Accord '09 vs. A4 vs C Classe vs. Seria 3 vs. Lexus IS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristi Claudiu
    replied
    Originally posted by woland View Post

    De impozit nu e mare. In schimb diferenta la taxa de mediu/CASCO/RCA e substantiala.
    Cāt este mai exact pt o persoana trecuta de 50 ani aproximativ?

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    Imi cer scuze guys, eu nu voiam sa parazitez topicul de aici cu idei despre noua mea achizitie. Pornisem de la faptul ca, la aceasta ocazie chiar m-am uitat si la modelele din titlul topicului. Si chiar ma tenta mult Lexus - pentru tractiunea spate si motorul in V - dar realitatea e ca e muult mai scump.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Poate asa, discutia de aici a deviat in offtopic. Titlul spune clar:

    Accord '09 vs. A4 vs C Classe vs. Seria 3 vs. Lexus IS

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Posibil ... in fine ... ma retrag din discutie , le-am facut reclama gratis destula celor de la Mitsubishi
    Sa nu se inteleaga gresit, nu-mi caut masina de cumparat , nu-mi cumpar Lancer si nici n-am fost platit de Mitsubishi
    Pur si simplu mi se pare ca-i un model mai special cu un pret bun vis a vis de niste dotari f. bune,
    dotari pe care multi dintre noi ni le-am fi dorit pe noul Accord, macar intr-o versiune Type-S.

    PS> Se poate face split Lancer Ralliart vs Accord 2.4 ( daca se doreste )

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Asa e, un Lancer mai altfel cu intretinere mai scumpa decat un Accord.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Pai n-am nimic cu omul, nu stiu de unde pana unde ai tras tu concluzia asta ?
    El si-a luat Tourer, io comparam 2 sedan-uri (accord sedan vs lancer RA sedan) , so ... si apropos nu-i un banal Lancer , este unul mai special .
    Ce treaba are cuvantul "respect" aici vis a vis de posesorii de Accord ?
    Last edited by dinoc; 30-05-10, 22:31.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Dinoc: mai are rost sa-ti raspund cand deja Turkish a facut-o in locul meu? Eu tot nu inteleg de vrei sa ne demonstrezi alegerea lui nu este una buna. Asta si-a dorit, asta a cumparat si ne-a argumentat alegerea facuta. Si daca deja ai ajuns sa compari A4, C Classe si Seria 3 cu un banal Lancer atunci chiar este pe langa subiect.

    Oricum iti respect punctul de vedere insa respecta-l si tu pe al nostru, posesori de Accord 2008.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Ar fi fost interesant si Subaru, in Europa de vest nu se mai comercializeaza fiind euro 4 .
    De exemplu Grecii de la Subaru ca sa-l poata vinde la ei, il inmatriculeaza mai intai in Ro si pe urma il vand in Grecia ca SH.
    Si-i posibil ca in curand sa ne aliniem si noi la legislatia EU si sa nu-l mai importam nici noi deci posibil sa fie pe cale de disparitie.
    Vroiai sa faci off-road cu el, sau de ce vrobesti de scuturi, oricum are garda mare 225 mm.
    Taxa de inmatriculare, da , ii ridica mult pretul.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    multumesc pentru urari oameni buni

    culoarea e polished metal si arata exceptional - dupa parerea mea - in soare si pare sa tina bine la praf

    mie nu mi-a placut inauntru Lancer and that's a dealbreaker; e adevarat la oferta e aproape cat am dat eu pe tourer dar sincer sa fiu pe langa feeling-ul interior eu nu ma simt atras de marca; pentru mine mitsubishi e Pajero; in plus nu stiam nimic de fiabilitate la mitsu asa ca am preferat "siguranta" data de H;

    si mai in plus o astfel de masina e mai dificil de intretinut si mai scumpa decat un acord;

    am avut o oferta interesanta pentru un forester 2.5 turbo - pentru ca ma gandeam la suv dar si aici era un pic mai scump (cu tot cu taxa de poluare) + schimburi de uleri la inceput in diferentiale, investitia in scuturi de otel pentru motor si dif ... etc.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Pai si ce are a face "milka", culmea ca noul Accord nu-i mai spatios ca un Lancer , cel putin in spate Accordul nu sta mai bine ca Lancerul,
    nu poti spune ca primul ii mai bun de familie decat celalalt ca n-ai avea nici un motiv intemeiat.
    Daca as fi in cautarea unui sedan (desi nu-i cazul meu, doar ipotetic vorbind), clar l-as lua in calcul, mi se pare un deal bun pt ce ofera.
    Last edited by dinoc; 30-05-10, 21:50.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Multa lume viseaza la sute de cai, awd-uri si alte prostii insa este ca si in reclama la Milka, cand te fapt te trezesti la realitate si vezi pe langa tine nevasta si copiii.

    Turkish: sa-ti traiasca vaporul. Ce culoare este?

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Subaru are demult timp WRX-ul , pt clientul care dorea un AWD potent si suspensii ok pt a fi un daily driver car
    (asta vis a vis de clientii care considerau ca suspensiile de pe STI sunt prea dure).
    Lancer Ralliart este concurentul direct pentru WRX , asa cum Evo este pentru STI.
    Vad ca multi asociaza Lancerul cu Evo (vis a vis de suspensii) si au impresia ca nu-i un daily driver,
    cand de fapt masina are suspensiile proiectate mai soft decat Evo tocmai in ideea de a putea fi condusa zi de zi.
    Si nu inteleg de ce credeti ca nu v-ati simti bine intr-un Lancer RA, lasand la o parte "plasticile alea ,ca vai cum sunt fata de Accord " ?
    Multi dintre voi doreati de la Honda mai multi cai, awd si transmisii gen dsg ... uite totul se regaseste
    acum pe Lancer RA la bani mai putini (la promotie) decat un 2.4 , deci sa inteleg ca alegeti 2.4 doar pt ca are "plasticele" mai bune ?
    Last edited by dinoc; 30-05-10, 19:15.

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    sa o stapanesti sanatos!cred ca ai facut cea mai buna alegere cu toate ca un 2.4 eu l-as alege manual pt ca e altceva fata de AT iar daca as trece peste nodul in gat numit "diesel" as luat cu siguranta un AT!.tourer-ul imi place f mult si mie!

    In rest zilele trecute m-am uitat la ATI in showroom la noul accord 2.2 AT si putin dupa la IS 220D si pot sa spun ca acordul a castigat in razboiul dotari-pretur!!!!!

    din pacate IS e la final de drum cu actualul model si intrucat exista deja noul IS in probe aprioape de final nimieni nu il va face EURO5!!!noul model va avea un break,va fi hybrid si diesel AT!!!

    @dinoc:man,EVO 10 sau LANCER este o masina extrem de sportiva ca look si tehnica!!!eu zic ca e concurentul nr1 pt SUBARU STI acest EVO 10,pt ca nu exista o varianta echivalenta la LANCER R.A. pe SUBARU,dar nu il putem aduce in discutie ca si concurent pt clasa masinilor din titlul topicului si nici nu cred ca ar avea loc langa ACCORD in echiparea lui premium!!da,daca suntem fani tehnica asa cum te stiu si ma stiu ar fi cool tare scula de care spui daca mi-as dori doar performanta!insa cum spunea si turkish,mie trebuie sa-mi placa mediul in care stau/locuiesc sau conduc!cred ca un interior tip G5/TOUREG din aceiasi generatie m-ar deprima!!
    Last edited by razvan p.; 30-05-10, 17:18.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    Sarumana de urare.
    Cam 85% din timpul petrecut in masina la mine e in micul (foarte micul) Paris.
    Deci automata e utila. Stiu cum e manuala de 2.4 dar si asta automata cand ai nevoie retrogradeaza si livreaza, la fel cum si pe serpentine o tii intr-a doua si aia e .

    Stiu ca pe hartie pierde multicel de la 0 la 100 automata dar din observatiile mele la reprize nu pierde atat de mult. Chiar ma intrebam ce s-a intamplat cu informatiile despre reprize care se dadeau in vremurile bune la specificatiile tehnice... mie alea mi se par mult mai importante decat chioreala 0-100.

    Ah plus ca tourer manual nu era disponibil. Si eu voiam tourer, pentru ca mi se pare ca arata genial, pentru ca portbagajul este excelent organizat si finisat, si pentru ca fi-miu are multe triciclete

    Leave a comment:


  • rezare
    replied
    Originally posted by Turkish View Post
    asa ca desi sportiv e mai bun lancerul nu l-as alege niciodata pentru ca nu m-am simtit bine in interiorul lui; azi am luat tourerul nou si am petrecut mai mult timp in el; interiorul este categoric mai bun decat la modelul anterior; din punctul meu de vedere chiar se apropie - fara a se bate insa - de interioarele tripletei premium; si in mod clar face asta mai bine decat modelul vechi; deci inteleg de unde pana unde pretentiile spre premium emise de marketingul honda; chiar e MAI premium; dar nu e inca premium

    si eu unul cred ca ofera foarte multe la aproape 30k ddp
    Ti-am zis ca n-o sa fii dezamagit Sa-ti fie de bine. Era mai fun cu o manuala, dar probabil asa e mult mai confortabil.

    Leave a comment:

Working...
X