wow!ce polemica!doctore am uitat de joaca cu citirica!sa tot fie frate ceva!mi-am amintit-o insa pe aia cu 307-le 1.6 HDI al tau care ma usca pe 400m...........am povestit-o la unii care nu m-au crezut!
colegul nostru andreicsa spunea simplu:"sa vedem ce poate pe strada.."!era strict vb de performantele unor tunareli pt 401m.....ok.
revenind la AT vs MT.pe 400m daca ne raportam la asta,soferia nu consta insa in cat de bine pleci si mai apoi cat de repede faci shift up-ul,va castiga M/T.daca vreti sa vedeti cum va creste adrenalina va trebui sa cautati un circuit virajat unde sa conduceti dupa principiul:"push de gas and hit the break".cum faceti asta d-lor si mai si iesiti din curba????? pt ca va trebui sa retrogradati infernal de repede la capatul franarii care de obicei se termina la inceputul virajului??????un sofer rapid va fi cel care franeaza cel mai tarziu!nu am spus-o eu!au spus-o cei profesionisti cu adevarat!!!!avantajul acestei transmisii AT este ca se muleaza perfect la pricipiul de mai sus,iar daca o inveti si stii sa o "agati" perfect in inferioare,adica sa stii la ce viteza max permite shift down,veti fi infinit mai rapizi!
dar nu am luat AT pt circuit ci pt confort!la primavara voi provoca insa pe cineva tare in gura despre ce si cum despre viata si soferie si vom mai sparge un mit!
soferii lui peste fug de curbe!"e periculoase domle!!iti spun eu!!!!"
EL fiind de obicei un celebru anonim cu'cas la gura
colegul nostru andreicsa spunea simplu:"sa vedem ce poate pe strada.."!era strict vb de performantele unor tunareli pt 401m.....ok.
revenind la AT vs MT.pe 400m daca ne raportam la asta,soferia nu consta insa in cat de bine pleci si mai apoi cat de repede faci shift up-ul,va castiga M/T.daca vreti sa vedeti cum va creste adrenalina va trebui sa cautati un circuit virajat unde sa conduceti dupa principiul:"push de gas and hit the break".cum faceti asta d-lor si mai si iesiti din curba????? pt ca va trebui sa retrogradati infernal de repede la capatul franarii care de obicei se termina la inceputul virajului??????un sofer rapid va fi cel care franeaza cel mai tarziu!nu am spus-o eu!au spus-o cei profesionisti cu adevarat!!!!avantajul acestei transmisii AT este ca se muleaza perfect la pricipiul de mai sus,iar daca o inveti si stii sa o "agati" perfect in inferioare,adica sa stii la ce viteza max permite shift down,veti fi infinit mai rapizi!
dar nu am luat AT pt circuit ci pt confort!la primavara voi provoca insa pe cineva tare in gura despre ce si cum despre viata si soferie si vom mai sparge un mit!
soferii lui peste fug de curbe!"e periculoase domle!!iti spun eu!!!!"
EL fiind de obicei un celebru anonim cu'cas la gura
Comment