Accord M/t vs A/T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Doc View Post
    Daca intrebi orice pilot experimentat o sa-ti spuna ca frana de motor o folosesc doar cei care nu stiu sa conduca
    Cum vine asta?
    ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

    Comment


    • #62
      pentru ca pierzi timp. Doc, ce e bine sa faci in pilotaj nu e bine sa faci in condusul de zi cu zi, si viceversa. Intreaba orice pilot experimentat
      2006 Accord CL7 2.0 MT

      Comment


      • #63
        Originally posted by ludacris View Post
        A/T trebuie sa primeze in fata M/T atunci cand, cu Honda incarcata - 3+1+bagaje, pe Valea Oltului - nici un pasager nu-ti spune la alimentarea cu benzina: "bine c-am oprit, ca ne-ai ametit pe toti!".
        bine ai venit!
        te asteptam cu topic nou despre masina ta la MY ACCORD
        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

        Comment


        • #64
          Originally posted by cryo View Post
          pentru ca pierzi timp. Doc, ce e bine sa faci in pilotaj nu e bine sa faci in condusul de zi cu zi, si viceversa. Intreaba orice pilot experimentat
          A, era pour le connaisseurs....
          ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

          Comment


          • #65
            Originally posted by woland View Post
            Nu, nici in S nu stie ce-i aia frana de motor.
            In S pe manual stie.
            '07 Jazz 1.4 i-DSI M/T
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/MF/

            Comment


            • #66
              Originally posted by cryo View Post
              pentru ca pierzi timp. Doc, ce e bine sa faci in pilotaj nu e bine sa faci in condusul de zi cu zi, si viceversa. Intreaba orice pilot experimentat
              Pierzi timp si distrugi cutia. In condusul de zi cu zi, frana de motor oferita de cutia AT este suficienta. Aici cred ca se discuta de un mers mai sportiv.
              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

              Comment


              • #67
                frana de motor nu distruge cutia. Distrugi cutia daca o bruschezi, daca fortezi o supraturare cand schimbi intr-o treapta inferioara etc. O frana de motor facuta cu bun simt, ideal insotita si de un pic de rev matching, nu strica nici o cutie.
                2006 Accord CL7 2.0 MT

                Comment


                • #68
                  Si cum faci rev matching la auto , nu face ea singura rev matching (cel putin unele cutii asa citisem, c-ar face ele asta) ?

                  Comment


                  • #69
                    vorbeam despre manuale si frana lor de motor, care fusese catalogata de Doc mai sus ca fiind ceva rau.

                    Frana de motor la automate e cam ca sfarcurile la barbati... avem si noi, dar nu prea folosesc la nimic, so who cares?
                    2006 Accord CL7 2.0 MT

                    Comment


                    • #70
                      Da da tare

                      Acu chiar citesem pe undeva, cutiile astea mai destepte fac si rev matching , de ex aia automata de pe Evo X, sunt sigur ca mai sunt si altele.

                      Comment


                      • #71
                        da, citisem asta despre cea de pe ultimul Skyline GTR
                        2006 Accord CL7 2.0 MT

                        Comment


                        • #72
                          SynchroRev Match si e de serie pe 370 Z.
                          ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by cryo View Post
                            frana de motor nu distruge cutia. Distrugi cutia daca o bruschezi, daca fortezi o supraturare cand schimbi intr-o treapta inferioara etc. O frana de motor facuta cu bun simt, ideal insotita si de un pic de rev matching, nu strica nici o cutie.

                            Cred ca Doc merge pe principiul ,, sufla si-n iaurt" de nu recomanda el frana de motor. O fi vazut si el ce am vazut si eu: un Civic Type R cu motor si cutie facute tandari pentru ca proprietarul a bagat in a 2-a la 200 km/h ca sa vada ce se intampla si dupa ce s-a lamurit a venit s-o repare pe garantie! Altfel, eu folososesc des retrogradarea in treapta inferioara la cutie automata si n-am avut nici o problema.
                            ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

                            Comment


                            • #74
                              Asta-i o chestie noua bagata de Nissan, defapt cutia este una manuala, ce are o functie in plus, cea de SynchroRev Matching , cand sesizeaza ca vrei sa retrogradezi, iti face singura Rev Matching , desi cutia este cu adevarat o cutie manuala, cu pedala de ambreiaj si tot tacamu, very clever

                              YouTube - Nissan 370Z Synchro Rev Match Transmission 01.02.09



                              Originally posted by gabrielb View Post
                              SynchroRev Match si e de serie pe 370 Z.

                              Comment


                              • #75
                                Nice asta cu Auto Rev Match...dar parca tot mai fun e la picior
                                2008 CL7 2.0 M/T SSE - Black
                                2007 Jazz CVT - Blue
                                “Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi.” Soichiro Honda
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X