Accord '09 vs. A4 vs C Classe vs. Seria 3 vs. Lexus IS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Design - de cand a venit Bangle a luat-o razna designul. Singurul BMW cu design acceptabil este Z4. Gusturile nu se discuta, dar noua serie 7 e urata! Si facelift-ul la 3-ar imprumuta "detalii" de la 7-ar.

    La Honda nu imi plac toate modelele, e clar, dar cu Civicul sau noul Accord ma identific. E o masina "pentru sufletelul meu".

    BMW are din punctul meu de vedere o imagine foarte proasta in Romania. La fel si VW. Au ajuns ambele marci de lauda... "uite ce masina am eu", luate multe second cu peste 200 k km (dar e masina de masina, nu???). Cand vad un BMW (valabil si la VW mai ales la TDI) imi vin umatoarele cuvinte in minte: arogant, nesimtit (prioritate de BMW, daca ai auzit de ea), nepasator. Cam asta e explicatia la "incarcatura perceputa negativa"
    Last edited by ticker; 26-08-08, 17:02.
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #32
      Aversiunea ta este mai mult indreptata spre posesorii de marci decat spre marcile in sine - care-s doar niste obiecte. Chiar m-a frapat de ce BMW era asa de rau.
      VW au facut multe prostii (nu ca altii n-ar fi facut) atunci cand aveau retete de succes prin care de altfel s-au si ridicat:au schimbat toate motoarele bune pe care le aveau odata si au adus in timp foarte scurt tehnologii noi imature doar de dragul marketing-ului. A se vedea PD, FSI si ramane de vazut ce-i cu TSI-ul pana la urma.
      2007 CL7, Graphite Pearl

      Comment


      • #33
        2. tractiunea spate - avantaje si dezavantaje, dar la un motor sub 250 CP nu stiu ce rol are
        3. "incarcatura perceptuala negativa prea mare" ca sa-l citez pe Turkish
        2. Nu stii ce rol are, inseamna ca nu ai condus.. un "amărāt" de 200cp se simte cu totul altfel decat faţă. Eu la 155cp si tot am ceva torque steering (si la ce cuplu imens.....), evident ca tinuta de drum este afectata.
        3. Eu unul nu ma uit in curtea vecinului si nici nu am probleme de identitate. Cumpar ceea ce as cumpara chiar si cand as fi singur pe o insula. Deci cumpar pentru mine, nu pentru altii, asa ca nu ma intereseaza ce "incarcatura" are vreo marca sau vreun produs. Nu ma consider "trendy", nu sunt in pas cu moda. Dar am gusturile foarte bine definite, in mai toate domeniile

        Si mai ales stiu sa recunosc niste calitati atunci cand le vad. Sau defecte. Si nu sufar de boala "ce-i al meu e cel mai bun"
        Last edited by dio; 26-08-08, 21:04.
        2.0i 2005

        Comment


        • #34
          X6-aberatie!chiar ai definit bine "chestia aia"....nu stiu ce dumnezeu vad unii la ea dar o cumpara ca e fitza!ai definit bine conceptul prietene!ca de obicei!

          in rest respect brand-ul b.m.w.!singura lor problema reala e fiabilitatea!ca de altfel la mai toate europenele!

          H-audi.......no way!
          ex CL7 AT 2006
          CN1 Sport 2005
          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

          Comment


          • #35
            Apropo de hAudi, am mers recent cu un 1.8T pus pe A4 model nou... Fara pachet S-Line si scaune sport este dezastru.

            - ambreiaj prea lung
            - cutie imprecisa si care agata la greu
            - directie mai usoara decat la Megane, ceea ce e foarte greu de realizat
            - suspensii prea moi, zici ca plutesti in curbe.

            pe scurt, oribila. Nu as da 30.000 ddp pe asa ceva nici batut. In schimb, ca sa compar, o sa conduc acelasi A4, dar foarte dotat, motor mai mare, etc, sa vedem
            2.0i 2005

            Comment


            • #36
              Observ ca este foarte importanta perceptia celorlalti fate de voi soferii masinilor pe care uneori le blamati. Sustin unii aici ca nu vor BMW sau Mercedes pentru ca au o gramada de colorati, manelisti si nu vor sa se asocieze cu ei. Si care e problema? Genul acesta de oameni isi vor cumpara masini scumpe si atat. Am vazut destui si in Jaguar. Si ce? XJ-ul e o masina superba oricine ar fi in ea.

              Merg linistit in ce vreau eu si mai ales in ce imi permit. Merg cu BMW de vreo 5 ani si nu cred ca am fost privit in vreun fel diferit. S-au gasit in schimb destui cu Honda mai mult sau mai putin tunate sa ma provoace la semafor sau in trafic. Exista o dorinta nebuna a unora de a dovedi ca "l-au mai facut pe unul cu BMW". Intotdeauna le-am dat satisfactie si i-am lasat sa isi rupa masinile si sa impresioneze copii de pe trotuar.

              La subiect: Honda nu este premium pentru ca plasticele sunt dubioase pe alocuri mai ales bordul care arata rau dar se simte placut la atingere. Oricum eu mai mult ma uit la el decat il ating....

              Tractiunea fata pentru 200 cp nu este potrivita in situatii limita.

              Exista masini care ofera si altceva decat masini corecte si anume "feeling". In BMW simti cum trece soseaua pe sub tine, te trec fiorii in curba fara sa fii la limita neaparat. Asa e facuta masina. In Mercedes (nu clasa C) ai senzatia ca intorci masina cu toata strada. Imi da o senzatie care se aseamana cu cea de cand eram mic si mergeam cu autocarul. Foarte placuta.

              Audi e ok dar prea scumpa pentru ce ofera, eu nu pot face pasiune pentru masina asta. E buna si atat.

              Mi-am luat Honda pentru buget. Imi trebuia o masina cu care sa merg mult si fara griji, dotata bine si cu un buget rezonabil. Am BMW in 6 cilindrii si nu mi-as lua unul mai mic decat ca un compromis. Si daca tot am facut compromisul atunci am mers pana la capat si am luat macar niste dotari bune la o marca despre care se spune ca e foarte fiabila. Si a contat foarte mult experienta de service groaznica cu BMW la reprezentanta. O sa vad cum e cu Asko am deja o lovitura in parcare si trebuie sa rezolv zgomotele suspecte pe care nu le am nici in BMW (97 k km) si nici in Golful sotiei (25 k km).
              R1200C
              330d
              2008 Accord 2.4 MT - sold
              Golf V

              Comment


              • #37
                Originally posted by CDS View Post
                Observ ca este foarte importanta perceptia celorlalti fate de voi soferii masinilor pe care uneori le blamati. Sustin unii aici ca nu vor BMW sau Mercedes pentru ca au o gramada de colorati, manelisti si nu vor sa se asocieze cu ei. Si care e problema? Genul acesta de oameni isi vor cumpara masini scumpe si atat. Am vazut destui si in Jaguar. Si ce? XJ-ul e o masina superba oricine ar fi in ea.
                Ai perfecta dreptate. In orice caz, eu pot sa spun cu mana pe inima ca am vazut si oameni normali si absolut respectabili in BMW sau Mercedes. In rest, BMW este o masina foarte buna si care intr-adevar este facuta ca sa iti dea un feeling aparte. Ca imi place Honda si mi-am luat Honda e o chestiune de gust personal, pentru ca si eu cred ca imi iau masina mai mult cu sufletul decat cu mintea, dar nu pot sa spun ca nu imi place BMW.

                LE: totusi am constatat ceva: daca cei mai multi isi iau Honda pentru ca asta le place lor (poate sunt suciti, cine stie), marea majoritate a celor care isi iau BMW si Mercedes o fac pentru ca vor sa faca un "statement", sau vor sa se simta "cool" si "macho", sau vor sa iasa in evidenta prin ceva. Daca nu pot prin persoana lor, atunci macar prin masina. Subliniez "marea majoritate".
                Last edited by Delphi; 27-08-08, 13:12.
                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                Comment


                • #38
                  Honda nu e un produs premium si in opinia mea nici nu ar trebui sa incerce sa fie ( au incercat si altii gen vw sau alfa sa se bage pe acolo si mai rau au iesit ), eventual sa lase Acura in bataia asta.
                  Plusuri pt BMW - pozitie la volan, comportament dinamic, motorizari variate , posibilitati configurare
                  Minusuri - spatiu interior mic cel putin ca si masina de familie, aspect interior saracut la variante mai putin doatate , pretul mare catre obscen, si ca si chestie subiectiva designul bangle urat.
                  La Audi nu am fost cu modelul nou inca ( se pare ca vom avea unul la birou si atunci o sa pot spune mai multe ) dar modelul anterior era superior Hondei mele ( deci nu modelului nou ) din pct de vedere al calitatii interiorului, pozitie la volan, comportament dinamic ( indeosebi frane si stabilitate ) insa suferea ca spatiu mic interior, pret.
                  In privinta fiabilitatii daca ne raportam la cele din titlu putem sa ne raportam cel mult la pedigreul marcilor ( A4 si Accord fiind prea noi ) Honda castiga, la fel si in cazul raportului calitate pret.
                  Nu apreciez nici eu o masina dupa posesori, mi-as lua si eu una din cele prezente in titlu in principal daca as considera ca merita sa dai atatia bani pe ele .
                  Accord 2.0i i-VTEC 2007
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/ant76/

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by CDS View Post
                    Observ ca este foarte importanta perceptia celorlalti fate de voi soferii masinilor pe care uneori le blamati. Sustin unii aici ca nu vor BMW sau Mercedes pentru ca au o gramada de colorati, manelisti si nu vor sa se asocieze cu ei. Si care e problema? Genul acesta de oameni isi vor cumpara masini scumpe si atat. Am vazut destui si in Jaguar. Si ce? XJ-ul e o masina superba oricine ar fi in ea.
                    -sunt de acord cu tine ca nu mai trebuie privit la scara generala posesorul de B.M.W.!acest brand a spus si va mai spune multe in lumea auto!este si multa reclama deaorece am vazut standarde de calitate sub grupul FIAT la multe dintre modele!!!!!la seria 3 este jale!mi-am adus aminte de alfa 156...oricum au cam luat-o bavarezii in WTCC periada 2001-2005?!!!!
                    daca ne uitam la brand-ul BMW si la tigani ar trebui sa nu mai purtam nici NIKE sau PUMA!!
                    ------------------------------------------
                    Merg linistit in ce vreau eu si mai ales in ce imi permit. Merg cu BMW de vreo 5 ani si nu cred ca am fost privit in vreun fel diferit. S-au gasit in schimb destui cu Honda mai mult sau mai putin tunate sa ma provoace la semafor sau in trafic. Exista o dorinta nebuna a unora de a dovedi ca "l-au mai facut pe unul cu BMW". Intotdeauna le-am dat satisfactie si i-am lasat sa isi rupa masinile si sa impresioneze copii de pe trotuar.
                    -f bine!asta se intampla la semafoare si cu cei VAG raporati la japoneze.am vazut in ultima vreme ca se incoardeaza f tare la cei cu toyota!
                    -------------------------------------------
                    La subiect: Honda nu este premium pentru ca plasticele sunt dubioase pe alocuri mai ales bordul care arata rau dar se simte placut la atingere. Oricum eu mai mult ma uit la el decat il ating....
                    -sigur nu ai ales potrivit cuvantul dubios.....
                    -----------------------------------
                    Exista masini care ofera si altceva decat masini corecte si anume "feeling". In BMW simti cum trece soseaua pe sub tine, te trec fiorii in curba fara sa fii la limita neaparat. Asa e facuta masina. In Mercedes (nu clasa C) ai senzatia ca intorci masina cu toata strada. Imi da o senzatie care se aseamana cu cea de cand eram mic si mergeam cu autocarul. Foarte placuta.
                    -legat de B.M.W:este corecta afirmatia dar vreau sa iti reamintesc ca acest brand merita considerat autentic doar pe 6 CIL<....la interior e dezastru seria 3!!!de la ieftin la f ieftin in jos!
                    -la mercedes nu pot discuta deoarece nu prea am intrat in contact cu barndul!odata am condus un C 33 AMG/1996!atat!
                    ----------------------------------
                    Audi e ok dar prea scumpa pentru ce ofera, eu nu pot face pasiune pentru masina asta. E buna si atat.-absolut corecta afiramtia ta!
                    -----------------------------------
                    Mi-am luat Honda pentru buget. Imi trebuia o masina cu care sa merg mult si fara griji, dotata bine si cu un buget rezonabil. Am BMW in 6 cilindrii si nu mi-as lua unul mai mic decat ca un compromis. Si daca tot am facut compromisul atunci am mers pana la capat si am luat macar niste dotari bune la o marca despre care se spune ca e foarte fiabila. Si a contat foarte mult experienta de service groaznica cu BMW la reprezentanta. O sa vad cum e cu Asko am deja o lovitura in parcare si trebuie sa rezolv zgomotele suspecte pe care nu le am nici in BMW (97 k km) si nici in Golful sotiei (25 k km).
                    -am 60k km si nu am zgomote suspecte!in schimb intr-un golf 5 mai aveam 2 min si ii dadeam foc.prin comparatie cu "ieftinul" din accord plasticele din golf 5 putem spune ca au fost reciclate direct din tomberon,nu???
                    L.E.:la seria 1-116i la 25k km capacul motorului nu mai etanseiza si tarpa nu mai functiona...deci???motor mai uns ca ala nu am mai vazut decat la vechea dacie!nici macar la hyundai nu a aparut asa ceva!
                    la motoare in 4 cil HONDA a batut B.M.W. demult.si atat!si nu numai honda!am vazut ceva interesant si la OPEL!
                    ex CL7 AT 2006
                    CN1 Sport 2005
                    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                    Comment


                    • #40
                      Cu Audi nu am mers de loc. Cu beemer 3 insa da, 330 chiar si trebuie sa recunosc ca e o masina foarte buna. Dar optionalele la ei sunt nesimtire curata. Platesti cu varf si indesat premium la marca.

                      Noul C insa mi se pare o masina extrem de reusita. Am mers cu una dar foarte putin deci nu pot spune ce si cum, feelingul inauntru este genial. Daca as avea buget m-ar tenta break-ul.

                      Legat de prejudecata vis a vis de aceste marci nu e vorba de uitat in curtea celuilalt ci pur si simplu de imperiozitatea unei compatibilitati intre imaginea de sine si masina pe care o conduc. Care in cazul tripletei germane, in cazul meu, nu prea exista. Sunt convins ca sunt oameni super de treaba care conduc marcile respective. Dar in acelasi timp va recomand sa alegeti una din minunatele nunti de manelisti sau interlopi care se fac fie in strada fie in locatii fitoase si mergeti si vedeti ce marci sunt in parcare. Pun pariu ca 80% sunt branduri din tripleta si mai mult de jumate SUV. Pentru mine acest fenomen este suficient de puternic pentru a ma indeparta de marca.

                      Cand o sa am bani de premium o sa am suficiente alte optiuni si inafara celor trei granzi .

                      respect
                      "Ethics. That's always so inconvenient."
                      Cal Lightman

                      Comment


                      • #41
                        Sunt si eu in ton cu cativa colegi, bmw-ul a ajuns la un desing extrem de urat. Seriile vechi, anii 90 imi placeau mult mai mult. Tractiunea ma lasa complet rece, cineva spunea ca nu se compara cu nici un fel de tractiune fd sau awd dar il rog sa ma scuze, dar nu a testat niciodata o impreza.
                        Audi, e ceva din grupul ala ... aaa wag care este nesimtit de scumpa pt ceea ce ofera. E o masina ok, se conduce bine dar, revin, pretul este muuuult prea mare. Fiabilitatea e asa si asa. Am si un A3 care are 50.000km si deja trebuie sa-i schimb discurile de frana ceea ce mi se pare aberant. Inainte am avut si o astra si pot sa spun ca mergea mai bine ca a3-ul si se conducea si mai bine. La audi nu-mi place bordul, f inghesuit, cu butoanele tipice de blaupunkt.
                        Mercedes, spunea cineva intr-un articol dintr-o revista din afara ca mert-ul este ca un jucator care a stat pre mult pe banca de rezerve. E ok ca design, ofera confort la maxim, calitatea este mare dar atat. Sportivitatea la un mert e ca si cum ai spune ca un magar este campion intre cai.
                        Inainte sa cumpar accord-ul m-am dat cu cei 3 competitori, a4, c class, si lexus is. Din toate cel mai bine la manevrabilitate si stabilitate statea a4 si cel mai prost statea lexus, dar extrem de prost.
                        Bmw si mert nu-mi cumpar din principiu, asta e, audi nici sa nu aud de el. Frate-miu si-a luat modelul asta nou si in afara de designul "bot-ului" nu are nimic. A dat 41k eur si are si un fas de motor diesel de 143cp care-i consuma in buc 12%. A4 la interior e ok si atat, dar ai impresia ca se prabuseste plafonul peste tine, vizibilitatea parbrizului este f restransa.
                        Masinile din clasele astea nu sunt sport (punct) ci cu o tenta de sportivitate.
                        Daca vb despre m3, m5, amg, brabus, s, rs, deja este alta poveste, atunci includem si evo, impreza, skyline ...... dar ajungem in alte game de pret si la altfel de discutii.
                        2008 Accord 2.0 Exe MT Crystal Black Pearl - Grey
                        2016 CR-V 2.0 Ele MT Alabaster Silver Metallic
                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Warmk/

                        Comment


                        • #42
                          Mie unul comparatia asta asa ... la modul general intre Honda, BMW, Mercedes, Audi mi se pare deplasata .
                          Nemtii ofera motorizari mai puternice decat Honda pe Accord asa ca nu vad rostul compartiilor, asa la modul general.
                          Plus ca Honda nu tintea la premium si nici acum nu mi-e clar daca o face (cu noul model) .

                          Iarasi motive ca "nu conduc nemtesti ca au toti "aia" " si ce "deosebit" sunt eu ca am Honda mi se par deplasate .

                          Comparatia merita facuta doar pe anumite motorizari si atat .
                          Mai sus de 200 cai si 4 cilindrii nu merita comparatia , deoarece Honda nu ofera nimic pe Accord.
                          Cine vrea > 200 cai , 6 cilindrii ... nu se uita la Accord.

                          Cred ca ar fi mai interesant de comparat modele de puteri si dotari similare ... asta as intelege .

                          De ex. hai sa comparam :
                          Accord 2.0 vs BMW 320 vs Audi A4 1.8T vs Mercedes 180 Compresor , sau
                          Accord 2.4 vs BMW ( 320 sau 325 ? ) vs Audi A4 2.0 TFSI vs Mercedes 200 Compresor , sau
                          Accord 2.2 diesel vs BMW 320d vs A4 2.0 TDI, vs Mercedes C200 sau C220 ?

                          sau puteti voi propune alte modele ...

                          Ce ati alege si de ce ?
                          Cred ca este clar, Honda este mai ieftina decat restul la acelasi nivel de echipare.
                          Intrebarea este, ce ofera in plus concurenta mai sus mentionata, vis a vis de putere, condus, feeling, dotari si ce ma vreti voi ... a.i.
                          sa te determine sa scoti din buzunar pentru ele, o diferenta semnificativa de bani in plus pe acelasi nivel de dotari ?
                          Last edited by dinoc; 27-08-08, 19:46.

                          Comment


                          • #43
                            daca aduci pretul in ecuatie atunci nu mai are rost sa faci comparatii pentru ca oricum Accord sta cel mai bine la raportul dintre cele trei.

                            discutia evolua mai mult in jurul faptului ca ei au acum aspiratii premium, cel putin declarativ, si mi se pare ca un pic si in realitate (dpdv al calitatii constructiei si nu al motorizarilor sau serviciilor de vanzare oferite).
                            "Ethics. That's always so inconvenient."
                            Cal Lightman

                            Comment


                            • #44
                              @dinoc:

                              am comentat anterior cred....pana in nivelul 2.0 benzina,nu cred ca 2.4 e un mare upgrade,honda este o castigatoare!daca am sa imi iau b.m.w. am sa iau ceva gen 630i.....

                              comparatia HONDA vs B.M.W. vs MERCEDES vs AUDI.....e deplasata prin urmatoarea optica:as elimina MERCEDES pt al compara cu LEXUS si CADILLAC as pastra B.M.W. pt genialitatea lor in motoarele aspirate si as scoate H-AUDI pe motiv de "parvenitism"...

                              @turkish:

                              right man.dar hai sa asteptam sa anunte HONDA atacul pe segmentul premium!deocamdata si lansarea de la geneva a fost un mare kich...ca si motorul R20!!!!
                              ex CL7 AT 2006
                              CN1 Sport 2005
                              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                              Comment


                              • #45
                                vorbind de lansare, lansarea Honda in Ro a fost ceva de genul un party la o terasa cu o gagica gen Marlyn Monroe care se tavalea pe si prin Accord???

                                daca da... cu parere de rau daca e cineva de aici din grupul de organizare, dar lansarea aia e mai kitch decat orice nunta de manelisti si cand am vazut filmul nu mi-a venit sa cred ca cineva poate gandi asa un taranism.
                                Honda Accord 2009 2.4 MT Executive, Crystal Black Pearl, grey inside
                                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Schultz/

                                Comment

                                Working...
                                X