Bujii Accord

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Informatia ar fi utila, desi IK20 <> VK20.
    Macar am un punct de reper unde eventual le-as putea comanda.
    -------------------
    There is no point of having if you can't share.

    Comment


    • #62
      ti-ai rezolvat problema? ce bujii ai pus?

      Comment


      • #63
        Din nefericire nu am gasit denso-urile pe care le vroiam, si am pus irdiu, NGK, cele pe care le aveau cei de la Asko.
        Nu se simte nici o diferenta fata de cele anterioare, fara iridiu, care au fost tot NGK.

        Ce era interesant la ele, e ca fiecare avea pe mijlocul electrodului un canal in forma de V (vechile bujii)

        Dar tot am o urma de regret dupa Denso Tough Spark V20
        Last edited by BlackMagic; 30-07-09, 15:46.
        -------------------
        There is no point of having if you can't share.

        Comment


        • #64
          Originally posted by Achim View Post
          bai avand in vedere ca Alex (seful de service la Asko) mi-a explicat in detaliu de ce nu au fost schimbate la 40.000 si a zis ca ele si acum la 70.000 aratau bine dar erau uzate moral deja, am decis sa le schimb pe cheltuiala mea si am mers pe unele OEM de CL7 din nou
          Dupa ce ai schimbat bujiile a mai facut acea faza cu caderea de duratie de care ziceai la inceput?
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/BogdanT/

          Comment


          • #65
            Achim,

            despre ce cadere de turatie vorbeai?
            Scuze, nu mai am rabdare sa rasfoiesc istoricul...
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • #66
              Chiar la deschiderea topicului ziceai:
              "Accord'ul meu este cumparat in mai 2006, model 2.0i M/T, echiparea confort

              L-am dus la toate reviziile, si mai nou a inceput sa faca o faza dubioasa... cand mergi mult cu el in trafic (bara la bara) incepe sa cada relantiul (o las sa coboare singura in ture pana pe la 1300 rpm si apoi apas ambreiajul... moment in care "pica" pana la 600 si dupa aceea urca, sau are vibratii si am senzatia ca e prea jos atunci cand sta "normal")

              Cert este ca am intrebat la service... si mi s-a spus ca sunt doua variante, fie trebuiau schimbate la 40.000 (desi a fost la revizie si nu mi s-a spus ca ar fi fost cazu sau ca s-au schimbat) sau la 80.000 (cica sunt doua variante de bujii)."

              Eram curios daca mai pica la 600 ture dupa care isi revine.
              Si la Accordul meu patesc chestia asta si am luat bujii sa le schimb
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/BogdanT/

              Comment


              • #67
                am fost astazi la racing nick sa-mi iau distantierele - finally dupa aproape o luna desi ziceau ca le aduc in 5 zile. Wathever, aveau acolo bujii NGK iridiu, nu aveau inca pretul dar ziceau ca undeva pe la 13 euro / buc. E mult e putin ? Mi se apropie revizia de 40000 si probabil sa trebuiasca sa le schimb si eu - accord 2.4 type s. Sunt diferite fata de un 2.0 ?

                Comment


                • #68
                  Pai la 2.4 TypeS e foarte probabil sa ai deja din fabrica iridiu, si sa nu fie nevoie sa le schiimbi, decat pe la vreo 100k KM.
                  In general 2.4 venea cu Iridiu OEM, din cate stiu eu.

                  Mai bine verifica cumva (carte, service) sa nu le cumperi inainte, altfel astepti pana la 100k...
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by BlackMagic View Post
                    Pai la 2.4 TypeS e foarte probabil sa ai deja din fabrica iridiu, si sa nu fie nevoie sa le schiimbi, decat pe la vreo 100k KM.
                    In general 2.4 venea cu Iridiu OEM, din cate stiu eu.

                    Mai bine verifica cumva (carte, service) sa nu le cumperi inainte, altfel astepti pana la 100k...
                    Aha ...o sa verific. Merci

                    Comment


                    • #70
                      iridiu 100%, nu are rost sa dai bani pe altele.
                      _________________________
                      2008 Honda Accord TypeS Dark Mocha

                      Comment


                      • #71
                        Bujii Iridium Denso IK20 si NGK IZFR6K11 - 280RON setul de 4 - La comanda
                        De la 3 seturi in sus 250RON/SET
                        Last edited by Razvanexu; 26-01-10, 19:31.
                        Audi A6 Allroad
                        Daca esti interesat da-mi de stire, daca nu, da de veste mai departe!

                        Comment


                        • #72
                          Bujiile oem NGK model ZFR6K11 de Accord 2003-2008 2.0L vin din fabrica cu distanta dintre electrozi deja setata la 1.1mm? Mi-am luat de curiozitate o ustensila de tip moneda pentru măsurat distanta dintre electrozi și mie īmi da 1.05mm, bujiile le-am luat de pe Cox. Sunt sigur ca ustensila asta nu e capabila sa măsoare atāt de precis de ordinul micronilor dar la o verificare cu sublerul pare sa fie totuși destul de aproape de adevăr. Acum nu știu dacă o abatere de 0.05mm este admisa sau poate crea probleme. Bujiile vechi sunt tot NGK dar aftermarket si īmplinesc 30k. Sunt curios care o sa fie distanta după acest rulaj, scria pe undeva pe aici pe forum ca deși manualul recomanda schimbul la 40k ele sunt totusi uzate īncă de la 30k. Sigur depinde mult și de regimul de funcționare, benzina, etc. Dacă le găsesc īn regula, data viitoare le voi schimba mai tārziu, gen 40k. Poate reușesc sa pun și niște poze.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by rhemyis View Post
                            Bujiile oem NGK model ZFR6K11 de Accord 2003-2008 2.0L vin din fabrica cu distanta dintre electrozi deja setata la 1.1mm? Mi-am luat de curiozitate o ustensila de tip moneda pentru măsurat distanta dintre electrozi și mie īmi da 1.05mm, bujiile le-am luat de pe Cox. Sunt sigur ca ustensila asta nu e capabila sa măsoare atāt de precis de ordinul micronilor dar la o verificare cu sublerul pare sa fie totuși destul de aproape de adevăr. Acum nu știu dacă o abatere de 0.05mm este admisa sau poate crea probleme. Bujiile vechi sunt tot NGK dar aftermarket si īmplinesc 30k. Sunt curios care o sa fie distanta după acest rulaj, scria pe undeva pe aici pe forum ca deși manualul recomanda schimbul la 40k ele sunt totusi uzate īncă de la 30k. Sigur depinde mult și de regimul de funcționare, benzina, etc. Dacă le găsesc īn regula, data viitoare le voi schimba mai tārziu, gen 40k. Poate reușesc sa pun și niște poze.
                            Ia mai bine o lera de la Dedeman -25 de lei.

                            PE masina de UK, am tot NGK.
                            Plus ca e pe GPL.

                            O tin ptr cretinii din Bucale.

                            tine bine relantiul - dar m-as uita la cat trebuie sa le pun ptr mers GPL.

                            Cealalta LHD, e OK. Nu stiu ce bujii are.
                            Astept numerele negre la ea

                            Comment


                            • #74
                              Am schimbat azi bujiile cu unele OEM NGK luate de pe cox si cele vechi aftermarket NGK aratau foarte bine dupa un rulaj de 32k. Am tot citit despre cand e bine sa le schimbi si cat de devreme ca sa fie prevenitiv dar totusi sunt de parere ca am dat jos o pereche de bujii care mai mergeau cel putin 10k. Distanta intre electrozi la cele noi a fost 1.05mm dupa cum am scris in postul de mai sus iar cele uzate aveau 1.15mm. Doar o distanta marita cu 0.1mm inseamna uzura suficient de mare pentru ca bujiile sa fie schimbate? Manualul zice sa fie inlocuite la 40k cele standard dar cred ca rulajul asta e deja calculat prevenitv si bujiile duc lejer valoarea asta sau chiar peste. Urmatorul schimb va fi clar la 40k.

                              Comment


                              • #75
                                Salut, nu ma impuscati, dar cate bujii are motorul R20A3 de pe un Accord CU1 2.0 benzina? Eu stiu ca 4. Multumesc
                                Daca pui pasiune in ceea ce faci, vei reusi!

                                Comment

                                Working...
                                X