Bujii Accord

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujii Accord

    Accord'ul meu este cumparat in mai 2006, model 2.0i M/T, echiparea confort

    L-am dus la toate reviziile, si mai nou a inceput sa faca o faza dubioasa... cand mergi mult cu el in trafic (bara la bara) incepe sa cada relantiul (o las sa coboare singura in ture pana pe la 1300 rpm si apoi apas ambreiajul... moment in care "pica" pana la 600 si dupa aceea urca, sau are vibratii si am senzatia ca e prea jos atunci cand sta "normal")

    Cert este ca am intrebat la service... si mi s-a spus ca sunt doua variante, fie trebuiau schimbate la 40.000 (desi a fost la revizie si nu mi s-a spus ca ar fi fost cazu sau ca s-au schimbat) sau la 80.000 (cica sunt doua variante de bujii).

    Eu de care am? Vreo suspiciune in ce ar putea sa aiba masina?!
    The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



    DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

  • #2
    Exact aceasi chestie am patit la Logan dupa 4 ani. Mi-au schimbat bujiile si tot asa facea. Pina la urma a trebuit sa imi schimbe corpul clapeta care avea un motoras pas-cu-pas care se para ca nu-si mai facea treaba.

    La Honda sper sa nu fie asa ceva, la Logan am dat ~800RON pe acea "tzeava" cu motoras pe ea .... Din ce am mai citit despre altii care au patit asa ceva pe la diverse masini ar mai putea fi un senzor de debit aer pe admisie care sa fie murdar.
    Accord 2008 2.4 i-VTEC Executive Volcano Grey
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/little_martian

    Comment


    • #3
      2.0 trebuiesc schimbate la 40.000 -50.000 de km
      la 2.4 se schimba la 80.000
      Honda Accord 2006 2.0 ES

      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/aleksey/

      Comment


      • #4
        Aceleasi simptome le aveam pe un Golf3 GTi, in trafic greu cu A/C pornit cum o scoteam din viteza nu se stabiliza turatia, cadea brusc apoi urca exact inainte sa se opreasca motorul dupa care cadea la loc si se relua ciclul aproape la nesfarsit, doar daca o calcam putin se redresa.

        Din cate tin minte parca am scapat de problema curatand clapeta de acceleratie, era foarte jegoasa si plina de ulei, oricum nu ar fi singura cauza.
        Last edited by mihaiho; 07-01-09, 20:58.

        Comment


        • #5
          Originally posted by little_martian View Post
          La Honda sper sa nu fie asa ceva, la Logan am dat ~800RON pe acea "tzeava" cu motoras pe ea .... Din ce am mai citit despre altii care au patit asa ceva pe la diverse masini ar mai putea fi un senzor de debit aer pe admisie care sa fie murdar.
          oricum nu imi pun problema sa platesc ceva... ar fi vba strict de garantie

          Originally posted by aleksey View Post
          2.0 trebuiesc schimbate la 40.000 -50.000 de km
          la 2.4 se schimba la 80.000
          ok... o sa verific si din ce stiu eu cei de la Asko au sarit peste schimbarea bujiilor asa ca tot ce a avut de suferit va fi schimbat pe garantie (inclusiv bujiile )
          The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



          DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

          Comment


          • #6
            Din ce stiu eu, simptome de genul asta apar cand motorul trage aer "in fals" sau mai mult decat are nevoie. Asta ar insemna ca ori clapeta de acceleratie nu mai inchide cum trebuie (vezi mihaiho) ori computerul nu primeste semnalul corect de la senzori. Nu stiam de existenta acelui senzor de care spune little_martian dar daca exista poate avea o influenta!

            In cazul bujiilor, daca ai vreuna care intrerupe, turatia intr-adevar oscileaza dar destul de des si nu se stabilizeaza la nici o turatie. Adica dupa ce cade in 600 urca din nou in 800, sta 1-2 secunde si cade iar, tremura putin si iar urca, si tot asa.

            Ciudat este ca iti face doar cand e motorul incalzit bine...

            Intrebare.. (de fapt doua intrebari):
            1. cum e pornirea la cald fata de cea la rece?
            Daca la cald e mai grea decat la rece, e faza cu aerul!

            2. ai incercat sa schimbi benzina? Poate ai avut ghinion la ultimul plin .

            La altceva nu ma pot gandi acum dar... multa bafta!
            ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
            ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Achim View Post
              oricum nu imi pun problema sa platesc ceva... ar fi vba strict de garantie
              ............
              ok... o sa verific si din ce stiu eu cei de la Asko au sarit peste schimbarea bujiilor asa ca tot ce a avut de suferit va fi schimbat pe garantie (inclusiv bujiile )
              Imi pare rau, nu cred ca bujiile intra pe garantie. Cred ca sunt consumabile. Nu are importanta oricum, sunt foarte ieftine.

              Ce benzina ai pus in masina? Eu cred ca de aici este problema, desi pot fi si celelate motive enumerate mai sus de ceilalti colegi.
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • #8
                Cred ca achim se referea ca va cere garantie daca neschimbarea acelor bujii au avut efecte negative asupra altor parti ale motorului.
                Daca bujiile erau uzate si la revizie nu au fost schimbate, nu e vina proprietarului, drept urmare nici eventualele probleme cauzate de asta.

                Altfel, doar pentru bujii, clar nu se schimba pe garantie!

                Parerea mea!
                ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Bodo View Post
                  In cazul bujiilor, daca ai vreuna care intrerupe, turatia intr-adevar oscileaza dar destul de des si nu se stabilizeaza la nici o turatie. Adica dupa ce cade in 600 urca din nou in 800, sta 1-2 secunde si cade iar, tremura putin si iar urca, si tot asa.

                  Ciudat este ca iti face doar cand e motorul incalzit bine...
                  Hai sa ma bag si eu in seama.... Accordul meu face din astea 600-800 la cald de cand il stiu. De cand era nou si original, si m-am gandit ca poate e de la benzina proasta .... ? Nu face tot timpul , dar din cand in cand isi mai face de cap )

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by andreicsa View Post
                    Hai sa ma bag si eu in seama.... Accordul meu face din astea 600-800 la cald de cand il stiu. De cand era nou si original, si m-am gandit ca poate e de la benzina proasta .... ? Nu face tot timpul , dar din cand in cand isi mai face de cap )
                    Pai nu e prea normal..
                    daca esti sigur ca ai bujiile bune si fisele la fel, nu stiu ce sa zic..
                    probabil ca e intr-adevar de la benzina!

                    Daca simti intr-o zi ca te enerveaza faza asta, cred ca poti incerca un reset de ECU dar ceva sigur nu stiu sa iti spun!
                    ......*** HD-08-EFK ***...... .. .....*** HD-12-DEE ***
                    ..........Daca ma claxonezi in trafic am sa iti spun ce a zis Clarkson despre masina ta !!!

                    Comment


                    • #11
                      http://forums.s2kca.com/showthread.p...highlight=idle
                      ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Bodo View Post
                        Pai nu e prea normal..
                        daca esti sigur ca ai bujiile bune si fisele la fel, nu stiu ce sa zic..
                        probabil ca e intr-adevar de la benzina!

                        Daca simti intr-o zi ca te enerveaza faza asta, cred ca poti incerca un reset de ECU dar ceva sigur nu stiu sa iti spun!
                        Aceeasi problema a avut-o un prieten la Accord-ul 2.4
                        A fost in service si i-au spus ca e vb de clapeta de relanti, care nu mai functioneaza corect, trebuie schimbata...bla bla...1300 EUR cost-ul

                        Dar i-au facut un reset de ECU si ghici ce? Merge perfect de atunci si nu a mai avut probleme....deci poate fi si din cauza computerului, nu doar mecanic.
                        -------------------
                        There is no point of having if you can't share.

                        Comment


                        • #13
                          Dar totusi, revenind la bujii, mie nu mi le-au schimbat la 40k, ci figureaza in fisa de service ca se schimba la revizia de 60k.

                          Dar vreau sa pun ceva "serios" in locul lor, ma gandeam daca merg cele de pe 2.4, stiu ca sunt cu iridiu.

                          Totodata, ma gandesc la unele tripod (au 3 brate) tot cu iridiu, stiu ca sunt mai rezistente si au scanteia mai buna.

                          Ce parere aveti? Orice sfat e bun-venit.
                          -------------------
                          There is no point of having if you can't share.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Delphi View Post
                            Imi pare rau, nu cred ca bujiile intra pe garantie. Cred ca sunt consumabile. Nu are importanta oricum, sunt foarte ieftine.

                            Ce benzina ai pus in masina? Eu cred ca de aici este problema, desi pot fi si celelate motive enumerate mai sus de ceilalti colegi.
                            si eu zic ca sunt consumabile si le-as fi schimbat cu mare placere daca imi ziceau ca trebuie schimbate la revizia de 40.000, dar asa cum a zis Bodo mai dvrm, daca ele trebuia schimbate si eu nu au facut-o "de capul lor" atunci o sa pretind inlocuirea lor gratis

                            Originally posted by Bodo View Post
                            Cred ca achim se referea ca va cere garantie daca neschimbarea acelor bujii au avut efecte negative asupra altor parti ale motorului.
                            Daca bujiile erau uzate si la revizie nu au fost schimbate, nu e vina proprietarului, drept urmare nici eventualele probleme cauzate de asta.

                            Altfel, doar pentru bujii, clar nu se schimba pe garantie!

                            Parerea mea!
                            exact ce am scris mai sus

                            Originally posted by andreicsa View Post
                            Hai sa ma bag si eu in seama.... Accordul meu face din astea 600-800 la cald de cand il stiu. De cand era nou si original, si m-am gandit ca poate e de la benzina proasta .... ? Nu face tot timpul , dar din cand in cand isi mai face de cap
                            ah deci nu e singurul al meu... nu face f des, ca sa va faceti impresia ca ma streseaza non-stop...
                            dar dupa ce stau cu el mai mult in trafic, parca relantiul cade prea jos, si incepe sa "tremure" toata... si la fel face si daca porneste A/C'ul, sau daca pun avariile (de exemplu)... la service mi s-a spus ca asa face Accord'ul pt ca are o baterie f slaba si ca orice consumator il afecteaza

                            Originally posted by Bodo View Post
                            Pai nu e prea normal..
                            daca esti sigur ca ai bujiile bune si fisele la fel, nu stiu ce sa zic..
                            probabil ca e intr-adevar de la benzina!

                            Daca simti intr-o zi ca te enerveaza faza asta, cred ca poti incerca un reset de ECU dar ceva sigur nu stiu sa iti spun!
                            benzina e aceeasi, si nu prea sta mult in rezervor asa ca nu prea cred sa fie de la ea, dar voi testa totusi.

                            o sa ii pun sa verifice bujiile si fisele, sa vad cand trebuia schimbate, si daca trebuiau pana acum, cata uzura prezinta

                            si voi face si un reset la ECU (si eu tind sa cred ca asta ar putea fi o rezolvare)

                            Originally posted by BlackMagic View Post
                            Aceeasi problema a avut-o un prieten la Accord-ul 2.4
                            A fost in service si i-au spus ca e vb de clapeta de relanti, care nu mai functioneaza corect, trebuie schimbata...bla bla...1300 EUR cost-ul

                            Dar i-au facut un reset de ECU si ghici ce? Merge perfect de atunci si nu a mai avut probleme....deci poate fi si din cauza computerului, nu doar mecanic.
                            merci de advice... sper sa nu fie vba de acea clapeta
                            dar daca ar fi, nu intra in garantie !?

                            Originally posted by BlackMagic View Post
                            Dar totusi, revenind la bujii, mie nu mi le-au schimbat la 40k, ci figureaza in fisa de service ca se schimba la revizia de 60k.

                            Dar vreau sa pun ceva "serios" in locul lor, ma gandeam daca merg cele de pe 2.4, stiu ca sunt cu iridiu.

                            Totodata, ma gandesc la unele tripod (au 3 brate) tot cu iridiu, stiu ca sunt mai rezistente si au scanteia mai buna.

                            Ce parere aveti? Orice sfat e bun-venit.
                            Pai pana la urma trebuie schimbate la 40.000 sau la 60.000 ?! daca e la 60.000 atunci s-ar putea sa fie ok si la mine... ultima revizie a fost la 57.000 si acum masina se apropie de 70.000 deci e ok

                            Si eu astept sfaturi vis-a-vis de bujii pt ca de luni incolo trebuie sa le schimb


                            Multumesc tuturor pt sfaturi si ajutor
                            The NSX may be dead, but its spirit lives on. It is an evil spirit. [...] Honda, we beseech you: leave it as it is. Don't disappoint us again.



                            DreamSquad | Toda | SKN | Momo | Recaro | TenzoR | Yokohama | Sabelt | TEiN | Becker | Infinity | JBL | Mügen | My '05 NHB EP3 TypeR

                            Comment


                            • #15
                              pune niste buji cu iridiu sunt cele mai bune , si le inlocuiesti la fiecare 60.000 km
                              Honda Accord 2006 2.0 ES

                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/aleksey/

                              Comment

                              Working...
                              X