Accord M/t vs A/T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    1. DSG nu este inventia celor de la VW. http://en.wikipedia.org/wiki/BorgWarner
    2. Am 2.4 A/T de 1.5 ani si 50k km, si am folosit de:
    - 5 ori trapa(nu pot merge cu ea deschisa de nici-un fel..curent in masina)
    - 3-4 ori Bluetooth-ul masinii
    - de 10 ori pilotul automat(nu ai unde..decat pe autostrada..si cum noi nu avem..)
    - de 0 ori navigatia(nu exista harta).
    3. Pielea este nasoala atat vara..cat si iarna.Rece iarna ..fierbinte vara.

    Ce vreau sa spun este ca si varianta Comfort este excelenta.

    Daca poti sa iei AT..nu o sa-ti para rau.
    Daca poti sa iei diesel + AT...EXCELENT.

    Comment


    • #32
      Mai fratilor, terminati odata cu DSG-ul
      DSG, cu denumirea asta, este designed by BorgWagner si licentiat lui VWAG. Ca exista transmisii cu dublu ambreiaj, ca seamana toate, ca au acelasi principiu, ca nu VWAG a inventat prima astfel de cutie, e adevarat. Dar sub numele DSG numai VWAG o produce.
      DSG e considerata azi cea mai reusita implementare de transmisie robotizata cu dublu ambreiaj. M-DCT de la BMW e foarte noua (ianuarie 2008) si e doar pt M3, Ford si restul inca se lupta sa le impuna...nu e chiar usor.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox
      Last edited by woland; 23-08-08, 22:48.
      2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

      Comment


      • #33
        Votez pentru A/T. E si mai sigura, conduc cu ambele maini. Nu poate soma tocmai mana dreapta. In ce priveste dotarile, are dreptate Pwr, multe din ele sunt la fel de functionale ca si cravata la costum. Totusi, uneori isi are rostul ei si cravata. Ar fi de dorit ca Honda sa aibe inca o varianta intermediara de dotari. Nu inteleg de ce se insista pe varianta cu navigatie,( la nemti se poate fara) si nu se prefera cea fara, la un pret mai mic.PRET MAI MIC, CLIENTI MAI MULTI!

        Comment


        • #34
          Am votat pt. manuala dar daca vrei confort, automata are avantajele ei mai ales daca conduci mult in oras .
          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
          My cars:

          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

          Comment


          • #35
            AT fara comentarii. Referitor la Navigatie: Nu cred ca e un mare neajuns lipsa hartilor Romanesti (EE). Consider o navigatie utila in primul rand afara. Europa de Est e parte a lumii civilizate(!?) si pe alte sisteme hartile au aparut de mult. Probabil intr-un an, doi, o sa apara si la Honda un upgrade .

            Comment


            • #36
              -eu am luat AT si nu imi pare rau - nu stiu la alte marci, insa cutia AT de pe Accord iti permite ceva control din acceleratie - ma refer la functia kick-down care este utila - peste 3000 ture nu iti schimba chiar daca apesi aproape la maxim, doar dupa ce face "click" schimba inferioara
              -pe S daca folosesti padelele intra pe manual 100% - nu schimba nici la rosu
              -regret manuala doar la parcari - de ex. am vrut sa urc o bordura cu spatele cu ambele roti odata si nu am reusit chiar turata pe la 4000 - mi-a fost frica sa tot incerc pt ca dupa bordura era un gard si daca o tineam la 5000 de ture cred ca urcam dar daramam si gardul e de vina "torque-converter-ul" aici - din ambreiaj ai mai mult control
              -in Bucuresti merita de departe AT - in afara oraselor nu cred ca e diferenta f mare la confort
              -pielea are intr-adevar neajunsurile ei, eu eram impotriva 100% insa arata f bine - acum m-am obisnuit si imi place
              -navigatia nu merge in Ro dar displayul cu camera video te ajuta la parcarile in spic cand ai in dreapta o masina mare, nu vezi de ea pe geam si trebuie sa iesi cu spatele
              -daca iti poti permite merita sa iei Executive, la varianta Confort nu mi-au placut deloc rotile si volanul din poliuretan care are si doua "gauri" in drepta in locul butoanelor de cruise, in plus trebuie sa ii pui senzori de parcare
              -pe Exec dotarile care imi plac sunt : sistemul audio, Bluetooth-ul, xenon, oglinda heliomata, senzorii parcare, jantele pe 17, felul cum arata interiorul

              Ca o concluzie :
              -cutia At isi merita si ultimul euro din cei 1200
              -la diferenta de 5000 E intre Confort si Exec cred ca primesti dotari in plus de 8-9000
              -normal ca se poate fara toate smecheriile de pe Exec, dar stiti si voi cum este ....
              08' Accord 2.0 AT Exec Volcano Grey
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/mm25/

              Comment


              • #37
                Am votat automata pentru ca e mai comod si placut de condus. Daca vrei sa conduci sportiv trebuie sa te gandesti daca ai unde, soselele de la noi nu sunt pentru asa ceva. De autostrazi ce sa mai zic.
                Honda Accord 2.0 SSE 155CP Dark Mocha

                Comment


                • #38
                  Votat AT!!
                  E mai confortabila in oras.
                  O singura chestie insa: masina nu e facuta sa mearga cu 10 la ora prin nenorocirea asta de oras!!
                  Cat despre dotarile Exec fata de Confort - poate primeai dotari de 8-9000 in 5000, insa nu ai nevoie de majoritatea, sunt doar un moft. Necesare ar fii: senzorii e parcare, proiectoarele de ceata, si cam atat.
                  eu cel putin astora tind sa le simt lipsa. deocamdata nu am avut nevie de nici unul dintre ele, dar inca nu a venit vremea rea.
                  '09 Honda Accord Sedan Confort 2.0 A/T, Black (CU1)
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Ioncelmare/

                  Comment


                  • #39
                    automata,

                    nu tine neaparat de varsta, cu exceptia situatiei in care ai pana in 23 si vrei sa conduci ca la curse.

                    in rest automata de 2.4, dupa ce o inveti nu exista situatie reala in trafic cand sa simti dezavantajele pierderii de putere sau a lagului de jumatate de secunda la downshift.
                    "Ethics. That's always so inconvenient."
                    Cal Lightman

                    Comment


                    • #40
                      tine si de varsta. tatal meu care era total anti-automate acum cativa ani acum tinde 60% sa aiba automata la urmatoarea masina.

                      eu, in schimb, nici nu concep sa conduc o automata Ca incepator imi era frica si mi-ar fi convenit o automata. Chiar imi placea atunci Dodge Neon 2.0 si ma gandeam sa-mi iau unul cu automata (in 3 trepte WTF?).

                      Tata zice ca s-a saturat sa schimbe in oras. Eu inca NU !
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        probabil ca tine mai degraba de stil de viata decat de varsta.

                        eu am un amic care are 27 si acum conduce un muscle car din anii 60 automatic
                        http://customcars.mdn.ro/images/corv...ray/mari/3.jpg

                        a zis ca prefera sa tina o mana pe prietena

                        subscriu
                        "Ethics. That's always so inconvenient."
                        Cal Lightman

                        Comment


                        • #42
                          da, cu asta sunt complet de acord
                          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            AT all the way, indiferent de motor. Daca voi credeti ca 2.0 de pe Accord cu AT e putoare, suiti-va intr-un Superb de 2.0 115cp cu AT si veti experimenta adevarata putoare. O sa vi se para Type R Accord-ul.
                            In conditiile date de trafic si pt comfortul personal, daca nu tii mortis la cine castiga dintr-un versus la semafor, 2.0 AT va fi arhisuficient.

                            Cat despre dotare, Executive daca ai posibilitatea.

                            Comment


                            • #44
                              Ba bine ca nu

                              Vorba cuiva (nu dau nume, persoana importanta, sic). E chiftea pe langa 2.4 A/T. 2.0 = facut pentru consum.

                              Dev
                              Honda Civic 5D MY2012 1.8 A/T Polished Metal Metallic

                              www.aikibudo.ro
                              www.facebook.com/aikido.sakura

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by BogdanCTR View Post
                                AT all the way, indiferent de motor. Daca voi credeti ca 2.0 de pe Accord cu AT e putoare, suiti-va intr-un Superb de 2.0 115cp cu AT si veti experimenta adevarata putoare. O sa vi se para Type R Accord-ul.
                                In conditiile date de trafic si pt comfortul personal, daca nu tii mortis la cine castiga dintr-un versus la semafor, 2.0 AT va fi arhisuficient.

                                Cat despre dotare, Executive daca ai posibilitatea.
                                sau suiti-va intr-un vw bora tdi de 90 cp AT si veti experimenta senzatii noi!vechiul CL7 AT pe care il am tin sa iti spun bogdane ca pleaca de la semafor linistit de langa vechiul TDI-131 CP sau mai nou LEON-ul de 115 cp resofatat!ce zici?
                                sunt f curios de noul 2.0 AT!
                                ex CL7 AT 2006
                                CN1 Sport 2005
                                KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                                "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                                Comment

                                Working...
                                X