Accord M/t vs A/T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by rezare View Post
    Ca nu da senzatia ca e rapida, e adevarat, dar asta nu inseamna ca nu merge bine. Faptul ca motorul are un raspuns extrem de liniar e de vina pentru senzatia ca "nu fuge". La fel am simtit si in 330i cand am mers prima oara, "bai dar masina asta nu prea alearga". Nu te zmucea, dar daca te uitai la vitezometru vedeai ca urca inuman de repede
    Da, e un feeling interesant, de ex eu simt ca accelerez putin mai mult decat pe Logan . Cand ma uit in spate la Logan masinile sunt tot acolo, la Accord e gol in spate . Deci e clar de feeling, suspensii, izolare fonica, liniaritate, etc
    Be the change you wish to see in the world - Ghandi.
    Accord 2.4MT 2009

    Comment


    • Originally posted by dinoc View Post
      ma voi vreti sa bateti fizica ,
      100 cai in plus si cativa NM pe midrange
      sunt nimic pe langa 100 kg
      weight rules over power
      Dinoc, la 5800 rpm sunt ~30 de cai diferenta intre TSX 2007 (205CP, mai mult decat are CL9) si Accord-ul actual si asta LA ROTI. Asta din cei ~140 disponibili la TSX 2007. Deci face cu ~20% mai multa putere acolo (aia ar fi diferenta maxima). Ti se pare ca e nimic, "cativa Nm"? Si repet din nou, vorbim de TSX, nu de CL9 care e mai detuned, deci diferenta probabil e si mai mare intre CU2 si CL9-urile de la noi.

      Daca tot apelezi la fizica... fa-o pana la capat Pe majoritatea zonei de banda de putere, CU2 scoate sensibil mai multa putere (in anumite locuri o GRAMADA de putere in plus).

      Are cineva un dyno de CL9 sa ma uit si eu putin pe el?
      ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
      Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
      Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
      Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

      Comment


      • Aia cu dyno am scris mai sus, ii relativa , ti-am si explicat de ce
        In veci pururea amin nu scoate asta nou 30 cai in plus pe midrange
        Da-te cu cu un CL9 daca esti asa convins ca-i cum zici tu

        Comment


        • Pai din cate spune lumea care chiar s-a dat cu ambele, mai degraba scoate cei 30 CP "pururea amin" in midrange decat nu cum zici tu. N-am de unde sa produc un CL9, ca m-as da. In afara de feeling, mai ai si ceva tangibil? N-am prins de ce e relativ dyno-ul, o sa caut unde ai scris.

          PS: poate un moderator muta posturile astea la 'versus'. Acolo se vorbeste de AT/MT, aici se vorbeste de intreceri, e putin ciudat
          ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
          Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
          Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
          Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

          Comment


          • Care "lume" ? Si io stiu vreo 2 care au CL9, au incercat CU2 si-au zis ca nu-i la fel de sprinten.
            Eh n-ai de unde CL9 , provoaca unul pe aici, sigur gasesti si da-mi tu ceva "tangibil"
            Iar daca nu citesti despre ce-am scris despre dyno ce rost are sa spui ca n-ai citit ?
            Io ti-am dat greutatea, cele 100 kg in plus la CU2 il vor dezavantaja tare intr-un versus cu CL9.

            PS> Ar trebui un topic separat CL9 vs CU2, nu neaparat la intreceri
            Last edited by dinoc; 09-10-09, 18:37.

            Comment


            • Andreicsa si razvan.p, unde vad ca tu ai ajuns la "CL9 ala avea probleme" Si tu faci tot teorie, deci nu vad de ce ma acuzi pe mine ca sunt bun la teorie

              Tu cand zici ca "au incercat", la ce te referi? Ca au mers cu unul si dupa aia cu altul? E irelevant.

              Mi-ai dat greutatea, ti-am dat dyno sheet-ul care "e relativ".

              PS: interesant, cum ce rost are sa-ti spun ca n-am citit ce-ai scris? Era atat de important? Imi fac mea culpa! Uite, am citit acum, citisem si atunci dar am uitat. Credeam ca am ratat eu vreo explicatie legata de testele alea puse in special (sau vreun inside info), nu axioma general expusa intr-o propozitie Valori diferite sunt de acord ca da dyno-ul, dar variatiile alea au si ele niste limite, n-o sa dea azi o masina 100 de cai si maine 200 (sau invers). In fine, prea multa discutie in afara subiectului. Cand vin din concediu poate dau pe la o intalnire de honda sa vedem ce si cum (ma mir ca nimeni n-a facut versus-ul pana acum).

              edit: nu stiam ca a pierdut, andrei a zis doar ca a facut vs impotriva ambelor si CU2 a mers mai bine.
              Last edited by rezare; 09-10-09, 18:43.
              ex Accord 2.0 ES M/T 2007 CL7
              Accord 2.4 Executive M/T CU2 2008
              Suzuki SX4 1.6 GLX 4WD 2008
              Mitsubishi Outlander 2.3 Invite 4WD 2012

              Comment


              • Pai daca tu crezi ca 2 masini egale (aceeasi greutate) , unu cu 190 cai (cutie etajata mai scurt) pierde grav in fata unui CL7 tunat cu o cutie setata pt confort ... io ce sa-ti mai spun ... ?
                Last edited by dinoc; 09-10-09, 19:25.

                Comment


                • Nu cred ca e normal ca sa-l presezi pe cel din fata doar fiindca te-a depasit.
                  Te-ai gandit ca acel sofer (prost dupa cum l-ai catalogat tu) ar fi putu provoca un accident ?
                  Asa, ca l-o fi obligat pe ala cineva sa continue sa accelereze? Oricum, ambele masini pot sa spun ca nu s-au comportat tocmai responsabil, dar cine mai e responsabil in zilele noastre? Parca si vad un vapor cu jdemii de biciclete si tinichele dupa el urland prin curbe
                  2.0i 2005

                  Comment


                  • Mai vaporu' se pare ca merge binisor, adevarat nu la fel ca un Civic Type-R FN2 īnsă la cei 201CP ai săi se ține bine. Nu mi-am luat Accord pentru liniuțe ci pentru confort. Pānă īn prezent nu i-am adus nicio modificare (are deja 10.200km) la motor sau aspect si nici nu am de gānd să ii fac așa ceva chiar dacă imi este la indemană să il fac un pic mai sprinten din soft.
                    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                    Comment


                    • Dar i-ai facut o modificare suportului de biciclete
                      I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                      My cars:

                      '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                      '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                      '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                      '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                      EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                      EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                      EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                      EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                      EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                      EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                      Comment


                      • ..cu doua lingurite de plastic!
                        Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                        Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                        ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                        ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                        Comment


                        • Dinoc, legat de discutia dintre tine si Rezare...
                          Cand mi-am luat EP3-ul, aveam impresia ca merge super tare: urca frumos si imi rupea ceafa cand intra VTEC-ul.
                          Pe la 7-8000 km, motorul si-a dat drumul si am avut impresia ca s-a stricat. Cuplu liniar de jos pana la 8000 rpm, fara kick de VTEC!
                          Pe urma, intr-un play re-editat, mi s-a confirmat: mergea mai repede, desi senzatia era fix pe dos!
                          La fel si cu CU2 vs CL9: primul este clar mult mai puternic, nu neaparat pe final de turatii, ci pe 'midrange'. Nu stiu daca ai vazut, insa in momentul in care schimbi in superioara, conteaza foarte mult ce CUPLU ai pe turatia in care ai cazut la schimbare. Feelingul, insa nu va fi acelasi, ci dimpotriva: daca la CL9 simti mai brutal VTEC-ul si intr-o crestere clara, la CU2 simti mai liniar cuplul si, deci, nu te impresioneaza la fel de tare. Dar este clar mai rapid. Sub 100kg, cat este diferenta, la motorul asta, pot fi relativ usor compensate de 'manevra' cu cuplul impins spre midrange.

                          Comment


                          • Io imi sustin ideea, daca diferenta de 100kg este reala, CU2 va fi mai incet, la Honda conteaza mult greutatea.
                            Dar putem discuta mult contra, pana nu vedem un test, n-are rost sa mai continui discutia.

                            Comment


                            • Nu mai faceti fratilor teste ... ca oricum nu-s "relevante" si nu vor fi acceptate Facem teorie in gol .... la urma urmei in teorie ambele variante sunt extraordinar de bune.

                              Legat de CL9-le cu care m-am dat eu atat proprietarul cat si razvan care l-a condus au zis ca merge perfect. Dupa cateva zile au aparut povesti pe forum ca era defect, ca n-avea revizia, ca pune benzina LukOil .... ))) Concluzia: Test irelevant !!! Alt CL9 n-a mai aparut sa faca teste .... asa ca ....

                              Legat de CU2: era prea nou, avea jumate de rezervor etc. Alt test irelevant!

                              Legat de dyno: am fost, 3 accorduri, am postat rezultatele, dar: era frig, era cald, era umed, era roata mica/roata mare, intre teste a mai scazut un grad, oricum dyno a fost declarat test irelevant!

                              Concluzia generala: Nu mai faceti teste! E mai safe pt toata lumea Si asa ne explica mai devreme un coleg sa lasam testele, sa citim mai des Topgear si 5gear, si sa dormim linistiti noaptea )))

                              Comment


                              • Asta este man, mai sunt si ingineri pe aici si testarea tre facuta inginereste ca sa aiba relevanta

                                Comment

                                Working...
                                X