Accord M/t vs A/T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dinoc
    replied
    Io-s curios 2.4 CL9 vs 2.4 CU2, manuale ambele

    Leave a comment:


  • rezare
    replied
    lol. Pai tu cu ce diesel de 140-150 de cai ai avut probleme?!

    Leave a comment:


  • merluciu
    replied
    putem sa-l facem dar si eu am 2.4 ))

    Leave a comment:


  • rezare
    replied
    Originally posted by merluciu View Post
    un diesel s-ar putea sa-ti puna serioase probleme la deal, fie el 2.2.
    Ma indoiesc. Precum ziceam, urc la deal prin trepte (adica redline - schimb - redline), nu "cruising" cu a sasea la 80 la ora. La urcat la deal prin trepte, diesel-ul nu mai are nici un avantaj, ramane doar CP vs CP. Unde pierde detasat.

    Chestia asta cu "vai ce bine trage dieselul la deal" e un mit, pentru ca multi incep urcarea cu benzina la 2000rpm. Pai normal ca moare, la 2000rpm are si ea vreo 20-30% din puterea maxima disponibila (la mine ar fi deci vreo 40-50 de cai... super!). Pe cand un diesel la 2000rpm are deja cel putin 60% din puterea maxim disponibila, normal ca se comporta mult mai bine. Totul se reduce la putere pana la urma in mers. Cine stie... intelege

    Daca vrei sa facem testul, il facem oricand. Rolling start de la 50 la ora, eu in a doua, tu in ce treapta vrei Vedem care ajunge primul sus. Pana acum nu m-a facut nici un diesel la urcare.

    Leave a comment:


  • cata_mahu
    replied
    Originally posted by Doc View Post
    ......................
    Motorul 2.4i este rafinat si in combinatie cu AT aproape ca nu simti schimbarile de treapta.
    Adica parca ai sta pe loc, nimic nu simti? Sorry Doc, nu m-am putut abtine. Joking.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Si Touareg tot cu tiptronic vine pe motorul de 3.0TDI. Eu asta incercam sa nuantez ca senzatiile de sportivitate sunt date in general de socurile pe care le produci la cuplarea ambreiajului sau cuplu mare. Motorul 2.4i este rafinat si in combinatie cu AT aproape ca nu simti schimbarile de treapta.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Originally posted by dinoc View Post
    @rezare S-o crezi tu ca fac majoritatea
    Mi-ai luat vorba din gura.

    DMC, cutia tip DSG are deja cuplata treapa superioara, nu cea inferioara, de-asta si e f buna la upshift. La downshift ii ia mai mult, si teoretic, si practic, sa retrogradeze, chiar si comparabil cu o hidramata clasica.
    Cat despre Q7, am mers cu un 3.6 V6 de 280 cp AT, stiind cum merge un 3.0 TDI, si sincer nu m-a impresionat prea tare (prin comparatie, Acura MDX e cu o clasa peste el la capitolul asta). Cum zicea si Doc, e vorba de senzatia de cuplu la 3.0 TDI. Si apropo, eu stiam ca Q7 are Tiptronic parca, si nu DSG.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    pai e o problema inerenta constructiei
    daca ceri cutiei sa mute din 5 in 4 sa spunem e usor pentru ca e celelalt clutch care face treaba; din 5 in 3 insa e acelasi deci e fortata sa "treaca prin 4"

    desigur ca exista cutii mai performante care compenseaza acest neajuns
    dar nu ne ajuta faptul ca sunt montate pe Ferrari

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    @rezare S-o crezi tu ca fac majoritatea

    @dmc citeste review-uri despre DSG-ul de pe noul GTI , ai sa vezi ca la retrogradare nu raspunde cum vrei la comenzi, toti au zis ca pe manual n-o poti pilota cum vrei, la frane cu downshift repetat nu raspunde prompt si se balbaie, mai bine o lasi in auto ...

    Sunt curios insa cum rapsunde cutia SST de pe Evo X, daca merge bine pe downshift, a condus careva Evo X cu SST ?
    Sau noua cutie DCT de pe BMW cum sta cu downshift-ul ?
    Last edited by dinoc; 08-10-09, 12:50.

    Leave a comment:


  • dmc
    replied
    Eu cred ca tine si de modul in care VW a constuit cutia DSG (mecanic si software). Teoretic nu ar avea de ce sa piarda timp la retrogradare. Poate o sa vina un constructor cu o varianta mai buna de DSG care sa elimine acest neajuns.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    daca aveti vreodata un DSG pe mana incercati sa-l conduceti manual sau "din padele" si incercati la o frana brusca sa-i cereti sa retrogradeze rapid doua trepte; incercati asta de mai mult ori si o sa observati ca destul de des se "balbaie" chiar mai rau decat o cutie care are convertor clasic de cuplu;

    dupa cum spunea mai multa lume pe aici: mult laudatele cutii cu dublu ambreiaj au si minusuri nu numai plusuri; si cutiile "clasice" si cele cu double clutch nu sunt bune per se ci depind de ansamblu; am condus recent o astfel de jucarie
    http://www.corvette-romania.ro/specs...nvertible.html
    are convertor de cuplu dar nu mi s-a parut lenesa

    pentru oamenii "normali" care cauta confort dar apreciaza si faptul ca masina poate livra performanta la o adica, mie mi se pare OK 2.4 AT; conduc deja de doi ani jumate asa ceva si mi-a luat aproape un an sa ma obisnuiesc complet cu stilul - inainte de asta am condus 10 ani manuale;

    Leave a comment:


  • dmc
    replied
    Originally posted by merluciu View Post
    un diesel s-ar putea sa-ti puna serioase probleme la deal, fie el 2.2.
    Daca esti singur in masina si nu ai nimic greu nu prea cred ca diesel-ul o sa faca ceva. Daca ai masina incarcata ochi atunci da, dieselul o sa se miste mai bine.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Originally posted by cata_mahu View Post
    Pe Touareg in afara ca trebuie sa-i dai palme manetei ca sa revina butonul care-l apesi cand schimbi intre pozitii (ramane apasat) e un deliciu. In combinatie cu motorul 3.0 V6 TDI e impresionant cum se misca masina aia, tot pune pe asfalt.
    La downshift are intr-adevar o ezitare ceva mai pregnanta.
    Dupa cum spuneam...senzatia este data de cuplu si nu de cutie. Daca ai avea motor de 300CP benzina aspirat pe acel Touareg n-ai mai zice acelasi lucru. Este vorba pur si simplu de zmucitura pe care ti-o provoaca cuplul atunci cand apesi pedala de acceleratie, senzatie mai putin evidenta la motoarele aspirate.

    Leave a comment:


  • merluciu
    replied
    un diesel s-ar putea sa-ti puna serioase probleme la deal, fie el 2.2.

    Leave a comment:


  • rezare
    replied
    Originally posted by dinoc View Post
    Pe de o parte, cutia A/T are avantajele ei, in viata de zi cu zi nu stiu cati retrogradeaza 1,2,3 trepte + rev matching, ca sa faca o manevra de depasire sau altele ,
    Sper eu ca majoritatea, daca nu toti, fac downshift si rev matching cand depasesc Eu personal sunt tot timpul peste 4000rpm cand depasesc, chiar daca nu vine nimic vizibil din fata. Mai bine mai sigur decat sa stau sa caut dupa aia schimbatorul: ooops, nu prea trage in a sasea la 80.... De asta am si ales motorul de 2.4 de la Honda, nu ca sa merg cu 240 pe autostrada, cat sa depasesc majoritatea masinilor in liniste.

    Iar venind dupa cutia in 5 trepte de pe CL7 cu o etajare mai aproape de AT decat de MT, si aterizand pe o close-ratio cu 6 rapoarte... n-as da-o pentru nimic in lume in afara orasului. Sigur, in oras AT e mult mai buna din motive evidente de confort, dar in afara lui, pe un drum liber si virajat... MT close-ratio ftw! Alt loc unde imi place MT-ul e la urcarile unde se fac 2 benzi pentru depasire... deliciu la schimbatul treptelor exact in banda de putere la deal, nu-ti sta nimeni in fata

    Leave a comment:

Working...
X