Eu am testat masina mea la Asko inainte de a o cumpara.
S-au uitat sub masina, au tras de roti / articulatii, la caroserie, la compartimentul motor, s-au conectat cu un tool de diagnoza la mufa OBD sa vada daca nu au fost erori inregistrate (airbaguri descrise sau alte defectiuni)
A costat vreo 120 RON (a durat cam 40 minute, deci e corect: din 140 RON = 1h manopera cat au zis ca o sa platesc initial)
Sa faci programare - eu am ajuns mai repede dar am avut noroc ca era disponibil 1 elevator.
La final mi-au dat o hartie cu rezultatul analizei lor *) si mi-au zis s-o stapanesc sanatos iar mecanicul a fost curios cu cat se mai vinde un Accord.
*) n-au gasit vreo problema, dar mi-au zis ca bara fata a fost revopsita - stiam deja de la fostul proprietar
P.S. e OK tactica - intai sa te gandesti si sa iei decizia cea mai buna calculand totul la "rece" - eventual contand la negociere si ce zic cei de la Asko.
S-au uitat sub masina, au tras de roti / articulatii, la caroserie, la compartimentul motor, s-au conectat cu un tool de diagnoza la mufa OBD sa vada daca nu au fost erori inregistrate (airbaguri descrise sau alte defectiuni)
A costat vreo 120 RON (a durat cam 40 minute, deci e corect: din 140 RON = 1h manopera cat au zis ca o sa platesc initial)
Sa faci programare - eu am ajuns mai repede dar am avut noroc ca era disponibil 1 elevator.
La final mi-au dat o hartie cu rezultatul analizei lor *) si mi-au zis s-o stapanesc sanatos iar mecanicul a fost curios cu cat se mai vinde un Accord.
*) n-au gasit vreo problema, dar mi-au zis ca bara fata a fost revopsita - stiam deja de la fostul proprietar
P.S. e OK tactica - intai sa te gandesti si sa iei decizia cea mai buna calculand totul la "rece" - eventual contand la negociere si ce zic cei de la Asko.
Comment