Consum de ulei - Accord 2.4

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salutare! Ce parere aveti despre uleiul Fuchs Titan Pro C3 5W30? Vreau sa-l folosesc la un CU2, motor 2,4 care consuma aproximativ 2 l de ulei la 10000 km. Am la bord 210000 km.As-i dori sa mai reduc ceva din acest consum, pana acum am folosit ulei OEM Honda 0W20! Eventual alte variate in situatia mea? Multumesc
    Last edited by Trubix; 30-08-18, 17:23.

    Comment


    • #32
      La 210k uleiul 0W20 īși cam arata limitele și probabil de-aia ai un consum asa de ridicat de ulei, ar trebui sa urci un prag īn vāscozitate. N-am folosit dar de pe forum și internet am aflat ca uleiul Fuchs este unul foarte bun. La tine ar merge varianta race pro s 5W30, varianta propusa de tine este un C3 compatibil cu filtrele de particule de pe motorizările diesel. Sunt sigur ca sunt și alte variante bune dar cu uleiul asta de la Fuchs nu cred ca pot sa dai greș, e ceva mai scump dar cred ca merita. Dacă mergi și ceva mai tare cu mașina, e exact ce trebuie. Și foarte probabil īți va rezolva și problema cu consumul de ulei.

      Comment


      • #33
        in general folosesc masina in regim normal, dar desigur sunt situatii in care o mai calc, si da, avand in vedere nr. de km probabil uleiul acesta nu isi mai face treaba(fiind subtire aproape ca apa). Tot pe forum am citit de uleiul Fuchs Titan Pro ca sa mai folosit la aceste motoare, dar nu am remarcat exact care varianta, oricum multumesc de sfat si promptitudine

        Comment


        • #34
          Originally posted by IB View Post

          Legat de airbag-uri, nu cred ca este vina Honda. Cum airbag-urile sunt facute de un alt constructor specializat pe astfel de echipamente, este problema lor. Sigur ca raspunderea in cazul unor evenimente neplacute (tragice) este a constructorului Honda fara doar si poate. Trebuie vazut de ce s-a descoperit asa de tarziu. N-am studiat temeinic problema asta, dar stiu ca povestea a iesit la iveala tot din SUA, iar Honda a platit parca o amenda. Si parca tot din acest motiv s-a schimbat conducerea companiei.

          Legat de consumul de ulei, cred ca exista o problema de fabricatie fie la segmenti fie la cilindri. Ar fi trebuit sa insisti cat timp masina mai avea garantie sa-ti demonteze motorul. Consumul ala de ulei numai normal nu este.
          Stiu ca e postarea veche dar asta e, tot e de actualitate pentru mine. Cum reusesti chestia asta cu insistatul sa iti desfaca motorul in garantie? Pentru ca daca eu ma duc la ei dupa 3 ani de detinut masina, inca in garantie si le zic "prima revizie a papat 350, a doua 700, a treia tot 700, a patra 1000 la 15.000 iti baga foaia aia in fata cu e perfect normal consumul domne, uite ce scrie aici: pana in 1L la 1000km." Iar apoi in aceasi stil de condus consumul creste exponential, motorul a iesit din garantie, te uiti ca are 95.000km si ia 1L la 2500. Pai in ritmul asta o sa ajung sa bag 1L la doua plinuri de benzina. Si in vreo 2 ani probabil un catalizator.
          Eu ma gandesc acum, daca sa zicem as avea o problema si ar trebui sa vand masina. Cine mi-ar cumpara-o daca i-as zice ca papa aproape 1L de ulei la 2000 km? Si ca e perfect "normal"?

          Comment

          Working...
          X