Accord M/t vs A/T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accord M/t vs A/T

    Salutari tuturor,

    Doresc sa cumpar o Accord si as avea nevoie de opiniile voastre in ceea ce priveste tipul de cutie.

    Multumesc anticipat.
    138
    Automata
    52.17%
    72
    Manuala
    47.83%
    66

  • #2
    Depinde ce vrei de la ea, si pe unde o conduci.

    Daca mergi urban si te intrereseaza confortul, A/T e alegerea potrivita
    Daca vrei sa te simti "in control" sau ai un stil de condus mai sportiv atunci alegerea e M/T

    Fa un drive test cu ambele si trage concluziile care ti se potrivesc TIE cel mai bine
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      Personal inclin spre A/T, dar depinde mult de temperament, de varsta, de tipul de condus (preponderent urban sau nu).
      Ca sa fiu extremist, daca as fi vrut M/T nu mergeam spre Honda ci spre BMW, cu toata diferenta de pret aferenta. Asa insa, dupa 20 ani de condus M/T, realizez ca Bucurestiul de azi nu mai e oras de condus pe altceva decat A/T.
      2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

      Comment


      • #4
        Ce motor? 2.0 e uuun pic prea mic pentru A/T...
        2.0i 2005

        Comment


        • #5
          2.0 actual e prea putoare ptr A/T. 2.4 sau cu A/T - 2.0 manual.
          Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
          2 roti

          Comment


          • #6
            O fi ceva mai mic dio (&ramm), dar daca il intereseaza confortul si nu sportivitatea ar merita. Tatal meu vrea la urmatoarea masina (sper sa-l conving la Accord) automata... s-a saturat de schimbat trepte in oras

            Eu in schimb m-as simti privat de control... piciorul stang someaza, mana dreapta la fel. In plus la Honde intra asa de frumos in treapta cutia manuala, ca pentru mine asta e o placere
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #7
              Am votat cutie automata pt comoditatea care ti-o ofera in oras si in aglomerarile din trafic. Iar daca te obisnuiesti si incepi sa pricepi modul de functionare a unei cutii auto poti scoate din ea performante bunicele si in afara.

              Eu vorbesc ca si conducator de civic 5d A/T si din cand in cand CR-V-ul A/T al tatalui meu...
              2008 Honda Civic 5d i-shift

              Comment


              • #8
                Si eu am inceput sa levenesc cu schimbatorul ala, dar parca trebuie si ceva putere. Un V6 cu o secventiala...
                Ex: Civic 1.8 Executive NHB 2007/ Del Sol ESI/ Del Sol VTi
                2 roti

                Comment


                • #9
                  Va multumesc pentru opinii.

                  Cateva vorbe despre mine.
                  Am 45 ani, conduc din '83, n-am stat sa adun, dar am facut in mod sigur peste 600 000 km cu M/T.

                  Prima masina a fost Dacia 1100 prin 98 si pe urma masini de la serviciu, Renault, Toyota, VW, Peugeot, Hyunday.

                  Primul contact cu Honda l-am avut in 2002 cand mi-a fost data pt o saptamana o Honda CRV.
                  Cand am primit-o si am vazut ca are 130 000 Km, am fost putin temator stiind ca urma sa fac vreo 3 500 Km, dar s-a purtat impecabil.

                  Acum mi s-a oferit sansa sa cumpar o masina noua si am luat la rand japonezele: Toyota, Mazda si Honda.

                  Cand m-am urcat in Accord am stiut ca ea e.

                  Cam asta pt inceput...

                  In rest, in perioada asta a vietii incepi sa te cam lenevesti asa ca cred ca va fi AT.

                  Mai am o pb cu nivelul de echipare: EXECUTIVE SAU COMFORT.

                  Rational ar fi sa iau Comfort dar cum partea de snobism pe care n-o recunosteam in general isi cere tributul parca-s lua EXECUTIVE.

                  Voi ce ziceti ?

                  Comment


                  • #10
                    Ia Executive, sa nu regreti!!!

                    Nu te "zgarci" pe ultima suta de metrii
                    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      am unul dintre primele accorduri 2.0 AT vandute in iasi!daca nu chiar primul 2.0 AT!ionut stie cel mai bine!nu as mai cumpara M/T niciodata!dupa 60k km ma declar absolut surprins,la modul pozitiv, de performantele ei!unul din motivele pt care am cumparat-o a fost ca parcursesem mai bine de 500k km pe masini M/T!modul secvential dupa ce inveti sa-l exploatezi la maxim este un vis!
                      bafta multa!
                      ex CL7 AT 2006
                      CN1 Sport 2005
                      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                      Comment


                      • #12
                        Eu ti-as sugera sa iei executive A/T...daca ai posibilitatea. Cred ca te va satisface pe deplin. Succes
                        2008 Honda Civic 5d i-shift

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ROTSIN View Post
                          Va multumesc pentru opinii.

                          Cateva vorbe despre mine.
                          Am 45 ani, conduc din '83, n-am stat sa adun, dar am facut in mod sigur peste 600 000 km cu M/T.

                          Prima masina a fost Dacia 1100 prin 98 si pe urma masini de la serviciu, Renault, Toyota, VW, Peugeot, Hyunday.

                          Primul contact cu Honda l-am avut in 2002 cand mi-a fost data pt o saptamana o Honda CRV.
                          Cand am primit-o si am vazut ca are 130 000 Km, am fost putin temator stiind ca urma sa fac vreo 3 500 Km, dar s-a purtat impecabil.

                          Acum mi s-a oferit sansa sa cumpar o masina noua si am luat la rand japonezele: Toyota, Mazda si Honda.

                          Cand m-am urcat in Accord am stiut ca ea e.

                          Cam asta pt inceput...

                          In rest, in perioada asta a vietii incepi sa te cam lenevesti asa ca cred ca va fi AT.

                          Mai am o pb cu nivelul de echipare: EXECUTIVE SAU COMFORT.

                          Rational ar fi sa iau Comfort dar cum partea de snobism pe care n-o recunosteam in general isi cere tributul parca-s lua EXECUTIVE.

                          Voi ce ziceti ?
                          Eu am 2.0 A/T EX si pot sa spun ca merge bine. Exista o intarziere atunci cand accelerezi brusc dar presupun ca asa sunt toate cutiile automate. Pe modul S am testat-o putin si pare mai sprintena.
                          Cel mai bine ar fi sa alegi varianta EX. Camera pentru mersul cu spatele face toti banii.
                          '07 Jazz 1.4 i-DSI M/T
                          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/MF/

                          Comment


                          • #14
                            1. Si eu as fi vrut AT, dar 2.4 nu puteam lua de pe stoc in culorile dorite decat MT...

                            Nu te baga la 2.0, este lenes motorul deoarece sunt 150 de CP, dar de la benzina (deci cuplu mic) si masina este foarte grea.

                            Deci ramane 2.4, acum tu stii cum esti cu rabdarea, pentru ca in acest moment poti lua doar ce va veni in decembrie, deja comandat (deci iei ce culori sunt comandate, daca ti se potriveste, bine, daca nu asta e). Daca vrei sa iti alegi tu si nu gasesti pe stoc, atunci astepti pana in ianuarie...
                            Eu nu ma bag la asa ceva, asa ca am luat 2.4 MT

                            Cutia AT face insa toti banii (1000 eur in plus), am mers cu ea, este absolut OK. Un singur lucru ma deranjeaza la cutia asta, o sa incerc sa explic cat mai coerent: multe cutii de pe masini premium au o miscare de translatie pe orizontala, adica maneta sta vertical mereu si se muta inainte si inapoi in diverse locasuri... aici la Honda maneta se misca pe o circumferinta, astfel incat este foarte usor daca nu te uiti la ea sa nu dai pe D sa dai pe S de ex.
                            Asta am vazut eu, nu stiu daca e mare lucru sau nu, dar mi se pare destul de aiurea sa faca ei altfel decat restul...

                            uite de ex asta nu imi place, aproximativ la fel e pe accord http://www.acclaimimages.com/_galler...1901-5147.html

                            mi se pare mai normal asa ceva (poza din stanga)
                            http://www.dreamstime.com/automobile...up-image136129

                            Dupa aceea la cutie AT mai este problema greutatii mai mari si a fiabilitatii - nu stiu cum sta Honda aici, insa cel mai bun prieten al meu (fost posesor de accord 2005) are acum un Mercedes E220 si cand a fost la revizia de 20.000 km mecanicii l-au intrebat daca are probleme si chiar au fost uimiti ca nu, abia apoi spunand "aaa, aveti cutie manuala, de aceea nu sunt probleme"
                            Asta nu e basm sau auzit de la un prieten al unui prieten.

                            Cam astea sunt toate indoielile mele fata de cutia AT, DAR daca e de ales asa alege imediat AT... acuma vezi si tu care sunt stocurile si cat vrei sa astepti.


                            2. Comfort sau Executive
                            Nu stiu ce inseamna Comfort, eu am luat Executive. Daca ai banii, ia Executive.

                            Insa daca iei Executive doar pentru Navi, atunci renunta, Navi este foarte slab, nu are Romania si de ex un Mio updatat la zi are tot ce vrei si este foarte OK si face 15 milioane ROL.

                            Piele de asemenea in interior sa stii ca nu e o chestie foarte buna, intr-adevar arata bine, miroase bine, se simte bine, insa vara se incalzeste foarte tare (sa pui folie pe geamuri) iar iarna este foarte rece (scaunele din fata au incalzire, dar pasagerii din spate vor suferi - CHIAR de ce nu or pune astia scaune incalzite si in spate, nu cred ca ar fi mare inginerie, ca si volan incalzit care iarna ar face toti banii, Corsa nou parca are asa ceva).
                            Cea mai buna varianta de tapiterie este stofa pe sezut si spatar, piele restul (marginile scaunului, spatele scaunului, volan, schimbator, fete usi, etc.)

                            Trapa e de fite.

                            Deci daca banii conteaza si diferentele sunt doar cele 3 de mai sus si nu te coafeaza... ia Comfort.

                            Executive pentru a te simti si tu Executive insa :-D
                            Last edited by Schultz; 21-08-08, 11:43.
                            Honda Accord 2009 2.4 MT Executive, Crystal Black Pearl, grey inside
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Schultz/

                            Comment


                            • #15
                              Mie mi se pare grea chiar si pentru 2.4! Din cat am apucat sa merg cu ea, e mult mai lenesa decat modelul vechi

                              Asta nu e basm sau auzit de la un prieten al unui prieten.
                              Asa, si daca un mecanic a zis asta inseamna automat ca asa e? Aia de multe ori nici nu stiu pe ce planeta traiesc.
                              2.0i 2005

                              Comment

                              Working...
                              X