Accord '09 vs. A4 vs C Classe vs. Seria 3 vs. Lexus IS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Calcul concret de pret (fiindca sunt in proces de demarare credit):

    - Accord 2,4 A/T Exec = 29800 EUR DDP
    - BMW 320i M/T Sedan stock (chior, fara nici o optiune) = 29800 EUR DDP
    - Mercedes C180 Kompressor Classic stock = 31.250 EUR DDP

    Deci Mercedes clar iese din calcul.
    BMW-ul configurat cat de cat cu:
    - jante aliaj 16"
    - pachet Avantaj Plus (senzori parcare spate, scaune fata incalzite, cotiera fata, bi-xenon, RCD MP3 BMW Professional, faruri ceata, volan multifunctional, oglinda int helio)

    Ajunge la 33.700 EUR DDP.
    Si inca n-are nici pe departe dotarile unui Accord Exec. Hai sa zicem ca il negociezi mai aproape de 30 KEUR dar tot nu e o optiune "wise" fata de Accord, decat daca esti fan BMW si vrei cu orice pret asa ceva.
    2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

    Comment


    • #77
      Originally posted by razvan p. View Post
      hehehe!te astept sa imi confirmi existenta R20-ului pe oferta din tara soarelui-rasare!

      Sigur ca da, deci in Tara Soarelui mai exista R20 si pe:

      http://www.honda.co.jp/CROSSROAD/webcatalog/grade-data/
      http://www.honda.co.jp/STREAM/grade-data/


      la cate X6,Q7,RS4,S8,AMG ori M3 am vazut in nenorocirea asta de tara si oras cred ca accordul EURO-R sau TYPE-R ar avea destui clienti!crede-ma!

      Pai bine, alea sunt luate de fitze fiindca sunt nemtesti si au imaginea care o au, dar ce ne facem "cu una de asta chinezeasca"?

      sa stii ca ti-am studiat colectia!cu admiratie desigur.

      E numai varful icebergului, sa zicem 1% din intreaga bibleoteca. Dar probabil ca si cea mai importanta parte.

      @Turkish:
      Nu facem polemica, discutia a pornit de la faptul ca mie nu imi plac criticile nemotivate si cred ca am avut dreptul sa intervin in discutie.
      Un alt factor de care n-am tinut cont a fost si pretul materiei primei care multumita d-lor Mittal and co. a luat-o vertiginos in sus.
      Si eu imi aduc aminte foarte bine de d-l Schrempp care declara ca cine nu fuzioneaza, moare si cum ca pana la sfarsitul deceniului jumatate dintre constructorii auto nefuzionati, nu vor mai fi. Ohh God, daca ar fi stiut el ca tocmai "superbul" Daimler-Chrysler se duce de rapa...........
      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • #78
        yep hondatu, cine nu fuzioneaza moare... asta era refrenul atunci; tare de tot )

        Cat despre polemica eu nu eram in nici un fel periorativ sau critic in afirmatia mea ci doar incercam sa subliniez ca oricat ne-am stradui nu avem cum cunoaste nici macar jumatate din variabilele ecuatiei. Probabil ca in ceea ce face acum in Eu Honda are motivatii si strategii extrem de solide. Sunt convins de asta. Ca poate nu e pe placul nostru, asta e altceva.

        cat despre comparatia din topic mi se pare ca ce a scris woland mai sus, calculatiile respective cam inchid topicul . ca sa imi exprim o opinie pe post de concluzie:

        Peste un an daca as vrea sa schimb machina si as avea 34 de mii in buzunar, mi-as lua tot accord si cu restul de bani mi-as lua o astfel de jucarie la mana a doua pentru vara si oras

        http://powersports.honda.com/scooter...delId=FSC600A8
        "Ethics. That's always so inconvenient."
        Cal Lightman

        Comment


        • #79
          woland vezi ca e in derulare o oferta foarte buna la seria 3.

          Nu a zis nimeni ca ar fi o optiune buna daca te limitezi la 30k. Insa daca tot dai 30k, nefiind totusi o suma asa de mica... poate te mai scotocesti pana pe la 35, 40, cine stie... Oricum la 30k iei un seria 3 aproape nou, cu 10-15.000km si extrem de bine dotat, plecand de la 325i sau chiar 330i daca nu tii la piele sau pachet M, vechi de maxim un an. Acum... nu intram pe acest teritoriu, dar acel numar de kilometri il faci foarte repede si cu noua ta masina.

          Cea mai mare problema la marcile respective este data de service-uri, care in Romania sunt de toata jena Cat timp esti in garantie esti fortat sa mergi la cele autorizate, care sunt destul de... ch, cel putin la BMW e durere.
          2.0i 2005

          Comment


          • #80
            pai atunci dio intrebarea este daca merita ceea ce iti aduce in plus un beemer fata de accord 5k eur in plus. care sunt totusi 5 mii de euro, cu banii astia imi pot lua un ceas serios

            hai sa discutam de masini noi ca asa gasesti 2.4 full cu 15k la 26k eur so ...
            "Ethics. That's always so inconvenient."
            Cal Lightman

            Comment


            • #81
              @hondatu:

              STREAM e acel monovolum,dragut de altfel,care nu s-a vandut in romanica deloc!asa stiu eu.
              pai am spus-o si ma repet,pe CR-V da f bine acest R20!cred ca pt el a fost gandit!pe stream poate fi un vis in conditiile in care il mai echipezi si cu o transmisie AT!dar pe accord sigur l-au pus eronat...si asta doar pt europenii vietii!
              ex CL7 AT 2006
              CN1 Sport 2005
              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

              Comment


              • #82
                Nu dio, pentru mine si 30K e deja mult pentru o masina. Indiferent ce ar fi ea, pentru Bucuresti tot anul si o Europa in vacanta o masina de peste 30K e deja o nebunie, sau trebuie sa ai foarte multi bani.
                Asa ca va ramane Accord 2,4 A/T Exec, are destule optiuni, intr-adevar nu e tractiune spate si n-are precizia directiei unui BMW insa e arhisuficient pentru mine.
                O transmisie automata pe BMW (presupunand ca ai pune asa ceva pe motorul de 170 CP de pe 320i) te mai arunca vreo 4K in sus, nu mai vorbesc de navigatie, scaune electrice, etc.
                2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

                Comment


                • #83
                  Neah, un ceas serios incepe pe la 20k si se termina undeva la 100

                  Eu zic ca iti aduce destule in plus, tractiune spate, tinuta de drum superioara, directie mai buna.. Navi nu ma pasioneaza, dar bordul se schimba radical cand ai asa ceva.

                  In minus ai mai putin spatiu, asta clar, ai service mai aglomerat..

                  Nu dio, pentru mine si 30K e deja mult pentru o masina.
                  Atunci eu mi-as lua ceva la 20k. De ce sa ma duc spre limita superioara, sa-mi sufoc veniturile cu ceva care e cam scump, cand si in gama aia gasesti destule variante... Cu atat mai mult cu cat un Accord de 30.000 euro nou se va devaloriza relativ repede si va fi relativ greu vandabil.

                  Deja sunt destule pe piata, am observat ca omul care isi ia Accord are tendinta sa il si schimbe foarte repede, chiar daca e o masina noua. Majoritatea aflate la vanzare au putini kilometri, si un pret sensibil mai mic decat cel de achizitie, in conditiile in care a aparut noul model. Exceptie fac cele diesel, desigur.

                  Chiar si eu sunt tentat sa o dau, neavand decat 40.000km. Ceea ce e o greseala, se pierd multi bani, TCO-ul scade odata cu numarul kilometrilor, adica pentru a fi eficienta achizitia, trebuie sa mergi cat mai mult cu ea. Asta mi se pare problema principala a acestei masini, faptul ca nu este un bun pe termen lung, cel putin nu in Romania. Nefiind dezirabila pe scara larga, si mai ales pentru raportul bun calitate/dotari/pret la cumpararea de noua.
                  Last edited by dio; 31-08-08, 15:10.
                  2.0i 2005

                  Comment


                  • #84
                    Am mers cu 320i in echiparea pe care am pus-o mai sus.
                    Intr-adevar, tinuta de drum, directia, comportamentul in curbe...sunt un vis. Aia e o masina care indreapta botul exact incotro ii zici sa il indrepte, la milimetru.
                    Dincolo de asta insa...masina e spartana. Interiorul e extrem, extrem de simplu, putine dotari..motorul de 170 CP nu mi s-a parut ceva innebunitor ca performanta pentru o masina cu aspiratii sportive...
                    M-am urcat si intr-un 330i, acolo intr-adevar e o experienta naucitoare dpdv al motorului, insa la ce bani!
                    Cel putin impresia pe care mi-a lasat-o mie BMW este ca daca vrei ceva care sa se simta net peste 2,4 Accord dpdv al acceleratie, dinamicii, motorului in general, trebuie sa dai mult mai multi bani decat 30K. La 320i 170 CP M/T nu mi s-a parut ca merita sacrificiul optionalelor pentru comportamentul motorului fata de Accord-ul 2,4.

                    De acord insa cu tine referitor la gama de 20K. Din pacate...acum judec cu capul, cand o sa o iau o sa judec cu inima si va fi tot Accord 2,4 A/T
                    2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

                    Comment


                    • #85
                      eu am de gand sa tin accordul macar inca trei ani de acum inainte, si are deja unul. si nu neaparat din considerente financiare ci doar pentru ca mi se pare aiurea sa schimb o masina mai repede de patru ani, mai ales daca nu imi face probleme. iar cand va fi sa o schimb, well, vedem atunci.

                      dio exagerezi, exista ceasuri exceptionale la 5000 eur. nu trebuie neaparat sa coste 20k. cred ca ar fi exact ca diferenta dintre honda si merc sau beemer. si daca vrei sa discuti despre ultrapremium haute holorogerie, well, ceasurile acelea trec de 200k eur.

                      de la un moment dat incolo platesti mai ales MARCA si mai putin calitate semnificativa.
                      daca vrei putem discuta intr-un alt topic pe tema asta, ma pasioneaza destul de mult.
                      "Ethics. That's always so inconvenient."
                      Cal Lightman

                      Comment


                      • #86
                        nu am condus nici un beemer deci imi dau cu presupusul.... bat nitel campii...
                        am observat ca peste tot lumea le lauda directia si comportamentul in curbe, si din moment ce bemveurili sunt masinile cu cel mai scurt bot (distanta dintre roata fata si botul masinii) zic si io...
                        nu e posibil ca senzatia asta de directie excelenta sa fie foarte influentata in mare parte de faptul ca in curbe soferul este mult mai aproape de botul masinii?..
                        pe cand la ascutitorile noastre de honde si la alte masini cu botul foarte lung, cand iei o curba desi rotile sunt pe traiectoria corecta, mai ai o idee de asteptat pana "da coltzul" si botul

                        adica daca te-ai obisnui 5 ani sa iei niste curbe cu o bicicleta stand pe ea in portbagaj... si dupa aceea ai merge cu alta bicicleta pe care ai sta undeva pe ghidon, ai avea senzatia ca asta noua ia curbele super bine, ca raspunde foarte bine la comenzi, etc... dar in realitate ea sa ia curbele cam la fel, diferind mult senzatia pe care o ai in functie de cat de aproape esti de actiune
                        ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                        Comment


                        • #87
                          vireaza mai bine pentru ca au tractiune spate care insotita de control al tractiunii elimina si supravirarea.
                          "Ethics. That's always so inconvenient."
                          Cal Lightman

                          Comment


                          • #88
                            pai chiar toate au tractiune spate?
                            ...and saw under the sun, that the race is not to the swift, nor the battle to the strong, neither does bread come to the wise, nor wealth to men of understanding, nor yet favour to men of skill; but time and chance happen to them all.

                            Comment


                            • #89
                              sau x adica integrala
                              da
                              exista o opinie relativ convergenta conform careia de la un plafon dat de putere si cuplu tractiunea spate ar fi mai avantajoasa

                              http://searchwarp.com/swa51377.htm
                              http://en.wikipedia.org/wiki/Rear-wheel_drive

                              bine exista j de mii de polemici pe tema asta care aduc in discutie si reglajul masinii, echilibru, distributia greutatii
                              etc.etc.

                              pe multe forumuri auto topicul fwd vs rwd are ban permanent pentru ca starneste certuri nasoale
                              "Ethics. That's always so inconvenient."
                              Cal Lightman

                              Comment


                              • #90
                                Nu in ultimul rand cu bmw-ul rear drive te descurci mai usor in parcare .
                                2007 CL7, Graphite Pearl

                                Comment

                                Working...
                                X