Accord M/t vs A/T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dinoc View Post
    Asta este man, unii suntem ingineri pe aici si le testam inginereste , defect de meserie
    Dap, corect. Intai teoria apoi practica ...

    PS: Eu de meserie, is innodator de martisoare, de aia gandesc mai mult practic decat teoretic )))

    Comment


    • Imi pare rau na, probabil trebuia sa tacem sau sa zicem ce bine ati facut testarea, daca asta vrei tu, na o validam pt tine

      Comment


      • Originally posted by dinoc View Post
        Imi pare rau na, probabil trebuia sa tacem sau sa zicem ce bine ati facut testarea, daca asta vrei tu, na o validam pt tine
        Mai bine o lasam nevalidata, si asteptam cu drag un test intre CL9 si CU2, de preferat unul in care sa castige CL9

        Comment


        • Si io zic, defapt pe viitor o sa incerc sa ma abtin de la discutii lungi in contre, oricum creaza conflicte inutile

          Comment


          • Deci, daca masinile noastre sunt atat de meteo-dependente, data viitoare cand ma mai intreaba cineva la semafor "cati cai are?" vin si eu cu intrebarea: "dar ce temperatura e afara?". Corect?
            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

            Comment


            • [de sters]

              Comment


              • Originally posted by octi_b View Post
                Deci, daca masinile noastre sunt atat de meteo-dependente, data viitoare cand ma mai intreaba cineva la semafor "cati cai are?" vin si eu cu intrebarea: "dar ce temperatura e afara?". Corect?
                Niciodata o masina nu o sa aiba puterea EXACT cat scrie in talon sau ACEEASI in mod constant, asta e o chestiune bine-stiuta. Numai simplul fapt ca aerul cald e mai putin dens, deci mai putin favorabil arderilor, iar aerul rece e mai dens, deci mai favorabil, poate provoca o diferenta de putere de pana la 10%. Ne putem ghida doar dupa puterea de pe talon, care este o valoare constructiva in conditii ideale, si eventual dupa o medie a rezultatelor la dyno. Eficienta unui upgrade il poti afla doar pe loc, in speta daca iti masori puterea imediat inainte si imediat dupa upgrade.

                Un raspuns al tau corect poate fi: am constructiv X cp mentionati pe talon.

                Comment


                • Da, Bogdane, stiu asta, si mai stiu (da, mi-a placut fizica si la liceu si la facultate ) si ce influenta are, teoretic aerul rece la un motor aspirat, dar nu ma asteptam ca diferentele sa fie atat de mari. O diferenta de 10%, ma gandesc eu, ar trebui sa fie sesizabila pentru sofer. Eu unul nu am remarcat sa traga mai tare iarna...

                  Ouch! 113 in 144 inseamna o eficienta de 78%...

                  Chiar, nu ne putem muta cu catel cu purcel aici, ca sa nu mai poluam topicul aiurea: http://www.hondafan.ro/forum/showthr...?t=8214&page=3
                  "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                  '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                  Comment


                  • Originally posted by BogdanRR View Post
                    .......................

                    Un raspuns al tau corect poate fi: am constructiv X cp mentionati pe talon.
                    Si pana spui asta cuiva la semafor pe geam observi ca te adresezi altuia. Cel cu care vorbeai e la urmatorul semafor deja.

                    Se subintelege ca atunci cand spui scurt X cai e vorba de cei dati de producator in mod oficial.

                    Si chestia cu dyno imediat inainte si imediat dupa upgrade nu stiu cat e de practica. Trebuie sa te duci la un garaj care are dyno si care sa-ti si monteze ce vrei tu si sa rezerve 1 zi doar pt tine s.a.m.d.
                    Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
                    http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

                    Comment


                    • Originally posted by cata_mahu View Post

                      Si chestia cu dyno imediat inainte si imediat dupa upgrade nu stiu cat e de practica. Trebuie sa te duci la un garaj care are dyno si care sa-ti si monteze ce vrei tu si sa rezerve 1 zi doar pt tine s.a.m.d.
                      ...exact, altfel e pierdere de bani și timp testul dyno. Eu am stat 2 zile pe dyno cu CTR-ul ca să îi fac modificările în soft cu upgrade-urile instalate pe el. De asemenea când s-a facut softul pentru Type-R FD2 s-a stat 6 zile pe dyno, testele au inclus varianta stoc și modificarile ulterioare (evacuare, admisie, axe, transmisie, roți).
                      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                      Comment


                      • Eu unul nu am remarcat sa traga mai tare iarna...
                        Aici imi permit sa-ti spun ca te cam inseli, eu am observat o mare diferenta intre cum merge vara si iarna. Nici nu tb sa vina iarna, deja Sedan-ul meu trage simtitor mai bine acum, cand au mai scazut temperaturile. La fel am patit si cu EP3, vara avea momente cand nu eram multumit de ea, in schimb iarna parca o apucau dracii.

                        Hai ca suntem offtopic rau de tot.

                        Pana la urma discutia asta cu AT vs MT cred ca am lamurit-o, in sensul ca, de zi cu zi, diferenta de putere e nesemnificativa, in schimb daca pasiunile tale sunt stoarcerea ultimului calut putere, mersul agresiv si dorinta de control asupra masinii, atunci clar vei alege MT. Pana la urma, nu cred ca e vorba intr-atat de perfromante cat de dorinta de control, eu cel putin asa o vad.

                        Comment


                        • Originally posted by BogdanRR View Post
                          Aici imi permit sa-ti spun ca te cam inseli, eu am observat o mare diferenta intre cum merge vara si iarna. Nici nu tb sa vina iarna, deja Sedan-ul meu trage simtitor mai bine acum, cand au mai scazut temperaturile. La fel am patit si cu EP3, vara avea momente cand nu eram multumit de ea, in schimb iarna parca o apucau dracii.

                          Hai ca suntem offtopic rau de tot.

                          Pana la urma discutia asta cu AT vs MT cred ca am lamurit-o, in sensul ca, de zi cu zi, diferenta de putere e nesemnificativa, in schimb daca pasiunile tale sunt stoarcerea ultimului calut putere, mersul agresiv si dorinta de control asupra masinii, atunci clar vei alege MT. Pana la urma, nu cred ca e vorba intr-atat de perfromante cat de dorinta de control, eu cel putin asa o vad.
                          Feeling as zice eu... Se simte altfel pe de-antregul. Control + reprize.
                          Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
                          http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

                          Comment

                          Working...
                          X