Sunt detinatorul unui Accord 2007 iCDTi 2.2 Executiv - aproximativ 91.000 Km.
Inainte sa incep sa înșir ce am pe suflet vreau sa va spun ca am cumparat masina pentru urmatoarele motive de la acea data:
- Fiabilitatea masinilor HONDA
- Raport calitate / pret
- Profesionalismul dealer-ului HONDA (ASKO)
Pe parcursul celor 3 ani jumate reviziile obligatorii au fost facute înainte de termenul de 20.000 Km recomandat si numai cu consumabilele recomandate de dealer.
Pana acum am avut urmatoarele probleme:
- curea accesori
o km: 15.000 km
o simptom: zgomot la motor diferit de zgomotul motorului
o rezolvare: schimbata pe garantie
- amortizoare fata
o km: 30.000 km
o simptom: tragea dreapta
o rezolvare: schimabte pe CASCO
- valva EGR
o km: aproximativ 30.000 km
o simptom: masina "dadea in nas"
o rezolvare: chimabta pe garantie
- kit Ambreiaj
o km: 40.000 km
o simptom: in accelerare in jurul turatiilor de 2500 turometrul incepea sa urce până pe la 3200 după care cade până pe 2700 si isi continu urcarea de data asta normal
o rezolvare: schimabt pe garantie
Până acum toate bune si frumoase ca eram in perioada de garantie. S-a terminat garantia si au aparut urmatoarele elemente&probleme, Km 90.000:
- Ambreiaj care patineaza DIN NOU
o Simptom: la accelerari in panta incepe sa patineze dacă incerci sa faci o depasire
o Rezolvare: trebuie schimbat Kit Ambreiaj + Volanta (pret de lista aproximativ 2000 E + ore manopera)
- Zgomote la cureaua de accesori si vibratii
o Rezolvare: necesar schimabare o rola presoare + fulie (aproximativ 700 E + ore manopera)
- Uzura la discurile de frana toate 4
o Rezolvare: shimbarea lor (aproximativ 450 E + manopera)
CONCLUZII
Din considerentele initiale am ramas cu:
- Raport calitate / pret
- Profesionalismul dealer-ului HONDA (ASKO)
Si cu o gaura in buget de mai mult de 3150 E – pentru piese originale Honda
Acum după aproape 4 ani ma intreb unde este fiabilitatea masinilor HONDA si in speta a modelului ACCORD 2007 care a costa cu TVA 29.000 Euro
Inainte sa incep sa înșir ce am pe suflet vreau sa va spun ca am cumparat masina pentru urmatoarele motive de la acea data:
- Fiabilitatea masinilor HONDA
- Raport calitate / pret
- Profesionalismul dealer-ului HONDA (ASKO)
Pe parcursul celor 3 ani jumate reviziile obligatorii au fost facute înainte de termenul de 20.000 Km recomandat si numai cu consumabilele recomandate de dealer.
Pana acum am avut urmatoarele probleme:
- curea accesori
o km: 15.000 km
o simptom: zgomot la motor diferit de zgomotul motorului
o rezolvare: schimbata pe garantie
- amortizoare fata
o km: 30.000 km
o simptom: tragea dreapta
o rezolvare: schimabte pe CASCO
- valva EGR
o km: aproximativ 30.000 km
o simptom: masina "dadea in nas"
o rezolvare: chimabta pe garantie
- kit Ambreiaj
o km: 40.000 km
o simptom: in accelerare in jurul turatiilor de 2500 turometrul incepea sa urce până pe la 3200 după care cade până pe 2700 si isi continu urcarea de data asta normal
o rezolvare: schimabt pe garantie
Până acum toate bune si frumoase ca eram in perioada de garantie. S-a terminat garantia si au aparut urmatoarele elemente&probleme, Km 90.000:
- Ambreiaj care patineaza DIN NOU
o Simptom: la accelerari in panta incepe sa patineze dacă incerci sa faci o depasire
o Rezolvare: trebuie schimbat Kit Ambreiaj + Volanta (pret de lista aproximativ 2000 E + ore manopera)
- Zgomote la cureaua de accesori si vibratii
o Rezolvare: necesar schimabare o rola presoare + fulie (aproximativ 700 E + ore manopera)
- Uzura la discurile de frana toate 4
o Rezolvare: shimbarea lor (aproximativ 450 E + manopera)
CONCLUZII
Din considerentele initiale am ramas cu:
- Raport calitate / pret
- Profesionalismul dealer-ului HONDA (ASKO)
Si cu o gaura in buget de mai mult de 3150 E – pentru piese originale Honda
Acum după aproape 4 ani ma intreb unde este fiabilitatea masinilor HONDA si in speta a modelului ACCORD 2007 care a costa cu TVA 29.000 Euro
Comment