Sfaturi achizitie Honda Accord 2.2 Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu am testat masina mea la Asko inainte de a o cumpara.
    S-au uitat sub masina, au tras de roti / articulatii, la caroserie, la compartimentul motor, s-au conectat cu un tool de diagnoza la mufa OBD sa vada daca nu au fost erori inregistrate (airbaguri descrise sau alte defectiuni)

    A costat vreo 120 RON (a durat cam 40 minute, deci e corect: din 140 RON = 1h manopera cat au zis ca o sa platesc initial)
    Sa faci programare - eu am ajuns mai repede dar am avut noroc ca era disponibil 1 elevator.
    La final mi-au dat o hartie cu rezultatul analizei lor *) si mi-au zis s-o stapanesc sanatos iar mecanicul a fost curios cu cat se mai vinde un Accord.
    *) n-au gasit vreo problema, dar mi-au zis ca bara fata a fost revopsita - stiam deja de la fostul proprietar

    P.S. e OK tactica - intai sa te gandesti si sa iei decizia cea mai buna calculand totul la "rece" - eventual contand la negociere si ce zic cei de la Asko.
    Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


    Comment


    • #32
      hmmm....bun asa. Cam asta doresc si eu de la test. Mi se pare Ok si pretul.
      Mulțam pentru amanunte.

      Comment


      • #33
        sorele, multa bafta! probabil vei schimba ambreiajul, no big deal... e ceva bani dar asa trebuie sa te astepti de la diesel in principiu si honda diesel in particular de restul, discutabil, se poate sa nu mai schimbi decat ulei+filtru de ulei. discurile pot fi foarte bune inca, n-am auzit hondari sa le schimbe sub 100k

        Comment


        • #34
          Salutare, salutare....
          Nu am mai scris de mult, dar asta pt ca m-am plimbat cu Accorduri .
          Am condus Accord diesel 2008, executiv model vechi si Accord 2.0 benzina executiv model nou.
          In mod firesc as spune, m-a impresionat modelul nou din 2 motive:
          1 - interior net superior din punctul meu de vedere si ca aspect si ca dotari si
          2 - benzina nu a fost asa puturoasa cum mi-o imaginam eu sau cum mi-o descrisesera altii. Daca o calci un pic se trezeste la viata un motoras destu de vioi .

          Bun, acestea fiind spuse decizia nu numai ca nu a devenit mai usor de luat ci m-a pus serios pe ganduri si pe calcule.
          Spre exemplu:
          - diesel 2204, Euro 4 => impozit anual de ~900 RON, care posibil se va mari in functie de ce vor decide alesii
          - benzina 2.0, Euro 5 impozit omenesc, dar la o medie de 12.000 km/an cu un plus de 3-3,5 L/100 Km in plus fata de diesel pe an inseamna ~ 2000 RON bani platiti in plus pe cobustibil........pam, pam....

          Pana la urma cred ca o sa fac precum in bancul cu managerul care dintre cele 3 secretare bine pregatite o alege pe cea cu sanii mai mari.....asa si eu o voi alege pe cea mai ieftina. Si in cazul de fata diesel-ul este cu vreo 3000-4000E mai accesibil.

          Ce parere aveti ?

          Comment


          • #35
            Testeaza si 2.0 benzina modelul anterior, CL7. Care e mult mai sprinten decat cel actual. S-ar putea sa iti placa ft tare. Mie personal mi-a placut extrem de mult.
            ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

            Comment


            • #36
              ^+1, mai ales cum pretul e un criteriu important. Poti gasi CL7 la preturi destul de accesibile (desi aparent mai scumpe decat suratele germane). Ca posesor de CL7, nu as face trecerea la noul benzinar, in ciuda interiorului mai frumusel.
              2006 Accord CL7 2.0 MT

              Comment


              • #37
                Ma ofer sa te dau o tura cu 2.4 AT poate te razgandesti cu dieselul ... Eu am avut diesel multi ani si nu cred ca mai revin vreodata datorita costurilor de intretinere iar impresia ca dieselul trage mai bine este doar o impresie. Diferenta de impozit 2.2 la 2.4 e de 100 ron pe an dar cutia AT isi face toti banii. Bafta in alegerea pe care o sa o faci !

                P.S.: Da mesaj pe private pt drivetest.
                EX Honda Accord CU3 Executive
                EX Honda Accord CL9 Executive - http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=389
                Toyota Hilux 2.4TD - http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=486

                Comment


                • #38
                  si eu sunt un viitor posesor de accord 2007 cred benzina (no way diesel..datorita diverselor probleme care pot aparea, comparativ cu benzina - si asta e o chestie general valabila, la toate marcile...la diesel mereu sunt unele piese care pica, care la benzina ori nu sunt, ori nu "sunt facute" sa pice ) ). Inca tot nu mi-e clar 100% care-s diferentele majore intre benzina si diesel (exceptand consumul, pretul combustibilului care a inceput acum sa fie haotic, si pretul final al masinii), dar poate ma ajuta careva dintre voi .
                  Vazand totodata ca sunt probleme cu ambreiajul, si dorind sa achizitionez un SH, imi puteti spune va rog cam cat costa un kit ambreaj complet? eventual si manopera, asa informativ? de asemenea, cat sunt discurile de frana?
                  Sau, mai bine zis, din ce stiti voi ca si probleme uzuale ale accordului benzinar, cam cat costa acele piese? (cele enumerate mai sus, pompa ambreiaj, volanta, etc).
                  ady_uaic
                  Senior Member
                  Last edited by ady_uaic; 20-06-11, 11:02.
                  '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                  Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                  Comment


                  • #39
                    Accordul benzinar nu are probleme cu ambreiajul,volanta ,etc, singura problema este ca sirtie citeodata pedala .

                    Comment


                    • #40
                      good to know, thx . deci, probleme la benzinare sa-nteleg ca nu sunt asa majore .
                      '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                      Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                      Comment


                      • #41
                        Pai daca faci doar 12mii km / an -> de ce mai iei in calcul varianta Diesel?
                        Din banii care-ti raman (2000 RON zici tu, eu zic mai putin... 2l la 100km in oras ar fi diferenta, nu 3.5%) - scade si costurile consumabilelor la revizie, eventualele probleme cu ambreiajul etc.
                        Nu inteleg cum de ai gasit dieselul la pret mai mic cu 3-4000 euro ... ceva e putred la masina aia...
                        Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                        Comment


                        • #42
                          Diferenta de bani provine din faptul ca am comparat oarecum mere cu pere .
                          Era vb de Accord vechi (2008) - diesel vs. Accord (nou 2009-Euro 5) benzina.

                          Comment


                          • #43
                            Am o intrebare cu privire la ultimul model de Accord.
                            Daca are cine ACC sau stie cum functioneaza in combinatie cu o cutie manuala, il rog sa ma ajute.. Am vazut ca merge intre 30-180km/h insa sunt curios ce face daca e setata la viteza mare, pe autostrada de exemplu, in treapta cea mai mare de viteze, si trebuie sa franeze automat destul de mult din cauza celui din fata.
                            Ce se intampla cu treapta de viteze? trebuie schimbat manual? daca nu, motorul reuseste sa stea in treapta de viteza pana la 30-40km/h sau moare?

                            Comment


                            • #44
                              franare completa nu are cum sa faca fara interventie umana.

                              si oricum in momentul in care pui frana sau apesi ambreiajul cc-ul se dezactiveaza (la Civic).

                              presupun ca e similar si la ACC. ar trebui sa fie precizat in cartea masinii.
                              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Stiu ca atunci cand se apasa ambreiajul sau frana, cc-ul se dezactiveaza, din experienta, la o alta marca, deci cred ca e ceva general.

                                Insa la acc nu stiu cum e, de franare completa imi inchipui ca nu poate face, ci doar pana la 30 km/h, pentru ca asta e limita minima si probabil asta e una dintre diferentele dintre o cutie automata si una manuala, cea automata poate merge pana la 0, pe cand cea manuala pana la 30. Dar sunt curios ce face acc-ul cand masina chiar ajunge la 30 in treapta mare de viteze. Oare te lasa sa retrogradezi fara sa se dezactiveze?
                                Din pacate manualul nu l-am gasit, ca as fi citit, am cautat cateva detalii pe site la honda, in clipuri video, insa nu am gasit mare lucru.

                                Ma gandesc ca acc-ul nu prea merita decat cu o cutie automata..

                                Comment

                                Working...
                                X