Honda Accord 2.4L - sfat pentru un neinitiat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sorin2
    replied
    Sunt mult mai multe aspecte de luat în considerare.

    La fel cum știe vânzătorul cât valorează masina lui (sau cel putin asta are impresia) căutând pe net , la fel face și cumpărătorul.
    Pe cumpărător nu îl interesează îmbunătățirile făcute de placul inimii vânzătorului ( 2 lovituri de pietre, arcuri sport, covorase de cârpă care nu au nici o treabă dpdv functional in uzul de zi cu zi, bara tipe S și alte chestii), dacă pentru asta crești pretul mașinii cu 1000- 2000 de euro.
    Pe cumpărător il interesează starea generală și ce plătește comparativ cu alte oferte disponibile în piață, chiar si nehonda.
    Nu am văzut să scrie unu în anunt că a schimbat uleiu la cutia manuala, sau ca a aplicat un tratament de ceara anticorozivă pe dedesubt, ori un tratament ce conserva vopseaua temporar.
    In principiu oamenii au gusturi diferite si oferta nu bate cap la cap cu cererea.
    Dacă ești vânzător serios, nu stai să îți bati capu tinând la preț, pui preț mai mic și accepti pierderea, stai liniștit. Asta am facut cu mașina precedentă.... cumpărătorul a oferit mai multi bani decât am cerut si nici măcar nu a mai verificat vre-o serie. Toată lumea fericită. ..

    Suspensie sport AM pe drumurile pavate cu canalizări din România....
    Last edited by sorin2; 21-10-20, 21:11.

    Leave a comment:


  • John12
    replied
    Pentru mine nu a fost fara rost acest topic. Chiar daca am luat forum-ul la puricat,tot imi place sa mai intreb.Eu am iesit mai castigat din cauza ca am deschis acest topicAm facut o in speranta ca atrag atentia potrivita.Am invatat foarte multe stand de vorba cu diferite persoane in privat. Cireasa de pe tort este ca am primit oferta pliata exact pe nevoile mele. Cineva de pe forum are intentia sa vanda masina pe care o caut eu in viitorul apropiat. Multumesc pentru efortul depus.Unele postari sunt destul de lungi.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Pana sa ajungem la youtube-eri, sa ne uitam cum arata grupul de Facebook "Hondafan"... Si deja ne-am dat singuri peste degete...

    Si eu sunt trist ca vremea forumurilor si a informatiei de calitate a trecut, acum oricine are un telefon e expert si isi da cu parerea pe net despre orice. Multa informatie de proasta calitate, daca cineva nu stie sa caute sau e comod si nu vrea sa o faca ca lumea, e vai de lume.

    Trist dar adevarat. Astea sunt vremurile.

    @ivladbogdan: Eu mi-am vandut de curand CL7ele cu un pret ceva mai mic decat ceri tu, dar mi se pare ca l-am dat cam ieftin sincer, deci cred ca a ta e la pretul corect. Partea buna e ca a ajuns la un pasionat, care sper ca o va ingriji ca atare, nu isi va bate joc de ea. Era absolut impecabila masina, inclusiv vopseaua, fara urma de rugina inclusiv pe sasiu, 0 accidente, tinuta numai in garaj, istoric cunoscut 100% si carte service ASKO full, 89k km si echipare Elegance (adica full fara piele daca ar fi sa vb ca samsarii). Am dat-o fi pentru ca vreau sa merg mai mult cu Accord-ul Type R pe care l-am reconditionat cu truda, altfel sunt masini exceptionale, doar nu atat de sport/ comunicative/ fun precum un TypeR.

    Nu te descuraja, e piata pentru orice, evita sa pui anunturi peste tot ca sa nu fi deranjat inutil, cauta printre cunoscuti sau cunoscatori, adica cei care merita o masina buna. Succes!

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Originally posted by ghela View Post
    99Vehicles la un blog video despre SOHC/DOHC unde sustinea ideea ca pe SOHC se regasec de obicei numai 2 valve/cilindru, dar cineva i-a atras atentia ca pe Honda sunt si SOHC cu 4valve/cil iar raspunsul a fost ''MAI RAR''. No comment!
    Exact. Dacia Logan cu 1.2 si 16 supape este o raritate. Asta pentru ca Honda poate fi, sa spunem, o marca despre care nu toate lumea a auzit sau se pricepe. Am observat si eu in ultima vreme numai specialisti pe YT.

    @ivladbogdan Te inteleg perfect, astia sunt oamenii. Mai nasol e ca astia voteaza...

    Leave a comment:


  • ghela
    replied
    Salutare! Am evitat pana acum sa ma implic in aceasta discutie dar acest topic cred ca trebuie inclus intr-unul mai vechi. Forumul eu zic ca este structurat destul de bine si poti gasi informatiile care te intereseaza destul de usor, dar de!, cine sa citeasca? nu mai bine deschidem alt topic? Aceasta tendinta am observat-o pe multe forumuri si este alimentata de catre unii Youtuberi slab informati si de catre comoditatea unora in a o obtine informatii fara sa citeasca. De ce sa piarda romanul timp citind cand poate sa sa se uite la un blog de 10 minute slab documentat.
    Pe Youtube am gasit informatii frumos structurate despre K20/K24 la driving 4 answers si Haltech
    99Vehicles la un blog video despre SOHC/DOHC unde sustinea ideea ca pe SOHC se regasec de obicei numai 2 valve/cilindru, dar cineva i-a atras atentia ca pe Honda sunt si SOHC cu 4valve/cil iar raspunsul a fost ''MAI RAR''. No comment!
    Daca citesti cateva topicuri de pe aria My Honda sau Aria Tehnica e simplu sa iti faci cat de cat o idee despre problemele specifice si poti sa iti faci o parere obiectiva. Informatia exista si este din plin dar trebuie sa stii sa o cauti si mai apoi sa alegi.
    Cand am cumparat CL9 acum mai bine de 1 an stiam la ce sa ma astept iar problemele care au aparut ulterior din cauza varstei nu m-au demoralizat pentru ca sunt normale. Poate imi fac timp sa scriu povestea cu ECU pe topic pentru ca a fost o problema ciudata pe care nu am regasit-o nicaieri.
    PS. Tot ce am scris mai sus este doar opinia personala.
    Va multumesc!

    Leave a comment:


  • T-Bone
    replied
    La ultima vanzare de Honda (Civic FN1) am modificat strategia pentru linistea personala. Daca posibilul cumparator batea campii mai mult de 1 minut, refuzam posibilitatea tranzactiei. Nu mai spun ca asa voi face si daca va fi sa scot CU2-ul (la care tin mult mai mult si in care am depus mult mai mult efort sa ajunga masina care e acum). Pentru mine e foarte clar cand se stramba din nas la modul de intretinere (sau mai ales daca se cer vizite la dealer, unde cel putin in Iasi pentru mine e un punct slab daca ar fi sa cumpar o Honda ) ). Dar din pacate cum spunea un coleg pe Facebook, unele modele Honda au ajuns acum in radarul (si la nivelul de pret) a persoanelor care erau cumparatori clasici de Haudi sau BMW 320 2003 (in 2018). Nu ca acele masini ar fi rele, dar atrag automat acea clientela de care aminteam si care cred ca o stiti cu totii.
    Dar am deviat de la subiectul topic-ului... Pentru a mai sublinia o data, un Accord (si cam orice masina) intretinut vine de cele mai multe ori cu un pret corect. Rare au fost momentele cand s-a produs o nedreptate si ai sansa sa gasesti un exemplar cu sanse de supravieturire la bani putini. Chiar daca vrei un fel de project car, sa stii ca nu prea ai cu cine sa faci reparatii corecte.

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Nu, nu cred ca e de la anunt si de la felul anuntului, cred ca e de la faptul altminteri cit se poate de real ca e vorba despre o masina veche, fara bling si bibiluri de care mai nou producatorii umplu masinile si care fura ochii. Exemple timpite sint cu duiumul, de la caruta de senzori de orice si pina la joja inlocuita cu un senzor, chestie care pentru mine e de Wtf. Dar omu-a ajuns sa creada, aspirational, ca daca un BMW/Merc ultra dotat si cumplit de scump are de-aia, orice-o fi aia (vreun utilitar inutil nascocit de Departamentul acela specializat in fabricat nevoi - i se mai zice si Marketing), atunci e bine sa aiba si masina lui second hand. Orice bling bling daca-l are e ok iar daca n-are de-aia sau bling bling ofera preturi jignitoare. Motor, multi link, fiabilitate, astea nu conteaza in fata unei tablete de 1000 de lei agatate in bord plina de functiuni ingropate in meniuri si foldere aiurea si in fata a 4 benzi LED care schimba 6 culori ambientale si lumineaza pedalele de zici ca ori s-au mutat cind ne-am dat jos din masina ori cit am fost jos din ea am devenit infirmi si trebuie neaparat sa le vedem si sa ne concentram sa ne punem pantofii pe pedale. Sa nu nimerim pe linga ele, zic.
    Cred ca atit e de simplu.

    Leave a comment:


  • scarr
    replied
    Poate modul in care formulezi anuntul atrage o anumita categorie de persoane:
    -daca e frumos structurat, descrie obiectiv starea masinii, cu bune si rele, fara intentia de a o supraevalua, atragi oameni ok, dar visatori la cai verzi pe pereți. Cealalta categorie nu va intelege anunțul si de ce zici tu ca e vopsita bara....sigur e ceva dubios acolo.
    -daca scrii ca e tapiserie pele full full full cu incalzire globala in scaunuri si geam in acoperis, nu bate si nu troncane, gata, sar baietii pe tine cu telefoanele, o dai in 2 zile, iar proprietarul pleaca acasa multumit ca a facut o afacere bună. Omului ii place sa fie mintit frumos.

    ivladbogdan nu stiu ce as face in locul tau e o situatie, pe cat de hilara, pe atat de enervanta.

    Leave a comment:


  • ivladbogdan
    replied
    Am citit si eu topicul asta, se pare ca imi scapase. )
    Unu la mana, multumesc pentru mentionare colegilor, insa vreau sa-mi spun si eu experienta avuta pana acum dupa ce mi-am pus Accord-ul la vanzare.

    Ce pot sa va spun cu mana pe inima este ca dintre toate masinile pe care le-am avut pana acum, in mare parte germane, se pare ca aceasta Honda atrage cei mai multi oameni tampiti de-a dreptul, si puteti cenzura daca doriti, acest cuvant este cel mai potrivit.
    In momentul in care am vandut un Audi A4 diesel, care avea cam triplu rulaj fata de acest Accord si o stare generala usor mai slabuta, am primit aproximativ 5 apeluri in 2-3 zile, ultimul concretizandu-se cu vanzarea masinii, la modul ca a venit omul sa o vada direct cu banii la el, constient ca o masina de 5-6000 euro este o masina de banii astia, adica trebuie sa accepti o zgarietura, o uzura pe niste butoane si asa mai departe.
    Idem cam la orice am vandut pana acum, oameni realisti, in mare parte seriosi si fara SF-uri in cap.

    Ei bine, cu acest Accord este o intreaga epopee, toti, dar absolut toti oamenii care m-au contactat pana acum (si nu sunt deloc putini) sunt fix ca si user-ul de mai sus (sorin50 sau ceva de genu) care le stie pe toate.
    Eu, om de buna credinta, spun din start faptul ca a sarit vopseaua pe aripile fata si pe bara, iar pe capota era plina de ciupituri de pietricele, astfel ca am vopsit tot botul masinii. Nu este absolut nimic de ascuns aici si orice om sanatos la cap, mai ales dupa ce-i arati pozele dinainte sa intre masina la vopsit, va intelege faptul ca o masina de 12 ani, folosita, mai ales daca este japoneza (implicit vopsea proasta fata de alte marci), e normal sa aiba aceste revopsiri. Daca iti sunt prezentate dinainte, e si mai bine. Ei bine, omul interesat de Honda nu gandeste asa. Ma rog, interesat e mult spus, omul care viseaza la Honda mai bine spus. Omul care viseaza la Honda crede ca daca o masina are o capota si o bara vopsite, cu toate dovezile in fata, zice ca masina aia a avut botul facut praf.
    Nu mai conteaza ca ai poze, ca pe site la RAR nu apar incidente, ca pe site-urile de verificari de profil apare fara accident niciodata, el o va tine pe a lui, evident, doar ca sa poata sa ofere 4000 euro.
    Si fazele de genul nu se termina aici, stati linistiti.
    Mentionezi ca masina are o zgarietura, doua, te suna mai sa te injure ca de ce le are si cum iti permiti sa vinzi masina asa. Ramai de-a dreptul prost, nu alta.

    Daca mentionezi ca i-ai rezolvat problemele care apar la acest model, ti se spune ca masina e un cazan. Probabil or fi mai bune alea "n-am avut nicio problema cu ea" si o sa cada fix dupa ce o cumpara viitorul, nu e buna una cu aripile tratate, cu pivotii noi si cu toate lichidele noi, OEM.

    Iar maxima secolului o reprezinta "omul-reprezentanta".
    La nicio marca pe care poate sa o detina cineva in tara asta, fie ea germana, italiana, frantuzeasca sau orice altceva, nu te vei intalni cu atatia oameni obsedati de "istoric in reprezentanta".
    Istoric in reprezentanta la o masina de 12 ani vechime care costa cateva mii de euro?
    Cate masini din tara asta au istoric in reprezentanta dupa expirarea perioadei de garantie? Cine merge sa schimbe un ulei si filtre cu 1200 lei la o masina pe care greu primesti 6000 euro?
    Nu-s bune facturi de pe Cox cu nemiluita, ca "ce-s astea, de ce is in engleza, eu vreau de la magazin de piese romanesc". Cam asta este nivelul.

    Eu unul m-am resemnat, cel mai probabil o voi mai tine la vanzare o vreme, dupa care daca continui sa am experiente de genul, o sa-i montez o cutie in 6 de pe 2.4 si merg cu ea inca 5 ani, la cati bani am bagat, sub nicio forma n-o sa-mi bat joc de mine sa o dau pe 3 lei.

    In rest, pentru initiator si pentru toti cei precum userul atotstiutor de pe aici, spor la cautat Accord cu 3000 euro. Sunt cateva in jurul sumei de 5000 pe net, care au si seriile in anunturi. Am verificat si eu cateva. Mersul cu spatele cativa ani si accidentele inregistrate la RAR sunt o chestie normala la ele, dar alea sunt bune, ca nu zice omu nimic de defecte si probleme rezolvate.
    Alea la care nu gasesti nimic dubios cand le verifici sunt "supraevaluate".

    Eu am incheiat aici, am vrut doar sa ofer un heads-up, sa devenim putin mai realisti. Ca fapt divers, m-a dus aproape 10.000 euro masina acum 3 ani. Am mai investit cateva mii bune. Sunt rau ca n-o dau cu 4500, stiu.

    Leave a comment:


  • rhemyis
    replied
    Originally posted by sorin2 View Post
    Uite acum, alerg, merg să o cumpăr . O mai avea vre-un defect specific pe care omite să il descrie ? Ar fi tare sa o cumperi si peste 2 zile sa nu mai porneasca din cauza calculatorului ruginit. Tancuri de masini .
    Nu-i asa ca tu ai vrea și garanție eventual vreo 10 ani la o mașină second de 12 ani și 6000 de euro? Atat timp cat e second, orice se poate întâmpla, mașina poate sa fie exact cum o descrie proprietarul iar pe drum pana ajungi acasă cu ea sa crape motorul, asta e, ghinion, e un risc pe care ți-l asumi. Lumea se refera la generația asta de Accord-uri ca sunt tancuri pentru ca au fost și sunt în continuare niște mașini bune fata de altele și per total, raportat la vechime, cost. Au și ele bubele lor, nu sunt perfecte, nu sunt fără cusur, nu toți posesorii au grija de ele cum trebuie si de aici și probleme cu unele exemplare. Dacă vrei sa îți iei o Honda, citește, întreabă, fă-ți calculele și dacă e ceea ce vrei dă-i bătaie, dacă nu, nu avem nevoie de evaluatori pe site care sa decida ce și cât merita fiecare mașină. No offense!

    Leave a comment:


  • sorin2
    replied
    Uite acum, alerg, merg să o cumpăr . O mai avea vre-un defect specific pe care omite să il descrie ? Ar fi tare sa o cumperi si peste 2 zile sa nu mai porneasca din cauza calculatorului ruginit. Tancuri de masini .

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Originally posted by John12 View Post
    @Io si Ea:

    Care ar fi un pret corect pentru masina respectiva? Vreau sa o folosesc drept masina personala zi de zi. A fost folosita prin Bucuresti poate mai mult de 50% din viata ei. Mult start stop, mers in coloana si semafoare (ore multe de functionare si km multi). Nici istoricul nu e tocmai complet.
    Nu exista "pret corect" decit la concursuri tv pentru bisnitari, coafeze si manichiuriste. Restul sint ori povesti ori "apa, aerul si fraierul".
    La vremea cind chiar eram chitit sa cumpar un CL9 au aparut doua, albe, facelift, cu km in jur de 100 k, tinute cum trebuie, doua seturi de pneuri, toate alea, 11 000 CHF. Am sunat pentru prima in ziua in care a aparut anuntul si proprietarul mi-a spus ca a promis-o deja dar ca ma suna daca nu o da. M-a sunat in aceeasi seara (!), o daduse. Vorbesc despre o masina din 2007, asta ca sa eliminam orice circoteala gen "boss, la banii aia imi iau un Audi din 201x. Bine, baiatu', ia-ti tu Audi si negociezi cutii de chibrituri la alta masa, masa asta e prea scumpa pentru tine". La a doua a fost cam la fel, s-a dat imediat. In ultimii ani au mai aparut citeva, unele la un dealer german foarte cunoscut, Fugel, doua anul asta. S-au dat repejor la preturi peste 10 000. Inca o data, masini de 12-13 ani vechime.
    Daca te uiti azi dupa un CL9 hartanit vei gasi. Aproape sigur va trebui sa bagi citeva mii de iepuroi in ea s-o faci cum trebuie. Sau, ma rog, cum cred eu ca trebuie ... Asa incit scos din burta fara un 7500 de iepuroi masina + interventiile (daca o faci de la tabla si mai mult) n-as socoti in locul tau. Oricum, iti trebuie multa bafta sa gasesti un CL9 bun in banii aia, fie si cu 200 000 km la bord, cu revizii facute cum trebuie motorul ala duce lejer inca pe-atit.

    Pe de alta parte CL9 e/poate fi un cruiser foarte bun iar tu spui ca intentionezi sa o folosesti 50% in oras. In opinia mea nu ai nevoie de un CL9, pentru mers intre doua semafoare ai variante/masini mult mai potrivite si mult mai ieftine si la intretinere si la consum urban. Daca tii neaparat Accord vezi ca tocmai a aparut un CL7 in mintile lui aici pe forum, poate fi mai potrivit pentru ce pare-ati trebui tie si in Bucuresti ti-ar consuma cam 10 cind te tirasti o ora intre Berceni si Pipera si un 7.5 cind o scoti la Sinaia, asta pentru un impozit de aproape 4 ori mai mic.

    Leave a comment:


  • Suspect
    replied
    Gasesti 1-2 maxim la vanzare intretinute corespunzator...si alea vin cu pretul aferent...problema e ca lumea vrea si ieftine si intretinute...honda 2.4 nu consuma ulei..numai daca si-a batut cineva joc de ea...singurele probleme le ai specifice de la drumuri....bucsi , pivoti , brate , si elemente de directie care au fost trambalite...in rest tancuri....

    Leave a comment:


  • sorin2
    replied
    Sunt mașini la fel ca oricare altele, cu plusuri și minusuri. În mare parte cele aflate la vanzare sunt supraevaluate, întretinute prost, cârpite cu piese proaste sau deloc. Am ajuns la concluziile astea după ce am văzut In ultimile 2 lun , 5 masini aflate la vânzare. Nu o să cumpăr niciodată o masina care nu are reviziile făcute la dealer măcar în perioada de garantie.

    Leave a comment:


  • T-Bone
    replied
    Exemplarul ala de 2.0 chiar e unul ingrijit (din ce stiu si ce am mai vazut pe aici) Modificari poti face si pe CL7 (mai putin un reflash care sa se simta). E un K20, deci poate fi asezat cat de cat. Iar site-ul ala e la furat tare de tot ... E clar ca nu stii multe despre K20 / K24. Recomand sa citesti forumul si mai atent caci material despre CL-uri si K20 / K24 este cat vrei. Iar legat de consumul de ulei ... pot fi cateva motive. Cateodata poate fi doar din cauza ca a fost folosit un ulei necorespunzator.
    Dar sa stii ca te inteleg in inclinatia spre K24. La mine a fost si mai necesar deoarece eu vroiam neaparat CU, iar CU1 are motorul de R20 care e total diferit fata de K20.

    Leave a comment:

Working...
X