Accord M/t vs A/T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cata_mahu
    replied
    Originally posted by BogdanRR View Post
    Aici imi permit sa-ti spun ca te cam inseli, eu am observat o mare diferenta intre cum merge vara si iarna. Nici nu tb sa vina iarna, deja Sedan-ul meu trage simtitor mai bine acum, cand au mai scazut temperaturile. La fel am patit si cu EP3, vara avea momente cand nu eram multumit de ea, in schimb iarna parca o apucau dracii.

    Hai ca suntem offtopic rau de tot.

    Pana la urma discutia asta cu AT vs MT cred ca am lamurit-o, in sensul ca, de zi cu zi, diferenta de putere e nesemnificativa, in schimb daca pasiunile tale sunt stoarcerea ultimului calut putere, mersul agresiv si dorinta de control asupra masinii, atunci clar vei alege MT. Pana la urma, nu cred ca e vorba intr-atat de perfromante cat de dorinta de control, eu cel putin asa o vad.
    Feeling as zice eu... Se simte altfel pe de-antregul. Control + reprize.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Eu unul nu am remarcat sa traga mai tare iarna...
    Aici imi permit sa-ti spun ca te cam inseli, eu am observat o mare diferenta intre cum merge vara si iarna. Nici nu tb sa vina iarna, deja Sedan-ul meu trage simtitor mai bine acum, cand au mai scazut temperaturile. La fel am patit si cu EP3, vara avea momente cand nu eram multumit de ea, in schimb iarna parca o apucau dracii.

    Hai ca suntem offtopic rau de tot.

    Pana la urma discutia asta cu AT vs MT cred ca am lamurit-o, in sensul ca, de zi cu zi, diferenta de putere e nesemnificativa, in schimb daca pasiunile tale sunt stoarcerea ultimului calut putere, mersul agresiv si dorinta de control asupra masinii, atunci clar vei alege MT. Pana la urma, nu cred ca e vorba intr-atat de perfromante cat de dorinta de control, eu cel putin asa o vad.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Originally posted by cata_mahu View Post

    Si chestia cu dyno imediat inainte si imediat dupa upgrade nu stiu cat e de practica. Trebuie sa te duci la un garaj care are dyno si care sa-ti si monteze ce vrei tu si sa rezerve 1 zi doar pt tine s.a.m.d.
    ...exact, altfel e pierdere de bani și timp testul dyno. Eu am stat 2 zile pe dyno cu CTR-ul ca să îi fac modificările în soft cu upgrade-urile instalate pe el. De asemenea când s-a facut softul pentru Type-R FD2 s-a stat 6 zile pe dyno, testele au inclus varianta stoc și modificarile ulterioare (evacuare, admisie, axe, transmisie, roți).

    Leave a comment:


  • cata_mahu
    replied
    Originally posted by BogdanRR View Post
    .......................

    Un raspuns al tau corect poate fi: am constructiv X cp mentionati pe talon.
    Si pana spui asta cuiva la semafor pe geam observi ca te adresezi altuia. Cel cu care vorbeai e la urmatorul semafor deja.

    Se subintelege ca atunci cand spui scurt X cai e vorba de cei dati de producator in mod oficial.

    Si chestia cu dyno imediat inainte si imediat dupa upgrade nu stiu cat e de practica. Trebuie sa te duci la un garaj care are dyno si care sa-ti si monteze ce vrei tu si sa rezerve 1 zi doar pt tine s.a.m.d.

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    Da, Bogdane, stiu asta, si mai stiu (da, mi-a placut fizica si la liceu si la facultate ) si ce influenta are, teoretic aerul rece la un motor aspirat, dar nu ma asteptam ca diferentele sa fie atat de mari. O diferenta de 10%, ma gandesc eu, ar trebui sa fie sesizabila pentru sofer. Eu unul nu am remarcat sa traga mai tare iarna...

    Ouch! 113 in 144 inseamna o eficienta de 78%...

    Chiar, nu ne putem muta cu catel cu purcel aici, ca sa nu mai poluam topicul aiurea: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...?t=8214&page=3

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Originally posted by octi_b View Post
    Deci, daca masinile noastre sunt atat de meteo-dependente, data viitoare cand ma mai intreaba cineva la semafor "cati cai are?" vin si eu cu intrebarea: "dar ce temperatura e afara?". Corect?
    Niciodata o masina nu o sa aiba puterea EXACT cat scrie in talon sau ACEEASI in mod constant, asta e o chestiune bine-stiuta. Numai simplul fapt ca aerul cald e mai putin dens, deci mai putin favorabil arderilor, iar aerul rece e mai dens, deci mai favorabil, poate provoca o diferenta de putere de pana la 10%. Ne putem ghida doar dupa puterea de pe talon, care este o valoare constructiva in conditii ideale, si eventual dupa o medie a rezultatelor la dyno. Eficienta unui upgrade il poti afla doar pe loc, in speta daca iti masori puterea imediat inainte si imediat dupa upgrade.

    Un raspuns al tau corect poate fi: am constructiv X cp mentionati pe talon.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    [de sters]

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    Deci, daca masinile noastre sunt atat de meteo-dependente, data viitoare cand ma mai intreaba cineva la semafor "cati cai are?" vin si eu cu intrebarea: "dar ce temperatura e afara?". Corect?

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Si io zic, defapt pe viitor o sa incerc sa ma abtin de la discutii lungi in contre, oricum creaza conflicte inutile

    Leave a comment:


  • andreicsa
    replied
    Originally posted by dinoc View Post
    Imi pare rau na, probabil trebuia sa tacem sau sa zicem ce bine ati facut testarea, daca asta vrei tu, na o validam pt tine
    Mai bine o lasam nevalidata, si asteptam cu drag un test intre CL9 si CU2, de preferat unul in care sa castige CL9

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Imi pare rau na, probabil trebuia sa tacem sau sa zicem ce bine ati facut testarea, daca asta vrei tu, na o validam pt tine

    Leave a comment:


  • andreicsa
    replied
    Originally posted by dinoc View Post
    Asta este man, unii suntem ingineri pe aici si le testam inginereste , defect de meserie
    Dap, corect. Intai teoria apoi practica ...

    PS: Eu de meserie, is innodator de martisoare, de aia gandesc mai mult practic decat teoretic )))

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Asta este man, mai sunt si ingineri pe aici si testarea tre facuta inginereste ca sa aiba relevanta

    Leave a comment:


  • andreicsa
    replied
    Nu mai faceti fratilor teste ... ca oricum nu-s "relevante" si nu vor fi acceptate Facem teorie in gol .... la urma urmei in teorie ambele variante sunt extraordinar de bune.

    Legat de CL9-le cu care m-am dat eu atat proprietarul cat si razvan care l-a condus au zis ca merge perfect. Dupa cateva zile au aparut povesti pe forum ca era defect, ca n-avea revizia, ca pune benzina LukOil .... ))) Concluzia: Test irelevant !!! Alt CL9 n-a mai aparut sa faca teste .... asa ca ....

    Legat de CU2: era prea nou, avea jumate de rezervor etc. Alt test irelevant!

    Legat de dyno: am fost, 3 accorduri, am postat rezultatele, dar: era frig, era cald, era umed, era roata mica/roata mare, intre teste a mai scazut un grad, oricum dyno a fost declarat test irelevant!

    Concluzia generala: Nu mai faceti teste! E mai safe pt toata lumea Si asa ne explica mai devreme un coleg sa lasam testele, sa citim mai des Topgear si 5gear, si sa dormim linistiti noaptea )))

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Io imi sustin ideea, daca diferenta de 100kg este reala, CU2 va fi mai incet, la Honda conteaza mult greutatea.
    Dar putem discuta mult contra, pana nu vedem un test, n-are rost sa mai continui discutia.

    Leave a comment:

Working...
X