greu sa iei ceva in bugetul tau...

    Eu o am pe a mea de peste 5 ani jumate si are approx 97.000 km si sunt inca multumit de decizie. Consumul urban real e de 9-10 (cat un Logan pe benzina) la un mers normal si extraurban de 7-7,5.

    Media pe km de pana acum e de 8l /1000 km deci eu ma declar happy. In rest discutia diesel vs benzina e clasica si aceeasi de multa vreme. Ambele au avantaje si dezavantaje. Tu trebuie sa-ti iei ce ti se potriveste mai bine.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Colegul tau care "... a zis ca sub 11-12 litri / suta de km nu reuseste sa scada..." se limiteaza probabil doar sa piloteze (ceea ce benzina iti acorda dincolo de 4000 rot/min).
      Raspunsurile lui "ticker" sunt intrutotul corecte si adevarate. Benzina / motorina depinde doar de tine

      Comment


      • #4
        Salut,

        Conform optunilor tale, alegerea ar fi 5D, 1.8 Benzina zic eu.
        In oras da, 10-11, in afara, daca esti dragut cu ea, faci 5.7 - 5.8 - 5.9.

        Acum, daca faci drumuri zilnice cu ea prin Bucales - poate naveta, cred ca s-ar merita un diesel.

        Dupa mine nu carburantul pune problema ci RCA, Casco, revizie anuala (+ consumabile diverse), costuri legate de exploatare (anvelope, etc), costuri neprevazute (zgarieturi caroserie, drumuri care iti strica suspensiile).
        Eu am avut numai "probleme" cauzate de chestiile de mai sus, in rest, de fiecare data cand am apasat pe buton si acceleratie si-a facut treaba ireprosabil.

        Comment


        • #5
          Multumesc mult pentru sfaturile de pana acum.

          Da, am luat in calcul ca intretinerea la un Diesel ajunge sa fie mai scumpa decat la o benzinara. Plus de asta impozitul si RCA + Casco mai mari pentru ca motorul este mai mare... dar totusi costurile astea in plus anuleaza orice avantaj avut de Diesel?

          Inteleg si ca, Diesel ar fi mai scump si poate mai "boring" de condus decat o benzinara.


          Inca ma gandesc la acest aspect.

          Nimeni nu stie insa vreo masina buna care s-a scos la vanzare recent? (si n-a ajuns inca pe Autovit)
          '07 Civic Type S - Alabaster Silver - 1.8 VTEC - M/T

          Comment


          • #6
            2.2 are avantajul ca poti sa-i faci un flash si ii cresti mult puterea si cuplul -> dezavantajul in schimb: ambreiajul sensibil
            Parerea mea: 5D 1.8 (dar eu sunt subiectiv)
            Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
            2 roti

            Comment


            • #7
              Nu ai ce cauta cu un diesel de 2.2l in oras. Nu este facut pentru asa ceva. Consumul nu este cu mult mai mic decat 1.8i, dar intretinerea poate fi de 3 ori mai scumpa. Benzinarul se conduce mai mult mai usor prin oras si nu cere decat benzina.
              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

              Comment


              • #8
                Sa inteleg ca diferenta dintre motorina vs. benzina in oras e mai mica/mare decat diferenta intre ele in afara orasului sau la drum intins?
                '07 Civic Type S - Alabaster Silver - 1.8 VTEC - M/T

                Comment


                • #9
                  Daca masina este exploatata preponderent in oras, parerea mea e ca nu ai ce te uita la diesel. Un motor diesel iti ofera un consum poate mai redus, dar traficul preponderent urban nu ii este un bun prieten(iar costurile de exploatare a unei masini nu se masoara doar in cati L de combustibil iti ia la 100 de km). Un diesel prin constructie este un motor ce se simte mai bine la drumuri lungi, ore multe de functionare. Ajunge mai greu la temperatura optima de functionare, uneori ajungi la destinatie inainte sa se incalzeasca motorul, iar daca daca stai in trafic bara la bara si crezi ca numai bine se incalzeste... dai de alte probleme... ca nici traficul de bara la bara, cu viteza masurata in zeci de metri pe ore nu ii sunt prielnice. Asa ca mai bine apa, paie si bataie(adica apa pentru tine, benzina pentru masina si talpa cat cuprinde), decat sa te bucuri de ce consum redus iti scrie-n bord, dar sa scoti banii din buzunar pe altele(precum cei care se bucura sa faca un drum mai scurt, dar plin de gropi, decat unul mai lung dar ca in palma.... ca vorba aia, au economisit 3L de combustibil, in schimb ii baga cu varf si indesat dupa cateva sute km in bucsi si amortizoare).
                  BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                  Comment


                  • #10
                    Am inteles.

                    O sa ma apuc sa vizualizez niste masini.

                    Deocamdata ce mi-a facut cu ochiul este: http://www.autovit.ro/honda-civic-C29706584.html

                    Stie cineva ceva de ea?


                    Merci.
                    '07 Civic Type S - Alabaster Silver - 1.8 VTEC - M/T

                    Comment


                    • #11
                      +1 la ce a spus DOC.

                      1. motorul de 2.2 pe motorina nu este pentru fatait prin oras. Depinde de cati km faci anual. Pe langa investitia initiala ai de luat in calcul, asa cum si spus ca stii, toate celelalte costuri.
                      2. Bugetul este prea mic, mai ales pt diesel.
                      3. Recomandari: poate un 1.4 benzina?! In ideea ca gasesti unul dotat la pret bun si cu km putini.

                      Varianta 1: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...Mileage=125000

                      Varianta 2: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...Mileage=125000

                      Varianta 3: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...Mileage=125000

                      La ultima ma uitasem si eu dar era in alta zona decat cautam eu. Si este EUR 5 deci timbrul de mediu e aproape degeaba.

                      Bafta la cautari. Eu te-as sfatui sa iei o masina din Germania sau Ungaria, daca ai posibilitatea. Poate ai noroc sa gasesti una la dealer, ca mine.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Am facut un calcul pe mai multe site-uri cu urmatoarele date: EURO 5 - 1800 cm - 3-4 Ani - 155g CO2 ...si rezultatele variaza intre 150 si 200 de euro. Ceea ce e imbucurator.

                        Merci mult pentru linkuri, parca mi-ai deschis ochii si vad si altceva decat ce e pe la noi, in materie de Civic. Acum ceva timp am renuntat sa ma mai uit in strainatate pentru ca mi se parea ca nu renteaza, dar acum pare tentant.
                        '07 Civic Type S - Alabaster Silver - 1.8 VTEC - M/T

                        Comment


                        • #13
                          Fugi de i-shift. Daca vrei automata pe Civic va trebui sa te uiti la modele dupa 2009 cand au bagat AT clasic.
                          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                          Comment


                          • #14
                            Nimeni nu a argumentat optiunea 1.8 3D vs 1.8 5D.

                            In 2008 am cumparat o Kia pro_cee'd (varianta in 3 usi a cee'd-ului) fiindca arata mai sporty. De 3 luni sta doar in garaj, nu pot sa o vand nici sub pretul pietei, deoarece toti clientii potentiali cred ca e in 5 usi si are manerul usii "ascuns" ca la Civic 5D sau Leon, dar renunta la achizitie cand afla ca e defapt in 3 usi. Dupa experienta celor 5 ani, trebuie sa admit ca intr-adevar au dreptate, in 5 usi e mult mai practic.

                            Comment


                            • #15
                              Si Civic-ul 5d mai are avantajul ca usile pe spate se deschid la 90 de grade, facand accesul foarte facil chiar daca usa e mai mica. Si eu as fi luat 2.2 pentru potentialul de "overclocking", dar sunt cam greu de gasit cu km putini, lumea nu prea le vinde si consumul urban este desul de ridicat pentru o masina diesel in clasa ei. Cred ca alegerea optima este 1.8, ii poti pune GPL, sunt membrii pe forum care au si nu se declara nemultumiti si nu mai ai grija turbinei, FAP-ului, egr-ului etc. (sunt altele si la benzina, dar mai ieftine). Eu am avut 5 diesel-uri si o masina pe benzina in familie in ultimii ani ( in afara de civic) si aia a inghitit cei mai putini bani ca reparatii, desi era o firma cu reputatie nu tocmai stralucita.

                              Comment

                              Working...
                              X