Accord '09 vs. A4 vs C Classe vs. Seria 3 vs. Lexus IS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    as scoate H-AUDI pe motiv de "parvenitism"...
    Eu as scoate Audi pe motiv de "bun la toate" dar de fapt la nimic. Sunt mult prea seci masinile alea. Mercedes spune ceva. BMW la fel. Ei nu spun nimic, dar se vand in draci.
    2.0i 2005

    Comment


    • #47
      eu totusi cred ca te inseli.. Audi spune quattro, spune A8, spune A6 allroad..
      Desi mie nu-mi place deloc Audi, trebuie sa recunosc ca daca as dori o masina cu tractiune integrala, m-as opri la Audi. La fel daca as dori o limuzina cu tractiune integrala si tinuta de drum f buna, m-as opri la A8. Iar daca as dori o masina cu tinuta de drum buna pe asfalt dar cu comportament si posibilitati offroad bunicele, m-as opri la allroad.
      Cred ca atuul pe care se bazeaza audi este cea mai performanta tractiune integrala pe turisme.

      Comment


      • #48
        Mai bune ca si quatro ar fi cateva : AWD-ul de la Subaru si SH-AWD de la Honda si se pare ca si xdrive-ul de la BMW ii peste ...

        Comment


        • #49
          Cred ca si Suzuki se poate lua in calcul aici.
          Accord CL9 Type S CB 600 FA Hornet

          Comment


          • #50
            Sincer, parerea mea e ca fiecare dintre aceste marci vine cu un atu si cu un dezavantaj in functie de ce fel de caracter are cumparatorul.
            Honda a fost, este si sper ca va fi brand-ul care ofera varianta cea mai inteleapta. Practic, are cate ceva bun din toate: putere suficienta, consum mai mult decat decent, acum si o finisare de exceptie pt Accord, fiabilitate bine cunoscuta, iar de dotarile standard nu mai vorbim. Este alegerea care te satisface din mai toate punctele de vedere, echilibrata deci, fara sa exceleze in mod special la un capitol, exceptand fiabilitatea cu care ne-am obisnuit.
            BMW este clar o marca pasionala, un brand puternic cu preturi pe masura (uneori exagerate, dupa parerea mea) si cu variante de motorizari extrem de diversificate (spre ex, seria 1 de la 115cp pt 116i la 306cp pt 135i Coupe). Clar ofera o finisare impecabila, net superioara si M-Benz in zilele noastre, pachete tehnologice foarte cool la preturi extrem de piperate, si cu o fiabilitate ok, insa nu pe masura brand-ului.
            Este clar alegerea reactiilor chimice din corpul nostru, si nu a neuronilor, ca sa ma exprim mai plastic. Depinde de cine vrei sa asculti.
            Mercedes, iarasi din punctul meu de vedere, a decazut fata de ce reprezenta marca asta acum 20 ani sau mai mult. Austeritatea se simte cam la toate nivelurile, finisarile nu-s prea de exceptie, tehnologie exista, insa nu exceleaza la durabilitate. Practic, nu mai este automobilul care a fost desemnat sa fie inca de la aparitie. Ok, avem motoare, cele de top impresionante, insa cele de baza, chiar si V6, nu foarte grozave, si oricum de nivelul asta vorbim aici. Mi se pare o marca overrated si doar puterea brandului o mai salveaza.
            De Audi, nu prea mai are rost sa discutam, de vreme ce grupul VW nu ofera nici macar un sfert din nivelul de calitate impus de cele 2 marci mentionate mai sus, si mai cere si o groaza de bani pe modele ce imprumuta sasiu sau motoare cu Skoda si VW (nu ca Skoda ar fi o marca proasta, dar totusi, tb sa existe o diferenta de rafinament). Iarasi brandul mai salveaza din situatie, insa doar in Europa de Est, pt ca in rest doar chinezii mai apreciaza Audi.

            Honda a urcat in rafinament si s-a distantat clar de plutonul japonezelor. Este clar ca, fiind o companie cu multiple domenii de activitate, nu doar automobile, limiteaza investitiile in diversificare, atat la capitolul dotari, cati si la motoare, insa acel putin pe care il ofera este de foarte buna calitate si ofera o satsifactie generala ridicata. Iar cand doreste sa epateze, o face doar "inginereste", nu cu ceva care sa ia fata poporului. Iar cand e vorba sa se laude, nu o face spundand "suntem cei mai tari, cei mai rapizi, bla bla", ci afiseaza aprecierea altora la adresa lor (spre ex, premiile internationale castigate, gen Best Engine).

            Comment


            • #51
              Subscriu Bogdan,

              Kudos.

              E primul lucru care m-a frapat la manualul de Accord cand am venit in contact cu el. Alte marci incep cu "va felicitam pentru o alegere exceptionala". Japii au spus "inteleapta".

              Mi se pare definitoriu pentru ceea ce transmite la acest moment acest brand, chiar si prin noul, si pe alocuri contestatul Accord.

              Eu nu vreau sa progresez prin tehnica cu reclame manarite cu sisteme quatro care urca pe trambulina de schi.

              Eu vreau intelepciune. Care inseamna si rational si emotional in acelasi timp in ponderi optime.

              Parerea mea
              "Ethics. That's always so inconvenient."
              Cal Lightman

              Comment


              • #52
                propun sa reluam initiativa lui dics si sa incepem o campanie de premii pe acest forum!poate le veti primi la iasi.vom incepe cu bogdan:
                -cel mai bun eseu!
                -cel mai documentat si elaborat material.
                -cele mai consistente posturi.
                -cele mai pasionale interventii...

                si de ce nu,candidat la titlul de fanul no 1 al acestui forum!sunt destui de nominalizat pe acest capitol.

                l.e.:cum sublianiaza bine colegul turkish,fiecare brand este bun dar la honda inca se poate vorbi de alegerea inteleapta.vom vedea pe viitor!
                toate bune!
                ex CL7 AT 2006
                CN1 Sport 2005
                KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                Comment


                • #53
                  Mi se pare definitoriu pentru ceea ce transmite la acest moment acest brand, chiar si prin noul, si pe alocuri contestatul Accord.
                  Imi pare rau ca nu ma intereseaza ce transmite brandul. Pe mine ma doare la buzunar, ma doare cum se simte pe drum, si cum ma simt eu in masina. Chestiile de marketing ma lasa rece, indiferent de la ce companie vin. Japonezi, francezi, nemti, americani, toti exista pe piata cu un scop. Acela de a face banu' grup. Si fiecare face treaba asta cum stie el mai bine, dar la sfarsitul anului cand se trage linie, numai profitul conteaza. Cine se angreneaza in jocul lor nu face decat sa piarda, pe termen lung, multi bani...
                  2.0i 2005

                  Comment


                  • #54
                    eu zic ca atunci cand o sa apara, daca o sa apara, motorul de pe rdx si pe accord, vom putea vorbi de o concurenta a accordului catre tripleta germana. pana atunci putem sa ne multumim cu faptul ca ne-am detasat de restul plutonului: mondeo, laguna, etc.....
                    ot: mi-am dat seama de ce nu imi place designul noului accord. nu pentru ca e urata ci pentru ca are un design ostentativ, e o masina care iti atrage privirea pe strada, lucru care pe mine ma deranjeaza. cel vechi era mai finut, mai "invizibil" daca pot spune asa.
                    civic 2.2 5D FK3
                    CR-V 2.2 AT RE6

                    Comment


                    • #55
                      E greu de comparat , Honda Acord in 30.000 ma refer ma modelul 2.2 diesel 150 CP euro DDP ofera super optiuni .

                      In 30.000 euro DDP , nu imi cumpar A4 / Mercedes C / BMW ..... (motorizare diesel) .... sau gasesc ceva dar destul de "chel" .

                      Normal ca honda castiga in fata celorlalte , ptr cineva cu un buget depana in 30k euro , ptr cine vrea sa investeasca mai mult .....se va orienta spre celelalte branduri .

                      De ce nu mi-as lua un audi /mercedes/ bmw ...ptr ca au multi multi "tarani" ... multi patroni de florarii ....cred ca ma intelegeti ce vreau sa spun .

                      Nu uitati ca si vanzarea masinii , o honda te chinuii s-o vinzi , un audi il vinzi imediat .
                      GTC white like ice

                      Comment


                      • #56
                        Oricat de mult ai vrea tu sa le separi dio nu prea e posibil. Daca tu poti judeca complet la rece si analiza comparativ 100% rational masinile, well esti o mina de aur, si o raritate extrema. Obiectivitatea este un lucru extrem de volatil in ceea ce priveste lumea auto. Ca toti se screm sa spuna ca sunt obiectivi si o dau in barci pe tema asta, asta e alta viata. Eu nu cred ca aceasta obiectivitate este posibila, mai ales la masini si poate in general ca si fenomen uman.

                        Pe de alta parte daca e vorba de ratiune pura atunci lucrurile sunt simple: nu trebuie sa te doara la buzunar, nu trebuie sa te doara cum te simti pe drum si in masina. Alegi altceva, ceva ce impaca cel mai bine criteriile tale. Si aia e. "fara ura fara razbunare"

                        Ah, si, in ceea ce priveste cumpararea si consumul, mai ales in cazul masinilor, TOTUL este "chestie de marketing". In umila mea opinie. Sigur ca toti vor sa faca bani dar asta nu inseamna ca tot ce e "marketing" e o minciuna capitalista.
                        "Ethics. That's always so inconvenient."
                        Cal Lightman

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by dio View Post
                          Imi pare rau ca nu ma intereseaza ce transmite brandul. Pe mine ma doare la buzunar, ma doare cum se simte pe drum, si cum ma simt eu in masina. Chestiile de marketing ma lasa rece, indiferent de la ce companie vin. Japonezi, francezi, nemti, americani, toti exista pe piata cu un scop. Acela de a face banu' grup. Si fiecare face treaba asta cum stie el mai bine, dar la sfarsitul anului cand se trage linie, numai profitul conteaza. Cine se angreneaza in jocul lor nu face decat sa piarda, pe termen lung, multi bani...
                          din pacate dupa ce S.HONDA a disparut au ajuns conduci de mercenari ai marketingului si gandesc posibil ca niste florari de obor!(accordul cu motor R20)
                          nu sunt un fan al acestor conceptii-toti exista pe piata cu un scop,adica sa faca bani!!?????-pt ca ar trebui sa imi placa politicienii si nu sunt pasionat de....... beeeeeeeep!!!!

                          Ca ultim aliniat:SUNT UN PASIONAT DE AUTOMOBILE SI DE ISTORIA UNOR CONSTRUCTORI!

                          pt tehnici financiare m-as inscrie pe forumuri tip MONEY CH...sau m-as uita la acel kich de show-DONALT TRUMP!
                          ex CL7 AT 2006
                          CN1 Sport 2005
                          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                          Comment


                          • #58


                            Sa stii ca pana si fondatorii acestei industrii au avut ca si obiectiv principal banii, alaturi de alte considerente la fel de importante, dar tot pe locul 1.

                            Henry Ford a vrut sa "vanda" nu sa "daruiasca" Americii prima masina de serie accesibila financiar si fiabila.

                            Nu e niciodata numai despre bani sau numai despre pasiune. E o combinatie. Stai tu linistit ca lui Trump i merge bine si fara sa ne uitam noi la the Apprentice.
                            "Ethics. That's always so inconvenient."
                            Cal Lightman

                            Comment


                            • #59
                              nu am dorit sa exclud ideea "producerii" banilor din aceasta industrie!dar nici nu imi doresc sa ajunga HONDA precum RENAULT si accordul o "galuna"!!!!!!

                              din cate stiu eu fiscul american a numit un consiliu de administratie pe toate bunurile individuale si ale corporatiei lui DONALT!!!!!!e cap "sarit" tipul.......un soi de BEKALI!cred ca din cauza asta nu s-au inteles!si gata offtopicul ca se supara astia si nu isi mai cumpara HONDA:d
                              ex CL7 AT 2006
                              CN1 Sport 2005
                              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by razvan p. View Post
                                din pacate dupa ce S.HONDA a disparut au ajuns conduci de mercenari ai marketingului si gandesc posibil ca niste florari de obor!(accordul cu motor R20)

                                nu sunt un fan al acestor conceptii-toti exista pe piata cu un scop,adica sa faca bani!!?????-!
                                Razvane, hai sa intram putin in substanta si sa vedem cum stau treburile, mai ales ca lasi loc de interpretari.
                                Ce inseamna "disparitia lui Honda"?
                                - de cand s-a retras de la carma companiei (in Octombrie 1973) ?
                                - de cand a decedat ( August 1991) ?

                                PLECAM DE LA PREMIZA CA ESTI EXTREM DE DEZAMAGIT DE ACCORDUL 2.0L!
                                Bun! Luam prima varianta:
                                sa stii ca si Honda a facut destule greseli in viata lui, cea mai mare si riscanta: a supraapreciat racirea pe aer.
                                Si si dupa ce a plecat el, au existat zeci de motoare bune.

                                Luam a doua varianta:
                                Daca in 17 ani apare si un motor mai nepotrivit, chiar trebuie sa ne dezamagim si sa dezarmam?
                                Cred ca cunosti prea putin dar Honda a mai avut astfel de motoare, sau hai sa le zicem, motoare slabute pe masini mult prea grele pentru ele.

                                Parerea mea ca te lasi prea usor influentat la unele chestii, spre ex. de unde asa o parere rea despre Fukui?
                                Lasa-ma sa ghicesc! Cineva de aici pe care il lauzi foarte mult, e de aceasi parere, dar lasa-ma sa-ti reamintesc ca Honda nu e VW unde fotoliul sefului e ocupat de vreun strain in trecere, ci conducerea acestei firme e mai conservatoare decat ai crede.
                                Uiti prea usor (sau nu vrei sa stii?) ca Fukui are 40 de ani la Honda, dealtfel oricare altul din cei ce stau in consiliul director!

                                http://www.hondafan.ro/conducere.php?id=6

                                Oare chiar sa nu aibe acest om habar de ceva pe lumea asta?
                                Priveste lumea auto in ansamblu si numara pe degetele UNEI MAINI cati dintre sefii lumii auto isi fac jobul EXCELENT asa cum o face omul asta.
                                Uitati-va atenti la probleme contemporane si nu va mai pisati ochii dupa 1500 CP/L ca vremurile alea au apus pentru toti nu numai pentru Honda.
                                Oricat ati carcota, cand nu va mai fi el, tot o sa va para rau fiindca mai bine ca acum, n-are cum sa-i mai mearga Hondei. Loc e de multe, mai ales pe nise, dar Honda nu imprumuta motoare, sasiuri si 75% din masini cum se practica prin alte concerne, ci isi concepe, dezvolta si fabrica SINGURA toate produsele. DE ASTA SA NU UITI NICI O CLIPA!!! Si mai face si afaceri rentabile, ceea ce spre ex. Seat care imprumuta 90% din componente, NU O FACE!
                                Cine ar trebui sa vina la carma acestui concern, unul la 39 de ani care si-a petrecut studentia la liniutze si cu tuningul? Si ce sa va aduca in serie, numai TYPE-Ruri sau ce?

                                "Mercenari ai marketingului" spui?
                                Pai nu te supara, la Honda exista reclama de cand exista firma, sa-ti scanez cate ceva clasic? Si ce sa inteleg, ca aia erau buni oameni de marketing si astia sunt rai, sau cum?
                                Razvane, acestei firme ii merge mai bine decat o vorbiti voi de rau.
                                Ca sa vinzi 22.ooo.ooo de produse in toata lumea, chiar ai nevoie de marketing! Si la nevoie si mai agresiv. De ala are si se foloseste absolut orice firma. Chiar si Koenigsegg care vinde 40 de masini pe an.

                                DA! Toti sunt pe piata pentru bani. Honda e o socientate pe actiuni, cu 39.000 de actionari si 175.ooo de angajati care trebuie cu totii "hraniti" si daca nu se mai fac bani, se vor inchide una cate una din cele 32 de fabrici din intreaga lume. Dar ma rog, probabil asta vreti voi unii, pasiunea sa invinga cu orice scop pana le cad parul din cap.
                                VTEC si toate celelalte inovatii au costat BANI care au fost facuti din produsele Honda si ca pe viitor sa existe si alte inovatii, trebuiesc BANI fiindca 19 ani de studiu al pilulei de combustie (FCX), 20 de ani de ASIMO, s.a.m.d, costa miliarde si inca n-au varsat profit.

                                In concluzie:
                                daca nu te forteaza cineva sa conduci/cumperi actualul Accord 2.0 cu motorul sau dezamagitor, nu o fa si mai ales, nu te mai gandi la el ca-ti mananci singur nervii si de ei mai ai nevoie.
                                Dar mai ales: fi bucuros ca Honda e ceea ce e si lasa romanismele astea cu cautatul defectelor ca daca ne punem pe cautat defecte cred ca si lui D-zeu ii gasim. Doamne iarta-ma!

                                Atentie: postul a fost scris intr-o maniera calma si nu se vrea vreo teorie in mod agresiv! Altfel chiar nu stiu cum sa fi scris, dar la nevoie o pot repeta live!
                                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                                Comment

                                Working...
                                X