Accord M/t vs A/T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    super tare functia
    I am happy!

    Comment


    • #77
      am 2.0A/T executiv.cred ca este o alegere f buna daca vrei comfort si si iti place sa mergi domol,pt bucuresti este chiar alegerea ideala.la minusuri masina este cam lenesa in depasiri,masina nu prea are zvac,este chiar sub civicul 1.8 a/t care avea doar 140 cp.de la echiparea executive isi merita banii doar camera pt marsalier,xenoanele si pilotul automat pe autostrada ,restul...sunt practic inutile

      Comment


      • #78
        M/T pentru ca are 6 trepte , parem cam in criza de argumente cei care probabil ne simtim mai implicati in sofat cu mana pe joistick.

        Nu gasesc nimic inutil din dotarile exec. desi probabil daca erau taxate individual pe multe nu as fi dat banii.
        09 Accord 2.2 i-DTEC Exec Silver

        Comment


        • #79
          Versusul asta la Accord, da din start un usor dezavantaj cutiei manuale, cunoscute fiind micile ( sau nu) "problemute" cum ar fi "datul in nas" in vitezele I si a II precum si scartaitul pedalei de ambreiaj care poate conduce in final, dar destul de prematur, la schimbarea pistonului de la pompa de ambreiaj.
          In general prefer sa "simt masina" in sensul ca de ex., daca doresc sa merg cu a doua in 6000+ ture, nimeni si nimic sa nu-mi dicteze altceva si de asemenea sa am un raspuns cat mai promt la pedala. Dar la fel de adevarat este ca in coloana, la ore imposibile, parca e mai comod cand nu sunt nevoit sa tot schimb mereu 1, 2, 1, 2, 1, 2, etc. Am votat M/T dar parca nu mai sunt asa sigur ca am facut bine. A si ar mai fi si pozitionarea pedalelor de frana si acceleratie, care nu e tocmai fericita (combinat bineinteles si cu forma pedalei de acceleratie), pedala de acceleratie parandu-mi-se mult prea in spate fata de cea de frana. E adevarat ca pentru cei care au Accord-ul model <2008 problemele astea sunt de mult "fumate" dar am inteles totusi ca multe dintre ele s-au transmis si noului Accord. Concluzionand, initial eram 30% pentru A/T si 70% M/T acum proportia e aproape invers . Off nu ma mai recunosc
          Scuze daca am fost putin off topic .
          '08 Honda Legend Graphite Pearl 3.5 A/T
          Ex. Accord '06 2.0 M/T ES Silver
          The power of dreams

          Comment


          • #80
            Si mie mi s-a acrit de MT, desi acum ceva timp nici nu ma gandeam la altceva. Noroc ca la drum lung cutia manuala la Sedan e chiar ok etajata, nu prea mai e nevoie sa retrogradezi, INSA m-am saturat sincer sa mestec din picioare si la manivela, si as trece pe AT fara sa ma mai gandesc mult, chit ca e clasica cu convertor de cuplu si 5 trepte. Plus ca am mers cu un 1.8 si un 2.4 AT si nu e chiar atat de rau cum reclama unii.

            Comment


            • #81
              singurul mare dezvantaj la CL7 AT fata de MT ar fi demarajul pe 402)).bine,faptul ca este pe convertor de cuplu clasicc o face impreuna cu sistemul DBW destul de lenesa!
              daca "te repezi" la ea inextraurban va consuma tot la fel.in rest,niciodata nu imi voi lua un M/T again..
              ex CL7 AT 2006
              CN1 Sport 2005
              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

              Comment


              • #82
                Originally posted by BogdanCTR View Post
                Si mie mi s-a acrit de MT, desi acum ceva timp nici nu ma gandeam la altceva. Noroc ca la drum lung cutia manuala la Sedan e chiar ok etajata, nu prea mai e nevoie sa retrogradezi, INSA m-am saturat sincer sa mestec din picioare si la manivela, si as trece pe AT fara sa ma mai gandesc mult, chit ca e clasica cu convertor de cuplu si 5 trepte. Plus ca am mers cu un 1.8 si un 2.4 AT si nu e chiar atat de rau cum reclama unii.
                Nu e "rau", e doar cu totul alta mancare de peste. Parca e alta masina si vb din experieta pe un 2.4 AT si un 2.4 MT. Niciunul nu-i rau, depinde ce vrei. Ideea e ca sunt departe una de alta (dpdv al comportamentului) si chestia asta asa a fost proiectata. Puteau sa puna 6 viteze cu o etajare similara cu MT si la cea AT si diferentele deveneau nesemnificative. Asta e diferenta in esenta, etajarea cutiei.
                Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
                http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

                Comment


                • #83
                  Am ales A/T si nu regret.

                  Tot aud aici ca M/T e mai rapida sa fim seriosi fratilor cati pot reactona mai rapid ca un computer sa schimbe la turatia optima (poate pilotii si putini soferi normali). Stiu ca e trecuta cu 1 sec mai inceata dar sa fim seriosi cati stau cu ochii pe turometru sa schimbe cum schimba o A/T

                  Dupa cam 10k km te obisnuiest cu o A/T (stii cand sa-i dai kick-down sau cat sa apesi pe acceleratie. Asta tine si de aberatia unui coleg care zicea ca incurci treptele (dupa putini km tii minte cate click-uri face pana intra in D si nu mai ai pb cu asta)

                  Trapa- nu e fita o folosesc foarte des chiar si cand e foarte frig - masina se aeriseste altfel fara a face curent in interior si nici zgomot. Face mai mult zgomot cu un geam deschis.

                  Cruise-controlul - foarte util pe autostrada , pe DN1 intre campina si ploiesti si intre buc si ploiesti daca esti un om rezonabil si vrei sa respecti cat de cat regulile de circulatie. ex. Intre Budapesta si Viena l-am setat pe 140km/h si am mers asa tot drumul si am ajuns foarte odihit si fara dureri de picioare.

                  Sistemul audio - 8 difuzoare in loc de 4 (nu au loc comentariile) si magazie de CD-uri in plus

                  Oglinda heliomata - sigur ati avut in spate odata o dacie cu farurile aiurea sau un camion de trebuia sa tineti mana in fata oglinzii

                  Pielea - da e rece, e calda, dar e mult mai rezistenta la uzura decat carpa

                  Jantele - nu mai vb

                  Bluetooth - foarte util numai ca noi romanii eludam legea de cate ori avem ocazia si nu-l folosim

                  Xenon - diferenta imensa la vizibilitate si se autoregleaza

                  Senzor ploaie mult mai ineficient decat mintea omului si un temporizator cu cap (vezi renault sau mitsubishi)

                  Volan piele - senzatii tactile si aderenta net superioare

                  scaune electrice - in mers daca vrei sa ajustezi distanta(fata-spate) nu ai riscul sa te dai pe spate sa nu mai ajungi la pedale
                  '07 Accord 2.0 ES A/T
                  '01 Golf IV 1.6 Edition

                  Comment


                  • #84

                    A/T este mai lenta decat M/T din mai multe motive:
                    - pierderile prin transmisia A/T sunt mai mari decat la M/T , deci mai putini cai la roata pt A/T
                    - cutia etajata mai lung decat la M/T, deci iar A/T penalizata pe reprize
                    - greutate mai mare la A/T vs M/T
                    - aia cu A/T, ca schimba mai repede ca nu stiu ce ... cu kick down ... , doar daca cel cu M/T nu stie ce si cum ...

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by drmyt View Post
                      Am ales A/T si nu regret.

                      Tot aud aici ca M/T e mai rapida sa fim seriosi fratilor cati pot reactona mai rapid ca un computer sa schimbe la turatia optima (poate pilotii si putini soferi normali). Stiu ca e trecuta cu 1 sec mai inceata dar sa fim seriosi cati stau cu ochii pe turometru sa schimbe cum schimba o A/T
                      Hai sa fim seriosi, A/T e mai lenta decat manuala, cel putin la Honda (SMG de la BMW sau DSG sunt altceva). Tu iei doar cazul unor soferi care nu stiu sa mearga cu masinile lor cand spui ca nu schimba mai repede decat A/T. Nu mai zic de aia cu "cati stau cu ochii pe turometru sa schimbe cum schimba o A/T"... Pai uite eu te iau cu mine in masina si imi acoperi turometrul si o sa vezi ca tot schimb fix inainte sa taie gazul. Daca mergi des asa, te obisnuiesti, stii cum sa schimbi etc. Si da, atunci e mai rapida M/T.
                      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                      Comment


                      • #86
                        Pentru mine, varianta ideala este: o masina mica de oras, gen Smart sau Toyota IQ, cutie automata, benzina si o limuzina tot pe benzina cu un motor de 3 litrii sau peste (cutie automata sau manuala, nu mai conteaza la capacitatea asta) pentru deplasari in afara.
                        ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

                        Comment


                        • #87
                          Dragi colegi stiu perfect ca are demaraj mai lent am si specificat.

                          Dar in conditii reale cu un sofer average nu unul de Honda :P sunt sigur ca il faci la demaraj.

                          Degeaba spuneti voi ca nu stiu ce si nu stiu cum dar pana apesi ambreiajul bagi in viteza si debraiezi va asigur ca automata (cel putin cea de pe acord) schimba de 2 ori. Ca are etajare mai lunga ca nu stiu ce da dar pt a nu avea batai de cap va asigur ca e mai simplu cu A/T si nici reprizele nu sunt cu mult mai slabe.
                          '07 Accord 2.0 ES A/T
                          '01 Golf IV 1.6 Edition

                          Comment


                          • #88
                            Automata de pe Honda e rau ramasa in urma fata de tendintele actuale si e lenta , se vede ca e facuta mai mult pt yankei
                            Accord 2.0i i-VTEC 2007
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ant76/

                            Comment


                            • #89
                              Nu e ramasa in urma, ci e in formatul clasic, cu convertor de cuplu. La fel are si Mercedes, in variante de 5 si de 7 trepte, idem si la Lexus, pana de curand si BMW, si lista poate continua. Ca a ramas doar pe 5 trepte, asta da, poate constitui un dezavantaj si, intr-adevar, e mai pe placul yankeilor. In schimb, treptele le schimba foarte repede, cu o pauza nesemnificativa chiar si in conformitate cu standardele de astazi. Iar cutiile DSG nu se fac atat de usor, au si ele dezavantajele lor.

                              Comment


                              • #90
                                Cutiile DSG nu-s "automate", sunt un fel de manuale robotizate. De aia au performate dinamice mult mai bune.
                                Totusi, daca o etajezi cum trebuie si o AT clasica are performante foarte apropiate de un MT. Aici au sfeclit-o la Honda. Au facut-o gen chopper pt spiritul de peste ocean. Europenii au un pic alte gusturi.
                                Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
                                http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

                                Comment

                                Working...
                                X