Originally posted by rezare
View Post
Accord M/t vs A/T
Collapse
X
-
Be the change you wish to see in the world - Ghandi.
Accord 2.4MT 2009
-
Originally posted by dinoc View Postma voi vreti sa bateti fizica ,
100 cai in plus si cativa NM pe midrange
sunt nimic pe langa 100 kg
weight rules over power
Daca tot apelezi la fizica... fa-o pana la capat Pe majoritatea zonei de banda de putere, CU2 scoate sensibil mai multa putere (in anumite locuri o GRAMADA de putere in plus).
Are cineva un dyno de CL9 sa ma uit si eu putin pe el?ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012
Comment
-
Pai din cate spune lumea care chiar s-a dat cu ambele, mai degraba scoate cei 30 CP "pururea amin" in midrange decat nu cum zici tu. N-am de unde sa produc un CL9, ca m-as da. In afara de feeling, mai ai si ceva tangibil? N-am prins de ce e relativ dyno-ul, o sa caut unde ai scris.
PS: poate un moderator muta posturile astea la 'versus'. Acolo se vorbeste de AT/MT, aici se vorbeste de intreceri, e putin ciudatex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012
Comment
-
Care "lume" ? Si io stiu vreo 2 care au CL9, au incercat CU2 si-au zis ca nu-i la fel de sprinten.
Eh n-ai de unde CL9 , provoaca unul pe aici, sigur gasesti si da-mi tu ceva "tangibil"
Iar daca nu citesti despre ce-am scris despre dyno ce rost are sa spui ca n-ai citit ?
Io ti-am dat greutatea, cele 100 kg in plus la CU2 il vor dezavantaja tare intr-un versus cu CL9.
PS> Ar trebui un topic separat CL9 vs CU2, nu neaparat la intreceriLast edited by dinoc; 09-10-09, 18:37.
Comment
-
Andreicsa si razvan.p, unde vad ca tu ai ajuns la "CL9 ala avea probleme" Si tu faci tot teorie, deci nu vad de ce ma acuzi pe mine ca sunt bun la teorie
Tu cand zici ca "au incercat", la ce te referi? Ca au mers cu unul si dupa aia cu altul? E irelevant.
Mi-ai dat greutatea, ti-am dat dyno sheet-ul care "e relativ".
PS: interesant, cum ce rost are sa-ti spun ca n-am citit ce-ai scris? Era atat de important? Imi fac mea culpa! Uite, am citit acum, citisem si atunci dar am uitat. Credeam ca am ratat eu vreo explicatie legata de testele alea puse in special (sau vreun inside info), nu axioma general expusa intr-o propozitie Valori diferite sunt de acord ca da dyno-ul, dar variatiile alea au si ele niste limite, n-o sa dea azi o masina 100 de cai si maine 200 (sau invers). In fine, prea multa discutie in afara subiectului. Cand vin din concediu poate dau pe la o intalnire de honda sa vedem ce si cum (ma mir ca nimeni n-a facut versus-ul pana acum).
edit: nu stiam ca a pierdut, andrei a zis doar ca a facut vs impotriva ambelor si CU2 a mers mai bine.Last edited by rezare; 09-10-09, 18:43.ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012
Comment
-
Pai daca tu crezi ca 2 masini egale (aceeasi greutate) , unu cu 190 cai (cutie etajata mai scurt) pierde grav in fata unui CL7 tunat cu o cutie setata pt confort ... io ce sa-ti mai spun ... ?Last edited by dinoc; 09-10-09, 19:25.
Comment
-
Nu cred ca e normal ca sa-l presezi pe cel din fata doar fiindca te-a depasit.
Te-ai gandit ca acel sofer (prost dupa cum l-ai catalogat tu) ar fi putu provoca un accident ?2.0i 2005
Comment
-
Mai vaporu' se pare ca merge binisor, adevarat nu la fel ca un Civic Type-R FN2 însă la cei 201CP ai săi se ține bine. Nu mi-am luat Accord pentru liniuțe ci pentru confort. Până în prezent nu i-am adus nicio modificare (are deja 10.200km) la motor sau aspect si nici nu am de gând să ii fac așa ceva chiar dacă imi este la indemană să il fac un pic mai sprinten din soft.Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Dar i-ai facut o modificare suportului de bicicleteI'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
..cu doua lingurite de plastic!Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Guest
Dinoc, legat de discutia dintre tine si Rezare...
Cand mi-am luat EP3-ul, aveam impresia ca merge super tare: urca frumos si imi rupea ceafa cand intra VTEC-ul.
Pe la 7-8000 km, motorul si-a dat drumul si am avut impresia ca s-a stricat. Cuplu liniar de jos pana la 8000 rpm, fara kick de VTEC!
Pe urma, intr-un play re-editat, mi s-a confirmat: mergea mai repede, desi senzatia era fix pe dos!
La fel si cu CU2 vs CL9: primul este clar mult mai puternic, nu neaparat pe final de turatii, ci pe 'midrange'. Nu stiu daca ai vazut, insa in momentul in care schimbi in superioara, conteaza foarte mult ce CUPLU ai pe turatia in care ai cazut la schimbare. Feelingul, insa nu va fi acelasi, ci dimpotriva: daca la CL9 simti mai brutal VTEC-ul si intr-o crestere clara, la CU2 simti mai liniar cuplul si, deci, nu te impresioneaza la fel de tare. Dar este clar mai rapid. Sub 100kg, cat este diferenta, la motorul asta, pot fi relativ usor compensate de 'manevra' cu cuplul impins spre midrange.
Comment
-
Nu mai faceti fratilor teste ... ca oricum nu-s "relevante" si nu vor fi acceptate Facem teorie in gol .... la urma urmei in teorie ambele variante sunt extraordinar de bune.
Legat de CL9-le cu care m-am dat eu atat proprietarul cat si razvan care l-a condus au zis ca merge perfect. Dupa cateva zile au aparut povesti pe forum ca era defect, ca n-avea revizia, ca pune benzina LukOil .... ))) Concluzia: Test irelevant !!! Alt CL9 n-a mai aparut sa faca teste .... asa ca ....
Legat de CU2: era prea nou, avea jumate de rezervor etc. Alt test irelevant!
Legat de dyno: am fost, 3 accorduri, am postat rezultatele, dar: era frig, era cald, era umed, era roata mica/roata mare, intre teste a mai scazut un grad, oricum dyno a fost declarat test irelevant!
Concluzia generala: Nu mai faceti teste! E mai safe pt toata lumea Si asa ne explica mai devreme un coleg sa lasam testele, sa citim mai des Topgear si 5gear, si sa dormim linistiti noaptea )))
Comment
Comment