2011 Accord Facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2011 Accord Facelift

    nu am vazut un topic cu asta, de-aia l-am deschis pe asta.

    am vazut ca pe siteul Asko au aparut primele poze "oficiale" si caracteristicile modelului Facelift.
    ca si pretul - intrati la Preturi &Stoc - un 2.0 executive este vreo 30k...cul...

    mai jos sunt dotarile pentru 2.0 Executive, eu vad la noutati doar farurile cu bixenon, cornering lights, si asistentul ala pentru faza lunga. nu stiu unde citisem dar parca avea acum si daytime running lights care au cam devenit obligatorii la modelele noi...

    despre facelift in sine mi se pare mult mai bun si mai in linie cu modelul 2004-2008.


    Siguranta
    Airbag-uri frontale sofer/pasager
    Airbag-uri laterale sofer/pasager
    Airbag-uri tip cortina
    Airbag frontal pasager decuplabil
    VSA (controlul tractiunii si stabilitatii)
    TSA (controlul stabilitatii la tractarea remorcii)
    ABS + EBD (distributia electronica a fortei de franare) + EBA (asistare la franarea de urgenta)
    Frana: discuri ventilate fata 296mm / discuri spate 282mm
    Centuri de siguranta: 5 centuri de siguranta cu prindere in 3 puncte, pretensionate si reglabile pe inaltime sofer / pasager
    Tetiere active fata
    Sistem ISOFix pentru fixare scaun copil
    Sistem de protejare a pietonilor la impact

    Jante si anvelope
    Jante aliaj 17 x 7 JJ
    Anvelope 225/50 R17
    Roata de rezerva de dimensiuni reduse (uz temporar)

    Confort
    Servodirectie asistata electric, progresiva (EPS)
    Control automat viteza croaziera ( Cruise Control)
    Imobilizator electronic pornire motor
    Inchidere centralizata cu telecomanda incorporata in cheie
    Inchiderea/Deschiderea geamurilor si a trapei din telecomanda
    Computer de bord cu comenzi pe volan
    Trapa actionata electric bidirectionala
    Climatizare dubla zona cu reglaj automat si filtru de polen
    Ventilatie pentru pasagerii din spate, incorporata in cotiera fata
    Volan reglabil pe inaltime si adancime
    Volan multifunctional, imbracat in piele
    Levier schimbator de viteze imbracat in piele
    Oglinzi incalzite, reglabile si pliabile electric
    Oglinda laterala dreapta reglabila automat la mers inapoi
    Lampi semnalizare incorporate in oglinzile exterioare
    Carcasa oglinzi exterioare in culoarea caroseriei
    Bara fata/spate in culoarea caroseriei
    Manere usi cromate
    Senzori de parcare fata + spate
    Scaun sofer cu suport lombar, reglabil electric pe 8 directii
    Scaun sofer cu functii de memorare a pozitiei
    Scaun pasager cu suport lombar, reglabil electric pe 8 directii
    Scaune fata incalzite
    Lumina ambientala fata
    Tapiterie piele
    Cotiera fata culisanta, cu priza de 12V, conectata la instalatia de climatizare
    Cotiera spate rabatabila, cu suport de pahare
    Bancheta spate rabatabila 60 / 40
    Geamuri electrice fata / spate
    Faruri Bi - Xenon (HID), reglabile automat pe inaltime
    HSS - Highbeam Support System
    ACL - Active Cornering Light
    Aprinderea automata a farurilor (senzor de lumina)
    Spalator faruri cu jet de apa sub presiune
    Proiectoare ceata fata + Lampa ceata spate
    Stergatoare cu temporizator si senzor de ploaie
    Radio CD-Changer RDS MP3/WMA integrat cu 6 discuri si 10 incinte acustice
    Reglaj automat al volumului in functie de viteza (SVC)
    Conectare disponzitiv audio auxiliar (3.5mm + USB)
    Antena radio incorporata in luneta
    Oglinda retrovizoare centrala cu reglare automata a cromatismului
    Suport ochelari
    Oglinda parasolar cu iluminare sofer-pasager
    Torpedou iluminat si conectat la instalatia de climatizare
    Porbagaj iluminat, cu carlige de ancorare
    Sistem de navigatie prin satelit** incorporat cu comanda vocala*
    Sistem Hands-Free Bluetooth cu comanda vocala*
    Camera video pentru mers inapoi
    Indicator de schimbare optima a treptelor de viteza (SIL)
    Sistem de alarma

    *sistemul de comanda vocala nu include limba romana
    **sistemul de navigatie include harta pentru Romania (partial)
    13 CRV EX 2.2 M/T

  • #2
    este un facelift foarte foarte discret
    cat despre pret... ei pot cere cat vor, ramane de vazut ce le raspunde piata

    In rest nu par sa fi imbunatatit lucrurile cu adevarat esentiale... de exemplu cutia automata care e destul de necompetitiva la ora asta.
    Turkish
    Senior Member
    Last edited by Turkish; 30-08-11, 16:53.
    "Ethics. That's always so inconvenient."
    Cal Lightman

    Comment


    • #3
      e o imbunatatire...

      a aparut varianta Elegance si la noi. Nu oricine vrea piele.

      Ma rog si mai bine ar fi un Executive mai ieftin la care sa pui optional : piele si navigatie, dar asta e alta mancare de peste...
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #4
        Singurul lucru care face un ban in plus la facelift sunt luminile smechere. In rest...au uratit bara din fata.
        Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
        http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

        Comment


        • #5
          Si antifonarea mie nu mi se pare mai urata, e chiar OK.. pretul insa...
          2.0i 2005

          Comment


          • #6
            Unde scrie ca au antifonat masina?
            Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
            Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

            ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
            ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

            Comment


            • #7
              citat de la asko de pe site:

              "Fata de modelul pre-facelift, noul Accord beneficiaza de o restilizare de efect la exterior, de o mai buna economie de combustibil si un nivel al emisiilor poluante redus. Confortul in interior este ridicat la noi standarde, noile solutii de izolare fonica aplicate de inginerii japonezi reducand si mai mult nivelul zgomotului perceput in habitaclu."


              mie personal imi place mult mai mult designul fata de actualul.
              13 CRV EX 2.2 M/T

              Comment


              • #8
                Am citit ca au umblat si la suspensie si au adaptat-o "drumurilor europene", pastrand desigur stabilitatea in curbe .
                Be the change you wish to see in the world - Ghandi.
                Accord 2.4MT 2009

                Comment


                • #9
                  Citeam ca un Accord nou este in jur de 30k. Stie cineva sa imi spuna de ce se depreciaza cu aprox 60% in 4 ani ? Si de ce majoritatea isi schimba Accordurile pe la 40-50k ,desi sunt supuse acestei deprecieri ?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by postman View Post

                    Confortul in interior este ridicat la noi standarde, noile solutii de izolare fonica aplicate de inginerii japonezi reducand si mai mult nivelul zgomotului perceput in habitaclu.
                    In special fiindca sunt aplicate de inginerii japonezi themselves.
                    E, daca erau ingineri pur si simplu era ceva diferit dar asa.....
                    Aia japonezi antifoneaza cu katana, sau cum?
                    2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

                    Comment


                    • #11
                      Mie cele mai deprimante mi se par preturile. Un 2.0 automat e aproape 32k. Voi fi foarte curios sa vad cifre de vanzari peste 1 an. Cat despre modificari nu cred ca au ca tinta posesorii modelului actual.
                      "Ethics. That's always so inconvenient."
                      Cal Lightman

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mojorisin View Post
                        Citeam ca un Accord nou este in jur de 30k. Stie cineva sa imi spuna de ce se depreciaza cu aprox 60% in 4 ani ? Si de ce majoritatea isi schimba Accordurile pe la 40-50k ,desi sunt supuse acestei deprecieri ?
                        in primul rand, ai cam gresit topicul. in al doilea rand alea de acum patru ani aveau alt pret, nu erau in nici un caz 30k. in al treilea cei care si le schimba la 40-50k nu sunt nicidecum majoritatea.
                        civic 2.2 5D FK3
                        CR-V 2.2 AT RE6

                        Comment


                        • #13
                          Din pacate orice masina noua inghite o depreciere serioasa.. De genul 20% in primul an si cam 10% in fiecare an suplimentar. La care se adauga eventualele probleme de tabla, zgarieturi, lovituri, vopsituri, ciupituri in parbriz, jante strambe, interior neintretinut, mirosuri, a/c de incarcat, distributie de schimbat etc etc etc.

                          Exemplu (masini personale, din familie/nasi/fini - deci km si preturi reale):
                          A4 B8 2008 2.7TDI - 60.000 € DDP - vanduta in 2011 cu 26.500 si cu 60.000KM, stare f. buna, interior perfect
                          Touareg 2007 3.0TDI - 70.000 € DDP - vanduta in 2011 cu 21.000 si 100.000KM, stare f. buna, interior perfect
                          Megane 2006 1.5DCI 100cp - 15.500 € DDP - vanduta in 2011 cu 5000€ si 39.000KM, uzura medie, ceva lovituri, baterie de schimbat, distributie, roti, interior murdar
                          Accord 2005 2.0 - 24.000 DDP (30% taxe vamale) - oferta in 2011 9500€, 59.000KM, stare f. buna, o aripa stramba, bara julita, interior perfect.

                          Revenind la Accord 2011, preturile intr-adevar si mie mi se par foarte mari. Dar de abia astept sa o conduc
                          2.0i 2005

                          Comment


                          • #14
                            pai inteleg ca accordul s-a depreciat cel mai putin, adevaru e ca merita
                            _________________________
                            2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

                            Comment


                            • #15
                              Am vorbit azi la HTRo, se pare ca in octombrie apare facelift-ul si la noi, in varianta 2.0 momentan. Ei spun ca e din cauza ca e cel mai popular motor..Eu as zice ca rata profitului e cea mai mare cu acest motor, avand in vedere si cresterea pretului..

                              De obicei la facelift sau la model nou se aduce in primul rand motorizarea cea mai 'nasoala', deoarece vanzarile oricum vor fi impulsionate de noutate. Ulterior vine diesel, si eventual 2.4... sau mai degraba invers avand in vedere ca diesel-ul e cel mai dorit..

                              Nu m-am uitat pe datele APIA, dar as fi curios dintre cele trei motorizari, care s-au vandut cel mai bine in ultimii 3 ani
                              dio
                              Administrator
                              Last edited by dio; 05-09-11, 21:12.
                              2.0i 2005

                              Comment

                              Working...
                              X