Accord M/t vs A/T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tokyodream
    replied
    OK!
    i-am sters banul, dar ii dau GALBEN!
    Razvan, te rog sa stergi fraza respectiva! eu n-am cum!

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    Originally posted by Rumburak View Post
    Tokyo, cam dura masura si cred ca nemeritata. Nu am vazut nici un atac la persoana la dmc iar "cum l-ai facut tu pe ala cu Clio" poate fi citita ca exprimare impersonala care sa nu-l implice neaparat pe Razvan. In schimb postul celebrului nostru coleg ...
    hau-miau!

    cam asa ceva!tu ai vazut exact cum a stat treaba?a veznit tintit si clar sa se.....agatze de cine?ca as fi eu..ca ar fi DOC....ca ar fi clio...ce ar mai fi fost sa spuna ca eu am provocat incalzirea globala?

    warn ar fi fost suficient!

    si pana la momentul in care s-a hotarat sa posteze toata lumea argumenta pe baza a ceva sau in virtutea unei experientze!el s-a sesizat in virtutea a ce?

    scuze.daca postul meu este dur,rog un moderator sa-l steraga sau as putea sa o fac eu!

    Leave a comment:


  • Rumburak
    replied
    Tokyo, cam dura masura si cred ca nemeritata. Nu am vazut nici un atac la persoana la dmc iar "cum l-ai facut tu pe ala cu Clio" poate fi citita ca exprimare impersonala care sa nu-l implice neaparat pe Razvan. In schimb postul celebrului nostru coleg ...

    Leave a comment:


  • tokyodream
    replied
    Originally posted by dmc View Post
    @razvan p.

    Ai afirmat ca: un sofer rapid va fi cel care franeaza cel mai tarziu!nu am spus-o eu.

    Eu stiu un sofer care a reusit sa castige vreo 7 titluri mondiale de F1 pentru ca frana primul cand intra in curba comparat cu alti soferi. Numele lui este Michael Schumacher. Afirmatia cu franarea nu are nici o baza reala cum nu are nici treaba cum l-ai facut tu pe ala cu Clio.
    DMC, eu nu stiu ca Razvan sa fi facut asa ceva cu un Clio, se pare ca incurci masinile sau soferii
    Legat de franarea in viraje, e corect, cine franeaza tarziu la intrarea in viraj si accelereaza mai repede la iesirea din viraj, e mai rapid ( sper ca fraza are logica )

    Iar face-lift la Accord, poate prin 2011-2012.........
    verifica-ti memoria si corecteaza ce e gresit, nu acuza aiurea.

    PS - ai ban o luna !
    Last edited by tokyodream; 08-10-09, 21:02.

    Leave a comment:


  • Xilin
    replied
    Originally posted by razvan p. View Post
    ))
    eu m-as multumi sa stii sa citesti!ca bani de honda nu ai!la cat timp liber duci sa postezi pe aici nici nu cred ca ai sa faci ceva in sensul asta!
    nu e treaba mea dar ai fost putin rautacios aici.

    @dmc degeaba TopGear si FifthGear, ambele sunt din marea britanie unde de pilda pentru Civic este inutil, nu au decat varianta hatch acolo si categoric nu testeaza in powerlaps AT deci nu avem comparatie MT vs AT. Esti off-topic.

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    Originally posted by dmc View Post
    @razvan p.

    Ai afirmat ca: un sofer rapid va fi cel care franeaza cel mai tarziu!nu am spus-o eu.

    Eu stiu un sofer care a reusit sa castige vreo 7 titluri mondiale de F1 pentru ca frana primul cand intra in curba comparat cu alti soferi. Numele lui este Michael Schumacher. Afirmatia cu franarea nu are nici o baza reala cum nu are nici treaba cum l-ai facut tu pe ala cu Clio. Masinile sunt testate pe banc si pe circuit si in general cam ce scrie in cartea masinii aia este si pe sosea iar daca nu crezi poti sa te uiti la o emisiune numita TopGear unde aia au un circuit si un sofer profesionist. Acolo se vede care masina este mai rapida. Nu aiurea cum comparati voi ca l-ai depasit pe unu nu stiu pe unde. Iar daca vrei sa vezi cat de rapid este Megane-ul F1, Civicul, Clio si eu stiu ce alta masina sport poti sa te uiti in acel top facut de TopGear iar daca ala nu-ti place vezi ca au testat si cei de la FifthGear and so on.

    Una peste alta mie mi se rupe care este mai rapida atata timp cat nu am unde sa alerg cu asa ceva.

    Revenind on-topic eu sincer as vrea sa vad ceva similar cu DSG pe cat mai multe masini inclusiv pe Accord. Si apropo de Accord, stiu ca abia a aparut anul trecut masina si nu are nici macar 1.5 ani dar are idee cineva cam cand o sa apara un facelift si daca sunt ceva informatii legate de acest lucru?

    Multumesc
    ))
    -----------------------------------------------------------------------------

    uita-te te rog si spune-mi unde m-am fugarit EU cu acel clio??!!!!!

    -------------------------------------------------------------------------------

    my 2 cent!

    ---------------------------------------------------------------------------------


    scuze tuturor celoralti implicati intr-un mod placut si util pe acest threat!
    Last edited by razvan p.; 08-10-09, 21:30.

    Leave a comment:


  • rezare
    replied
    E facut dyno test pe temple of vtec. Are 180 la roata si mult mai multa putere pe zona midrange:

    http://www.vtec.net/articles/view-ar...icle_id=755732

    Leave a comment:


  • merluciu
    replied
    ar fi super sa aiba 185 la roata, pierderea e inspre 15% din ce stiu eu

    Leave a comment:


  • merluciu
    replied
    cl9 are 1468 kg, cu2 sigur are sub 1500 kg, e gresit in talon

    Leave a comment:


  • rezare
    replied
    Originally posted by merluciu View Post
    lol nu am sustinut ca am avut probleme, nu am avut ocazia pana acuma sa trag langa un 2.2, desi de condus am condus )) numa cu niste VAG-uri de 3 litri am avut probleme.
    Pai 3.0TDI e super motor, nu ma supar ca ne alearga rau Mai are si 230-260 de cai.

    Diferenta de greutate intre cele doua modele e de cam 100kg din mai multe surse (talon, net, etc).
    Last edited by rezare; 08-10-09, 16:34.

    Leave a comment:


  • cata_mahu
    replied
    CU2 MT are 1484 kg pe site-ul oficial si 1554 in talon. Ca sa aflam realitatea cred ca trebuie sa-l cantarim.

    Am vazut recent un dyno de la un CU2 MT si a dat vreo 185 CP la roata.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    @rezare, @merluciu, , cat are trecut in talon asta nou (CU2?) si cat are cel vechi (CL9) ?

    Leave a comment:


  • merluciu
    replied
    lol nu am sustinut ca am avut probleme, nu am avut ocazia pana acuma sa trag langa un 2.2, desi de condus am condus )) numa cu niste VAG-uri de 3 litri am avut probleme.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Asta cu dyno ii relativa, 2 masini din acelasi model pot da valori diferite pe dyno, nu mai vb ca aceeasi masina poate scoate valori diferite de la o zi la alta .
    Greutatea cred ca-i mai importanta decat diferenta de cai.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Originally posted by dinoc View Post
    Io-s curios 2.4 CL9 vs 2.4 CU2, manuale ambele
    S-a facut deja un test dyno la Acura TSX. Stii care a fost rezultatul? Motorul vechi, de 205cp, iese mai slab cu cativa cp la dyno decat cel nou, de 201cp. Acum, avand in vedere ca Accord-ul vechi avea in Europa 190cp, banuiesc ca stim deja rezultatul (asta in cazul in care nu atarna prea greu kg in plus)

    Leave a comment:

Working...
X