Accord '09 vs. A4 vs C Classe vs. Seria 3 vs. Lexus IS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    1.ok.cele 2 date distincte pe care le-ai dat aici imi erau total necunoscute.totusi cred ca intr-o forma sau alta omul a ramas pe tot parcarsul vietii sale ancorat la tot ceea ce s-a petrecut acolo!ce a insemnat "amprenta autentica" a masinilor HONDA?masini cu motoare care au un pronuntat caracter sportiv?.corecteaza-ma daca gresesc!

    2.echiparea noului accord cu acest motor,extrem de potrivit pe CR-V sincer mi se pare o greseala!dar asta e!cum ai spus si tu nimeni nu ma va pbliga sa-l cumpar

    3.nu stiu daca trebuie sa dezarmam,dar consider ca aceasta critica a fanilor ar trebui privita ca fiind una constructiva!

    4.din punct de vedere a calitatitii managementului,nu prea sunt in masura sa-l critic sau laud pe d-l FUKUI prin prisma indicatorilor economici!
    ceea ce remarc eu sau altii ca mine,este ca politica pe linie de productie este f dura si inflexibila cu pronuntate tente de supercomercializare a produselor!si asta in detrimentul caracterului sportiv pe care il are brandul!sincer vorbind, cred ca financiar compania sta bine!

    5.sa imi para rau ca ii merge bine d.p.d.v. economic?no way!

    6.nu cred ca si-ar dori nimeni o astfel de persoana intr-un post de conducere!insa cu siguranta unii dintre noi si-ar dori un accord euro-r sau type r pe oferta dealerilor!

    7.echiparea accordului cu motorul R20 o putem privi ca pe o miscare clara de marketing.daca dezvolta varianta K20Z2a si o aducea la 170 cp!cel putin stateau umar la umar cu puternicul motorist german B.M.W. la aceasta cilindree!
    faptul ca urmaresc obtinerea unui profit bun pt ca mai apoi sa-l reinvestesca in cercetare este un fapt laudabil!dar si ex de mai sus tot asta ar fi insemnat!sunt bucuros ca HONDA defineste inca un standard de calitate!nu sunt un carcotas prin definitie si nu prea am cautat nod in papura aiurea masinii...

    8.in incheiere nu vreau sa se creeze impresia ca sunt "pornit" pe noile produse HONDA!dar cand avem ceva de obiectat ar fi bine sa o facem!imi place f mult echiparea accordului cu motorul de 2.4!si faptul ca au umblat "fizic" in el si nu cu un soft asa cum altii obiceiul este un lucru extraordinar!


    nu stiu exact la cine te-ai referit cand ai facut remarca cu apreciatul, dar stii ca apreciez destui oameni din aceasta comunitate!

    bafta.
    Last edited by dio; 30-08-08, 09:50.
    ex CL7 AT 2006
    CN1 Sport 2005
    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

    Comment


    • #62
      Da' de ce sa dezvolte motoru k20z2 cand puteu sa-l puna direct pe cel de pe Type-R k20z4 si depaseau BMW-ul cu 30 cai la aceeasi cilindree
      Pur si simplu R20 s-ar putea sa fie mai economic decat k20z2 .
      Si atunci l-au dat celor care vor un consum decent si k24 celor care vor sportivitate.

      De ce vrei neaparat motor de 2L pe Accord cand poti avea de 2.4 ... sa nu-mi spui ca din cauza taxelor

      Comment


      • #63
        dinoc, ar fi totusi multi care ar refuza un motor de cilindree mai mare pentru unul mai mic. Taxele vor creste in modul haiducesc: luam de la bogati sa dam la saraci. Uite de ex. la ora actuala nemtii arunca dupa tine cu dizele de cilindree mare doar sa se scape de ele pe motivul ca nu le mai convin taxele.

        Revening la marketing:
        Parerea mea este ca 2.0 este tinut in banca lui, fortat, gatuit samd pentru ca sa nu ia din felia fratelui mai mare. Nu stiu cat de mult s-ar mai putea imbunatati 2.4L dpdv performanta stock si sa fie si fiabil. Motorul este deja la limita de capacitate pentru un L4 si deja acolo incepe sa se puna problema unui L6 sau V6.
        Daca sa zicem la 2.4 nu prea au ce sa-i mai faca sa fie mai performant si fiabil si ar fi lansat un 2.0 la 180CP, atunci si-ar fi dat singuri cu stangul in dreptul.
        O miscare mai inteleapta pentru a acapara un segment mai mare mi s-ar fi parut motarea unui 1.8 pe accord, sa zicem R18 pentru cei ce doresc consum mic, pastrarea unui K20 la ~165CP (marginal dar psihologic si nu in ultimul rand functional pe motivul ca s-au straduit sa faca o imbunatatire nu o inlocuire) si K24 all mighty.

        Ah si pentru marketing si $$$ ar fi fost cazul sa ofere 2.2 in 2 variante de putere cu un mic praf in ochi de genul am folosit o turbina mai mare pe motorizarea de 180CP si un air scoop mai larg.

        Si uite asa li se invartea si lor contul ca la VAG. Ah si peste toate astea puteau sa mai tranteasca si un V6 de 3.2 cu SH-AWD caruia sa-i dea un nume de voinic.
        2007 CL7, Graphite Pearl

        Comment


        • #64
          Originally posted by akebono View Post
          ...
          Parerea mea este ca 2.0 este tinut in banca lui, fortat, gatuit samd pentru ca sa nu ia din felia fratelui mai mare. Nu stiu cat de mult s-ar mai putea imbunatati 2.4L dpdv performanta stock si sa fie si fiabil. Motorul este deja la limita de capacitate pentru un L4 si deja acolo incepe sa se puna problema unui L6 sau V6.
          Daca sa zicem la 2.4 nu prea au ce sa-i mai faca sa fie mai performant si fiabil si ar fi lansat un 2.0 la 180CP, atunci si-ar fi dat singuri cu stangul in dreptul.
          ...
          subscriu la aceasta opinie, din foarte multe motive, unul destul de important fiind detaliat in quote - pe scurt cu 3 motoare trebuie sa acopere o gama foarte larga de clienti, astfel incat le-au impartit si le vor lasa asa, logic dpdv economic de ce.

          DAR de ce ar trebui sa tinem cont in principal: Japonia aste alta civilizatie si cultura decat restul lumii astfel incat lucrurile la ei se intampla ALTFEL:
          -> japo fac business pe termen lung, de aceea nu se vor arunca in inovatii decat atunci cand vor fi siguri ca merge fara probleme; astfel nu va asteptati sa apara schimbari foarte dese...
          Dar cand vor apare inseamna ca sunt siguri de acea tehnologie.
          Honda Accord 2009 2.4 MT Executive, Crystal Black Pearl, grey inside
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Schultz/

          Comment


          • #65
            Piata europeana este destul de "dulce" si cred ca si-au propus cu noile modele (civic UK/accord) sa ia un segment de clienti semnificativ comparativ cu vechile modele cu care doar incercau sa ofere o alternativa. Si pe aceasta piata nu prea poti sa vii cu tehnologii US&JP like si sa faci vanzari de masa. Europenilor trebuie sa le servesti ceea ce mananca ei zi de zi, sushi doar din cand in cand .
            2007 CL7, Graphite Pearl

            Comment


            • #66
              Schultz, subscriu celor postate de tine!
              Razvane, ce vreau eu sa spun e faptul ca in spatele oricarei decizii sta o motivatie bine argumentata si ca nu prea e bine sa criticam daca nu tinem cont de intregul buchet de conditii date. Le-am enumerat cu diacritice si sunt sigur ca nu sunt toate. Ceea ce nu face decat sa dea apa la moara, sunt declaratiile oficiale care suna al naibii de naive, parca se vrea a se tine secret adevaratele argumente.
              Critica constructiva e mereu bine venita, intrebarea e doar daca Honda ne si asculta. POate sunt eu mai cuminte din fire si ma dau multumit cu orice mi se pune in fata, nu stiu, dar cert e ca nici criticii n-ar trebui sa se arunce asa usor la aratat cu degetul.
              Daca s-ar ramane numai la pasiune inginereasca, Honda ar trebui sa fie astazi doar un atelier auto si nu un concern mondial (Top 20!!) ridicat tot de catre management si marketing. Se vorbeste doar de Honda, dar se uita prea usor de Fujisawa, care a fost cautat si angajat chiar de Honda, constient fiind ca numai un inginer genial, nu ajunge intr-o treaba ca asta, numita totusi, afacere.
              Nu toate firmele au in spate un Ambramovich cu un sac fara fund, unii chiar mai trebuie sa faca si afaceri ca sa existe.
              Honda a trecut prin vremuri grele si in 1990/1991 cand Honda chiar ma traia, si s-au scos singuri, fara sa cerseasca la nimeni. Te asigur ca de atunci si pana acum, Honda o tine aproape numai in recorduri, cu managementul ala care a fost sau mai este.
              Ai dreptate la punctul 1 dar sa nu uitam ca NU TOATE masninile au dispus vreodata sau dispun de motoare cu caracter sportiv. Suntem obisnuiti la Accord, dar ma gandesc totodata si la istoria sa si imi dau seama ca n-a fost intotdeauna cazul. Hai sa zicem 75% pro si 25% neutru.
              Daca Honda bate campii cu intrarea in clasa premium, de ce sa nu fim noi mai realisti si sa le lasam locul care-l merita, in marea gloata? De ce alaturi de BMW cand Honda termina acolo unde BMW abia incepe? Eu asta nu inteleg de loc.
              Punctul tau 2 nu-l pot comenta fiindca n-am condus inca masina, cert e ca poate fi privit ca si subiectiv si deci eu unul astept proba practica.
              Oricum 70% din vanzari sunt facute mereu de versiunile mai mici si taxele (draga dinoc) chiar joaca un rol.
              La puctul 3 am raspuns mai sus.
              Referitor la punctul 4, hai sa ne amintim de zicala "nimic nu e ceea ce pare"! Honda au fost cam primii in domeniu cand au implementat sistemul Global Product Supply Network care le permite producerea mai multor modele pe aceasi linie de productie. Ocazia s-a produs aici:

              http://www.hondafan.ro/modele.php?id=89

              Ca nu se mai vrea un EURO-R/TYPE-R, asta-i una, ca ar fi sau capabili, e alta mancare de peste. Ca sa ne dam cu parerea in privinta asta ar fi trebuit sa vizitam fabricile si sa vorbim din ceea ce-am vazut cu ochii nostri. Sau eventual sa ne folosim de vreo declaratie oficiala.
              Eu unul tind sa cred prima varianta, iar Bogdan a tematizat de cateva ori si motivele, la care cel financiar e cel mult pe locul 2, daca nu cumva in top. La fel de sincer va trebui sa recunosti si tu ca cel mult 2% din Accorduri ar fi EURO-R fiindca la un 230-240CP, n-ar avea ce sa caute pe piata sub 40.000. Pentru imaginea Honda ca si producator de duzina, definitiv un pret peste ce asteapta piata.
              In speranta ca off-topicul meu (istorie, filozofie, politica) n-a deranjat si nici n-a plictisit, bafta in continuare la discutii!

              Razvane, nu sunt imposibil de gasit si ajuta:

              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/hon...s+002.jpg.html
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/hon...s+003.jpg.html

              Totusi, eu cred ca tu ai nevoie de o mica excursie in Japonia ca sa poti sa-ti imaginezi mai bine ce inseamna acest colos. Cred ca liniutzele de la aeroport si starturile pierdute la semafor nu-ti mai fac bine.
              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

              Comment


              • #67
                Or fi jucand taxele un rol, dar eu spun ca cine vrea masina sportiva nu prea se uita la asta
                Care-i diferenta de impozit intre 2.4L si 2 L ?

                Comment


                • #68
                  O buna parte din ei sunt fani sau cunoscatori ca masele spun:
                  "apoi trece de 2.0L, ma sparge la taxe, caut altceva".
                  HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by dinoc View Post
                    Or fi jucand taxele un rol, dar eu spun ca cine vrea masina sportiva nu prea se uita la asta
                    Care-i diferenta de impozit intre 2.4L si 2 L ?
                    De impozit nu e mare. In schimb diferenta la taxa de mediu/CASCO/RCA e substantiala.
                    2009 Accord 2,4 Exec A/T Crystal Black Pearl

                    Comment


                    • #70
                      Si nemtii, si americanii fac business pe termen lung si in general orice economie puternica face lucrul asta...

                      Ce inseamna diferenta substantiala? Daca o raportezi la valoarea masinii, mai este ea asa importanta?
                      Last edited by dio; 30-08-08, 12:19.
                      2.0i 2005

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by hondatu View Post
                        Daca s-ar ramane numai la pasiune inginereasca, Honda ar trebui sa fie astazi doar un atelier auto si nu un concern mondial (Top 20!!) ridicat tot de catre management si marketing. Se vorbeste doar de Honda, dar se uita prea usor de Fujisawa, care a fost cautat si angajat chiar de Honda, constient fiind ca numai un inginer genial, nu ajunge intr-o treaba ca asta, numita totusi, afacere.
                        Nu toate firmele au in spate un Ambramovich cu un sac fara fund, unii chiar mai trebuie sa faca si afaceri ca sa existe.
                        -------------------------
                        Daca Honda bate campii cu intrarea in clasa premium, de ce sa nu fim noi mai realisti si sa le lasam locul care-l merita, in marea gloata? De ce alaturi de BMW cand Honda termina acolo unde BMW abia incepe? Eu asta nu inteleg de loc.
                        ------------------------
                        Punctul tau 2 nu-l pot comenta fiindca n-am condus inca masina, cert e ca poate fi privit ca si subiectiv si deci eu unul astept proba practica.
                        -----------------------
                        Oricum 70% din vanzari sunt facute mereu de versiunile mai mici si taxele (draga dinoc) chiar joaca un rol.
                        --------------------------
                        Ca nu se mai vrea un EURO-R/TYPE-R, asta-i una, ca ar fi sau capabili, e alta mancare de peste. La fel de sincer va trebui sa recunosti si tu ca cel mult 2% din Accorduri ar fi EURO-R fiindca la un 230-240CP, n-ar avea ce sa caute pe piata sub 40.000€. Pentru imaginea Honda ca si producator de duzina, definitiv un pret peste ce asteapta piata.
                        ------------------------
                        In speranta ca off-topicul meu (istorie, filozofie, politica) n-a deranjat si nici n-a plictisit, bafta in continuare la discutii!
                        -----------------------
                        Razvane, nu sunt imposibil de gasit si ajuta:

                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/hon...s+002.jpg.html
                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/hon...s+003.jpg.html
                        -----------------------------
                        Totusi, eu cred ca tu ai nevoie de o mica excursie in Japonia ca sa poti sa-ti imaginezi mai bine ce inseamna acest colos. Cred ca liniutzele de la aeroport si starturile pierdute la semafor nu-ti mai fac bine.
                        Top 20?!!remarcabil.daca stau acolo si eventual sunt in crestere este excelent!remarca cu abramovici a fost geniala!m-a facut sa zambesc pret de vreo 20 min!
                        ---------------------
                        nu stiu daca HONDA bate campii sau nu dar eu personal cred ca merita sa isi doreasca sa fie considerati "pemium" cu noul accord!personal o spun si cred ca au facut o treaba extraordinara la interior!
                        --------------------
                        hehehe!te astept sa o conduci si sa imi confirmi existenta R20-ului pe oferta din tara soarelui-rasare!
                        --------------------
                        ne indreptam catre cilindree mica pe plan global!asta e clar!am avut ocazia sa conduc EPICA(DAEWOO-CHEVY) de 2.0-24v 6cil L-146cp consum urban de 10%!genial motorul!sunet,cuplu,feeling!la un brand coreean de mana a 2-a!
                        -------------------
                        la cate X6,Q7,RS4,S8,AMG ori M3 am vazut in nenorocirea asta de tara si oras cred ca accordul EURO-R sau TYPE-R ar avea destui clienti!crede-ma!
                        -------------------
                        offtopicul tau cred ca a fost unul binevenit si a repozitionat intreg topicul!
                        -------------------
                        sa stii ca ti-am studiat colectia!cu admiratie desigur.si mi-a povestit si daniela!cat despre acea vizita!doamne-ajuta!
                        l.e.:a trecut ceva timp,chiar f mult,decand nu mai "iau startul" la semafor!liniute la aeroport in iasi nu se mai fac de cati-va ani asa ca....
                        totusi fanii acestora au privit cu f mare respect HONDA!pana cand si-au luat un R18!chiar aseara s-a pornit o discutie f interesanta cand un copil cu S-LINE a carait ceva de un CRX care tocmai trecea!au inceput niste zambete si explicatii de genul,"cand erai tu pe trotineta si eu aveam GTI am putut descifra ce scrie pe spatele aluia doar cand s-a oprit:CRX"!!!!mai aveau putin si scoteau covoru' sa se inchine!s[er ca honda sa nu ramana sa traiasca din povesti!
                        --------------------
                        @dinoc:
                        stii tu exact despre ce vorbeam cand am facut referire la seriile K20Z...!K24 in 4 cil...nu prea convinge!dar cu actualul R20 face diferenta clara in cadrul grupului!dar doar acolo!R20-ul va insemna o curba descendenta in istoria modelelor HONDA!sunt convins dar da doamne sa ma insel!
                        @akebono:
                        interesant rationamentul tau dar demn de luat in seama!
                        @schultz:
                        tocmai despre filozofia japoneza ar trebui sa vorbim.este cea mai complexa si cred ca cea mai avansata dar in mod sigur nu perfecta!la hirosima si nagasaki trebuie sa aratam cu degetul catre americani dar nu inainte de a ne uita atent la cei 5 ani de conduita beligeranta a japoniei!

                        dupa postul asta iau o pauza pe subiect!
                        Last edited by razvan p.; 30-08-08, 16:25.
                        ex CL7 AT 2006
                        CN1 Sport 2005
                        KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                        "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by akebono View Post
                          dinoc, ar fi totusi multi care ar refuza un motor de cilindree mai mare pentru unul mai mic. Taxele vor creste in modul haiducesc: luam de la bogati sa dam la saraci. Uite de ex. la ora actuala nemtii arunca dupa tine cu dizele de cilindree mare doar sa se scape de ele pe motivul ca nu le mai convin taxele.

                          Revening la marketing:
                          Parerea mea este ca 2.0 este tinut in banca lui, fortat, gatuit samd pentru ca sa nu ia din felia fratelui mai mare. Nu stiu cat de mult s-ar mai putea imbunatati 2.4L dpdv performanta stock si sa fie si fiabil. Motorul este deja la limita de capacitate pentru un L4 si deja acolo incepe sa se puna problema unui L6 sau V6.
                          Daca sa zicem la 2.4 nu prea au ce sa-i mai faca sa fie mai performant si fiabil si ar fi lansat un 2.0 la 180CP, atunci si-ar fi dat singuri cu stangul in dreptul.
                          O miscare mai inteleapta pentru a acapara un segment mai mare mi s-ar fi parut motarea unui 1.8 pe accord, sa zicem R18 pentru cei ce doresc consum mic, pastrarea unui K20 la ~165CP (marginal dar psihologic si nu in ultimul rand functional pe motivul ca s-au straduit sa faca o imbunatatire nu o inlocuire) si K24 all mighty.

                          Ah si pentru marketing si $$$ ar fi fost cazul sa ofere 2.2 in 2 variante de putere cu un mic praf in ochi de genul am folosit o turbina mai mare pe motorizarea de 180CP si un air scoop mai larg.

                          Si uite asa li se invartea si lor contul ca la VAG. Ah si peste toate astea puteau sa mai tranteasca si un V6 de 3.2 cu SH-AWD caruia sa-i dea un nume de voinic.

                          F bun rationamentul!

                          Comment


                          • #73
                            @schultz subscriu la partea cu diferentele culturale intre EU si jp

                            catre ceilalti
                            ce facem noi acum este o sezatoare romaneasca de dragul polemicii, e fain si imi place, negresit. dar,

                            genul de analize si constructii cu "au atatea motoare, puteau sa faca ..." sau "nu fac nush ce pentru ca..." sunt niste exercitii analitice care ne fac noua si numai noua placere. nici cei mai pasionati dintre noi - de moto, de markomm, de whatever - nu au cum avea nici macar 30% din perspectiva pe care o au ei acolo (no offence everybody).

                            o organizatie de asemenea dimensiuni se poate confrunta cu probleme si obstacole serioase care nu tin numai de concurenta, sau de dopat trei motoare - poate fi orice de la gestiunea resursei umane si pana la probleme de perceptie date de diferentele culturale.

                            noi suntem ca in fotbal, toti sunt specialisti si critici. realitatea e ca nu avem idee de ce iau deciziile pe care le iau acum; hell, e posibil ca nici macar ei sa nu stie sigur si atunci e grav.

                            La sfarsitul zilei insa daca trag linia si au profit in contextul mondial extrem de scarbos in care singurele care cresc considerabil sunt pietele emergente unde ei nu au modele, atunci e bine.

                            Imi aduc aminte acum ceva ani cand au fost marile fuziuni si cumparari pe piata mondiala, majoritatea expertilor in domeniu laudau miscarile si criticau pe cei care nu erau dispusi sa le faca (BMW) anticipandu-le sfarsitul. Ei bine deocamdata e fix pe dos.

                            Eu sincer nu cred ca deocamdata Honda doreste sa se pozitioneze premium in Europa, ci mai degraba in partea superioara a marcilor medii. Pentru acest lucru cred ca se misca bine si nu cred ca pot fi atat de lejer comparati cu marci premium de traditie (ma refer la merc si beemer, audi mi se pare deocamata un prvenit din acest punct de vedere).

                            Probabil ca la facelift vom vedea si variante mai puternice de motor.

                            Eu unul nu cred ca inginerii de la H o sa puna vreodata mai mult de 200CP pe o tractiune fata. Din umilele mele cunostite si discutii cu profesionisti in domeniu, ar fi o prostie, indiferent de cat de bine echilibreaza sasiul. So daca va fi un model peste 250cp el va avea musai si SHAWD.
                            "Ethics. That's always so inconvenient."
                            Cal Lightman

                            Comment


                            • #74
                              turkish, inginerii de la honda au pus demult peste 200cp pe tractiune fata: acura tl. intotdeanuna m-am intrebat de ce in europa vin doar cu motoare sub 200. inseamna ca nu vor sa vanda mai mult? sau dezvoltarea unui accord de peste 200cp ar fi prea scumpa? sau nu s-au gandit niciodata ca vor vinde asa ceva in europa? ma rog, e decizia lor.
                              la facelift o sa avem si motoare mai puternice, la f1 o sa rupem tot la anul... am mai zis-o, speranta moare ultima
                              civic 2.2 5D FK3
                              CR-V 2.2 AT RE6

                              Comment


                              • #75
                                yeah chip,

                                au pus pe Acura unde este oricum disponibil si SHAWD.

                                eu nu as cumpara o masina cu 300 cp si tractiune fata - si nu numai din vechile considerente care spun ca e mai usor sa controlezi o masina supraviratoare decat una subviratoare.

                                prefer ca de la 250 de cai incolo sa am fie rwd fie awd, din considerentele mega ultracunoscute ale vechii polemici pe tema fwd vs rwd - gestionarea mai buna a cuplului si puterii, transmiterea mai eficienta la sol mai ales la demaraje puternice blabla
                                "Ethics. That's always so inconvenient."
                                Cal Lightman

                                Comment

                                Working...
                                X