Sfaturi achizitie Honda Accord 2.2 Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi achizitie Honda Accord 2.2 Diesel

    Salutare tuturor, asta e primul meu post, asa ca va rog sa scuzati daca s-a mai povestit undeva ceea ce am sa scriu aici.
    Prin pasiunea si bunavoinata voastra m-ati convins ca Accord-ul este masina potrivita pentru mine . Prin urmare caut una sh disesl 2,2 nu mai veche de 2007 si cu km cati mai putini (peste 50.000 ).
    Am citit numeroasele posturi legate de problemele tipice care apar la acest model:
    - ceva probleme pe la ambreiaj, dar depinde si cum a condus fostul
    - ceva probleme pe la cutia de viteze
    - se mai ard becuri pe ici pe colo, nu prin punctele esentiale :P
    - cu un pic de ghinion poti schimba o baterie pe an
    Probabil ca mai sunt si altele si nu imi propun sa le aflu pe toate si nici sa imi cumpar o masina sh perferca. DAR incepator fiind in achizitaia de masini sh si totodata la pima Honda ma tem ca o sa fiu prada usoara unui vanzator dibaci.

    Asadar v-as ruga, mai ales pe posesorii mai vechi de diselache, dati-mi si mie cateva pont-uri de genul:
    - la ce sa ma uit cand cercetez vizual masina
    - ce zgomote sa ascult cand o conduc
    - ce sa intreb la controlul de la service-ul Honda

    Va rog un pic de ajutor pt ca fara el nu cred ca as reusi sa iau singur decizia de a cumpara o masina sh, fiind o persoana mai sceptica de fel. Btw prima masina, pe Yarisica, am luat-o de noua si nu regret. Dar de curand a pus "stapanire" pe ea sotia si eu am devenit client Metrorex .

    Multumesc anticipat tuturor!

  • #2
    In primul rand bine-ai venit printre noi!

    Apoi ... sfaturi ... cred ca in cea mai mare parte verificarea se face ca la orice alta masina sh, si anume o iei sub c%&, o duci la un service ( de preferinta unul specializat Honda, de pilda ASKO, Carpati, s.a.) si acolo ai siguranta cea mai ridicata despre ce si cum. Acum, pe partea cealalta, sunt curios sa te inteb de ce vrei neparat diesel? Pentru ca s-ar putea ca la benzinara sansele sa gasesti o mica bijuterie la un pret decent sunt mult mai mari, si pe langa asta, dieselul e din oficiu cu cel putin 10% mai scump, deci banii pe care teoretic ii economisesti intr-un an la benzina i-ai dat deja in pretul masinii.
    Detaliile insa le las pe colegii care au diesel si care cu siguranta nu vor fi zgarciti in informatii ...
    Succes, orice ai alege si asteptam un topic nou la "My Accord" cu poze multe multe !

    Comment


    • #3
      In primul rand, da o as merg la o verificare serioasa intr-unul din service-urile Honda, altfel nu ma apropii de masina oricat de bine ar arata.
      Acum legat de partea cu diesel-ul, primul motiv ar fi legat de consumul mai crescut al benzinarului si apoi de faptul ca intentionez sa pastrez masina cativa ani si sa si o folosesc zilnic. Al doilea aspect ar fi ca imi place mai mult cum trage/functioneaza diesel-ul.
      Si totusi, asa cum remarcai si tu sunt mai multe benzinare pe piata, cel putin aici in romania/autovit (am remarcat ca esti din Germania). Intradevar as avea de unde alege fata de diesel si poate ca nu ar strica sa dau o tura cu fiecare, dar cand o sa fac asta, prima o sa fie 2.2
      Seara buna si multumesc de sfaturi!

      Comment


      • #4
        Pai boala Hondelor este că au defecte tipice cu largă răspândire. Deci dacă-ți iei diesel pregătește-te de schimbat ambreiaje destul de des...

        Admir intenția ta de a o duce la service pt. verificări dar vezi că socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg. Mașinile bune și cu preț corect se vând repede - până te dumirești tu ce și cum. Sfatul meu:

        1. Atenție la proprietar: grijuliu cu mașina, prim proprietar, carte service la zi, CASCO - bila alba - caută pe google după nr lui de telefon vezi ce anunțuri mai are etc
        2. Mașina: vezi starea generală de îngrijire, interior curat, uzura corelată cu nr. de km, nu s-a fumat în mașina
        3. Mașina: vezi istoricul accidentelor - dacă proprietarul e de acord întrebi la Asko sau la Carpați - cel mai probabil aici a reparat-o sau la asigurator. NU te stresa de chestii minore gen revopsit elemente caroserie de la julituri, schimbat spoliere - dar atenție la accidente cu declanșare de airbag-uri
        4. Mașina: vezi cum merge, cel mai probabil vei fi pasager - zgomote, direcție, stabilitate la viteză - probabil că nu vei putea evalua toate astea
        5. Mașina: costuri imediate: următoarea revizie, schimbat plăcuțe, discuri AMBREIAJ

        Ideea ar fi să nu treci de la un pas la altul dacă nu ești mulțumit de evaluarea pasului anterior - altfel vei pierde mult timp, vei obosi, îți vei pierde răbdarea și te vei lăsa influențat de un vânzător mai carismatic - orice ai face, nerăbdarea de a cumpăra noua jucărie te va face să nu poți gândi la rece să te entuziasmezi etc

        Cam atât... și nu căuta numai în autovit.
        Honda Accord 2.0, Elegance, Blueish Silver

        Comment


        • #5
          Peste 50mii km cu siguranta o sa gasesti, iar avand in vedere ca vrei diesel s-ar putea sa ai chiar majoritatea variantelor pe la 80-100mii km.
          ...parca la Honda consumul 2.2 diesel este de 9% in oras ... deci mare castig de pe urma consumului de motorina n-o sa ai.

          Bafta la cumparare, e si chestie de noroc sa alegi o masina buna!
          Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


          Comment


          • #6
            Eu in orasul Constanta am maxim 7.4 in functie de cum merg iar in Bucuresti nu am vazut niciodata mai mult de 8. E drept insa ca civicul este mai mititel decat accordul insa in acelasi timp si benzinarele din cate am inteles au consum in Bucuresti de peste 12%. Problema insa este alta... Daca faci 10.0000 - 20.000 km pe an mergi clar pe benzina in principal datorita costurilor de intretinere, pretului masinii (revizii si ambreiaj in principal). Daca totusi te hotaresti sa alegi diesel scoate-l pe o autostrada si in viteza a IV-a pe la 1800 de ture calc-o ... daca patineaza poti sa scazi din start 1000-1500 de euro Ai grija si la volanta care poate deveni o problema mai ales la diesel. Acum tine cont ca eu am diesel si am scris toate lucrurile acestea aici deci nu pot spune ca am vreo preferinta... totul se reduce la un simplu calcul matematic in functie de nr de km pe care estimezi sa ii faci / an. Nu cred ca are sens sa te grabesti cand gasesti o masina care iti place si are super pret, adica discursul cu mai am inca 3 care o vor si nu am timp de intrebari si verificari nu prea mai tine si chiar daca o da cu siguranta vei gasi alta si nu neaparat in Ro. Proprietarii care isi iubesc masina si stiu cat de mult au ingrijit-o vor cere de obicei un pret corect (ai grija insa la cei care cer mai mult decat face din aceleasi considerente ) .
            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

            Comment


            • #7
              multumesc frumos baieti pentru sfaturi, o sa rezum cateva concluzii de pana acum:

              @alexmohora foarte pertinente si normale observatiile tale, de altfel foarte multe s-au potrivit cu ce aveam si eu in plan de verificat la masina, si totusi nu stiam ca pot intreba la asigurator detalii despre accidente/reparatii suferite de o masina. Legat de cautarea pe autovit, nu-i chiar prima mea optiune, mie mi-ar placea sa gasesc ceva aici pe forum (si sunt cateva variante), plus ca am si mai multa incredere

              @cci sa nu crezi ca-i un criteriu ca masina sa aiba peste 50k km , ideal ar fi sa aiba 10.000 daca se poate, dar nu mi se pare o speranta realista

              @Nomercu exact genul asta de experiente il cautam cand am scris postul, deci o talpa in a 4-a pe autostrada la 1800 de ture imi poate da o imagine despre starea ambreiajului. Super!

              Acum ca o concluzie generala, vad multe sfaturi spre a lua in considerare si varianta pe benzina. Iata plusurile acestei optiuni din prspectiva mea, in general legate de costuri:
              1. motor 2.0 => impozit anual mai mic (la 2.2 e aproape 800 RON )
              2. din ce inteleg de la voi e mai fiabil si cu costuri de intretinere mai mici decat diesel-ul
              3. nu cred ca o sa depasesc 20k km pe an
              4. mai nou benzina e mai ieftina la pompa decat motorina, nu cu mult ce-i drept
              5. se gasesc mult mai multe masini OK (ca pret si km) la vanzare

              Dar de tot de aici de la acest punct 5 vine si urmatoarea intrebare: Oare de ce asa de multi posesori de benzinare au ales sa renunte la ele, in timp ce diesel-ul e floare rara?? Stiu ca probabil si la vanzarea masinii se pastreaza raportul de la cumparare. Dar chiar asa sa fie din 10 masini Honda Accord cumparate (in 2009 sa zicem) doar 1 sa fi fost diesel?

              Comment


              • #8
                Dar chiar asa sa fie din 10 masini Honda Accord cumparate (in 2009 sa zicem) doar 1 sa fi fost diesel?
                Cam da Nu stiu la generatia actuala, dar la fosta, cea de care esti tu interesat, benzinarele detin suprematia in ce priveste vanzarile. Condu una, si-o sa afli si de ce
                2006 Accord CL7 2.0 MT

                Comment


                • #9
                  Clar da... Spiritul Honda e benzinar :P

                  Honda a adaugat motoare Diesel relativ tarziu (2007?) .. si doar pentru ca a aflat ca ar fi cerere...
                  Ce e de laudat e ca si la Diesel au incercat sa-i inspire tot spiritul Honda de asta suporta turatii mari ...
                  Mazda 6 Kombi, 2.5l, 192 CP, Soul Red


                  Comment


                  • #10
                    cci, o corectie mica. Motorul i-ctdi de pe generatia respectiva (celebrul, cel cu 17 premii/recorduri etc) a aparut inainte de facelift, odata cu generatia Mk VII (adica 2003/2004).
                    Chiar si inainte existau motoare diesel la Honda, dar nu erau de fabricatie proprie (pe CR-V / Civic generatiile anterioare)
                    2006 Accord CL7 2.0 MT

                    Comment


                    • #11
                      e bine de stiut cryo, parca altfel privesti un motor cand au trecut cateva generatii peste el si s-au mai "polisat" din micile imperfectiuni, sper.
                      Acelasi lucru il gandesc acum si despre diesel-ul boxer de la Subaru. Legacy e/a fost o alta varianta, dar dupa cum spuneam, eu cred ca un motor isi arata adevarata fata dupa cativa ani, dupa ce se fac cateva milioane de km cu el in viata reala nu in testele lor de productie
                      ......parerea mea

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cryo View Post
                        Chiar si inainte existau motoare diesel la Honda, dar nu erau de fabricatie proprie (pe CR-V / Civic generatiile anterioare)

                        ......Accord / Civic generatiile anterioare!
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • #13
                          Daca nu vei depasi 20k km pe an si vei merge zilnic, in principal prin Bucuresti, ia in calcul si o benzina A/T, la consum nu e chiar asa de "negru dracu' ", iar problemele cu ambreiajul-pa plus confortul in traficul din oras. De asemenea cred ca forumul si dealerii Honda sunt muuult mai de incredere, ca potentiali vanzatori, decat Autovit/altii, dar nu stii de unde "sare iepurele"....bafta !!
                          WillyCR-VFAN
                          Senior Member
                          Last edited by WillyCR-VFAN; 15-04-11, 11:05.
                          Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                          "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                          "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                          Comment


                          • #14
                            La 20 de mii de km pe an clar trebuie mers pe un benzinar automat cum a spus si Willy La diesel mai trebuie luat in calcul ca si costuri: RCA mai scump datorita motorului mai mare iar anumite firme de asigurari la calcularea cascoului pun un cost suplimentar datorita depasirii capacitatii de 2000 cmc. Partea cu vanzarea de masini diesel Honda trebuie totusi comparata cu piata ”TDI” din Romania unde se fac comparatii destul de gresite intre un TDI si dieselul de la Honda...
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...al+blue+pearl/

                            Comment


                            • #15
                              of, of.... la cat lobby se face pentru benzina zau ca m-ati facut curios si o sa incerc cu siguranta una, DAR intre timp, daca dintr-un noroc chior gasesc si eu o Honduță care corespunde cu criteriile mele, ce s-o mai pun sa faca pentru a-si dezvalui adevarata fata

                              si uite ca pe masura ce scriu imi mai vin idei, alexmohora zice sa nu iau in seama micile zgarieturi si julituri daca le gasesc, eu az zice ca mai degraba ar trebui sa ma puna pe ganduri lipsa unor asrfel de mici defecte vizuale. O masina care arata impecabil la vopsea si are 80.000 km, pe mine unul ma pune pe ganduri, asta si pentru ca am 2 prieteni samsari de meserie :P

                              toate cele bune si astept in continuare sfaturi utile

                              Comment

                              Working...
                              X