Scut motor CU2

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scut motor CU2

    Salutare. Ieri am constatat că o bucată de scut s-a rupt și o târâi după mine. Mai mult ca sigur că s-a agățat de o bucată de zăpadă înghețată... Am hotărât să îl schimb și am început căutările. Am observat pe OLX o variantă clasică de plastic sau ceva metalic. A instalat cineva scut metalic? Ștu că are minusuri și plusuri ... Menționez că modelul meu e coborât datorită arcurilor H&R. Mulțumesc
    '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
    ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
    ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

  • #2
    Salut, mi-am pus eu pe un CU1 A/T un scut motor de tabla de vreo 3mm grosime. L-am luat de pe la niste baiet de la Odorhei, a venit in 3 zile, a costat 300 lei si s-a montat relativ usor daca ai acces sub masina sa mesteresti.
    Daca pui pasiune in ceea ce faci, vei reusi!

    Comment


    • #3
      Cred Ca singura problema reala ar fi greutatea adaugata, dar e important de precizat ca desi e "tot pe fata", e pozitionat foarte jos, deci cumva mai OK decat o greutate montata in partea superioara.

      Eu am pus la Suzuki SX4 si frontal si la diferentialul spate si nu mi s-a parut foarte greu. Cel din fata avea 5-7 kg din amintiri asa. Masina aia mai vede si off-road uneori, deci mi s-a parut o investitie excelenta! La CL7 am spart vreo 3 scuturi de plastic si sunt scumpe cele OEM, noroc ca aveam CASCO. Altfel as fi pus metal clar.
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • #4
        Confirm ca vine prins mai jos un pic decat cel initial si are o greutate de cca 10kg. Te poti baza pe el ca fiind solid, dar e posibil sa incurce ca cost manopera la un schimb de ulei de exemplu. Eu l-am luat ca am zis mai bine previn decat sa merg incordat ca iau ceva pe dedesubt si sparg baia de ulei.
        Daca pui pasiune in ceea ce faci, vei reusi!

        Comment

        Working...
        X