Dinoc, legat de discutia dintre tine si Rezare...
Cand mi-am luat EP3-ul, aveam impresia ca merge super tare: urca frumos si imi rupea ceafa cand intra VTEC-ul.
Pe la 7-8000 km, motorul si-a dat drumul si am avut impresia ca s-a stricat. Cuplu liniar de jos pana la 8000 rpm, fara kick de VTEC!
Pe urma, intr-un play re-editat, mi s-a confirmat: mergea mai repede, desi senzatia era fix pe dos!
La fel si cu CU2 vs CL9: primul este clar mult mai puternic, nu neaparat pe final de turatii, ci pe 'midrange'. Nu stiu daca ai vazut, insa in momentul in care schimbi in superioara, conteaza foarte mult ce CUPLU ai pe turatia in care ai cazut la schimbare. Feelingul, insa nu va fi acelasi, ci dimpotriva: daca la CL9 simti mai brutal VTEC-ul si intr-o crestere clara, la CU2 simti mai liniar cuplul si, deci, nu te impresioneaza la fel de tare. Dar este clar mai rapid. Sub 100kg, cat este diferenta, la motorul asta, pot fi relativ usor compensate de 'manevra' cu cuplul impins spre midrange.
Accord M/t vs A/T
Collapse
X
-
Guest replied
-
Mai vaporu' se pare ca merge binisor, adevarat nu la fel ca un Civic Type-R FN2 īnsă la cei 201CP ai săi se ține bine. Nu mi-am luat Accord pentru liniuțe ci pentru confort. Pānă īn prezent nu i-am adus nicio modificare (are deja 10.200km) la motor sau aspect si nici nu am de gānd să ii fac așa ceva chiar dacă imi este la indemană să il fac un pic mai sprinten din soft.
Leave a comment:
-
Nu cred ca e normal ca sa-l presezi pe cel din fata doar fiindca te-a depasit.
Te-ai gandit ca acel sofer (prost dupa cum l-ai catalogat tu) ar fi putu provoca un accident ?Parca si vad un vapor cu jdemii de biciclete si tinichele dupa el urland prin curbe
Leave a comment:
-
Andreicsa si razvan.p, unde vad ca tu ai ajuns la "CL9 ala avea probleme"Si tu faci tot teorie, deci nu vad de ce ma acuzi pe mine ca sunt bun la teorie
Tu cand zici ca "au incercat", la ce te referi? Ca au mers cu unul si dupa aia cu altul? E irelevant.
Mi-ai dat greutatea, ti-am dat dyno sheet-ul care "e relativ".
PS: interesant, cum ce rost are sa-ti spun ca n-am citit ce-ai scris? Era atat de important? Imi fac mea culpa! Uite, am citit acum, citisem si atunci dar am uitat. Credeam ca am ratat eu vreo explicatie legata de testele alea puse in special (sau vreun inside info), nu axioma general expusa intr-o propozitieValori diferite sunt de acord ca da dyno-ul, dar variatiile alea au si ele niste limite, n-o sa dea azi o masina 100 de cai si maine 200 (sau invers). In fine, prea multa discutie in afara subiectului. Cand vin din concediu poate dau pe la o intalnire de honda sa vedem ce si cum (ma mir ca nimeni n-a facut versus-ul pana acum).
edit: nu stiam ca a pierdut, andrei a zis doar ca a facut vs impotriva ambelor si CU2 a mers mai bine.Last edited by rezare; 09-10-09, 18:43.
Leave a comment:
-
Care "lume" ? Si io stiu vreo 2 care au CL9, au incercat CU2 si-au zis ca nu-i la fel de sprinten.
Eh n-ai de unde CL9 , provoaca unul pe aici, sigur gasesti si da-mi tu ceva "tangibil"
Iar daca nu citesti despre ce-am scris despre dyno ce rost are sa spui ca n-ai citit ?
Io ti-am dat greutatea, cele 100 kg in plus la CU2 il vor dezavantaja tare intr-un versus cu CL9.
PS> Ar trebui un topic separat CL9 vs CU2, nu neaparat la intreceriLast edited by dinoc; 09-10-09, 18:37.
Leave a comment:
-
Pai din cate spune lumea care chiar s-a dat cu ambele, mai degraba scoate cei 30 CP "pururea amin" in midrange decat nu cum zici tu. N-am de unde sa produc un CL9, ca m-as da. In afara de feeling, mai ai si ceva tangibil?N-am prins de ce e relativ dyno-ul, o sa caut unde ai scris.
PS: poate un moderator muta posturile astea la 'versus'. Acolo se vorbeste de AT/MT, aici se vorbeste de intreceri, e putin ciudat
Leave a comment:
-
Aia cu dyno am scris mai sus, ii relativa , ti-am si explicat de ce
In veci pururea amin nu scoate asta nou 30 cai in plus pe midrange
Da-te cu cu un CL9 daca esti asa convins ca-i cum zici tu
Leave a comment:
-
Originally posted by dinoc View Postma voi vreti sa bateti fizica ,
100 cai in plus si cativa NM pe midrange
sunt nimic pe langa 100 kg
weight rules over power
Daca tot apelezi la fizica... fa-o pana la capatPe majoritatea zonei de banda de putere, CU2 scoate sensibil mai multa putere (in anumite locuri o GRAMADA de putere in plus).
Are cineva un dyno de CL9 sa ma uit si eu putin pe el?
Leave a comment:
-
Originally posted by rezare View PostCa nu da senzatia ca e rapida, e adevarat, dar asta nu inseamna ca nu merge bine. Faptul ca motorul are un raspuns extrem de liniar e de vina pentru senzatia ca "nu fuge". La fel am simtit si in 330i cand am mers prima oara, "bai dar masina asta nu prea alearga". Nu te zmucea, dar daca te uitai la vitezometru vedeai ca urca inuman de repede. Cand ma uit in spate la Logan masinile sunt tot acolo, la Accord e gol in spate
. Deci e clar de feeling, suspensii, izolare fonica, liniaritate, etc
Leave a comment:
-
ma voi vreti sa bateti fizica ,
100 cai in plus si cativa NM pe midrange
sunt nimic pe langa 100 kg
weight rules over power
Leave a comment:
-
Mai bine il luam pe Cata_Mahu si un CL9 la un play si aia e. Si eu sunt curios cum sta treaba! Nici nu stiu ce sa mai zic, daca CU2 e mai rapid, inseamna ca eu vs. CL9 terminam ff aproape, Achim cred ca il si bate... Pare dubios, dar poate AndreiCSA avea dreptate cu CL9!
Leave a comment:
-
Originally posted by andreicsa View PostNu vreau sa fac offtopic, dar eu le-am testat live pe amandoua, CL9 si CU2 stock, versus masina mea, ele ambele conduse de acelasi sofer, ambele cu roti pe 17. CU2 a mers vizibil mai bine !
Leave a comment:
Leave a comment: