Accord M/t vs A/T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    A/T fara discutie am ales, din mai multe motive dar in principal pt:

    - Bucuresti. Enough said.
    - la Accord-ul nou in varianta Executive ACC-ul si CMBS-ul merg mult mai natural pe o cutie automata decat pe una manuala.
    2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

    Comment


    • #47
      Originally posted by BogdanCTR View Post
      AT all the way, indiferent de motor. Daca voi credeti ca 2.0 de pe Accord cu AT e putoare, suiti-va intr-un Superb de 2.0 115cp cu AT si veti experimenta adevarata putoare. O sa vi se para Type R Accord-ul.
      In conditiile date de trafic si pt comfortul personal, daca nu tii mortis la cine castiga dintr-un versus la semafor, 2.0 AT va fi arhisuficient.

      Cat despre dotare, Executive daca ai posibilitatea.
      Dar intr-o depasire? Unde tii mortis sa revii cat mai repede pe banda ta? Nu mi se pare deloc arhisuficient, este chiar la minim combinatia aia.. tragi de masina de te plictisesti.
      2.0i 2005

      Comment


      • #48
        dio are dreptate. Am incercat 2.0 A/T si este mult, mult sub 2.4 A/T dpdv al dinamismului. Nu ca 2,4 A/T ar fi vreun leu neimblanzit insa in S se descurca onorabil.
        Ce ma enerveaza pe mine la A/T este ca nu te poti baza pe schimbarea "manuala" din padele. Schimba ea cum vrei tu, dar numai in anumite conditii; daca i se pare ca fortezi prea mult turatia, canci.
        2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

        Comment


        • #49
          Adica daca vede ca ai turatia prea mare nu retrogradeaza, asta vrei sa spui nu?

          @rotsin: ai un vot si de la mine.
          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

          Comment


          • #50
            Din cate am observat, cand o treci pe manual faci ce vrei, sta in rosu, etc. Ceea ce nu e neaparat un lucru rau La VAG de exemplu schimba singura daca se simte maltratata
            2.0i 2005

            Comment


            • #51
              Am votat AT pentru ca asta mi-as dori. N-am si n-am avut deci este posibil ca parerea mea sa fie considerata subiectiva, dar macar am influentat poll-ul
              P.S. am condus C220 AT (prin Cluj si un drum Cluj-Napoca - Bucuresti) si mi-a placut enorm. Nu stiu cat de "sportiv" conduceti voi, dar pentru mine a fost suficienta pentru orice tip de depasire am incercat
              sigpic http://hondafan.etp.ro/gallery/v/danp/Jazz/

              Comment


              • #52
                dupa noua experienta cu RDX A/T si eu votez pentru cutie automata.. in ceva timp inveti sa schimbi treapta foarte usor din acceleratie. Iar in depasiri eu zic ca nu tragi deloc de ea: calci mai adanc si schimba f repede 1-2 trepte inferioare.

                Originally posted by dio View Post
                Din cate am observat, cand o treci pe manual faci ce vrei, sta in rosu, etc.
                sta pe rosu doar daca esti in S pe manual; daca o tii in D pe manual te corecteaza imediat si trece inapoi pe auto.
                '08 Acura RDX

                Comment


                • #53
                  Originally posted by LoDRpR View Post
                  dupa noua experienta cu RDX A/T si eu votez pentru cutie automata.. in ceva timp inveti sa schimbi treapta foarte usor din acceleratie. Iar in depasiri eu zic ca nu tragi deloc de ea: calci mai adanc si schimba f repede 1-2 trepte inferioare.
                  Da, dar ala e 230CP turbo.. fata de 156CP aspirat fara prea mult cuplu..e diferenta mare. Si in plus daca o lasi de capul ei in D si o calci nu prea face ce zici tu, cel putin Accordul.
                  2.0i 2005

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Doc View Post
                    Adica daca vede ca ai turatia prea mare nu retrogradeaza, asta vrei sa spui nu?
                    Exact. Nu poti face o frana de motor prea puternica, cu alte cuvinte.
                    2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

                    Comment


                    • #55
                      Cu alte cuvinte, o supra-turare, nu o frānă, ce-i drept, de motor...

                      Comment


                      • #56
                        Daca intrebi orice pilot experimentat o sa-ti spuna ca frana de motor o folosesc doar cei care nu stiu sa conduca
                        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                        Comment


                        • #57
                          Da-o-n durerea mea, sa coboare ei serpentinele de la Sacele spre Cheia in A/T pusa pe D
                          Dupa aia plange lumea ca de ce costa 1000 RON setul de placute de frana si de ce s-au dus la 20.000 KM

                          @Catalin: pur si simplu nu retrogradeaza daca turatia rezultata dupa schimbare ar fi prea mare. Ramane in viteza precedenta si face un bip.
                          2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

                          Comment


                          • #58
                            N-ar fi S mai indicat pentru acele serpentine? N-ar sta īn frānă de motor īntr-o treaptă inferioară față de modul D?

                            Comment


                            • #59
                              Nu, nici in S nu stie ce-i aia frana de motor.
                              2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

                              Comment


                              • #60
                                A/T trebuie sa primeze in fata M/T atunci cand, cu Honda incarcata - 3+1+bagaje, pe Valea Oltului - nici un pasager nu-ti spune la alimentarea cu benzina: "bine c-am oprit, ca ne-ai ametit pe toti!".

                                Comment

                                Working...
                                X