Accord M/t vs A/T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rezare
    replied
    Originally posted by dinoc View Post
    Si n-are cum, acelasi motor, masina mai grea sa fie mai rapida wtf
    Nu e acelasi motor decat ca cilindree poate. Am pus graficele mai in spate (si asta era versus TSX-ul vechi, deci cel de 205 cai!). In midrange (3500-6000) sta muuuuult mai bine, si nici n-are gaura cand intra VTEC-ul.

    Ca nu da senzatia ca e rapida, e adevarat, dar asta nu inseamna ca nu merge bine. Faptul ca motorul are un raspuns extrem de liniar e de vina pentru senzatia ca "nu fuge". La fel am simtit si in 330i cand am mers prima oara, "bai dar masina asta nu prea alearga". Nu te zmucea, dar daca te uitai la vitezometru vedeai ca urca inuman de repede
    Last edited by rezare; 09-10-09, 12:34.

    Leave a comment:


  • andreicsa
    replied
    Originally posted by dinoc View Post
    Parerea lui SORIN de ex , in urma drivetestului ii fix invers, CU2 mai lenesa .
    Cu CL9 ala stii c-am avut discutii lungi , poate nu era in "forma" masina
    Si n-are cum, acelasi motor, masina mai grea sa fie mai rapida wtf
    Na, eu am zis ce stiu eu din ce am experimentat .... este loc si de alte teste
    Apropo de drive test, CL9 n-am condus, dar cu CU2 am mers, i-am si dat .... si da, alearga ea in felul ei .... dar nu-ti da senzatie ca ar fi o masina prea rapida. Poate e si mai bine antifonata fata de predecesoarea ei ... aici e foarte mult subiectivism

    LE: Am studiat putin graficele dyno ... si avantaj mare pt CU2. In cazul unei comparatii vs CL9 fie drive test, fie play, se va desfasura pe o plja de turatii aprox 4500-7200 rpm, iar CU2 are o putere si un cuplu mediu clar peste CL9. Faptul ca in varf (maxim) au aceeasi putere prea putin conteaza. Aceste varfuri nu ajuta la nimic, puterea/cuplul medii pe o plaja de turatii fac diferenta intre ele.
    Last edited by andreicsa; 09-10-09, 11:45.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Parerea lui SORIN de ex , in urma drivetestului ii fix invers, CU2 mai lenesa .
    Cu CL9 ala stii c-am avut discutii lungi , poate nu era in "forma" masina
    Si n-are cum, acelasi motor, masina mai grea sa fie mai rapida wtf

    Leave a comment:


  • andreicsa
    replied
    Originally posted by dinoc View Post
    @merluciu de ce zici ca sigur CU2 este mai usor ?
    Io zic ca are sigur peste 1500 , crezi ca l-au cantarit gresit aia de la RAR pe CU2 si corect pe CL9 ?
    CU2 ii mai mare si mai lat ca CL9, doar nu crezi c-au folosit aluminiu si carbon sa-l faca mai light
    Deci la 100 kg diferenta intre CL9 si CU2 , pariez pe CL9 intr-un versus cu Accord CU2, aia 10 cai in plus sunt mai nimic pe langa 100 de kg in plus
    Nu vreau sa fac offtopic, dar eu le-am testat live pe amandoua, CL9 si CU2 stock, versus masina mea, ele ambele conduse de acelasi sofer, ambele cu roti pe 17. CU2 a mers vizibil mai bine !

    Leave a comment:


  • dorindark
    replied
    Din cate stiu eu, la greutatea pe un anumit model cu un anumit motor mai conteaza si optionalele si cum ce modele 2.4 avem in ro sunt cam cu "de toate" greutatea ar trebui sa fie pe masura. De ex in manualul de utilizare cu care vine masina (in romana) la masa in gol la 2.4 scrie 1575kg, iar pe fisa de inmatriculare scrie 1554kg, deci intre cumparare si inmatriculare am pierdut exact 21kg .

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Originally posted by cata_mahu View Post
    O avea cat o vea, ce ma frapeaza pe mine este de ce e diferenta asa mare intre carte si talon??? 1484-1545

    Am dat-o rau pe off-topic. Hai la Versus CL7/CL9 si contiunuam acolo.
    Cartea zice greutatea in gol, talonul zice cu tot cu fluide.

    DMC, subiectivismul e o caracteristica puternica a mediilor online, unde poti vorbi la adapostul anonimitatii. Pur si simplu, e normal atat timp cat nu atinge cotele ridicolului.

    Leave a comment:


  • tokyodream
    replied
    @DMC, esti scuzat!
    incearca sa stai calm si mai multa atentie la citirea/recitirea mesajelor postate.
    Daca Razvan care se infurie repede si se calmeaza si mai repede, si-a corectat mesajul, eu nu-ti mai dau BAN, deci, esti curat si ONLINE, de-al nostru.

    O zi buna

    Leave a comment:


  • cata_mahu
    replied
    Originally posted by dinoc View Post
    @merluciu de ce zici ca sigur CU2 este mai usor ?
    Io zic ca are sigur peste 1500 , crezi ca l-au cantarit gresit aia de la RAR pe CU2 si corect pe CL9 ?
    CU2 ii mai mare si mai lat ca CL9, doar nu crezi c-au folosit aluminiu si carbon sa-l faca mai light
    Deci la 100 kg diferenta intre CL9 si CU2 , pariez pe CL9 intr-un versus cu Accord CU2, aia 10 cai in plus sunt mai nimic pe langa 100 de kg in plus
    O avea cat o vea, ce ma frapeaza pe mine este de ce e diferenta asa mare intre carte si talon??? 1484-1545

    Am dat-o rau pe off-topic. Hai la Versus CL7/CL9 si contiunuam acolo.

    Leave a comment:


  • Xilin
    replied
    Originally posted by Xander View Post
    O spun si eu si am zis-o si mai sus, nu cred ca haleste nimeni ca ar fi avut vreo sansa Accordul lui Doc in fata acelui Clio RS daca soferii erau egali... Hai sa fim seriosi!
    Exact asta zicea si Doc de fapt, soferul conteaza cum stie sa isi foloseasca masina, din ce am citit pe la inceput in postul lui zicea clar ca nu s-a bagat la "intrecere" pe linia dreapta, doar pe traseul virajat. Insa lucrurile au luat-o un pic pe aratura vad.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    @merluciu de ce zici ca sigur CU2 este mai usor ?
    Io zic ca are sigur peste 1500 , crezi ca l-au cantarit gresit aia de la RAR pe CU2 si corect pe CL9 ?
    CU2 ii mai mare si mai lat ca CL9, doar nu crezi c-au folosit aluminiu si carbon sa-l faca mai light
    Deci la 100 kg diferenta intre CL9 si CU2 , pariez pe CL9 intr-un versus cu Accord CU2, aia 10 cai in plus sunt mai nimic pe langa 100 de kg in plus

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Da man, chiar nu are rost sa te superi aiurea si sa pleci! Pe un forum comunicarea poate fi interpretata foarte usor... Eu consider ca nu ai gresit cu nimic, poate doar ca ai confundat persoana careia te-ai adresat... O spun si eu si am zis-o si mai sus, nu cred ca haleste nimeni ca ar fi avut vreo sansa Accordul lui Doc in fata acelui Clio RS daca soferii erau egali... Hai sa fim seriosi!

    Leave a comment:


  • Rumburak
    replied
    Chiar n-are rost sa te superi. Eu zic sa pastrezi contul si in schimb sa citesti de doua ori inainte sa postezi. Ca sa vezi cum suna si citit de altul.
    Sunt persoane irascibile pe aici insa le trece repede.

    Leave a comment:


  • dmc
    replied
    O sa incerc sa fiu scurt si concis. Am regasit pe acest forum ceea ce am gasit acum ceva vreme pe forumul Reno: oameni care sunt extrem de subiectivi fata de masina pe care o au in propietate si care nu ar accepta cu nici un pret ca poate masina lor nu este chiar "cea mai tare din parcare" (asta e viata nu exista masina perfecta mai are si minusuri asa cum are si plusuri). Mi-au fost interpretate de foarte multe ori afirmatiile din prisma masinii pe care o am in semnatura si multi sau ofuscat pe aici si s-au simtit jigniti aiurea.

    Acest mesaj nu este adresat tuturor forumistilor pentru ca printre ei se gasesc si oameni care sunt moderati si mai putini subiectivi.

    Asadar, imi cer scuze fata de cei pe care poate i-am jignit desi nu am avut in intentie asa ceva. Uneori nu am foarte mult timp sa citesc si sa scriu si din acest motiv se mai intampla sa gresesc asa cum s-a intamplat recent am incurcat persoanele (scuze razvan. p).

    Rog pe un admin care se ocupa de acest thread sa-mi inchida contul definitiv (nu e nici o suparare pur si simplu simt ca-mi pierd timpul degeaba pe aici si cred ca si alti membrii probabil simt acelasi lucru citind posturile mele).

    Va urez multa bafta in continuare si scuze de offtopic.

    Leave a comment:


  • Rumburak
    replied
    Originally posted by razvan p. View Post
    hau-miau!

    cam asa ceva!tu ai vazut exact cum a stat treaba?
    Posibil, posibil, da' poti fi sigur ?
    Lucrurile suna diferit, depinde de intonatie

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    ok.m-am autocenzurat!e fine ca se va spune ca e dictatura!)))

    Leave a comment:

Working...
X