'08 Honda Accord (CL7) - inlocuire racord flexibil toba esapament

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • '08 Honda Accord (CL7) - inlocuire racord flexibil toba esapament

    Salutare,

    Ma puteti indruma cum sa fac sa rezolv problema actuala. Trebuie inlocuit racord-ul flexibil de la toba esapamaent. OEM nu se mai gaseste pentru ca nu se mai fabrica (am verificat la Honda Nord si Asko). Am fost la o firma care se ocupa de reparatii tobe esapament, mi-au transmis ca ar putea sa inlocuiasca racord-ul flexibil cu ceva custom facut (ce necesita sudura?!), doar ca au zis ca nu se baga din cauza a 2 cabluri care pleaca din racord/toba catre interiorul masinii, cabluri care nu au stiut cum sa le deconecteze.

    Aveti idee unde pot gasi racord flexibil? Sau ce alternativa am?

    Accord CL7 SE 2.0, automata
    Cod piesa: PIPE A, EX. # 18210SEAJ03
    '08 CL7 SSE

  • #2
    Buna seara!
    Anul trecut, tot pentru un CL7 SSE, AT 2008, a fost diagnosticat gresit racordul flexibil. Oe atunci se gasea toata piesa cu un pret de aproximativ 1200 lei. Un service de tobe, undeva prin zona Catelu din Bucuresti, a identificat o gaura un teava de esapament, situata chiar in zona cotului unde este sudata si aceea tablita de intarire. A fost astuptata cu sudura si s-a rezolvat.Chiar daca este racordul, poti rezolva cu unul universal la un service de tobe de esapament. Poti sa diagnostichezi cu masina ridicata si ajutat de cineva care sa astupe finala cu o carpa, pentru 2-3 secunde : vei putea observa in zona suspectata (racord flexibil, cot), pe unde ies gaze de esapament. Bafta!

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns. Diagnosticul de racord defect a fost pus la reprezentanta (la ITP). Ma dispera deja zgomotul, plus ca uneori se simte miros si in interior. Cum am spus, am fost la un service dedicat doar pe tobe esapament ce mi-au propus un racord universal, dar mi-au transmis ca nu "se baga" din cauza a 2 cabluri ce nu au stiut cum sa le deconecteze. OEM deja nu se mai gaseste nicaieri, e discontinued product (am incercat sa cumpar si din Japan).

      Stiti cumva vreo firma mai serioasa care ma poate ajuta?
      '08 CL7 SSE

      Comment


      • #4
        Salut, incearca la alt service, imposibil sa nu poata fi reparat.
        Eu la CL9 am schimbat racordul la un garaj cu 2 batranei care aveau autogen. Racordul imi aduc aminte ca l-am comandat la un magazin de piese pe dimensiuni aproximative masurate anterior, si cu un polizor s-a adaptat la fix. Maxim 100lei racordul, si la batranei o cinste. Fara autogen ca sa incalzesti suruburile ruginite si sa sudezi nu ai nici-o sansa, iar sonda am desfacut-o de la mufa, Garniturile au fost OK si nu au trebuit schimbate.
        Racordul a costat putin deoarece nu gasisem altul mai scump la dimensiuni. Cat o tine nu mai conteaza!!
        Binenteles ca dupa cateva luni a inceput sa sufle iar(sport), a facut si gaura sub tabla de la cot. Dar s-a rezolvat acasa la sudura pe electric.
        GHELA: '14 Honda Civic 4D ES 1.8 M/T, Taffeta White

        Comment


        • #5
          Mda! Tot o reprezentanta Honda (super-apreciata) mi-a diagnosticat si mie racordul, desi dupa cum ti-am spus a fost gaura exact in cot.
          Oricum, asa cum ti-a spus si colegul, un service bun de tobe te ajuta cu siguranta.

          Comment


          • #6
            exista teava cu tot cu racord felixibil, de la BM Catalysts, pana in 300lei. Am luat eu la Accord 2.0 AT

            Comment


            • #7
              Am reusit sa schimb pana la urma la un atlelier reparatii tobe. Racord-ul a fost sudat si problema rezolvata. Sa vedem cat o sa tina.
              bucifalis
              Junior Member
              bucifalis , imi poti da un link cu piesa de la BM Catalysts (eventual trimite-mi un mesaj daca nu e permis aici).

              Multumesc!
              '08 CL7 SSE

              Comment

              Working...
              X