Sunet fain motor 2.0 - responsabili?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by hondatu View Post
    yulasinio, nu te inseli deloc referitor la Legend, KA5 a avut Turbo. Dar n-a fost singura masina de gen, la clasa micro (JDM) se poarta intr-o veselie.
    Nu mai stiam exact daca ala era motorul. Modele micro + turbo se poarta de mult in Japonia dar n-am facut referire la ele pt ca nu se gasesc sau sunt rare in europa.
    Acuma K23A1 se poarta prin state la swap.

    Comment


    • #17
      Andrei, am dedus ca plangi vremurile de mult apuse din posturile lui Razvan.
      Intentia mea n-a fost sa te jignesc ci sa-ti spun adevarul in fata dar cum adevarul doare intotdeauna, e posibil sa fi ajuns sa te jignesc.
      Pentru asta imi cer scuze si daca vrei, nu te mai obosi sa-mi citesti posturile. N-am cum sa te jignesc cu argumente, iar argumente n-am mai adus fiindca exact acum doua zile s-a discutat despre toate aceste motive pe topicul dedicat Accord vs. BMW vs. Benz.
      Si eu incerc sa ajut, DE AIA EXISTA FORUMUL ASTA, acum daca ai reusit sa o faci, nu trebuie sa-mi scoti mie ochii ca tu ai facut-o si eu sunt ala care jigenste lumea.
      Totusi, insusi faptul ca nu cunosti istoria te-a facut sa postezi chestii de genul "cai putere seriosi", argument pe care vad ca nu-l mai aduci.
      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • #18
        Ati dat-o rau in barci pe topicul omului si, sincer, imi displace mult tonul discutiei. Nu e nicidecum adecvat unui mediu de pasionati Honda.

        Akebono, faptul ca Honda merge pe SOHC pe motoarele de baza, pt omul de rand, NU ESTE O NOUTATE si nici prima oara cand se intampla in istoria Honda. Faptul ca au decis sa mearga pe solutia asta SI PE Accord-ul nou, tb sa cada cerul peste noi si dintr-o data Honda a decazut?

        Nu stau sa intru in detalii sau sa incerc sa te conving de ce SOHC 4v/cil este solutia de COMPROMIS consum/putere care se completeaza cel mai bine cu VTEC-ul "cuminte" al Hondei (si nu cu cel agresiv), pt ca oricum refuzi sa intelegi altceva diferit de ce ti-a intrat in cap. Ok, ai o fixatie, sa fii sanatos cu ea, cu tot respectul. Nu cred ca inginerii care au scos 100cp/l dintr-un motor aspirat acum 20 ani sunt atat de retarzi sa fi gresit combinatia acum. Si, tot nu inteleg, ce vremuri deplangeti? Vremea in care motoarele de baza pe Civic erau de 90 si 115cp si motorizarile astea reprezentau 95% din vanzarile si perceptia Honda? Vremurile in care clientul de Honda deceda literalmente inaintea masinii, intr-atat de mare era media de varsta a celor ce preferau Honda? Eu macar deplang vremurile in care Type R-ul era Type R, nu "se facea ca e".Unde atatia cp seriosi, 2.3 de pe RDX de 240cp? Motorul asta epateaza prin altceva, nu prin cp seriosi. Si, sa fim seriosi, deocamdata Subaru si Mitsu au suprematia clara aici. Dar ce zici de 2.0 240cp normal aspirat, de motorul asta realmente cu cp seriosi ati auzit?

        Oricum, nu asta este subiectul aici.

        Omul a pus o intrebare, probabil puerila pt unii dintre voi, dar nu e treaba noastra sa informam corect lumea? De ce atatea prejudecati si fixatii?

        Chiar nu va inteleg.

        Comment


        • #19
          Ceva dragut aici:

          http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine

          http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_E_engine

          http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Honda_engines

          PS - nu stiu cat e de corecta baza de date.....
          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

          Comment


          • #20
            - scuze persoanei care a deschis topicul, deoarece din cauza mea s-a deviat; nu asta a fost intentia; totusi ai putea verifica evacuarea masinii;
            - nu ma doare nimic, nici adevarul, nici capul;
            - nu cunosc istoria Honda, de aceea nici nu am cum sa o plang;
            - retrag afirmatia cu caii seriosi, my mistake;
            - nu sunt pasionat de Honda, ci de masina mea care este o Honda, si de tuningul acesteia;

            Weekend placut tuturor!

            Comment


            • #21
              Originally posted by tokyodream View Post
              colega,cu afiramtia "uite ceva dragut"....ai sa ajungi ca mugur mihaiescu!no offence!

              @akebono:ai dreptate!
              @andreicsa:ai dreptate!
              @bogdan ctr:ai dreptate!
              @hondatu:ai dreptate!

              si uite asa vom aj sa jucam ruleta ruseasca soon!!)))
              ex CL7 AT 2006
              CN1 Sport 2005
              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

              Comment


              • #22
                Sincer, nu tin mortis sa mi se dea dreptate, ci vreau ca lumea sa gandeasca si in afara balonului de sapun cateodata..."the big picture" e intr-adevar mult mai mare decat concluziile bazate pe preferinte personale. Si eu am tot trecut prin aceeasi capcana si m-am lecuit pana la urma.

                Daca cel care a deschis acest topic e satisfacut de vreun raspuns, eu propun sa inchidem topicul.

                Comment

                Working...
                X