If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
E ca si cum ati spune ca scopul femeilor este strict perpetuarea speciei si atit (cind sigur mai sint si altele dar nu mi le pot aminti acum)
Era sa zic "de fapt, pe mine masina ma face sa ma simt bine, sa ma bucur de ea, nu doar ca ma duce de la A la B, deseori merg din placere si nu neaparat ca am treaba" insa am realizat ca daca acum eram in '80-'85 si am fi asteptat 2 ani sa ne vina rindul la masina, acea 1300, si am fi platit multi ani de acum incolo pe linga agoniseala de citiva ani a parintilor, cred ca am fi zis acelasi lucru si poate (e posibil) ne-am fi bucurat mai mult decit acum.
Salut,
Sunt posesor de curand de Accord 2.2 I-dtec, manual, 52,000 km.
Fac drumuri scurte dimineata si seara, casa - servici si invers, cam 5 km bara la bara pe Stefan cel Mare.
Consum dupa 50 KM - 14 L! (viteza medie pe CB - 12 KM/h)
Dupa un drum seara de vreo 15 km, trafic mai liber, a scazut la 12.7
Este normal?
Vitezele le schimb pe la 2,500
In primul rand felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos si sa-ti aduca multe bucurii.
Te asteptam si cu thread dedicat la sectiunea My Accord, cu mai multe detalii, poze, etc.
Revenind la consum, la cum e traficul pe-acolo dimineata/seara, parca nu prea-i de mirare.
Scoate-o la un drum lung si reseteaza CB-ul inainte, vezi ce consum iti da.
Comparat cu celelalte diesel-uri de pe-aici, trebuie sa fie tot pe-acolo. Daca e mult peste, ar putea fi o problema la mijloc, si trebuie verificate mai multe - ulei, filtre de aer, injectoare, poate chiar si soft-ul.
Dar posibil sa fie doar traficul de vina. Eu la benzinara mea, daca ii resetez CB-ul si ma "arunc" intr-un trafic de-asta nebun, ajung usor la 20 Dar nu e elocvent ca si consum mediu, totusi.
Daca mergi bara la bara drumuri scurte, sa nu ajunga motorul sa-si intre in regim...opresti, iar pornesti ..e normal sa consume mult. Eu nu am ajuns la un consum de genul la 2.2 pana acum
Daca mergi bara la bara drumuri scurte, sa nu ajunga motorul sa-si intre in regim...opresti, iar pornesti ..e normal sa consume mult. Eu nu am ajuns la un consum de genul la 2.2 pana acum
Am vazut la TV un documentar in care zicea ca ii ia 10 minute catalizatorului sa atinga temperatura optima - intre timp evacueaza toate gazele fara sa le proceseze! Deci degeaba are masina Euro5 daca faci drumuri scurte.
Consum tot mai mult ( Tot resetez counterul si tot pe la 18% sunt. Am schimbat traseul spre munca, e mai scurt si ceva mai liber deci ar fi trebuit sa-mi scada consumul. Nu, creste.
Concluzie: nu merg eu cum trebuie, fac ceva gresit. Asa ca marturisesc, merg cu masina subturata, schimb ca la Dacie, la 2500 ture nu la 3500 - 4000 cum v-am auzit pe voi discutand pe aici. Sa fie asta un motiv pt care am un consum mare? sa fie o eroare de computer? )))
La cat trebuie sa schimb ca sa am consum optim?
Precizez ca a 5-a nu stiu care e ))) si merg numai in oras deocamdata.
"Dl P. are un Accord CL7/2 pe care il conduc eu!" - OanaP
Cu cat schimbi la mai putine ture, cu atat motorul se va chinui mai mult sa raspunda la solicitarile tale de accelerare, si consumul va fi mai mare.
Incearca sa schimbi in jur de 3000-3500, si sa tii turatia constanta pe la 2500-3000, acolo mie de ex. imi consuma cel mai putin, exceptand treapta 1.
Cu cat schimbi la mai putine ture, cu atat motorul se va chinui mai mult sa raspunda la solicitarile tale de accelerare, si consumul va fi mai mare.
Incearca sa schimbi in jur de 3000-3500, si sa tii turatia constanta pe la 2500-3000, acolo mie de ex. imi consuma cel mai putin, exceptand treapta 1.
Am inteles, multumesc
"Dl P. are un Accord CL7/2 pe care il conduc eu!" - OanaP
Dar trebuie sa precizez ca am resetat de cateva zile si am f putin km, vreo 10 - 15. Am sa-l las pana la 100 km si va anunt.
Intre timp, o sa schimb peste 3000 ture, sper sa reusesc... Imi vine greu sa schimb sus, mi se pare ca urla masina... Da, stiu, asa ii place ei, turata. Da stiu, nu se chinuie, asa e motorul gandit si da, vad si eu ca zona rosie incepe la 6800 ture.
"Dl P. are un Accord CL7/2 pe care il conduc eu!" - OanaP
Ieri ia sotul meu masina pt o plimbare la Asko. Pleaca din Piata Constitutiei, merge pana la Asko si se intoarce in Piata. Asta insemna aproximativ 30 km.
Ii dau cheile si talonul si ii spun: te rog sa o turezi putin pt ca eu merg cu ea subturata si e cazul sa-i mai dai in dinti "printesei". El, baiat de treaba, ma linistete si-mi spune ca nu o sa scada sub 4k de ture. In fine, nu stiu cum a mers dar primeam mesaje de genul "120 km/h in treapta a 2-a".
Aseara ma urc in masina, pornesc motorul si soc! si groaza! consumul era de 13,7%. Wow, ce dracu.... Plec spre casa si azi dimineata revin in Piata, fac vreo 7 km in timpul carora am schimbat la peste 3k dar, din pacate, nu am reusit sa o tin in 2,5k ture pt ca a fost aglomeratie, si am reusit sa cresc consumul la 14,3%.
In concluzie, nu pot sa spun decat ca "printesa" ma uraste!
"Dl P. are un Accord CL7/2 pe care il conduc eu!" - OanaP
Nu te uraste stai linistita!
Sotul tau a fost pana la Asko - drumul pana acolo e lejer / pe soseaua de centura etc.
De asta a avut consum asa "bun" desi a turat-o urat.
Incearca si tu sa turezi un pic masina, dar nu ca sotul tau ... doar sa nu te grabesti sa treci in treapta de viteza urmatoare...
Sa ai grija ca daca vrei sa accelerezi sa nu fii de exemplu intr-a 3-a la 20-30km/h (in astfel de situatii am observat eu ca sare consumul) - mai bine bagi a 2-a pentru cele 10 secunde cat acelerezi si apoi iar a 3a si-ti continui drumul...
Alte sfaturi: dupa ce o accelerezi pana la o viteza normala, las-o sa mearga lin ridicand piciorul usor usor de pe pedala de acceleratie - doar pana cand observi ca isi mentine viteza constanta - apoi ramai cu piciorul pe acceleratie in pozitia aia - atunci ai consumul cel mai bun.
Si revii peste 1 saptamana la control :P ... aaa, cu observatii noi.
Comment