Timpul este normat de Honda, pretul unei ore de revizie insa il alege fiecare! La Asko e ceva mai scump fiindca pana la urma au cel mai dotat si modern service din tara. Si stiu ce zic. Sunt multe echipamente electronice (testere etc) pe care doar ei le au. OFICIAL! E normal ca dupa ce bagi atatea milioane de euro in service sa vrei sa ii si scoti. Oricum reviziile sunt destul de rare, deci nu e chiar un capat de tara! Mai important mi se pare profesionalismul si implicarea lor! Si aici iar le dau nota 10!
Preturi revizie
Collapse
X
-
Revizie 20.000 km - ulei, filtre (ulei, aer, polen), verificari, testare HDS 1007 ron la Merlin Auto. Bonus am primit masina curata si "pregatire de iarna": verificare / completare fluide, verificare baterie. Toate consumabilele de la ei, aprox 2 ore.Last edited by Cipri; 04-12-09, 13:33.09 Accord 2.2 i-DTEC Exec Silver
Comment
-
Ce este testarea HDS?2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
2000 Honda S2000 Berlina Black
http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/
Comment
-
Cipri, poti sa prezinti un scan al facturii? sau macar sa listezi elementele cu preturile corespunzatoare? rugamintea e valabila si pentru ceilalti
drept sa va spun, nu prea (ma) ajuta preturi de revizie la care sunt incluse si placutele de frana fiindca alea nu sunt schimbate fix la revizie, nu sunt operatiuni tipice pentru revizie. daca vrea un potential client sa se informeze cu privire la costurile de intretinere, nu prea cred ca o poate face urmarind acest topic. decat poate daca sapa mult si filtreaza atent
in una-doua ore o ridic si eu de la revizie (60.000 km/3 ani) si promit ca voi insira detaliile, conform propriului sfat. deocamdata nu stiu decat ca a fost 834 ron fara ulei.
L.E.: Cipri, ai cerut tu investigarea HDS?
Comment
-
@primus: corect, atasez devizul.
Nu am cerut testul HDS, dar daca se punea problema il ceream, e bine sa stii ca toate sistemele sunt ok cel putin prin prisma unui selftest al creierului masinii.
Am inteles si motivul pretului uleiului, merlin te rog adauga cateva precizari pe topicul cu uleiuri pentru diesel.
http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?p=29429109 Accord 2.2 i-DTEC Exec Silver
Comment
-
hop si eu cu devizul. masina are 3 ani si 42.600 km.
la telefon am inteles 834 ron dar cred ca de fapt trebuia sa fie 884 sau asa ceva. explicatia e ca eu schimbasem bujiile acu vreo 1500 km dar nefiind insemnat in carnetul de service operatiunea fusese repetata. au fost repuse cele vechi si mi-a fost scazuta contravaloarea asa ca am ajuns la ~ 653 ron. bujiile cu manopera ma costasera 232 ron acu vreo 3 luni deci iese socoteala.
iata si un extras din deviz:
am incercuit cu rosu ce nu ma asteptam sa fie schimbat, sunt piese care in carnetul de service sunt indicate de schimbat la 40.000 km si eu tocmai ce le-am avut schimbate la revizia anterioara, acu vreo 12.000 km. daca de bujii am fost atent, la astea nu am mai fost asa ca deocamdata am inghitit hapul, vreo 320 ron in plus fata de ce trebuia. sa vad luni ce raspuns primesc in service
ah, Cipri, vad ca ti-a fost schimbat si tie filtru aer + polen. asta e indicat in carnetul de service pentru revizia de 20.000 km? (stiu, tu ai Diesel, acolose schimba mai multe/mai des filtre...) vezi mai jos cum a aratat devizul pentru revizia mea de 20.000 (facuta cand aveam 1 an, 13.200 km):
si scan din carnetul de service:
L.E.: bwahaha, acu observ ce moka e filtrul de polen la noul Accord, de 3 ori mai ieftin decat la mineLast edited by primus; 04-12-09, 21:11.
Comment
-
Pai nu cumva diferenta e data de filtrul OEM vs cel aftermarket? Adica un MANN aftermarket e undeva la 120 lei, cand cel OEM e vreo 300....-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
-
am facut a doua revizie la 26000 km la Asko. Schimbat ulei si toate filtrele si am cumparat un set nou de stergatoare. cost total: aproximativ 1200 ron. este cam mult, dar asta e. nota 10 pentru cei din service eu am luat masina de la carpati si e prima data cand merg la Asko. acum inteleg de ce sunt asa de laudati.Accord 2.4 M/T 2008/2009
Comment
-
BlackMagic, diferenta intre ce si ce? si Cipri si eu am schimbat filtrele cu OEM, dar e mult mai ieftin cel primit de el desi ma indoiesc ca ar fi mare diferenta de design sau material la fel cu uleiul, ala de l-a primit el cica e mai special fiind pentru motor cu DPF dar parca e tot atat si uleiul 'normal' pentru benzine
in alta ordine de idei, am aflat ca nu conteaza prea mult carnetul de service in privinta filtrelor de aer/polen; in principiu se schimba la fiecare revizie daca sunt imbacsite si sunt mari sanse sa se prezinte rau in cazul in care se circula preponderent urban.
Comment
-
Ma refeream la diferenta de pret, referitor la cele spuse mai jos, despre filtrul de polen...-------------------
There is no point of having if you can't share.
Comment
Comment