Accord M/t vs A/T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, referitor la 2.4 asa este, pe toate site-urile de rewiev pe care le-am citit zilele astea spun si ei la fel, ca este mult mai lenesa decat modelul precedent si citez aproximativ "din cei 149 de kw ultimii 20 kw se pierd pe undeva, parca nu ii are"

    De vina este greutatea mult mai mare si "amprenta" cum spun ei - botul


    Asta e acum, o sa vad cand o sa vina cum merge, la cuplu are exact cat Megane-ul meu actual diesel 1,5 de 100cp, adica 240nm. Megane stiu cum se infige si este absolut OK, din punctul asta de vedere motorul renault diesel are de la mine toate respectele (vorbesc la capacitatea si puterea lui, nu il compar cu un diesel 3.0 de peste 200cp de pe audi de ex.)
    Honda Accord 2009 2.4 MT Executive, Crystal Black Pearl, grey inside
    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Schultz/

    Comment


    • #17
      Originally posted by Schultz View Post
      1.
      Cutia AT face insa toti banii (1000 eur in plus), am mers cu ea, este absolut OK. Un singur lucru ma deranjeaza la cutia asta, o sa incerc sa explic cat mai coerent: multe cutii de pe masini premium au o miscare de translatie pe orizontala, adica maneta sta vertical mereu si se muta inainte si inapoi in diverse locasuri... aici la Honda maneta se misca pe o circumferinta, astfel incat este foarte usor daca nu te uiti la ea sa nu dai pe D sa dai pe S de ex.
      Asta am vazut eu, nu stiu daca e mare lucru sau nu, dar mi se pare destul de aiurea sa faca ei altfel decat restul...

      uite de ex asta nu imi place, aproximativ la fel e pe accord http://www.acclaimimages.com/_galler...1901-5147.html

      mi se pare mai normal asa ceva (poza din stanga)
      http://www.dreamstime.com/automobile...up-image136129
      Aranjarea acea de care zici cu vitezele in "sarpe" sau "trepte" are un alt dezavantaj mare: nu are buton de blocare a schimbarilor, adica in mers daca atingi maciulia poti f usor sa schimbi vitezele, mai ales ca marea majoritate a celor de tipul asta au pozitia de schimbat secvential alaturi de D. Am mers cu o astfel de cutie si trebuia sa fiu atent sa nu ating schimbatorul cu mana dreapta care statea pe cotiera. Aranjarea liniara cu buton de blocaj mi se pare mult mai safe in mers si este metoda adoptata de marea majoritatea a producatorilor europeni si cei pt piata europeana. Cea cu vitezele in trepte e preferata pe piata americana
      Honda Accord 2.0 M/T Sport SE 2007, Honda Jazz 1.4 M/T ES 2002

      Comment


      • #18
        Eu am votat MT, o prefer chiar daca am trecut de 50 de ani, conduc preponderent inafara orasului (bine peste 35000 km facuti in anul acesta, din pct meu de vedere simti altfel masina.
        Argumente sunt atat pro cat si contra.
        cea mai buna este varianta care-ti ofera cat mai multa placere de a conduce.
        Honda Accord 2.0 S E 155 HP

        Comment


        • #19
          Originally posted by Schultz View Post
          1. Si eu as fi vrut AT, dar 2.4 nu puteam lua de pe stoc in culorile dorite decat MT...

          Nu te baga la 2.0, este lenes motorul deoarece sunt 150 de CP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!, dar de la benzina (deci cuplu mic) si masina este foarte grea.

          AR TREBUI CA CEI CU r18 SA SE SINUCIDA??????SA II AJUTAM SA O FACA IN MASA!ASA DE SPECTACOL!!!

          Deci ramane 2.4, acum tu stii cum esti cu rabdarea, pentru ca in acest moment poti lua doar ce va veni in decembrie, deja comandat (deci iei ce culori sunt comandate, daca ti se potriveste, bine, daca nu asta e). Daca vrei sa iti alegi tu si nu gasesti pe stoc, atunci astepti pana in ianuarie...
          Eu nu ma bag la asa ceva, asa ca am luat 2.4 MT

          Cutia AT face insa toti banii (1000 eur in plus), am mers cu ea, este absolut OK. Un singur lucru ma deranjeaza la cutia asta, o sa incerc sa explic cat mai coerent: multe cutii de pe masini premium au o miscare de translatie pe orizontala, adica maneta sta vertical mereu si se muta inainte si inapoi in diverse locasuri... aici la Honda maneta se misca pe o circumferinta, astfel incat este foarte usor daca nu te uiti la ea sa nu dai pe D sa dai pe S de ex.(WOW-ASTA E CEA MAI TARE!!!!!!!!!!!-NU IMI ADUC AMINTE SA SE FI INTAMPLAT CUIVA LA ACCORD)
          Asta am vazut eu, nu stiu daca e mare lucru sau nu, dar mi se pare destul de aiurea sa faca ei altfel decat restul...

          uite de ex asta nu imi place, aproximativ la fel e pe accord http://www.acclaimimages.com/_galler...1901-5147.html

          mi se pare mai normal asa ceva (poza din stanga)
          http://www.dreamstime.com/automobile...up-image136129

          Dupa aceea la cutie AT mai este problema greutatii mai mari si a fiabilitatii ???????????????????- nu stiu cum sta Honda aici!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, insa cel mai bun prieten al meu-am auzit de altul si imartasim pareri!!!!(fost posesor de accord 2005) are acum un Mercedes E220 si cand a fost la revizia de 20.000 km mecanicii l-au intrebat daca are probleme si chiar au fost uimiti ca nu, abia apoi spunand "aaa, aveti cutie manuala, de aceea nu sunt probleme"
          Asta nu e basm sau auzit de la un prieten al unui prieten.-cum nu?era masina ta?

          Cam astea sunt toate indoielile mele fata de cutia AT!!!!!!-PURE PRESUPUNERI SI NU DATE CONCRETE!, DAR daca e de ales asa alege imediat AT... acuma vezi si tu care sunt stocurile si cat vrei sa astepti.


          2. Comfort sau Executive
          Nu ai avut confort dar te pronunti categoric pt executive.interesant.

          Trapa e de fite.
          -nu e fitze.dimpotriva.

          Executive pentru a te simti si tu Executive insa :-D
          Si totul,absolut totul,in necunostinta de cauza.


          scuze dar pe masura ce citeam aveam senzatia de ireal!
          Last edited by razvan p.; 21-08-08, 18:37.
          ex CL7 AT 2006
          CN1 Sport 2005
          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

          Comment


          • #20
            Clar. Auzi tu trapa de fiţe. O chestie impotriva trapei ar fi ca iti ridica centrul de greutate, adaugant niste zeci de kile foarte sus. Dar primavara si toamna e foarte buna trapa, mergi fara aer si nu auzi camioanele din jur, nu le mirosi chiar direct ţevile de esapament.

            Oare ce tip de cutie o fi in lucru pentru varianta diesel?
            2.0i 2005

            Comment


            • #21
              pt diesel am inteles ca pregatesc o varianta de AT-clasic in 5 rapoarte!a,pt dieselul de 2.2-180cp!cam la anul pe vremea asta vom mai vb!
              ex CL7 AT 2006
              CN1 Sport 2005
              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

              Comment


              • #22
                Originally posted by razvan p. View Post
                pt diesel am inteles ca pregatesc o varianta de AT-clasic in 5 rapoarte!a,pt dieselul de 2.2-180cp!cam la anul pe vremea asta vom mai vb!
                Nu mai cred nimic

                Asta era masina care o doream: Accordul nou, diesel, cutie automata.... insa 'onda a mintit.. si nu am scos decat manuala.

                Asa ca am ajuns sa iau masina din semnatura. Turbaciune care da bine la clienti... (Cand e folosita in scopuri business).
                Honda Civic 5D MY2012 1.8 A/T Polished Metal Metallic

                www.aikibudo.ro
                www.facebook.com/aikido.sakura

                Comment


                • #23
                  Intotdeauna am avut o retinere pentru A/T pe diesel.
                  O fi, insa motor de cuplu mare cu A/T clasic e cam aiurea. Un DSG da, probabil ca ar fi mers.
                  2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by woland View Post
                    Intotdeauna am avut o retinere pentru A/T pe diesel.
                    O fi, insa motor de cuplu mare cu A/T clasic e cam aiurea. Un DSG da, probabil ca ar fi mers.
                    Oare de asta cam toti connstructorii premium ofera diesel cu A/T clasic? Si vorbim de motoare de peste 200 cp si 400 Nm. Unii ofera doar A/T clasic, nu M/T si nu DSG
                    Honda Accord 2.0 M/T Sport SE 2007, Honda Jazz 1.4 M/T ES 2002

                    Comment


                    • #25
                      Nu, nu de-asta, ci pentru ca:
                      - DSG nu produce decat VAG si nu l-a licentiat la nimeni
                      - DSG are dezavantajul uzurii mai pronuntate a transmisiei in timp
                      - M/T la motoare peste 200 CP, indiferent ca sunt pe benzina sau diesel, devine destul de special de condus.
                      Last edited by woland; 22-08-08, 13:32.
                      2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

                      Comment


                      • #26
                        Daca DSG ar fi doar VW, de ce este si pe M3 ? Au licenta la cutia lor, nu pe toate cutiile cu ambreiaj dublu din lume
                        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          DSG la VW,
                          SST la Mitusbishi
                          Getrag Powershift la Ford
                          M-DCT la BMW
                          ...
                          In mare cam acelasi principiu de functionare cu 2 ambreiaje, doar ca se numesc diferit ...

                          Deci n-a licentiat VW pe nimeni ...

                          Comment


                          • #28
                            La fel si transmisia cu variatie continua (CVT), a fost inventata de Leonardo..
                            2.0i 2005

                            Comment


                            • #29
                              Eu am votat pentru M/T. O prefer la benzinara ... pentru imi place sa storc din motor totul. Daca as fi avut in vedere motorizarea diesel, probabil ca m-as fi gandit si la automata (din pacate, nu si daca ma gandeam la un Accord diesel).
                              '07 Honda Accord 2.0 LS M/T Silver Alabaster

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by razvan p. View Post
                                Si totul,absolut totul,in necunostinta de cauza.


                                scuze dar pe masura ce citeam aveam senzatia de ireal!
                                ma scuzati maestre, asa cum am spus in postul meu, este parerea personala asupra unor lucruri.

                                ...

                                Honda Accord 2009 2.4 MT Executive, Crystal Black Pearl, grey inside
                                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Schultz/

                                Comment

                                Working...
                                X