Prima defectiune - 85000 km, 2 ani si 8 luni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si eu fac 3 ani in aprilie si am bagat o caruta de bani in ea: cauciucuri de iarna, ulei, filtre....ulei, filtre....ulei, filtre...cauciucuri de vara, RCA, CASCO si cel mai urat element, becul de la plafoniera!!!! S-a dus fiabilitatea Hondei de altadata...

    Comment


    • #17
      astrule....din 2006 si pana in prezent........ulei filtre.....cauciucuri....ca tine, dar am schimbat toate becurie din interior.... cu leduri....la primavara ...bucsa bara stbilizatoare si posibil discuri, dar am multi km, asa ca nu s-a dus fiabilitatea ! Inca mai tine
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_juv/

      Comment


      • #18
        Fara legatura cu fiabilitatea ci cu postul anterior.

        Am facut un calcul de TCO (Total Cost of Ownership) pentru Corolla ce urmeaza a fie vanduta. Am pus la socoteala toate cheltuielile:
        -pierdere la revanzarea masinii
        - RCA+Casco
        - combustibil
        - consumabile (stergatoare, cauciucuri etc)
        - intretinere (spalat, odorizante etc)
        Rezultatul este ca pe cei 4 ani de utilizare cheltuielile totale au fost de 1.130 RON/luna (
        Cu banii astia, platesti doi chinezi si te plimba cu litiera

        Comment


        • #19
          Originally posted by sebip View Post
          OT: de ce intodeauna comparatia se face cu masinile din grupul VAG? Nu tu Renault, Opel....Or fi etalon? )
          Pentru ca romanul nu stie decat VW si Audi. Practic, de aici a inceput si remarca sa, de ce nu-ti iei VW?

          Doi la mana, nu poti sa compari Honda, VW cu Renault. Pur si simplu nu poti. Ce treaba are o masina cu o tricicleta?

          Comment


          • #20
            Pai din acei 1130 lei luna in jur de 50% is RCA + Casco!
            Volkswagen Golf V, 2.0TDI, BKD, MTM Engine Performance Upgrade, GOODRIDGE Brake Lines Hoses, Front&Rear EBC Turbo Groove Brake Discs, Front&Rear EBC Redstuff Brake Pads, Zandvoort 17" + GY Eagle F1 Asymmetric, Hella Xenon-look Headlights, Hella LED Clear Taillights

            Comment


            • #21
              Eu chiar ma gandeam serios sa renunt la Casco. In afara de mici hachite ale mele gen schimbat parbriz pentru o ciupitura sau revopsit bara fata pentru niste mici zgarieturi de la borduri in partea de jos, nu am facut nimic cu el si an de an am dat peste 4000 lei, chiar spre 5000 uneori...
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • #22
                )))...=)))))


                cine are ceva curiozitati ii stau la dispozitie!!!!orezarii sunt unii dintre excrocii perfecti!am argumente sa aduc in sustinerea declaratiilor mele."FURATUL" la service este una din tehnici!

                la 128.000km ajungi la anumite costuri gen,pivot inferior:1470ron cu TVA!!!!!!!deoarece pe OEM nu exista la inlocuit,iti schimba aiurea brat+port fuzeta+rulment!!!
                un pivot superior la brat superior nu prea gasesti dar bratul cu totul costa 700ron!cine vrea ii dau japan la 350ron!in scurt timp oferta la doar 170 ron!

                logodnica mea a fost consilier service pe relatia cu clientii al delerului HONDA si are suf cunostinte!chiar in domeniul politicilor HTRO!

                HONDA este o masina deosebita atat timp cat pastreaza ceva din pedeegri-ul de altadata!ce fac ei acum pe toate domeniile este demn de toata mila!

                ca fan al masinilor HONDA de ALTADATA,nu al celor din prezent in care refuz sa ma si ur.SUNT F LEGAT DE ACEASTA COMUNITATE SI MASINA MEA!nu de ce inseamna HONDA ACUM!

                nu mai radeti de alte brand-uri!am fost sustinator inrait al HONDA si am trait unele din cele mai amri dezamagiri legate de fiabilitate!noroc ca am descoperit si solutii pentru a nu intra in faliment la propriu!
                LEGEND,CTR,ACCORD si CIVIC SEDAN sunt masini in adevaratul sens al cuvantului!restul sunt doar modalitati ca EI sa faca bani pe spinarea clientului!propun amendarea HONDA ca a celor de la PANASONIC si LG pentru politici economice neloiale fata de client si amenzi ANTI-TRUST!!!!

                daca nu mi se sterge postul pot oferi detalii si solutii financiare pe PM!BAFTA!
                razvan p.
                Senior Member
                Last edited by razvan p.; 13-12-10, 10:50.
                ex CL7 AT 2006
                CN1 Sport 2005
                KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                Comment


                • #23
                  oameni buni, lasati deoparte costurile cu reviziile, asigurarile si consumul de combustibil, credeam ca discutam de defectiuni.

                  stiu de cateva schimburi de caseta si coloana de directie dar alea pot fi puse pe seama drumurilor proaste (btw, la fel bucsile, amortizoarele, bieletele si altceva la orice marca). mai stiu si de cateva ambreiaje picate dar si astea de obicei sunt puse in seama soferilor, ca poate le patineaza prea mult sau dimpotriva, deloc la o schimbare de viteza.

                  in fine, stiu si de o bucsa pe la ambreiaj, defectata pe la 25.000, la mine. asta nu tine de nimic, nici de drumuri, nici de calitatea mea ca sofer, doar de calitatea piesei; na, uite ca s-a defectat.

                  nu zic sa nu va bucurati ca n-ati avut probleme dar nu le mai laudati prea mult, ca le afurisiti

                  Comment


                  • #24
                    Ce conteaza e feelingul general ce-ti ramane dupa cei x ani de utilizare a masinii. Asta include reparatiile, banii bagati, atitudinea service-urilor etc.

                    In acest context, una peste alta actualul Accord '09 pe care il am de fix doi ani nu m-a convins ca viitoarea masina sa nu fie BMW seria 3. Nu spun ca nu merita banii, dar nu e nimic de nivel excelent in Accord la ora actuala. E o masina buna, dar nu impresionanta.

                    In doi ani: caseta de directie (joc dupa 10.000 KM), cheder luneta (rupt pur si simplu prin imbatranirea cauciucului), boxe fata dreapta (zbarnaitul cunoscut).

                    Si inca ceva: sistemul de prindere al scutului este ingrozitor. Scut metalic prins cu piese de plastic....superb. Schimbat de doua ori pana acum, nu din cauza scutului propriu-zis ci din cauza multiplelor surubele/piulite/aripioare de plastic atinse pe dedesubt.
                    2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

                    Comment


                    • #25
                      eu mi-am luat masina in aprilie 2008 si m-am grabit sa prind ultimul type-s existent tocmai pentru ca nu-mi doream noul model, nu-mi placea cum arata si cu asta basta, ma bucur ca am fost inspirat. in afara de revizii, am schimbat un bec pe fata si unul pe spate la 80k. nu am absolut nimic ce sa-i reprosez acestei masini, probabil doar spatiul limitat din portbagaj, dar ne limitam la ce avem si mergem mai departe. cu siguranta cand o s-o vand peste cativa ani imi iau un forester sau outback, noile honde nu ma atrag de nici o culoare.
                      _________________________
                      2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

                      Comment


                      • #26
                        Asa cum am promis am mutat posturile in aria tehnica la topicul dedicat fiabilitatii.
                        Vali_lj
                        Tech Geek
                        Last edited by Vali_lj; 18-12-10, 00:58.
                        Touge is what we live for

                        Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

                        Comment


                        • #27
                          da,eu,mi au schimbat caseta la 4800 de km...

                          Comment


                          • #28
                            Eu, n-am mai spus-o apasat pana acum, am schimbat distributia la 15000 km! Si bucsi si... altele!... Deci Honda e misto! A fost foarte misto! E inca o senzatie de masina! Dar... Timpul va demonstra daca a ramas sau nu, macar, misto!

                            Din pacate, stiu masini, ale unor prieteni apropiati, care au avut probleme grave cu masinile lor! De la motoare crapate si pana la cutii automate facute praf in 70-100k! Basca injectoare, computere si articulatii! Astea deja sunt, nu-i asa, consumabile!... Ce lume trista, disperata dupa profit!...
                            Ce este TOTUL? Nimic... Dar NIMICUL?... Totul este!... Pentru ca din Nimic se naste Totul!...
                            ... mi s-a parut interesant, d-aia am si scris-o aici...

                            www.astrocafe.ro! Aruncati o privire acolo! S-ar putea sa va inspire!

                            Comment


                            • #29
                              Marcus, alea de le stii ale prietenilor, vrei sa spui ca-s tot Honde? Sau cumva vin din grupul VAG?
                              No, ce sa zic, cam ciudat schimbatul distrutiei ?!?! la 15K? Poti detalia problema?
                              Si sa o expun si eu pe-a mea: 4 ani, 115000 km, nimic scimbat in afara de revizii. Nici macar o bucsa. Si kilometrii astia-s facuti in RO majoritatea, nu afara...
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment


                              • #30
                                Distributia? Simplu! Un motor care toarce inegal la relanti plus zgomote ciudate! Au impachetat-o si au trimis-o la japonez sa ne spuna, poate, cauza! Am schimbat-o si s-a rezolvat! Masini ale prietenilor cu probleme? Doua Volvo XC 90 cu directie gresita si cutie prajita la 70-80k, Un Land Rover Defender cu motor crapat in 75k km, Un BMW 330 xdrive, intr-o zi x drive nu a mai vrut el sa fie x drive, Megane la care a crapat cutia la pana 40k dar imediat dupa garantie! Deci Honda e mare masina pe langa astea, exceptand meganul care oricum nu se pune! Si mai am... Da' nu mai zic... Ca mizeria asta planetara ii cuprinde invariabil pe toti...

                                Masini tapene? Un Pajero din 2002, care e impecabila si acum, un Mitsu L 200, din 2001, care merge de rupe si azi! O Toyota Land Cruiser din 98 care urca toate dealurile si muntii patriei! Si mai am si aici exemple...
                                marcus
                                Senior Member
                                Last edited by marcus; 08-11-11, 03:54.
                                Ce este TOTUL? Nimic... Dar NIMICUL?... Totul este!... Pentru ca din Nimic se naste Totul!...
                                ... mi s-a parut interesant, d-aia am si scris-o aici...

                                www.astrocafe.ro! Aruncati o privire acolo! S-ar putea sa va inspire!

                                Comment

                                Working...
                                X