Bilant dupa aproximativ 3 ani jumate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilant dupa aproximativ 3 ani jumate

    Sunt detinatorul unui Accord 2007 iCDTi 2.2 Executiv - aproximativ 91.000 Km.

    Inainte sa incep sa înșir ce am pe suflet vreau sa va spun ca am cumparat masina pentru urmatoarele motive de la acea data:
    - Fiabilitatea masinilor HONDA
    - Raport calitate / pret
    - Profesionalismul dealer-ului HONDA (ASKO)

    Pe parcursul celor 3 ani jumate reviziile obligatorii au fost facute înainte de termenul de 20.000 Km recomandat si numai cu consumabilele recomandate de dealer.

    Pana acum am avut urmatoarele probleme:
    - curea accesori
    o km: 15.000 km
    o simptom: zgomot la motor diferit de zgomotul motorului
    o rezolvare: schimbata pe garantie
    - amortizoare fata
    o km: 30.000 km
    o simptom: tragea dreapta
    o rezolvare: schimabte pe CASCO
    - valva EGR
    o km: aproximativ 30.000 km
    o simptom: masina "dadea in nas"
    o rezolvare: chimabta pe garantie
    - kit Ambreiaj
    o km: 40.000 km
    o simptom: in accelerare in jurul turatiilor de 2500 turometrul incepea sa urce până pe la 3200 după care cade până pe 2700 si isi continu urcarea de data asta normal
    o rezolvare: schimabt pe garantie

    Până acum toate bune si frumoase ca eram in perioada de garantie. S-a terminat garantia si au aparut urmatoarele elemente&probleme, Km 90.000:
    - Ambreiaj care patineaza DIN NOU
    o Simptom: la accelerari in panta incepe sa patineze dacă incerci sa faci o depasire
    o Rezolvare: trebuie schimbat Kit Ambreiaj + Volanta (pret de lista aproximativ 2000 E + ore manopera)
    - Zgomote la cureaua de accesori si vibratii
    o Rezolvare: necesar schimabare o rola presoare + fulie (aproximativ 700 E + ore manopera)
    - Uzura la discurile de frana toate 4
    o Rezolvare: shimbarea lor (aproximativ 450 E + manopera)
    CONCLUZII
    Din considerentele initiale am ramas cu:
    - Raport calitate / pret
    - Profesionalismul dealer-ului HONDA (ASKO)
    Si cu o gaura in buget de mai mult de 3150 E – pentru piese originale Honda
    Acum după aproape 4 ani ma intreb unde este fiabilitatea masinilor HONDA si in speta a modelului ACCORD 2007 care a costa cu TVA 29.000 Euro
    2007 Accord Executive 2.2 iCDTI M/T, Dark Mocha
    -= PH 33 GZS =-


  • #2
    Daca nu ma insel ne-am intalnit saptamana trecuta la asko

    Mie sincer mi se pare ca stai bine. Problema la ambreiaj e recunoscuta la diesel-ul honda, nu doar la accord, uzura discurilor mi se pare normala la nr tau de km...singura problema pe care o are masina cu adevarat este cureaua de accesorii.

    In al doilea rand preturile alea mi se par pur si simplu imense...2000euro fara manopera pt ambreiaj este enorm. Gasesti kit-uri de ambreiaj exedy pt motorul tau la mai putin de un sfert din pretul ala, dar din pacate va fi tine exact cat cel OEM(care e si el exedy cel ami probabil). La fel si cu discurile, se gasesc mai ieftine pe piata aftermarket, toate piesele cu sigla Honda de la reprezentanta sunt mult mai scumpe.

    Incearca la racing nick si pentru ambreiaj si pentru discuri.

    bafta!
    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

    Comment


    • #3
      dragostan, in pretul ala intra si volanta, aia e mai scumpa.
      Honda Civic Type-S PLUS Crystal Black Pearl .:. Eibach : Injen : OMP : Skunk2 : Enkei : Ferodo DS2500 : Alpine Type R : Rockford Fosgate .:.
      Honda S2000 AP1 Championship White .:. KW V2 : OZ : SKUNK2 : K&N : VOLK : Spoon : CUSCO : Mugen : Megan Racing : Goodridge : Ingalls : Powerflex .:.
      1000 Locuri de vizitat in Romania

      Comment


      • #4
        Oricum, ideea ramane, nici daca ii pun volanta placata cu aur nu are de ce sa coste >1500E. Sunt preturi de reprezentanta, asta e, dar exista si alternative.
        Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
        Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
        ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

        Comment


        • #5
          stiu masini - alte marci - care nici dupa 200.000 de km nu au probleme cu ambreiajul, volanta.
          eu spun ca nu este normal ca aceste piese sa fie consumabile cum sunt placutele de frana spre exemplu.
          da stiu ca exista aftermarket. am gasit un furnizor care imi aduce tot ce e mai sus in juma de pret, cod pe cod.
          2007 Accord Executive 2.2 iCDTI M/T, Dark Mocha
          -= PH 33 GZS =-

          Comment


          • #6
            Originally posted by handyman View Post
            stiu masini - alte marci - care nici dupa 200.000 de km nu au probleme cu ambreiajul, volanta.
            eu spun ca nu este normal ca aceste piese sa fie consumabile cum sunt placutele de frana spre exemplu.
            da stiu ca exista aftermarket. am gasit un furnizor care imi aduce tot ce e mai sus in juma de pret, cod pe cod.
            nu sunt precum placutele de frana, dar sunt consumabile pana la coada... in fine ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Toyboy View Post
              nu sunt precum placutele de frana, dar sunt consumabile pana la coada... in fine ...
              probleme cu ambreiajul au inceput pana in 90.000.
              eu asta vreau sa subliniez - ca nu este normal sa schimbi kitul de ambreiaj din 40.000 in 40.000
              2007 Accord Executive 2.2 iCDTI M/T, Dark Mocha
              -= PH 33 GZS =-

              Comment


              • #8
                Ai schimbatul ambreiajul de 2 ori, aceleasi piese ai pus?
                Raspund la 0743.10.80.80 California Scents ORIGINAL BLVScents

                Comment


                • #9
                  Cineva apropiat mie are o ruda care lucreaza la VW in Germania. Si acea persoana ii zicea ..daca iti cumperi masina second..o cumperi pana in 60 de mi de km sau dupa 120 de mi de km. Explicatie.. este conceputa in asa fel ca in prima suta de mii de km si in primii 3 ani sa nu pice. Si cand a iesit din garantie sa pice progresiv anumite lucruri de pe ea..e chestie de marketing si de exploatarea masinii..cum recupereaza banii pe piesele schimbate in garantie? Eu cred asta pt ca sunt la 5 masina..si cea dinainte de honda am luat o la 110 mii. Pana la 150 de mii cadeau progresiv anumite lucruri. Schimbandu se piese importante care sunt de picat.. pana la 250 de mii pana am vandut o nu a mai picat nimic decat lucruri f minore si consumabile.

                  Offtopic..si mie imi patineaza discul din cand in cand.. bine ca nu are volanta. Dar nici nu trebuie schimbat tot kitu daca patineaza discu. Schimbi numa discu ca am inteles ca ala e cu prb la Honda nu ambreiaju. In cazu meu sau celor cu motoare pe benzina. Adica asa o sa fac eu daca l vad ca patineaza mai tare. Deocamdata numa cand plec cu masina cu rotile cabrate sau pe gheata sau cabrate in panta.
                  Si despre situatia lui @handyman..parerea mea este ca singura problema cu adevarat este ambreiajul si volanta. Discurile se schimba la 80-120k km in functie de stilul de mers. Rola accea si fulia nu au cum sa fie mai mult de 1000 RON aftermarket.
                  Pana la urma nu e dacie. E Honda care iti si da inapoi admiratie si placere la condus si tre sa coste intretinerea.
                  Care e diferenta intre Steaua si o buburuza? Buburuza are mai multe puncte!!

                  Comment


                  • #10
                    De ce nu schimbi kitul de ambreaiaj, insa fara volanta? Esti sigur ca ai probleme si cu volanta?
                    ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                    Comment


                    • #11
                      cam nasoala experienta, handyman... sa-ti mearga mai bine de acum incolo! apropos de componente, sigur iesi mai ieftin cu aftermarket; asta macar mai indulceste pilula...

                      donfageru, te asigur ca si masina ta are volanta, doar poate nu e si ea busita si inca ceva, nu pleci cu rotile 'cabrate' ci 'bracate'

                      Comment


                      • #12
                        @primus ma refeream ca la benzinare nu au volanta adica nu au probleme cu volanta..nu ca n ar exista pe masina. Aia cu cabratu am comis o ) ma uitam la stiri in timp ce scriam
                        Care e diferenta intre Steaua si o buburuza? Buburuza are mai multe puncte!!

                        Comment


                        • #13
                          hai ca ambreiajul pica din diferite cauze dar volanta ? WTF ?
                          am colegi care le-au usurat cu cateva kg bune merg cu ele fara probleme.....chiar sunt curios sa vad si eu o volanta dasta .

                          Comment


                          • #14
                            Toyboy, ca pica ambreiaje mai des pe diesel la Honda si (poate si) la alti producatori; dar in rest:
                            1. ca ar pica din pricina volantei - de neinteles pentru mine
                            2. ca ar pica si volanta - n-are legatura cu ambreiajul dupa mine, e o mare placa legata direct la motor. e prost materialul sau care-i ideea?

                            in alta ordine de idei, fii precaut cu incercarea volantelor usurate nu ma dau cunoscator pentru ca nici nu sunt, tu si multi altii aveti cunostinte de zeci de ori mai bogate decat mine (acu e momentul in care dau jos palaria). dar pe cate inteleg eu rolul volantei, mentine motorul in functiune pe timpul debreierii.

                            cu cat mai grea, cu atat mai:
                            1. usoara trecerea la trepte superioare, dat fiind ca masa ei inertica pastreaza bine miscarea pistoanelor
                            2. grea trecerea la trepte inferioare, cu impact asupra ambreiajului

                            cu o volanta usurata din cate inteleg eu, impactul asupra motorului e crescut, frana motor e accentuata dar nu la fel de bine amortizata de volanta ci transmisa mai direct motorului (simeringuri, cuzineti, vibrochen, stii tu mai bine care). pana la urma risti motorul.

                            bottom line, cred ca se poate si mai bine, cred ca exista si ambreiaje mai bune dar pana la urma mai bine pica asta decat angrenajele cuplate de el (transmisia+motorul), acolo ar fi distractie pe bani multi. not

                            Comment


                            • #15
                              Puteti sa o suciti si sa o invirtiti cum vreti. Omul are perfecta dreptate cind spune ca e dezamagit. NU e deloc admisibila acea lunga lista de "lucruri minore" cum zicea un coleg de pe aici. Daca o panarama de reno clio symbol , de sub 10000 de euro pe care il am de la 20 000 de km si acum are 110 000 nu mi-a facut nicio problema pina acum, in afara electropompa servo care pica la toate renourile, la Honda de 30 000 de euro ma astept la o semiperfectiune, nicidecum la curele proaste, egr-uri nasoale, ambreiaj cazut la 40000 de km. Honda parca nu mai e ce a fost, s-a raliat si ea la standardele Vag, din pacate.
                              Hondafan forever

                              Comment

                              Working...
                              X