Honda Accord 2.4L - sfat pentru un neinitiat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda Accord 2.4L - sfat pentru un neinitiat

    Salutari cordiale tuturor.
    Ar fi bine sa o iau de la inceput. De cateva luni imi caut o masinuta intr un buget de aproximatiiv 8000. Am studiat si restudiat nenumarati producatori si modele. Am condus foarte multe modele. Am batut la usile multor reprezentante sa vad vehicule rulate si tot nimic. Am inceput cu marci frantuzesti. Nu mi au placut. Nemtoaicele nici atat, mai ales grupul VW. Dacia...nu mai zic nimic. Intr o seara, dezamagit total, dupa ce am vazut niste masini prin Bucuresti si am avut parte de o surpriza placuta. Soferul bla bla car avea un Honda Accord 2004, 2.4L la 400.000 km (nu a schimbat motor sau cutie de viteze). M am indragostit pe loc. A fost incredibil cum mergea si cum se simtea masina. Am stiut clar ca vreau si eu una. Dupa cateva ore de studiu am aflat ca sunt foarte fiabile. In special 2004-2007 cutie manuala, 2.4L.
    Ce ma sfatuiti sa fac? Din cate am vazut sunt destul de rare. Am gasit cam 5 prin toata Europa.
    Credeti ca ar fi mai bine sa iau una cu km mai multi si sa investesc in ea restul de bani? Ma gandeam sa iau una cu 3- 4.000 euro si sa i schimb motorul.
    La ce sa fiu in special atent? Ma adresez celor care sunteti deja posesori.
    Cat ar trebui sa fie investitia initiala?
    As prefera 2007 ca an. Sa astept pana gasesc una sau sa ma risc cu una putin mai veche?
    Voi ce ati face in locul meu?
    Sper sa nu fiu luat la suturi ca pe alte forum uri. Marturisesc ca nu stiu prea multe de spre masini. Vreau sa invat. As aprecia daca nu as primi comentarii de genul:" Da nu vrei sa ti schimb si chilotii''?
    Multumesc!
    Last edited by hondatu; 18-10-20, 19:14.

  • #2
    Masina despre care vorbesti tu este modelul CL9. Da, este un tanc, DOAR daca s-a facut intretinerea corespunzatoare (fie transmisie manuala sau automata). Nu fugi de automata, doar ca te gandesti la fiabilitate. Sunt niste cutii foarte bune, daca au fost intretinute corect. Cu bugetul tau ar trebui sa ai rabdare si sa gasesti un exemplar corect (stiam eu una automata care era gata sa plece pe la 7500, dar s-a razgandit proprietarul). La 3000-4000 cred ca poti gasi doar ceva uzat, nu doar de timp, cu sanse mici de exploatare corecta. Deci schimbul motorului nu ar rezolva toate problemele. Modelul devine din ce e in ce mai rar, dar daca vei gasi una la un pret corect, ai toate sansele sa dai de o masina buna. Modelele cu motoarele K24 (2.4) au fost de cele mai multe ori in posesia unor persoane care au stiut ce conduc si cum se intretin corect (sanse mult mai mari comparativ cu 2.0). Recomand varianta facelift (2007-2008).

    Ex. https://www.olx.ro/oferta/vand-honda...tml#c4eb3ec9bd Poate chiar e pe aici si are si jurnal
    '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
    ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
    ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

    Comment


    • #3
      Bine ai venit pe forum!

      Nu stiu daca ai citit topic-ul urmator: https://hondafan.ro/forum/forum/hond...li-cumparatori

      Personal nu am detinut si nu detin modelul, din pacate , dar am auzit doar de bine. Sunt convins ca nu faci alegerea gresita, vezi doar sa fie o masina ingrijita. Cum s-a zis si se va mai zice: hondele sunt in general masini mai fiabile decat alte marci, cu conditia sa fie ingrijite ca la carte. Succes!

      Comment


      • #4
        @T-Bone:

        Ex. https://www.olx.ro/oferta/vand-honda...tml#c4eb3ec9bd Poate chiar e pe aici si are si jurnal [/QUOTE]

        Asta care mi ati aratat o e tot CL9, nu? Adica 2007 cu facelift. https://www.carcomplaints.com/Honda/Accord/2008/engine/ De 2008 si 2003 as vrea sa ma feresc.
        Last edited by hondatu; 18-10-20, 19:15.

        Comment


        • #5
          Masina in discutie e a unui membru al forumului. E un CL9 facelift cu unele modificari clare si cunoscute. Ia-le ca pe imbunatatiri ca asta sint. O gasesti in sectiunea Vanzari. Aici: https://hondafan.ro/forum/forum/mica...i-honda-accord
          Cit despre Carcomplaints ala, nu stiu cit de bun o fi in general dar cu motorul asta au dat-o de gard rau de tot. E chiar ultimul lucru de care sa te temi. "Consum excesiv de ulei"? E o gluma, K24 nu e VW Tfsi! In traducere poate consuma 0.5-0,8 l intre doua schimburi (daca tragi de el) nu 0.8-1l la 100 de km ca la "altii"!
          Bref, cauta o masina cu istoria de service completa, chiar la 250 000 km cu service complet si corect motorul asta n-are nici pe dracu.

          Nu te feri nici de un K20 (adica CL7), e el mai putin "spectaculos" dar tot da peste bot majoritatii motoarelor pe care le vei intilni. Cuvintul cheie pentru motoarele astea e intretinere.
          Inca ceva: mai toti cei care am avut motoarele astea si le-am vindut le regretam. Cred ca asta spune suficient
          "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

          Comment


          • #6
            @Io si Ea:

            Care ar fi un pret corect pentru masina respectiva? Vreau sa o folosesc drept masina personala zi de zi. A fost folosita prin Bucuresti poate mai mult de 50% din viata ei. Mult start stop, mers in coloana si semafoare (ore multe de functionare si km multi). Nici istoricul nu e tocmai complet.
            Last edited by hondatu; 18-10-20, 19:16.

            Comment


            • #7
              Dacă nu ești chitit pe Accord 2.4 și ai și bugetul necesar ia în calcul mașina asta, n-ai cum sa dai greș:

              https://hondafan.ro/forum/forum/mica...enta-km-putini

              Accord-ul 2.4 este o mașină puțin mai buna în stare stock dar devine mult mai buna doar dacă te apuci sa faci modificări la ea, e mai pretabila la upgrade-uri de performanta. Dacă nu ai de gând sa îi faci asa ceva, eu zic ca poți sta liniștit cu un CL7 care la condiții de utilizare normala este excelent și cere niște cheltuieli ceva mai mici (pentru unii impozitul/rca-ul nu sunt de neglijat).

              Comment


              • #8
                @rhemyis:
                Exact din motivul asta as vrea 2.4. Impozitul si consumul nu ma sperie asa tare. Ma sperie consumul de ulei(daca este) si starea motorului. O iau si ca project car. Sa invat mecanica si sa conduc mai bine. Pot sa verific cumva compresia si starea generala a motorului pe tester?
                Last edited by hondatu; 18-10-20, 19:18.

                Comment


                • #9
                  Am auzit chiar aici pe forum de cazuri când un motor consuma în draci ulei dar compresia era bună deci nu știu cât de relevant e acest test. Și nu știu la ce consum de ulei te aștepți tu pentru ca asta nu e un motor care "nu consuma gram de ulei", e motor de turație, se duce bine de tot pana la peste 7000rpm și cine are asa ceva și îi place să-l exploateze la maxim, are și consum de ulei, e perfect normal. Posesorii care au asa ceva pot sa îți dea mai multe detalii ca să nu ramai în mod neplăcut surprins de un eventual consum de ulei.

                  Comment


                  • #10
                    @rhemyis:

                    Am auzit de litru la 1000 si ceva de km. Mi se pare exagerat de mult. Mi ar placea sa mai aud opinii ale posesorilor.
                    Last edited by hondatu; 18-10-20, 19:19.

                    Comment


                    • #11
                      Exemplarul ala de 2.0 chiar e unul ingrijit (din ce stiu si ce am mai vazut pe aici) Modificari poti face si pe CL7 (mai putin un reflash care sa se simta). E un K20, deci poate fi asezat cat de cat. Iar site-ul ala e la furat tare de tot ... E clar ca nu stii multe despre K20 / K24. Recomand sa citesti forumul si mai atent caci material despre CL-uri si K20 / K24 este cat vrei. Iar legat de consumul de ulei ... pot fi cateva motive. Cateodata poate fi doar din cauza ca a fost folosit un ulei necorespunzator.
                      Dar sa stii ca te inteleg in inclinatia spre K24. La mine a fost si mai necesar deoarece eu vroiam neaparat CU, iar CU1 are motorul de R20 care e total diferit fata de K20.
                      '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
                      ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
                      ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

                      Comment


                      • #12
                        Sunt mașini la fel ca oricare altele, cu plusuri și minusuri. În mare parte cele aflate la vanzare sunt supraevaluate, întretinute prost, cârpite cu piese proaste sau deloc. Am ajuns la concluziile astea după ce am văzut In ultimile 2 lun , 5 masini aflate la vânzare. Nu o să cumpăr niciodată o masina care nu are reviziile făcute la dealer măcar în perioada de garantie.

                        Comment


                        • #13
                          Gasesti 1-2 maxim la vanzare intretinute corespunzator...si alea vin cu pretul aferent...problema e ca lumea vrea si ieftine si intretinute...honda 2.4 nu consuma ulei..numai daca si-a batut cineva joc de ea...singurele probleme le ai specifice de la drumuri....bucsi , pivoti , brate , si elemente de directie care au fost trambalite...in rest tancuri....
                          Honda Accord CU2 - M/T

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by John12 View Post
                            @Io si Ea:

                            Care ar fi un pret corect pentru masina respectiva? Vreau sa o folosesc drept masina personala zi de zi. A fost folosita prin Bucuresti poate mai mult de 50% din viata ei. Mult start stop, mers in coloana si semafoare (ore multe de functionare si km multi). Nici istoricul nu e tocmai complet.
                            Nu exista "pret corect" decit la concursuri tv pentru bisnitari, coafeze si manichiuriste. Restul sint ori povesti ori "apa, aerul si fraierul".
                            La vremea cind chiar eram chitit sa cumpar un CL9 au aparut doua, albe, facelift, cu km in jur de 100 k, tinute cum trebuie, doua seturi de pneuri, toate alea, 11 000 CHF. Am sunat pentru prima in ziua in care a aparut anuntul si proprietarul mi-a spus ca a promis-o deja dar ca ma suna daca nu o da. M-a sunat in aceeasi seara (!), o daduse. Vorbesc despre o masina din 2007, asta ca sa eliminam orice circoteala gen "boss, la banii aia imi iau un Audi din 201x. Bine, baiatu', ia-ti tu Audi si negociezi cutii de chibrituri la alta masa, masa asta e prea scumpa pentru tine". La a doua a fost cam la fel, s-a dat imediat. In ultimii ani au mai aparut citeva, unele la un dealer german foarte cunoscut, Fugel, doua anul asta. S-au dat repejor la preturi peste 10 000. Inca o data, masini de 12-13 ani vechime.
                            Daca te uiti azi dupa un CL9 hartanit vei gasi. Aproape sigur va trebui sa bagi citeva mii de iepuroi in ea s-o faci cum trebuie. Sau, ma rog, cum cred eu ca trebuie ... Asa incit scos din burta fara un 7500 de iepuroi masina + interventiile (daca o faci de la tabla si mai mult) n-as socoti in locul tau. Oricum, iti trebuie multa bafta sa gasesti un CL9 bun in banii aia, fie si cu 200 000 km la bord, cu revizii facute cum trebuie motorul ala duce lejer inca pe-atit.

                            Pe de alta parte CL9 e/poate fi un cruiser foarte bun iar tu spui ca intentionezi sa o folosesti 50% in oras. In opinia mea nu ai nevoie de un CL9, pentru mers intre doua semafoare ai variante/masini mult mai potrivite si mult mai ieftine si la intretinere si la consum urban. Daca tii neaparat Accord vezi ca tocmai a aparut un CL7 in mintile lui aici pe forum, poate fi mai potrivit pentru ce pare-ati trebui tie si in Bucuresti ti-ar consuma cam 10 cind te tirasti o ora intre Berceni si Pipera si un 7.5 cind o scoti la Sinaia, asta pentru un impozit de aproape 4 ori mai mic.
                            "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                            Comment


                            • #15
                              Uite acum, alerg, merg să o cumpăr . O mai avea vre-un defect specific pe care omite să il descrie ? Ar fi tare sa o cumperi si peste 2 zile sa nu mai porneasca din cauza calculatorului ruginit. Tancuri de masini .

                              Comment

                              Working...
                              X