Pe la vreo 25.000 km la virare pe loc la dreapta, pe final de cursa se auzea un scartait. Nu tare, dar deranjant.
Initial au crezut ca e vorba de contactul alunecator, cel care are legatura cu comenzile de pe volan.
L-au inlocuit... si scartaitul era tot acolo.
Au banuit ca e coloana de directie. Au gresat-o si tot degeaba. Au inlocuit-o. Nici asa nu a vrut sa dispara scartaitul respectiv.
Nu mai ramasese decat sa incerce sa schimbe caseta de directie. Au inlocuit-o... si a disparut scartaitul.
Au cercetat cu atentie caseta data jos si nu au reusit sa isi explice de la ce era scartaitul. Dosarele X ?
A mai patit cineva asa ceva ?
Initial au crezut ca e vorba de contactul alunecator, cel care are legatura cu comenzile de pe volan.
L-au inlocuit... si scartaitul era tot acolo.
Au banuit ca e coloana de directie. Au gresat-o si tot degeaba. Au inlocuit-o. Nici asa nu a vrut sa dispara scartaitul respectiv.
Nu mai ramasese decat sa incerce sa schimbe caseta de directie. Au inlocuit-o... si a disparut scartaitul.
Au cercetat cu atentie caseta data jos si nu au reusit sa isi explice de la ce era scartaitul. Dosarele X ?
A mai patit cineva asa ceva ?
Comment