Bujii Accord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    Mobb
    Senior Member

  • Mobb
    replied
    Originally posted by mihaiho View Post
    Aceleasi simptome le aveam pe un Golf3 GTi, in trafic greu cu A/C pornit cum o scoteam din viteza nu se stabiliza turatia, cadea brusc apoi urca exact inainte sa se opreasca motorul dupa care cadea la loc si se relua ciclul aproape la nesfarsit, doar daca o calcam putin se redresa.

    Din cate tin minte parca am scapat de problema curatand clapeta de acceleratie, era foarte jegoasa si plina de ulei, oricum nu ar fi singura cauza.
    cam aceleasi simptome le am si eu la o honda accord '90 2.0 benzina carburator se opreste si motorul cateodata scade turatia pana se opreste , filtele sunt schimbate , zilele urmatoare am de gand sa schimb bujiile si sper sa se remedieze problema nu vreau sa ajung sa curat clapeta de acceleratie. apropo clapeta nu s ar curata cu aditivii aia care se pun in rezervor ? inca o intrebare pt cine stie se poate pune pe tester modelul asta de honda din anul 1990 carburator? are mufa pt tester ? eu am auzit ca ar avea.

    Leave a comment:

  • Achim
    Senior Member

  • Achim
    replied
    bai avand in vedere ca Alex (seful de service la Asko) mi-a explicat in detaliu de ce nu au fost schimbate la 40.000 si a zis ca ele si acum la 70.000 aratau bine dar erau uzate moral deja, am decis sa le schimb pe cheltuiala mea si am mers pe unele OEM de CL7 din nou

    Leave a comment:

  • BlackMagic
    Senior Member

  • BlackMagic
    replied
    Originally posted by Achim View Post

    merci de advice... sper sa nu fie vba de acea clapeta
    dar daca ar fi, nu intra in garantie !?

    [/I][/B]
    Salutare,

    normal ar fi sa ti-o schimbe pe garantie, evident.
    La ce concluzie ai ajuns pana la urma cu bujiile? Ce-ai pus?

    Leave a comment:

  • BlackMagic
    Senior Member

  • BlackMagic
    replied
    Originally posted by Delphi View Post
    Parerea mea este ca daca sunt recomandate bujii diferite pentru 2.0 si 2.4 (probabil ca 99% asa este), atunci daca pui bujii de 2.4 pe 2.0 o sa mearga mai prost. Regula este: pui bujiile recomandate.

    Frate Achim, daca vrei sa pui Iridium sau Platinum pe Accord 2.0 este OK, dar nu pune bujii de 2.4.
    Specificatiile pentru cele 2 tipuri de bujii sunt identice. Uitati aici:

    LITER 2.4 (8 - CL9) LITER 2.0 (8 - CL7, 8)
    TYPE i 16V TYPE i 16V
    kW 140 kW 114
    ENGINE K 24 A (DOHC i-VTEC) ENGINE K 20 A (DOHC i-VTEC)
    NOTE NOTE
    YEAR 01/'03-> YEAR 01/'03->
    DENSO SKJ20DR-M11 DENSO KJ20DR-M11
    STOCKNUMBER 3377 STOCKNUMBER 3374
    4 Pack - 4 Pack D110
    IRIDIUM POWER IK20 IRIDIUM POWER IK20
    IRIDIUM POWER 4 Pack I04 IRIDIUM POWER 4 Pack I04
    IRIDIUM TOUGH VK20 IRIDIUM TOUGH VK20
    Gap 1,1 Gap 1,1

    astea sunt luate de la DENSO.
    Exista doar 2 diferente:

    1. cele de pe 2.4 sunt cu Iridiu
    2. diferenta de putere de la 140kw la 2.4 la 114 la 2.0

    Cred ca cele de la 2.4 raman mai "reci" la regimuri mari de turatii si de solicitare, si rezista mai mult in timp, pentru ca sunt cu Iridiu.

    Interesant cum e cu cele cu platina, fiind ultimul "racnet"...

    P.S.
    Scuze daca apar aiurea specificatiile, sunt luate dintr-un excel.

    Leave a comment:

  • Achim
    Senior Member

  • Achim
    replied
    ok... Augsburg e singura mea varianta (adica si cea mai buna) ?!
    totusi daca nu le-au schimbat (de capul lor) la 40.000 km atunci s-ar putea sa se vada nevoiti sa le schimbe din buzunarul lor, asa ca mai astept putin sa lamuresc asta mai intai, dar de curiozitate o sa sun sa vad cat costa

    Leave a comment:

  • Delphi
    Super Moderator

  • Delphi
    replied
    Nu frate Achim, glumeam. ZFR6J-11 sunt bujiile mele standard, pe care sunt dispus sa ti le dau la pret de Iridium. La tine standard sunt ZFR6K-11 si nu se recomanda nimic cu Iridiu, asa cum se intampla la 2.4, dar acum, uitandu-ma ca la 2.4 se recomanda si ZFR6K-11, si IZFR6K11 (cu iridiu), ma gandesc ca s-ar putea sa mearga. Intreaba la Augsburg cat sunt IZFR6K11

    Leave a comment:

  • Achim
    Senior Member

  • Achim
    replied
    stai ca m-am pierdut putin in coduri
    ZFR6J-11 sunt varianta cu iridiu de la cele recomandate pt Accord si anume ZFR6K-11 ?!
    sau mai babeste... ceea ce ai tu, e o varianta mai buna pt mine (dpdv al calitatii) fata de cele OEM ale Honda ?!

    Leave a comment:

  • Delphi
    Super Moderator

  • Delphi
    replied
    Originally posted by Achim View Post
    cica si diametrul ar fi acelasi (zice-se testat de mecanicii de la Ati)
    Nu numai diametrul si lungimea conteaza. Mai sunt alti parametri constructivi care fac diferenta. Este curios ca la Accordul 2.0 NGK nu da alternativa de Iridium ca la 2.4.
    Originally posted by Achim View Post
    ai un exemplu concret ?!
    Pai am eu. La service o bujie "standard" ZFR6J-11 costa 11 Euro/buc. La magazin, aceleasi bujii costau ~ 5,25 Euro/buc. Eu mi-am luat cu Iridiu (ZFR6FIX-11) de la colegul HondaCBR cu 11 Euro/buc, asa ca am un set de ZFR6J-11 foarte putin rulate (~ 1000 km). Cu asta ti-am raspuns si la intrebarea de mai jos. Alea cu Iridiu se gaseau si la Augsburg cu 13-14 Euro/buc.
    Originally posted by Achim View Post
    si ai un asemenea set de vanzare!?

    Leave a comment:

  • Achim
    Senior Member

  • Achim
    replied
    Originally posted by Delphi View Post
    Pentru Accord CL7 se recomanda ZFR6K-11, iar pentru CL9 se recomanda IZFR6K11. Nu-mi dau seama daca au sau nu aceleasi specificatii, in afara de distanta de 1.1 mm, care e la fel la ambele. Dar, aceeasi distanta e si la bujiile mele (ZFR6J-11), asa ca iti pot vinde un set, nu?
    cica si diametrul ar fi acelasi (zice-se testat de mecanicii de la Ati)

    Originally posted by aleksey View Post
    diferenta aia de pret asa catastrofica este la reprezentanta daca le cumperi din magazin am inteles ca diferenta este mult mai mica
    ai un exemplu concret ?!

    Originally posted by Delphi View Post
    asa ca iti pot vinde un set, nu?
    si ai un asemenea set de vanzare!?

    Originally posted by aleksey View Post
    difenta dintre 2.0 si 2.4 este ca cele de 2.4 sunt cu iridium
    exact si tin spre 80.000 - 100.000 km (teoretic)

    "performanta" unei bujii am inteles ca in mare parte consta in capacitatea ei de a ramane cat mai "rece"... poate inteleg eu gresit teoria
    pe de alta parte, la un Accord de 2.0 stock kiar nu cred ca ar conta asa de mult

    Leave a comment:

  • aleksey
    Senior Member

  • aleksey
    replied
    difenta dintre 2.0 si 2.4 este ca cele de 2.4 sunt cu iridium

    Leave a comment:

  • Delphi
    Super Moderator

  • Delphi
    replied
    Andrei, asta ma intreb si eu. Eu stiu ca trebuie sa pui ce e recomandat pentru motorul tau. Daca vrei ceva mai bun, pui Iridium sau Platinum.

    Leave a comment:

  • andreicsa
    Senior Member

  • andreicsa
    replied
    ???

    Pot intreba si eu ceva?: De ce va trebuie bujii de 2.4 pe 2.0 ? Chiar si la acelasi pret sa fie, ce scop are permutarea?

    Leave a comment:

  • aleksey
    Senior Member

  • aleksey
    replied
    diferenta aia de pret asa catastrofica este la reprezentanta daca le cumperi din magazin am inteles ca diferenta este mult mai mica

    Leave a comment:

  • Delphi
    Super Moderator

  • Delphi
    replied
    Pentru Accord CL7 se recomanda ZFR6K-11, iar pentru CL9 se recomanda IZFR6K11. Nu-mi dau seama daca au sau nu aceleasi specificatii, in afara de distanta de 1.1 mm, care e la fel la ambele. Dar, aceeasi distanta e si la bujiile mele (ZFR6J-11), asa ca iti pot vinde un set, nu?

    Leave a comment:

  • Achim
    Senior Member

  • Achim
    replied
    frate Delphi ... se zvoneste ca au fix aceleasi specificatii dar ca e vba de o solutie de buget vis-a-vis de 2.0

    oricum o sa merg pe bujiile OEM stock pt 2.0 daca intr-adevar diferenta de pret e asa catastrofica ... nu cred sa ii faca rau

    Leave a comment:

Working...
X